SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Teacher Candidates’ Understanding and Appraoches to Errors About Matrices
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.18, sa.3, ss.176-196, 2023 (Hakemli Dergi)
SINIF HATA İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.100-109, 2022 (Hakemli Dergi)
Geogebra in the Correction and Understanding of Errors Regarding the Concept of Asymptote
Shanlax International Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.67-79, 2022 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Sürecine Yönelik ÖzYeterlik İnançları
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ EREĞLİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.144-155, 2021 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.45-59, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarınınİncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin modellemeye ilişkin hata yaklaşımlarının incelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
Ebeveyn-Çocuk İlişkisi Konulu Makaleler: Tematikİçerik Analizi Çalışması
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.1183-1218, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Konu Alan Bilgilerinin Gelişiminde Hata Temelli Aktiviteler: Kesirlerle Toplama İşlemi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.27, ss.23-52, 2019 (Hakemli Dergi)
Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde GeoGebra Kullanımı
NEF EFMED
, cilt.12, sa.2, ss.254-275, 2018 (Hakemli Dergi)
Using GeoGebra in Correcting Errors in the Concepts ofExtremum and Inflection Points
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.12, sa.2, ss.254-275, 2018 (Hakemli Dergi)
Mistake Handling Activities in Mathematics Educatıon: Practice in Class
Journal of Education and Human Development
, cilt.6, ss.86-95, 2017 (Hakemli Dergi)
Child as a Mathematics Teacher: I’xxm Playing Teaching with My Family
IJLEL Journal
, cilt.3, ss.11-16, 2017 (Hakemli Dergi)
HATA TEMELLİ ÖĞRENME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Turkish Studies
, cilt.11, ss.65-76, 2016 (Hakemli Dergi)
Mathematics Self efficacy and Mistake handling Learning as Predictors of Mathematics Anxiety
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.65-71, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmen Adaylarının Kesirler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgileri
Kastamonu Education Journal
, cilt.23, ss.723-738, 2015 (Hakemli Dergi)
Vidinli Huseyin Tevfik Pasha s triplets
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, ss.251-252, 2013 (Hakemli Dergi)
Mathematics teachers approaches to students possible mistakes in exponential and square root number
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, ss.213-219, 2013 (Hakemli Dergi)
Köklü Sayıların Büyüklüğüne Karar Verememe ve Sayı Doğrusunda Yerleştirememe
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.2, ss.169-175, 2013 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Dersi 5 6 7 ve 8 Sınıflar Öğretim Programı Üzerine
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.179-182, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgilerinin Hata Yaklaşımı İle İncelenmesi
K.K.Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.27, ss.45-62, 2013 (Hakemli Dergi)
Problem Based Learning in Linear Algebra İnternational Journal of Humanities and Social Science Vo
İnternational Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerin
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.1-8, 2011 (Hakemli Dergi)
Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Trakya University Journal of Educational Faculty
, cilt.1, ss.87-96, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Bayburt Üniversitesi, Eğitim fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.1-8, 2011 (Hakemli Dergi)
Secondary school mathematics teacher s approaches to students possible mistakes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2569-2573, 2011 (Hakemli Dergi)
Visualization approach in teaching process of linear algebra
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.4040-4044, 2011 (Hakemli Dergi)
Türev Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.317-328, 2011 (Hakemli Dergi)
Pre Service mathematics teacher s multiple representation competencies about determinant concept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2554-2558, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.279-291, 2011 (Hakemli Dergi)
Problem Based Learning in Linear Algebra
International Journal of Humanities and Social Science
, ss.187-196, 2011 (Hakemli Dergi)
Topological characters in geometrical thinking
Mathematics Teaching
, cilt.221, ss.37, 2011 (Hakemli Dergi)
Trigonometrik Fonksiyonların Toplam ve Fark Formüllerinin Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.24-37, 2010 (Hakemli Dergi)
Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine
The Black Sea Journal of Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.70-80, 2010 (Hakemli Dergi)
A different form of geometrical thinking
Mathematics Teaching
, cilt.220, ss.13, 2010 (Hakemli Dergi)
Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğretimi Üzerine
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.70-80, 2010 (Hakemli Dergi)
Fen Eğitiminde Kavram Yanılgıları Grafikler ve Matematik Öğretimi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.89-94, 2010 (Hakemli Dergi)
The pathway to absraction
Mathematics Teaching
, cilt.217, ss.40-41, 2010 (Hakemli Dergi)
An Evaluation from Students Perspective on Visualization Approach Used in Linear Algebra Instructions
World Applied Science Journal,
, cilt.6, ss.1046-1052, 2009 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Fonksiyon Grafiklerini Çizebilme Becerilerinin İncelenmesi
Kastamonu Education Journal
, cilt.17, ss.919-932, 2009 (Hakemli Dergi)
Matematik Eğitiminde Görselleştirme Yaklaşımı
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.462-471, 2005 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakülteleri Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulan Matematik Derslerinin İlköğretim Matematik Müfredatına Uygunluğu
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.117-125, 2004 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Planlı Eğitim Üzerine
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.10, ss.351-358, 2002 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Sınıf İçi Davranışları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, ss.119-125, 2002 (Hakemli Dergi)
Farklı Bir Yaklaşımla Vektör Uzayı Kavramının Öğretimi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, ss.325-332, 2002 (Hakemli Dergi)
Expression of Planar Motions with Complex Numbers
J.Inst.Math.Comput.Sci.Math.Ser
, cilt.15, ss.157-159, 2002 (Hakemli Dergi)
Yapısalcılık, Ortaokullarda kümelerin buluş yoluyla öğretimi ve öğrenilmesi
Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.9, ss.29-36, 2001 (Hakemli Dergi)
A Relation Between Riemann Theta Functions and Jacobi Theta Functions
J.Inst.Math.Comput.Sci.Math.Ser
, cilt.14, ss.259-264, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEMİ ANLAMLANDIRABİLMEBECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Self-Efficacy Beliefs Towards TeachingProcess
6th International Congress on Curriculum and Instruction., Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2018, ss.947-950
Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde Geogebra
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2704-2706
Ekstremum ve Dönüm Noktaları Kavramlarındaki Hataların Düzeltilmesinde Geogebra
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2704-2706
Preservice Mathematics Teachers’xx Approaches Towards Proving in Mathematics
II-International Igdır Symposium, 9 - 11 Ekim 2017, ss.180
Elementary Mathematics Teachers’xx Opinions About Division Concept
II-International IgdIr Symposium, 9 - 11 Ekim 2017, ss.179
Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
The Effect Of Parental Guidance On The Middle School Students’ Mathematical Concept Learning
ICES-UEBK 2017, 20 - 23 Nisan 2017
Vidinli Hüseyin Tevfik Paşa
4. Uluslararası Türk Şöleni, 17 - 19 Mayıs 2016, ss.22-23
Parents Training in Mathematics A Societal Awareness Study How Parent Involvement Affects Primary School Childrens Mathematics Achievement
13th International Congress onMathematical Education(ICME)., 24 - 31 Temmuz 2016
Child As A Mathematics Teacher I m Playing Teaching with My Family
2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016
The Effect of Mistake Handling Activities in Mathematics Education Example of Proof
2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016
An Analysis of Primary School Teacher Candidates Mathematical Content Knowledge on Operations
2st International Conference on Lifelong Education and Leadership for All-ICLEL, 21 - 23 Temmuz 2016
Fonksiyon Kavramının Kavramsal Oğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
12. Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013
Matematiksel Algıda Görselleştirme
12.MatematikSempozyumu(ToplumdaMatematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013
Köklü Sayıların Büyüklüğüne Karar Verememe ve Sayı Doğrusunda Yerleştirememe
ICONTE 2013 "4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 25 - 27 Nisan 2013
Matematik Öğretmen Adaylarının 0 ile İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Konu Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012
Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı tespitler Matrislerde Çarpma
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012
Trigonometrideki Bazı Kavramların Öğretiminde Görselleştirmeye Dayalı Çalışma Yapraklarının Öğrenci Tutumlarına Etkisi
11. Matematik Sempozyumu(Anadolu’da Matematik), Türkiye, 21 Eylül 2012
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Matematik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu(Anadolu’da Matematik), Türkiye, 21 Eylül 2012
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
11. Matematik Sempozyumu. (Anadolu’da Matematik), Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012
Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğretim Strateji Yöntem ve Teknikleri Bağlamında Belirlenmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Temmuz 2012
Investigation of Pre Service Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge in terms of Their Approaches to Errors
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012
Pre Service Mathematics Teachers Approach to Students Possible Mistakes in Square Root Number
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012
Sınıf Öğretmenliği Adaylarının Mantıksal Düşünme Yetileri ile Lisans Başarıları Arasındaki İlişki
X.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Trigonometride Görselleştirmeli Öğretimin Öğrencilerin Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi ve Öğrenci Görüşlerinin Tespiti
IX. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 15 Ekim 2010
Temel Trigonometrik Özdeşliklerin Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi
IX. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Türkiye, 12 Ekim 2010
Ortaöğretim Matematik Birinci ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Bilgiyi Transfer Edebilme Yetilerinin İncelenmesi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2010
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Soru Çözümlerinde Yapılan Hataların Nedenlerini Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II., 16 - 18 Mayıs 2010
Görselleştirilmeye Dayalı Çalışma Yapraklarının Öğrencilerin Trigonometri Başarılarına Etkisinin Araştırılması
VIII. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri (Matematiği Keşfetme ve Öğrenme), Türkiye, 21 Kasım 2009
Dönüşüm ve Ters Dönüşüm Formüllerinin İspatlarının Ortaöğretim Düzeyinde Görselleştirilmesi
VIII. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri (Matematiği Keşfetme ve Öğrenme), Türkiye, 21 Kasım 2009
Matris Yöntemi Kullanılarak Kimyasal Reaksiyonların Denkleştirilmesi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi” ODTÜ, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.634-637
Riemann Teta Fonksiyonları ile Jacobi Teta Fonksiyonları Arasındaki Bağıntılar
Palandöken Matematik Günleri, Türkiye, 05 Temmuz 2001
Matematik Öğretmenlerinin Sınıf İçi Davranışları
Palandöken Matematik Günleri, Türkiye, 05 Temmuz 2001
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Öğretiminde Görselleştirme
Ertual Akademi, Erzurum, 2020
Matematik ÖABT Alan Eğitimi
Kuzey Akademi, Seçiniz, 2020
(İlkokul Matematik Öğretiminde) Çocuktan Ebeveyne Öğreterek Öğrenme
Ertual Akademi Yayıncılık, Erzurum, 2020
Alan Eğitimi
Matematik ÖABT Soru Bankası(Tamamı Çözümlü), Cengiz Çinar, Kazım İlaslan,İbrahim Yalçınkaya,Hakan Efe, Alper Cihan Konyalıoğlu, Nihat Akgüneş, Kenan Konur, Fatih Yazıcı, Editör, Kuzey Akademi, Ankara, ss.605-782, 2020
Matematik Öğretiminde Hata Temelli Aktiviteler
ERTUAL Akademi, Erzurum, 2019
Matematik Öğretiminin Temelleri
Ertual Akademi, 2019
Temel Lineer Cebir
Ertual Akademi, 2019
Students Focus
Contemporary Research in Adult and Lifelong Learning of Mathematics (International Perspectives), Katherine Safford-Ramus, Jürgen Maaß, Evelyn Süss-Stepancik, Editör, Springer, 2018
Akıl Yürütme Oyunları - I
Ertual Akademi, Erzurum, 2017
Matematik Alan Eğitimi Test Kitabı Konu Özetli ve Çözümlü
ERTUAL, Erzurum, 2015
Lineer Cebir Test Kitabı
ERTUAL, Erzurum, 2014