Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Endüstri 4.0’ın Endüstrilerin Yapısı ve Paydaş İlişkileri ÜzerineYansımaları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.684-705, 2020 (Hakemli Dergi)
Atatürk Üniversitesi kampüs tabanlı dersler modeli bileşenlerine yönelik öğrenci görüşleri
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.90-111, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
DOĞAL REKLAM ÖRNEĞİNDE DİJİTALİN DÖNÜŞTÜRDÜĞÜ REKLAMCILIK
IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.96-111
TEKNOLOJİNİN GELİŞİMİYLE ORTAYA ÇIKAN TEKNOLOJİ BAĞIMLILIĞI VETEKNOLOJİ (DİJİTAL) DETOKSU
IKSAD 4. INTERNATIONAL CONGRESS OF SOCIAL SCIENCES, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Eylül 2019, ss.112-124
Facebook Dijital Oyunları Üzerinden Motivasyonel Kaynak Analizi
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.88-107
İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Deneyimi AtademiX Örneği
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Ortak Derslerin Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilmesi: ATAUZEM Örneği
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015
Orta Yaş Bireylerin Bilgisayar Oyunlarına Yönelik Tutumlarına İlişkin Bir Uygulama
Uluslararası Oyun Ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2015, ss.413-425
Öğretim üyelerinin uzaktan eğitim içeriği geliştirmede yaşadıkları zorluklar
Proceedings Of 4. International Computer And Instructional Technologies Symposium, Konya, Türkiye, 4 - 06 Haziran 2010, ss.721-725
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Okur Yazarlık
Atatürk Üniversitesi Yayınevi , Erzurum, 2021
DİJİTAL YERLİLER, DİJİTAL GÖÇMENLER VE DİJİTAL MELEZLER
DİJİTAL SOSYOLOJİ ÇALIŞMALARI, Zinderen, Aslıhan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.123-138, 2021
DİJİTALLEŞME SÜRECİNDE EĞİTİMİN REKLAM VE PAZARLAMASI
DİJİTAL REKLAMCILIK, Prof. Dr. Derya Öcal - Öğr. Gör. Hıdır Polat, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK EĞİTİM DANIŞMANLIK, Ankara, ss.371-396, 2020
Sosyal Medyada Kriz Yönetimi
Kriz Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, Dr. Öğr. Üyesi Ayhan Doğan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.131-144, 2020
İletişim ve Propaganda
İkna ve İkna Psikolojisi, Derya Öcal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınevi, Erzurum, ss.102-119, 2019
Sosyal Etki ve Tutum
İkna ve İkna Psikolojisi, Derya Öcal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınevi, Erzurum, ss.44-64, 2019
İkna ve İkna İletişimi
İkna ve İkna Psikolojisi, Derya Öcal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınevi, Erzurum, ss.84-101, 2019
Reklam Kampanyalarında Kullanılan İletişim Araçları
Reklam Kampanyaları ve Reklamcılık Uygulamaları, Asiye Ata, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınevi, Erzurum, 2019
Sivil Toplum Hareketleri, Lobicilik ve Kamu Diplomasisi
Siyasal İletişim, Raci Taşçıoğlu, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınevi, Erzurum, 2018
Küreselleşme Yerelleşme Ekseninde Küresel Markalar
Türkiye Alim Kitapları, Aachen, 2015