Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (13)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 31

1. TRANSFORMATION IN ADVERTISING: DIGITALIZATION AND NEW MEDIA-CENTERED PERSPECTIVE

INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES – X, Dubai, Birleşik Arap Emirlikleri, 10 - 14 Aralık 2024, cilt.1, ss.149-157, (Tam Metin Bildiri)

2. ARAZİ SANATININ ÖNCÜLÜ OLARAK JEOGLİF: SANATIN GEÇMİŞİYLE BAĞ KURMA GİRİŞİMİ

5th INTERNATIONAL URBAN LANDSCAPE AND ART CONGRESS (5. ULUSLARARASI KENTSEL PEYZAJ VE SANAT KONGRESİ), Paris, Fransa, 25 - 27 Ekim 2024, cilt.1, ss.129-145, (Tam Metin Bildiri)

3. REKLAMDA DUYGULARA HİTAP ETME: YÜZE ODAKLANMA STRATEJİLERİ ÜZERİNE

13th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2024, cilt.1, ss.275-282, (Tam Metin Bildiri)

4. HEMEN HER ŞEYİN GELECEĞİ: İNSANIN YARATICI GÜCÜNÜN MAKİNELERİN BELİRLEYİCİLİĞİNE GÖNÜLLÜ TESLİMİ ÜZERİNE SATIR ARALARINI OKUMA GİRİŞİMİ

12th INTERNATIONAL "COMMUNICATION IN THE NEW WORLD" Congress, Nahçıvan, Azerbaycan, 13 - 14 Haziran 2024, cilt.1, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

5. Bilinçaltına Uzanan Yolda Milton Erickson'un İletişim Tarzını Ele Almak

12. INTERNATIONAL SUMMIT SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Gaziantep, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2024, cilt.1, ss.498-509, (Tam Metin Bildiri)

6. Time: Discussion on Existential Definition and Communication Tool

10th International "Communication in the New World" Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2023, cilt.1, ss.65-69, (Tam Metin Bildiri)

7. DISCUSSING COMMUNICATION THROUGH DIGITALIZATION

9th Communication in the new world, Baku, Azerbaycan, 01 Kasım 2022, cilt.1, ss.48-56, (Tam Metin Bildiri)

8. METAVERSE DÜNYASINDA SPORDAN YANSIMALAR

2nd International Medicine Health and Communicatiın Sciences Congress, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2022, cilt.1, ss.619-626, (Tam Metin Bildiri)

9. DİJİTAL DÜNYADA MARKALARIN “SOSYAL” OLMA STRATEJİLERİ

7th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, İzmir, Türkiye, 02 Mart 2022, cilt.1, ss.34-42, (Tam Metin Bildiri)

10. PERSONALIZED GIFT: DESIGN IN A BOX

I. International Artuklu Congress on Economic Administrative and Political Sciences, Mardin, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.104-105, (Özet Bildiri)

11. İKNANIN TASARIM ÖYKÜSÜ: REKLAM VE GÖRSELLİK

5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 12 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

12. MIND MAPPING AS A COMMUNICATION AND LEARNING TOOL

4th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Tokyo, Japonya, 19 Şubat 2021, cilt.1, ss.51-62, (Tam Metin Bildiri)

13. Görsel Düşünme: İmajlar Çağında Reklamcılık Endüstrisi

1. Uluslararası Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 Şubat 2020, cilt.1, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

14. Reklamcılık Endüstrisinin Bilinçaltına Uzanan Eli

7. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 24 Ocak 2020, cilt.1, ss.87-96, (Tam Metin Bildiri)

15. DİJİTAL MEDYA VE REKLAMCILIKTA DEĞİŞEN MEDYA PLANLAMA STRATEJİLERİ ÇERÇEVESİNDE DÖNÜŞEN TÜKETİCİ: INSTAGRAM ÖRNEĞİNDE BAKMA EYLEMSELLİĞİ

AKDENİZ 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 01 Mart 2019, cilt.1, ss.168-190, (Tam Metin Bildiri)

16. Modanın Değişen Yüzü: Podyumda Boy Gösteren Giyilebilir Teknoloji

3. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 08 Mart 2019, cilt.1, ss.92-104, (Tam Metin Bildiri)

17. REKLAM VE RİSK YÖNETİMİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR AÇILIM VE DEĞERLENDİRME

ÇUKUROVA I. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-289, (Tam Metin Bildiri)

18. MARKALARIN ÇEVRECİ REKLAMLARINDA KULLANDIKLARİ METAFORLAR BAĞLAMINDA DEĞERLEDİRİLMESİ

1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2018, cilt.1, ss.122, (Özet Bildiri)

19. Today and Future of Advertising: Toyota Ads from Printed to Digital

16th International Symposium“Communication in the Millennium”, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.629-648, (Tam Metin Bildiri)

20. Bir iletişim aracı olan kitabın sağlık alanında kullanımı: Bibliyoterapi tekniğinin tedavi süreçlerindekullanımı üzerine bir inceleme

3. Uluslararası Sağlık İletişimi Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2017, ss.59, (Özet Bildiri)

21. SOSYAL MEDYA VE İLİŞKİ YÖNETİMİ: INSTAGRAM PAYLAŞIMINDAN ÇIKARIMLAR

2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT,MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDAGÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.116, (Özet Bildiri)

22. Akıllı Ambalajlama Sistemlerinin Tüketicilere Yansımaları

5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.435-444, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Çevreci Bir Bakış Açısının Markaya Getirdikleri

5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. Türkiye de Popüler Müziğin Dönüşümünü Sosyolojik Bağlamda Tartışmak

I. Erzurum Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.297-308, (Tam Metin Bildiri)

25. Yeni Medya Etik ve Mahremiyet Sorunlar Sınırlılıklar Açmazlar

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, cilt.1, ss.874-883, (Tam Metin Bildiri)

26. Türk Dünyasında Turizm ve Kültürel Miras İlişkisini İrdelemek

I. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2015, cilt.1, ss.116-127, (Tam Metin Bildiri)

27. Nesnelerin İnterneti ve Giyilebilir Teknolojiler Sayısal Donanımların Gelişim Potansiyelini Tartışmak

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.345-354, (Tam Metin Bildiri)

28. Kültürel Dönüşümü Oyun Üzerinden Tartışmak

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.426-433, (Tam Metin Bildiri)

29. Analitik Dönüşüm ve Herşeyin İnterneti: Sayısal Kapitalizm Üzerine Değerlendirmeler

LaborCom 2015, Ankara, Türkiye, 09 Mayıs 2015, cilt.1, ss.79-92, (Tam Metin Bildiri)

30. TÜRKİYE DE SİYASAL REKLAMCILIĞIN GÜNCEL DİNAMİKLERİ 2002 VE 2007 GENEL SEÇİMLERİ KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ

MEDYA VE SİYASET SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.230-238, (Tam Metin Bildiri)

31. HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİ YENİDEN OKUMAK

3. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.494-503, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 42

1. Sanatın İlkeleri: Toplumsal Örüntülerin Sanat Üzerindeki Belirlenimciliği

SANATSAL ARAŞTIRMALAR II, BULAT MUSTAFA, DAŞKESEN HALİL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.30-31, 2024

2. Kriz Yönetimi: Teknoloji ve Etkililik

DİJİTALLEŞEN DÜNYADA ÇAĞDAŞ YÖNETİM TEKNİKLERİ, MOÇ TURHAN, ZENGİN YUNUS, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.325-342, 2024

3. İnsanın Kendini Sergileme Çabasına Eşlik Eden Estetik Anlayışı ve Görsel Tasarıma Uzanan Yolculuğundan Bir İzlek

DİSİPLİNLERARASI SANAT PRATİKLERİ II, YAĞMUR ÖNDER, ŞENGÜNALP CANER, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.14-24, 2024

4. XX. Yüzyıl Sanatı

SANATSAL ARAŞTIRMALAR II, BULAT MUSTAFA, DAŞKESEN HALİL, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.254-262, 2024

5. Teknolojik Ağın Karanlık Tarafı: Antroposen Çağa Eleştirel Bakış

Sinema ve Antroposen, KÜNGERÜ AYHAN, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.1-12, 2024

6. REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ

Medya Okuryazarlığı Analizleri, Bayraktar, Recep, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.23-36, 2023

7. Dijitalleşen Reklamda Stratejik Dönüşümler

Dijital Evrende Reklam, Doğan, Neva, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-34, 2023

8. Ütopya Örüntüleriyle Kesişen Kent İmgesi: Kökenleri ve Geleceği Yer(leşme) Üzerinden Tartışmak

Sinema ve Ütopya, Akmeşe Demir, Zuhal ve Akmeşe, Eşref, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-33, 2023

9. DESEXUALIZATION STRATEGIES IN ADVERTISEMENTS OF GLOBAL BRANDS

A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 10, Balta Peltekoğlu, Filiz ve Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.241-258, 2023

10. Pandora’nın Kutusu ve Açılmasına Dair: İnsan Aklının “Ütopya” ve “Distopya” Üzerinden Yaşamı Tasarlama Girişimi

Sinema ve Distopya, Akmeşe Demir, Zuhal ve Demir, Özcan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.77-103, 2023

11. Dijital Reklamcılığın Geleceği: Metaverse

İLETİŞİM BİLİMLERİNDE YAPAY ZEKA, Günay, Mehmet Akif, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.151-177, 2023

12. SOSYAL SORUMLULUK REKLAMLARI ÜZERİNDEN KURUMSAL KİMLİK SUNUMU

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-5, Nilüfer Sezer ve Hasan Çiftçi, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.265-292, 2022

13. Yunus Emre İzleğinde Müziğin Göç Serüveni

Göç ve İletişim, Samet Kavoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-159, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Kültürlerarasılık: Kavramsal ve Kuramsal Bir Yaklaşım

Kültürlerarası İletişim, İlker Özdemir ve S. Yetkin Işık, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-36, 2022

15. ÖTANAZİ: YAŞAMI TERSİNDEN OKUMA VE ANLAM(LANDIRM)A ÇABASI

SİNEMATİK İMGELEMDE İNTİHAR ÖTANAZİ VE ÖLÜM, Zuhal Akmeşe Demir, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.71-100, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

16. SOSYAL MEDYA İZLEĞİNDE DİJİTALLEŞEN DÜNYADA MOBBİNG ÜZERİNE YENİDEN DÜŞÜNMEK

MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI, Mehmet Serdar Erciş, Mehmet Dumlu Aydın, Ahmet Nezih Kök ve Jale Hülya Alcan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.109-119, 2022

17. HALKLA İLİŞKİLER ETKİNLİĞİNİN ÖLÇÜLMESİNİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER VE ULUSLARARASI STANDARTLAŞMA ÇABALARI

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Çiğdem Dirik, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.167-186, 2022

18. BÜYÜK VERİYİ YÖNETMEK: DİJİTAL DÜNYA VE DEĞİŞEN KURALLARINA HALKLA İLİŞKİLER EKSENLİ BİR BAKIŞ

STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ: KAVRAM, KURAM VE UYGULAMALAR, GEÇİKLİ, FATMA, Editör, BETA, İstanbul, ss.275-293, 2021

19. DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR, DİKER, ERSİN, ÇALIŞIR, GÜLSÜM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.35-55, 2021

20. İLETİŞİM VE SOSYAL MEDYANIN ETKİN KULLANIMI

İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.80-95, 2021

21. SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK EKSENİNDE 'YEŞİL' MARKA ŞEHİR

YEŞİL YÖNETİM, TEKİN, MAHMUT, MERT, GÖZDE, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-341, 2021

22. COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI

COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI, Yılmaz, Mehmet, Çiftçi, Hasan, Doğar, Mehmet, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.19-70, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

23. İLETİŞİM VE ZAMAN YÖNETİMİ

İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.66-79, 2021

24. GİRİZGÂH: 'KORKU'NUN KORUYUCU DOĞASININ ÖTESİNDE YENİDEN ÜRETİMİ

MEDYADA KORKU KÜLTÜRÜ ÜZERİNE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, ERDEM, SERHAT, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.17-31, 2021

25. Çoklu Medyada Ayak İzlerini Sürmek: Büyük Veri ve Yönetimi

Dijital Reklamcılık, Öcal,Derya Polat Hıdır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-130, 2020 Creative Commons License

26. Reklamcılık ve Dijital Reklamlarda Etik Tartışması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.519-566, 2020 Creative Commons License

27. Consumed Consumer Within the Framework of New Communication Technologies

Handbook of Research on the Political Economy of Communications and Media, Karlıdağ Serpil,Bulut Selda, Editör, IGI Global, Indiana, ss.275-286, 2020 Creative Commons License

28. Reklamcılık ve Kriz Yönetimi İlişkiselliği: Dijital Dünyayla Kesişmeler

Dijital Reklamcılık, Öcal Derya,Polat Hıdır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.435-463, 2020 Creative Commons License

29. Reklamcılık: Nereden Nereye...

Dijital Reklamcılık, Öcal Derya,Polat Hıdır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-41, 2020 Creative Commons License

30. Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-184, 2020 Creative Commons License

31. Endüstri 4.0 Teknolojilerini Üreten Firmaların Geleceğe İlişkin Önermeleri

İletişimde Seçme Konular, Gezgin Suat,Çiftçi Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.159-200, 2020 Creative Commons License

32. Dijital Reklamı Ölçme

Dijital Reklamcılık, Öcal, Derya Polat, Hıdır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.467-487, 2020

33. Dijitalleşen Siyasal Reklamcılık

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.343-370, 2020 Creative Commons License

34. Managing Big Data Turbulence in the Industry World

New Communication Approaches in the Digitalized World, Ercis Mehmet Serdar,Başar Enes Emre, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.49-59, 2020 Creative Commons License

35. Sürdürülebilirlik, Pazarlama ve Marka Ekseninde Yavaş Şehirler

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Başar, Enes Emre, Ağ, Alirıza, Gülhan, Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

36. Risk Management: The Rising Philosophy of PublicRelations in Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang, New York, ss.167-182, 2017

38. ÇAĞLAR BOYU İNSAN YAŞAMINA EŞLİK EDEN OYUN

YAŞAM PRATİKLERİYLE DÖNÜŞEN OYUN, DERYA ÖCAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.11-24, 2016

39. Tüketim Kavramını Anlamlandırmak: Tarihi ve Sosyolojisi

Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Banu Dağtaş ve Erdal Dağtaş, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.76-102, 2009

40. Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık

Reklamcılık: Bakmak ve Görmek, Öcal Derya, Editör, Ütopya, Ankara, ss.15-45, 2009

41. D. Tellan ve A. Yılmaz, 2009, "Görüntünün Egemenliği: Televizyon Reklamcılığı", s. 230-258

Reklamcılık Bakmak ve Görmek, DERYA TELLAN, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.230-258, 2009

42. Bir Tüketim Eylemi Olarak Popüler Kültür

Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.59-86, 2009
Bilirkişi Raporları 1
Metrikler

Yayın

97

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

82

Proje

5

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları