Yayınlar & Eserler

Makaleler 51
Tümü (51)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (8)
ESCI (3)
Scopus (6)
TRDizin (17)
Diğer Yayınlar (30)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

2. Matematik eğitimi öğrencilerinin kümeler konusundaki ispatlama becerileri

Abstract Book of 5th International Contemporary Educational Research Congress, Frankfurt, Almanya, 25 - 27 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)

3. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MODEL VE MODELLEME İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN İNCELENMESİ

AL -FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.106, (Özet Bildiri)

5. The Roles of Each Component (S, T, E, M) in Stem Implementations

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 25 - 28 Nisan 2019, ss.780-781, (Özet Bildiri)

9. Examining The Views Of Classroom Teachers On Mathematics Teaching: A Phenomenological Study

International Conference on Mathematics and Mathematics Education, Ordu, Türkiye, 26 - 29 Haziran 2018, cilt.3, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

10. DÜNDEN BUGÜNE STEM EĞİTİMİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON STEM AND EDUCATIONAL SCIENCES, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

14. Analysis of Publishing Modeling Studies in the First Six Months of 2017

II. INTERNATIONAL IĞDIR SYMPOSIUM, 9 - 11 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

16. Matematik Öğretmenlerinin Kurmuş Oldukları Matematiksel Modelleme Problemlerinin Model Oluşturma Prensipleri Ve Özelliklerine Göre İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium (USOS 2017), Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.364, (Özet Bildiri)

17. lkokulda Matematiksel Modellemenin ÖnemininTartışılması

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. ortaokul matematik öğretmenlerinin yöntemi derslerinde kullanmaları ile ilgili düşünceleri

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. MATEMATİKSEL MODELLEME PROBLEMİNİN ORTAOKUL 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNE UYGULANABİLİRLİĞİ İNDİRİMLİ SATIŞLAR PROBLEMİ

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİKSEL MODELLEME İLE İLGİLİ FARKINDALIKLARI

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİKSEL MODELLEME YETERLİLİKLERİNE YÖNELİK BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

I. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

26. Bir Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirlik Düzeyinin İncelenmesi Dönme Dolap Problemi

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

27. Ortaokul 5 Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yeterliliklerinin İncelenmesi

2 nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016, Liepaja, Letonya, 21 - 23 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

28. Matematiksel Modelleme Yönteminin Doğal Sayılarda İşlemler Konusunun Öğretiminde Öğrenci BaşarısınaEtkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

29. Teorem Uygulamalarında Matematiksel Modellerin İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının AkademikBaşarılarına Etkisi

IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

31. Fonksiyon Kavramının Öğretiminde Yaşanan Güçlüklere Yönelik Akademisyen Görüşleri

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.36, (Özet Bildiri)

32. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının 1 1 3 4 İşlemine Kurdukları Problemlerin Kavramsal ve Semantik Analizi

6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.48, (Özet Bildiri)

34. Matematik öğretmenlerinin konu temelli pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, ss.64, (Özet Bildiri)

36. Matematiksel modelleme yönteminin dizi ve seriler konusundaki öğrenme güçlüklerinin giderilmesine etkisi

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.151-153, (Özet Bildiri)

38. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının teoremlerin ifadeleri için kurmuş oldukları matematiksel modeller

4nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.84, (Özet Bildiri)

40. Matematiksel modelleme yönteminin problem çözme üzerine etkisi

10. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.432, (Özet Bildiri)

41. Matematiksel modelleme yönteminin dizi ve seriler konusunda edinilen bilgilerin kalıcılığına etkisi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

44. Prospective mathematics teachers difficulties in proof

. 3rd World Conference on Educational Science, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.158, (Özet Bildiri)

45. Elementary school mathematics education student s cognitive models about sequences and series

3rd World Conference on Educational Science, Bahçeşehir Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, ss.769, (Özet Bildiri)

46. Dizi kavramına yönelik öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi

9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.82, (Tam Metin Bildiri)

47. Ülkemizde matematik eğitimi araştırmaları bir içerik analizi çalışması

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.123, (Özet Bildiri)

48. Determining the Problem Solving Skills of Primary School Mathematics Teachers

econd International Symposium on Sustainable Development, 8 - 09 Haziran 2010, ss.226-228, (Tam Metin Bildiri)

49. Matematik eğitiminde işlemsel ve kavramsal öğrenme

7. Matematik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2008, ss.38, (Özet Bildiri)

50. Öğretmen adaylarının kavramları içselleştirme düzeylerinin belirlenmesi

8. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2009, ss.3, (Özet Bildiri)
Kitaplar 8

1. Lise Düzeyinde Matematiksel Modelleme ve Öğretime Entegrasyonu

Matematiksel Modelleme: Teoriden Uygulamaya Bütünsel Bakış, Esra BUKOVA GÜZEL, Muhammed Fatih DOĞAN, Aytuğ ÖZALTUN ÇELİK, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.247-265, 2021

2. İstatistik ve Olasılık

Ertual Akademi, Erzurum, 2019

4. Temel Geometri ve Ölçü Kavramı

İlkokulda Temel Matematik, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.74-96, 2018
Bilirkişi Raporları 9

5. Pre Service Mathematics Teachers Problem Solving Processes with GSP Mirror Problem

International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology, 2015 (ESCI)

6. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK MATEMATİKSEL ÜSTBİLİŞ FARKINDALIK ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİKAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)

7. MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YILMAZLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME

BAYBURT ÜNİVERSİTESİEĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2015 (Hakemli Dergi)
Metrikler

Yayın

120

Yayın (WoS)

10

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

44

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

14

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

447

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

100

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Sobiad)

56

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

358

Proje

5

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları