Yayınlar & Eserler

Makaleler 23
Tümü (23)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (1)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (11)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 11

1. Web 2.0 Teknolojilerinin Ortaokul 8. Sınıf Tarih Öğretiminde Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Ders Tutumlarına Etkisi

I. ULUSLARARASI KARADENİZ EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.446-461, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. TARİH ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİLERİN SOMUT KÜLTÜREL MİRAS FARKINDALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR YEREL TARİH ÇALIŞMASI

X. ULUSLARARASI TARİH EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Kars, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2024, ss.130-131, (Özet Bildiri)

3. Sözlü Tarih Yöntemi Kullanımına Yönelik Öğrenci Görüşleri: Van Düğünleri Örneği

Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

4. Yeni Tarih Öğretim Programının Uygulanmasına Yönelik Öğretmen Görüşleri ( Van ili Örneği)

7.Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 17 - 19 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

6. Ortaöğretimde Demokrasi Eğitimi: 9. Sınıf Tarih Ders Kitabının Demokrasi ve Değerleri Açısından İncelenmesi

I. Uluslararası Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Bandırma, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.509-510, (Özet Bildiri)

7. Tarih Öğretmen Adaylarının Mesleki Yeterlilik Algıları Erzurum Örneği

III.Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Sakarya, Türkiye, 25 - 27 Haziran 2014, (Özet Bildiri)

9. İlköğretim Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Tarih Derslerinin İşlenişi ve Tarihin Değeri İle İlgili Görüşleri

I.Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

10. Tarih Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları

I.Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

11. Trabzon Ayanlarından Şatıroğlu Osman Ağa nın Bölgedeki Faaliyetleri 1808 1830

Trabzon ve Çevresi Uluslararası Tarih-Dil-Edebiyat Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2001, ss.345-348, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

1. Okul Dışı Tarih Öğretiminde Sözlü Tarih

Okul Dışı Tarih Öğretimi, Ahmet Şimşek,Selahattin Kaymakçı, Editör, Türk Tarih Kurumu, Ankara, ss.45-62, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Sosyal Bilgiler ve Vatandaşlık Bilgisi

TÜRKİYE’DE SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARI EL KİTABI, Demircioğlu, İ.H., Kaymakcı, S., Demircioğlu, E., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.805-830, 2019

3. Tarih Öğretimi, Demokrasi, İnsan Hakları ve Vatandaşlık

Türkiye’de Tarih Eğitimi Araştırmaları El Kitabı, Demircioğlu, H.İsmail, Demircioğlu, Ebru, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-84, 2017

4. Tarih Öğretimi ve Demokrasi

Tarih Öğretim Yöntemleri, DEMİREL, Muammer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.153-166, 2015

5. Tarih Derslerinde Demokrasi Eğitimi/Tarih Öğretimi ve Demokrasi

Tarih Öğretim Yöntemleri, DEMİREL M., TURAN İ., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, 978-605-395-239-8, ss.195-212, 2009
Metrikler

Yayın

41

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

43

Proje

5

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları