-
2024 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2017 - 2024 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2005 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2005 - 2005 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2000 - 2005 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
1996 - 2000 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
-
Doktora
Tarih Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme Çalışmaları
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
-
Yüksek Lisans
Demokrasi ve Tarih Eğitimi II
Demokrasi ve Tarih Eğitimi I
Uzmanlık Alan Dersi
Danışmanlık
-
Lisans
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi II
Öğretmenlik Uygulaması I
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi I
Eğitime Giriş
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Topluma Hizmet Uygulamaları
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
Tarih Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Tarih Öğretim Programları
Tarih ve İstatistik
İnsan Hakları ve Demokrasi II
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
İslam Tarihi ve Medeniyeti I
İnsan Hakları ve Demokrasi I
Öğretmenlik Uygulaması
Ölçme ve Değerlendirme
İslam Tarihi ve Medeniyeti II
Tarih Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi
Alan Eğitiminde Proje Hazırlama
Okul Deneyimi
Eğitim Bilimine Giriş
Program Geliştirme ve Öğrenim
Eğitime Giriş
-
Kronolojik düşünme ile değişim ve sürekliliği algılama becerilerini kazandırmada sözlü tarihin rolü: Van düğünleri örneği
Güven A. (Danışman)
R.ÇURKU(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Erzurum'da tarihi eserlere yönelik ilgi ve farkındalığa ilişkin bir yerel tarih çalışması
Güven A. (Danışman)
R.YALÇIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Görselliğe dayalı etkinlikler yoluyla tarih derslerinde demokratik değer öğretimi
Güven A. (Danışman)
O.OKUMUŞ(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Tarih öğretmenlerinin derslerde kullandıkları yöntem-teknikler hakkındaki görüşleri: Erzurum ili örneği
Güven A. (Danışman)
A.NALBANTOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Öğrencilerin Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersi Kazanımlarını Elde Etme Düzeyleri ve Derse Yönelik Görüşleri (Erzurum İli Örneği)
V.BULANDERE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
10. Ve 11. Sınıf Tarih Ders Kitaplarında Yer Alan Görseller ve Metinlerde Toplumsal Cinsiyet Temsiliyle İlgili Tarih Öğretmenlerinin Görüşleri (Trabzon Örneği)
E.DEMİRCİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Tarih Öğretmen Adaylarının Bilgi Kaynaklarını Kullanmaya Yönelik Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Z.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Tarih Öğretmenlerinin Derslerde Kullanmış Oldukları Araç- Gereçler Hakkındaki Görüşleri (Erzurum Örneği)
Z.TAŞYÜREK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Tedrisâsât Mecmûası Fihristi (1.-69. Sayılar) ve Örnek Metin Çalışmaları
A.İrfan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2008 -
Ahmet Vefik Paşa’nın Tarih Anlayışı
A.ŞAHİNER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007