Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik eğitimi öğrencilerinin kümeler konusundaki ispatlama becerileri

Abstract Book of 5th International Contemporary Educational Research Congress, Frankfurt, Almanya, 25 - 27 Temmuz 2019

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MODEL VE MODELLEME İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

AL -FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.106

The Roles of Each Component (S, T, E, M) in Stem Implementations

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, ss.780-781

Examining The Views Of Classroom Teachers On Mathematics Teaching: A Phenomenological Study

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Ordu, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.1-7

DÜNDEN BUGÜNE STEM EĞİTİMİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018

lkokulda Matematiksel Modellemenin ÖnemininTartışılması

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARI

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016

Bir Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirlik Düzeyinin İncelenmesi Dönme Dolap Problemi

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016

Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016

Matematiksel Modelleme Yönteminin Doğal Sayılarda İşlemler Konusunun Öğretiminde Öğrenci BaşarısınaEtkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Teorem Uygulamalarında Matematiksel Modellerin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının AkademikBaşarılarına Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016

Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Yaşanan Güçlüklere Yönelik Akademisyen Görüşleri

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.36

Ortaöğretim 11 Sınıflarda Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirliği Obezite Problemi

6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.49 Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının 1 1 3 4 İşlemine Kurdukları Problemlerin Kavramsal ve Semantik Analizi

6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.48

Matematik öğretmenlerinin konu temelli pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.64

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının teoremlerin ifadeleri için kurmuş oldukları matematiksel modeller

4nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.84

Matematiksel modelleme yönteminin problem çözme üzerine etkisi

10. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.432

Matematiksel modelleme yönteminin dizi ve seriler konusunda edinilen bilgilerin kalıcılığına etkisi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.3

Prospective mathematics teachers difficulties in proof

. 3rd World Conference on Educational Science, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.158

Elementary school mathematics education student s cognitive models about sequences and series

3rd World Conference on Educational Science, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.769

Dizi kavramına yönelik öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.82

Ülkemizde matematik eğitimi araştırmaları bir içerik analizi çalışması

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123

Determining the Problem Solving Skills of Primary School Mathematics Teachers

econd International Symposium on Sustainable Development, 8 - 09 Haziran 2010, ss.226-228

Matematik eğitiminde işlemsel ve kavramsal öğrenme

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.38

Kitap & Kitap Bölümleri

Lise Düzeyinde Matematiksel Modelleme ve Öğretime Entegrasyonu

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra BUKOVA GÜZEL, Muhammed Fatih DOĞAN, Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-265, 2021

İstatistik ve Olasılık

Ertual Akademi, Erzurum, 2019

Temel Geometri ve Ölçü Kavramı

İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-96, 2018

Bilirkişi Raporları

BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI BİR OKULDA DRAMA YÖNTEMİYLE KESİR ÖĞRETİMİNDEN YANSIMALAR BAYBURT ÖRNEĞİ

Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)

Pre Service Mathematics Teachers Problem Solving Processes with GSP Mirror Problem

International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2015 (ESCI)

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)

MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

BAYBURT ÜNİVERSİTESİEĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)

Metrikler

Yayın

120

Atıf (WoS)

41

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

4

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları