SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.45-59, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Mathematics Teachers’ Concept Definitions and Examples Regarding Sets
International Journal af Psycholohy and Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.21-36, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarınınİncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin modellemeye ilişkin hata yaklaşımlarının incelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
SIMILARITY AND DIFFERENCES IN VISUALS IN MATHEMATICAL MODELING OF PRIMARY AND SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS
International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.10, sa.35, ss.334-353, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modelleme Yöntemiyle 8. Sınıf Üslü İfadeler Konusunun Öğretimine Yönelik Bir Eylem Araştırması
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.3, ss.46-63, 2018 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğrencilerinin Zekâ Türlerine Göre MatematikselModelleme Problemi Çözebilme Becerilerinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.889-903, 2018 (Hakemli Dergi)
Examining The Views Of Classroom Teachers On Mathematics Teaching: A Phenomenological Study
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.3, ss.1-7, 2018 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAYINLANANMATEMATİKSEL MODEL VE MODELLEME ARAŞTIRMALARININBETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.5, ss.258-283, 2017 (Hakemli Dergi)
Doğal Sayılarda İşlemler Konusunun Öğretiminde Matematiksel Modelleme Yönteminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.229-343, 2016 (Hakemli Dergi)
Beşinci sınıf kesirler konusunun öğretim sürecinin matematiksel modeller açısından incelenmesi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.10, ss.180-204, 2015 (Hakemli Dergi)
Linear algebra from students perspectives
Middle Eastern & African Journal of Educational Research
, cilt.9, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim matematik konularındaki güçlük düzeylerinin belirlenmesi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.42, ss.207-216, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının teoremlerin ifadeleri için kurmuş oldukları matematiksel modeller
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.107-115, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının dizi ve serilerle ilgili zihinsel modellerinin belirlenmesi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.167-183, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematiksel Modelleme Yönteminin Akademik Başarıya Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi Akademik
, cilt.2, ss.57-67, 2012 (Hakemli Dergi)
The visual representation usage levels of mathematics teachers and students in solving verbal problems
International Journal of Humanities and Social Science
, cilt.1, ss.145-154, 2011 (Hakemli Dergi)
Cebirdeki Kavramlara Yönelik Öğrenme Güçlükleri Üzerine Bir Çalışma
Kastamonu Üiversitesi Eğitim Fakültesi Derğisi
, cilt.19, ss.939-952, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective mathematics teachers difficulties in proof Procedia Social and Behavioral Sciences
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.336-340, 2011 (Hakemli Dergi)
Prospective mathematics teachers abilities to construct relations between the different representations of series with complex terms
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.356-360, 2011 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin pedagojik yeterlilikleri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.64-72, 2011 (Hakemli Dergi)
Eğitimde Öz Düzenleme Öğretiminin Önemi Üzerine Bir Çalışma
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.1-11, 2011 (Hakemli Dergi)
Diagnosing learning difficulties related to the equation and inequality that contain terms with absolute value
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.3, ss.461-473, 2011 (Hakemli Dergi)
Yüksek öğretimin öz düzenlemeyi öğrenme becerisine etkisi Atatürk Üniversitesi Örneği
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.587-597, 2010 (Hakemli Dergi)
The concept of absolute value evaluation of procedural and conceptual knowledge
Journal of Inst. of Mathematics and Computer Science
, cilt.21, ss.131-141, 2010 (Hakemli Dergi)
Öğretmen yetiştirme ve öğretmenlik mesleği
A.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.14, ss.53-63, 2010 (Hakemli Dergi)
Motivation and self arrangements skills of primary school students into mathematics lesson
An International Journal Social Sciences and Humanities
, cilt.28, ss.152-159, 2009 (Hakemli Dergi)
Matematik Eğitiminin Gerekliliği ve Önemi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.174-185, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MODEL VE MODELLEME İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ
AL -FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.106
Prospective Mathematics Teachers’xx Developments and Perceptions On Tpack Through Geogebra Based Lesson Plans and Activity Sheets
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.765
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliği Oluşturma ve Uygulama Süreçlerinin İncelenmesi
28. Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019
The Roles of Each Component (S, T, E, M) in Stem Implementations
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, ss.780-781
Investigation of the Solutionly Skills of Daily Life Problems of the Secondary School Students
II. INTERNATIONAL IĞDIR SYMPOSIUM, 9 - 11 Ekim 2017
İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSELMODELLEMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNDEKİ BENZERLİK VE FARKLILIKLAR
International Symposium of Education and Values, 5 - 08 Ekim 2017
MatematikÖğretmenlerinin Kurmuş Oldukları Matematiksel Modelleme ProblemlerininModel Oluşturma Prensipleri Ve Özelliklerine Göre İncelenmesi
16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 8 - 11 Mayıs 2017
lkokulda Matematiksel Modellemenin ÖnemininTartışılması
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
ortaokul matematik öğretmenlerinin yöntemi derslerinde kullanmaları ile ilgili düşünceleri
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARI
The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016
MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME YETERLİLİKLERİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
TÜRKİYE DE MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDA YAYINLANAN MATEMATİKSEL MODEL VE MODELLEME ARAŞTIRMALARININ BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
TÜRKİYE DE EĞİTİM ALANINDA YAPILAN EYLEM ARAŞTIRMALARININ İÇERİK ANALİZİ BİR BETİMSEL ANALİZ ÇALIŞMASI
I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016
Bir Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirlik Düzeyinin İncelenmesi Dönme Dolap Problemi
2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016
Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi
2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematiksel Modelleme Becerilerinin İncelenmesi
INTE 2015, Barselona, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1198-1204
Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Yaşanan Güçlüklere Yönelik Akademisyen Görüşleri
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.36
Ortaöğretim 11 Sınıflarda Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirliği Obezite Problemi
6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.49
ORTAÖĞRETİM 11 SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ OBEZİTE PROBLEMİ
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının 1 1 3 4 İşlemine Kurdukları Problemlerin Kavramsal ve Semantik Analizi
6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.48
Matematik öğretmenlerinin konu temelli pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.64
Evaluation of the new secondary school curriculum in turkey from the point of mathematical models and mathematical modeling
INTE 2013, 25 - 27 Haziran 2013, cilt.1, ss.1198-1204
İlköğretim matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme etkinliği oluşturma ve çözme süreçlerinin incelenmesi
13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, ss.341-343
Prospective mathematics teachers difficulties in proof
. 3rd World Conference on Educational Science, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.158
Elementary school mathematics education student s cognitive models about sequences and series
3rd World Conference on Educational Science, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.769
Ülkemizde matematik eğitimi araştırmaları bir içerik analizi çalışması
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123
Kitap & Kitap Bölümleri
Lise Düzeyinde Matematiksel Modelleme ve Öğretime Entegrasyonu
Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra BUKOVA GÜZEL, Muhammed Fatih DOĞAN, Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-265, 2021
İstatistik ve Olasılık
Ertual Akademi, Erzurum, 2019
Temel Geometri ve Ölçü Kavramı
İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-96, 2018
İSTATİSTİK VE OLASILIK TEST KİTABI KONU ÖZETLİ VE ÇÖZÜMLÜ
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2015
Bilirkişi Raporları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNDE PROBLEM ÇÖZME VE BİLİŞSEL FARKINDALIK BECERİ DÜZEYLERİNİN İN CELENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ SERTİFİKA PROGRAMININ MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLA RININ MESLEKİ TUTUMLARINA OLAN ETKİSİ
Kastamonu Eğitim Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI BİR OKULDA DRAMA YÖNTEMİYLE KESİR ÖĞRETİMİNDEN YANSIMALAR BAYBURT ÖRNEĞİ
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğrenme Motivasyonu Ölçeği SMOT İçin Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)
Pre Service Mathematics Teachers Problem Solving Processes with GSP Mirror Problem
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2015 (ESCI)
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
BAYBURT ÜNİVERSİTESİEĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öz Yeterlik Algıları ve Kimya Problemlerinde Matematik Kullanımına Yönelik Görüşleri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)
Analitik Geometri Öğretiminde GeoGebra Yazılımının Potansiyeli Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2015 (Hakemli Dergi)