Akademik Unvanlar
-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2017 - 2024 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2005 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2005 - 2005 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2000 - 2005 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
Akademi Dışı Deneyim
-
1996 - 2000 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Verdiği Dersler
-
Lisans Alan Eğitiminde Araştırma Projesi II
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Alan Eğitiminde Araştırma Projesi I
-
Yüksek Lisans Demokrasi ve Tarih Eğitimi II
-
Lisans Eğitime Giriş
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Yüksek Lisans Demokrasi ve Tarih Eğitimi I
-
Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
-
Lisans İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
-
Lisans Tarih Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
-
Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
-
Lisans Tarih Öğretim Programları
-
Lisans Tarih ve İstatistik
-
Lisans İnsan Hakları ve Demokrasi II
-
Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans İslam Tarihi ve Medeniyeti I
-
Lisans İnsan Hakları ve Demokrasi I
-
Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Lisans Ölçme ve Değerlendirme
-
Lisans İslam Tarihi ve Medeniyeti II
-
Lisans Tarih Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Alan Eğitiminde Araştırma Projesi
-
Yüksek Lisans Danışmanlık
-
Lisans Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
-
Lisans Alan Eğitiminde Proje Hazırlama
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Doktora Tarih Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Çalışmaları
-
Lisans Eğitim Bilimine Giriş
-
Lisans Program Geliştirme ve Öğrenim
-
Doktora İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
-
Lisans Eğitime Giriş
Yönetilen Tezler
-
Kronolojik düşünme ile değişim ve sürekliliği algılama becerilerini kazandırmada sözlü tarihin rolü: Van düğünleri örneği
Güven A. (Danışman)
R.ÇURKU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Erzurum'da tarihi eserlere yönelik ilgi ve farkındalığa ilişkin bir yerel tarih çalışması
Güven A. (Danışman)
R.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Görselliğe dayalı etkinlikler yoluyla tarih derslerinde demokratik değer öğretimi
Güven A. (Danışman)
O.OKUMUŞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Tarih öğretmenlerinin derslerde kullandıkları yöntem-teknikler hakkındaki görüşleri: Erzurum ili örneği
Güven A. (Danışman)
A.NALBANTOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Öğrencilerin Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersi Kazanımlarını Elde Etme Düzeyleri ve Derse Yönelik Görüşleri (Erzurum İli Örneği)
V.BULANDERE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
10. Ve 11. Sınıf Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan Görseller ve Metinlerde Toplumsal Cinsiyet Temsiliyle İlgili Tarih Öğretmenlerinin Görüşleri (Trabzon Örneği)
E.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Tarih Öğretmen Adaylarının Bilgi Kaynaklarını Kullanmaya Yönelik Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Z.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Tarih Öğretmenlerinin Derslerde Kullanmış Oldukları Araç- Gereçler Hakkındaki Görüşleri (Erzurum Örneği)
Z.TAŞYÜREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Tedrisâsât Mecmûası Fihristi (1.-69. Sayılar) ve Örnek Metin Çalışmaları
A.İrfan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Ahmet Vefik Paşa’nın Tarih Anlayışı
A.ŞAHİNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007