Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Inequalities

Mathematics Teaching , cilt.224, ss.18, 2011 (SCI-Expanded) identifier identifier identifier
Plum Print visual indicator of research metrics
PlumX Metrics
  • Citations
    • Citation Indexes: 25
    • Policy Citations: 6
  • Captures
    • Readers: 56
see details
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

The Influence of Mistake-Handling Activities on Mathematics Education: An Example of Definitions

EU-JER , cilt.8, sa.2, ss.467-476, 2019 (Hakemli Dergi) identifier
Plum Print visual indicator of research metrics
PlumX Metrics
  • Citations
    • Citation Indexes: 6
  • Captures
    • Readers: 48
  • Social Media
    • Shares, Likes & Comments: 330
see details

The pathway to absraction

Mathematics Teaching , cilt.217, ss.40-41, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Matematik Öğretiminde Hata Temelli Aktivitelerin Kavramsal Gelişime Katkısı

Uluslararası Beşeri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 04 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

Cebirsel Özdeşliklein Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi

Uluslararası Beşeri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, 04 Kasım 2021, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul Matematik Eğitiminde Çocuktan Ebeveyne Öğreterek Öğrenme

The1st International Congress on Informal Learning, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Eğitiminde Çocuktan Ebeveyne Öğreterek Öğrenme

The1st International Congress on Informal Learning, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards TeachingProcess

6th International Congress on Curriculum and Instruction., Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.947-950, (Özet Bildiri)

Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde Geogebra

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2704-2706, (Özet Bildiri)

Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde Geogebra

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2704-2706, (Özet Bildiri)

Elementary Mathematics Teachers’xx Opinions About Division Concept

II-International IgdIr Symposium, 9 - 11 Ekim 2017, ss.179, (Özet Bildiri)

Pre-service mathematics teachers’ conceptual knowledge of binary operation

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.158, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Vidinli Hüseyin Tevfik Paşa

4. Uluslararası Türk Şöleni, 17 - 19 Mayıs 2016, ss.22-23, (Özet Bildiri)

Child As A Mathematics Teacher I m Playing Teaching with My Family

2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

The Effect of Mistake Handling Activities in Mathematics Education Example of Proof

2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

An Analysis of Primary School Teacher Candidates Mathematical Content Knowledge on Operations

2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

Fonksiyon Kavramının Kavramsal Oğrenimi Üzerine Bazı Tespitler

12. Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Matematiksel Algıda Görselleştirme

12.MatematikSempozyumu(ToplumdaMatematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

Köklü Sayıların Büyüklüğüne Karar Verememe ve Sayı Doğrusunda Yerleştirememe

ICONTE 2013 "4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının 0 ile İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Konu Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı tespitler Matrislerde Çarpma

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi

I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Pre-service mathematics teachers' multiple representation competencies about determinant concept

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2554-2558, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Visualization approach in teaching process of linear algebra

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.4040-4044, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Vidinli Huseyin Tevfik Pasha's triplets in history of mathematics

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.4045-4047, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Secondary school mathematics teachers' approaches to students' possible mistakes

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2569-2573, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Temel Trigonometrik Özdeşliklerin Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi

IX. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 12 Ekim 2010, (Özet Bildiri)

Görselleştirilmeye Dayalı Çalışma Yapraklarının Öğrencilerin Trigonometri Başarılarına Etkisinin Araştırılması

VIII. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri (Matematiği Keşfetme ve Öğrenme), Türkiye, 21 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

Dönüşüm ve Ters Dönüşüm Formüllerinin İspatlarının Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi

VIII. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri (Matematiği Keşfetme ve Öğrenme), Türkiye, 21 Kasım 2009, (Tam Metin Bildiri)

Matris Yöntemi Kullanılarak Kimyasal Reaksiyonların Denkleştirilmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi” ODTÜ, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.634-637, (Tam Metin Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Sınıf İçi Davranışları

Palandöken Matematik Günleri, Türkiye, 05 Temmuz 2001, (Özet Bildiri)
Kitaplar

MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE HATALI ÇÖZÜMLER ÜZERİNE SINIF AKTİVİTELERİ

Eğitim ve Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMET, Editör, Efeakademi, İstanbul, ss.259-280, 2024

Alan Eğitimi

Matematik ÖABT Soru Bankası(Tamamı Çözümlü), Cengiz Çinar, Kazım İlaslan,İbrahim Yalçınkaya,Hakan Efe, Alper Cihan Konyalıoğlu, Nihat Akgüneş, Kenan Konur, Fatih Yazıcı, Editör, Kuzey Akademi, Ankara, ss.605-782, 2020

Students Focus

Contemporary Research in Adult and Lifelong Learning of Mathematics (International Perspectives), Katherine Safford-Ramus, Jürgen Maaß, Evelyn Süss-Stepancik, Editör, Springer, 2018

Mathematical Creativity: Social Interaction or Individual Cognition.

In Search of Creativity A compilation of international studies, Council for Creative Education (CCE) FInland, Editör, Council for Creative Education (CCE) FInland, 2016
Metrikler

Yayın

159

Atıf (WoS)

10

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

44

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

45

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

152

Proje

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları