Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Time: Discussion on Existential Definition and Communication Tool

10th International "Communication in the New World" Congress, Şanlıurfa, Türkiye, 17 - 18 Mart 2023, cilt.1, ss.65-69

DISCUSSING COMMUNICATION THROUGH DIGITALIZATION

9th Communication in the new world, Baku, Azerbaycan, 01 Kasım 2022, cilt.1, ss.48-56

METAVERSE DÜNYASINDA SPORDAN YANSIMALAR

2nd International Medicine Health and Communicatiın Sciences Congress, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2022, cilt.1, ss.619-626

DİJİTAL DÜNYADA MARKALARIN “SOSYAL” OLMA STRATEJİLERİ

7th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, İzmir, Türkiye, 02 Mart 2022, cilt.1, ss.34-42

PERSONALIZED GIFT: DESIGN IN A BOX

I. International Artuklu Congress on Economic Administrative and Political Sciences, Mardin, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.104-105

İKNANIN TASARIM ÖYKÜSÜ: REKLAM VE GÖRSELLİK

5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 12 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-10

MIND MAPPING AS A COMMUNICATION AND LEARNING TOOL

4th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Tokyo, Japonya, 19 Şubat 2021, cilt.1, ss.51-62

Görsel Düşünme: İmajlar Çağında Reklamcılık Endüstrisi

1. Uluslararası Yeni Dünyada İletişim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 Şubat 2020, cilt.1, ss.1-11

Reklamcılık Endüstrisinin Bilinçaltına Uzanan Eli

7. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, Şanlıurfa, Türkiye, 24 Ocak 2020, cilt.1, ss.87-96

DİJİTAL MEDYA VE REKLAMCILIKTA DEĞİŞEN MEDYA PLANLAMA STRATEJİLERİ ÇERÇEVESİNDE DÖNÜŞEN TÜKETİCİ: INSTAGRAM ÖRNEĞİNDE BAKMA EYLEMSELLİĞİ

AKDENİZ 1. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 01 Mart 2019, cilt.1, ss.168-190

Modanın Değişen Yüzü: Podyumda Boy Gösteren Giyilebilir Teknoloji

3. Uluslararası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, Adana, Türkiye, 08 Mart 2019, cilt.1, ss.92-104

REKLAM VE RİSK YÖNETİMİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR AÇILIM VE DEĞERLENDİRME

ÇUKUROVA I. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-289

MARKALARIN ÇEVRECİ REKLAMLARINDA KULLANDIKLARİ METAFORLAR BAĞLAMINDA DEĞERLEDİRİLMESİ

1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2018, cilt.1, ss.122

Today and Future of Advertising: Toyota Ads from Printed to Digital

16th International Symposium“Communication in the Millennium”, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.629-648

SOSYAL MEDYA VE İLİŞKİ YÖNETİMİ: INSTAGRAM PAYLAŞIMINDAN ÇIKARIMLAR

2. ULUSLARARASI İLETİŞİM, EDEBİYAT,MÜZİK VE SANAT ÇALIŞMALARINDAGÜNCEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2017, ss.116

Akıllı Ambalajlama Sistemlerinin Tüketicilere Yansımaları

5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016, ss.435-444 Sürdürülebilir Kalkınma

Çevreci Bir Bakış Açısının Markaya Getirdikleri

5. Uluslararası Matbaa Teknolojileri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye de Popüler Müziğin Dönüşümünü Sosyolojik Bağlamda Tartışmak

I. Erzurum Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.297-308

Yeni Medya Etik ve Mahremiyet Sorunlar Sınırlılıklar Açmazlar

2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, cilt.1, ss.874-883

Türk Dünyasında Turizm ve Kültürel Miras İlişkisini İrdelemek

I. Uluslararası Türk Dünyası Turizm Sempozyumu, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2015, cilt.1, ss.116-127

Nesnelerin İnterneti ve Giyilebilir Teknolojiler Sayısal Donanımların Gelişim Potansiyelini Tartışmak

2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.345-354

Kültürel Dönüşümü Oyun Üzerinden Tartışmak

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.426-433

HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİ YENİDEN OKUMAK

3. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.494-503

Kitap & Kitap Bölümleri

Ütopya Örüntüleriyle Kesişen Kent İmgesi: Kökenleri ve Geleceği Yer(leşme) Üzerinden Tartışmak

Sinema ve Ütopya, Akmeşe Demir, Zuhal ve Akmeşe, Eşref, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-33, 2023

Pandora’nın Kutusu ve Açılmasına Dair: İnsan Aklının “Ütopya” ve “Distopya” Üzerinden Yaşamı Tasarlama Girişimi

Sinema ve Distopya, Akmeşe Demir, Zuhal ve Demir, Özcan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.77-103, 2023

Dijitalleşen Reklamda Stratejik Dönüşümler

Dijital Evrende Reklam, Doğan, Neva, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-34, 2023

Dijital Reklamcılığın Geleceği: Metaverse

İLETİŞİM BİLİMLERİNDE YAPAY ZEKA, Günay, Mehmet Akif, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.151-177, 2023

DESEXUALIZATION STRATEGIES IN ADVERTISEMENTS OF GLOBAL BRANDS

A'DAN Z'YE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI - 10, Balta Peltekoğlu, Filiz ve Çiftçi, Hasan, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.241-258, 2023

REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ

Medya Okuryazarlığı Analizleri, Bayraktar, Recep, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.23-36, 2023

Yunus Emre İzleğinde Müziğin Göç Serüveni

Göç ve İletişim, Samet Kavoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-159, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Kültürlerarasılık: Kavramsal ve Kuramsal Bir Yaklaşım

Kültürlerarası İletişim, İlker Özdemir ve S. Yetkin Işık, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-36, 2022

HALKLA İLİŞKİLER ETKİNLİĞİNİN ÖLÇÜLMESİNİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER VE ULUSLARARASI STANDARTLAŞMA ÇABALARI

İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Çiğdem Dirik, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.167-186, 2022

ÖTANAZİ: YAŞAMI TERSİNDEN OKUMA VE ANLAM(LANDIRM)A ÇABASI

SİNEMATİK İMGELEMDE İNTİHAR ÖTANAZİ VE ÖLÜM, Zuhal Akmeşe Demir, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.71-100, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

SOSYAL SORUMLULUK REKLAMLARI ÜZERİNDEN KURUMSAL KİMLİK SUNUMU

A'dan Z'ye İletişim Çalışmaları-5, Nilüfer Sezer ve Hasan Çiftçi, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.265-292, 2022

SOSYAL MEDYA İZLEĞİNDE DİJİTALLEŞEN DÜNYADA MOBBİNG ÜZERİNE YENİDEN DÜŞÜNMEK

MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI, Mehmet Serdar Erciş, Mehmet Dumlu Aydın, Ahmet Nezih Kök ve Jale Hülya Alcan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.109-119, 2022

DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ

İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR, DİKER, ERSİN, ÇALIŞIR, GÜLSÜM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.35-55, 2021

BÜYÜK VERİYİ YÖNETMEK: DİJİTAL DÜNYA VE DEĞİŞEN KURALLARINA HALKLA İLİŞKİLER EKSENLİ BİR BAKIŞ

STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ: KAVRAM, KURAM VE UYGULAMALAR, GEÇİKLİ, FATMA, Editör, BETA, İstanbul, ss.275-293, 2021

İLETİŞİM VE SOSYAL MEDYANIN ETKİN KULLANIMI

İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.80-95, 2021

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK EKSENİNDE 'YEŞİL' MARKA ŞEHİR

YEŞİL YÖNETİM, TEKİN, MAHMUT, MERT, GÖZDE, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-341, 2021

COVİD-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE MARKALARIN DİJİTAL OLANDA YANSIMA STRATEJİLERİNE GÖZ GEZDİRME ÇABASI

COVID 19 SÜRECİNDE İLETİŞİM VE MEDYA ÇALIŞMALARI, Yılmaz, Mehmet, Çiftçi, Hasan, Doğar, Mehmet, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.19-70, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

İLETİŞİM VE ZAMAN YÖNETİMİ

İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.66-79, 2021

GİRİZGÂH: 'KORKU'NUN KORUYUCU DOĞASININ ÖTESİNDE YENİDEN ÜRETİMİ

MEDYADA KORKU KÜLTÜRÜ ÜZERİNE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, ERDEM, SERHAT, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.17-31, 2021

Dijital Reklamı Ölçme

Dijital Reklamcılık, Öcal, Derya Polat, Hıdır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.467-487, 2020

Endüstri 4.0 Teknolojilerini Üreten Firmaların Geleceğe İlişkin Önermeleri

İletişimde Seçme Konular, Gezgin Suat,Çiftçi Hasan, Editör, İKSAD Publishing House, Ankara, ss.159-200, 2020 Creative Commons License

Reklamcılık ve Dijital Reklamlarda Etik Tartışması

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.519-566, 2020 Creative Commons License

Dijitalleşen Siyasal Reklamcılık

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.343-370, 2020 Creative Commons License

Reklamcılık ve Kriz Yönetimi İlişkiselliği: Dijital Dünyayla Kesişmeler

Dijital Reklamcılık, Öcal Derya,Polat Hıdır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.435-463, 2020 Creative Commons License

Reklamcılık: Nereden Nereye...

Dijital Reklamcılık, Öcal Derya,Polat Hıdır, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-41, 2020 Creative Commons License

Çoklu Medyada Ayak İzlerini Sürmek: Büyük Veri ve Yönetimi

Dijital Reklamcılık, Öcal,Derya Polat Hıdır, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-130, 2020 Creative Commons License

Managing Big Data Turbulence in the Industry World

New Communication Approaches in the Digitalized World, Ercis Mehmet Serdar,Başar Enes Emre, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Newcastle, ss.49-59, 2020 Creative Commons License

Consumed Consumer Within the Framework of New Communication Technologies

Handbook of Research on the Political Economy of Communications and Media, Karlıdağ Serpil,Bulut Selda, Editör, IGI Global, Indiana, ss.275-286, 2020 Creative Commons License

Sosyal Ağlar Üzerinde Markaların Dijitalleşmesi

Dijital Reklamcılık, Derya Öcal,Hıdır Polat, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.159-184, 2020 Creative Commons License

Sürdürülebilirlik, Pazarlama ve Marka Ekseninde Yavaş Şehirler

Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Başar, Enes Emre, Ağ, Alirıza, Gülhan, Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Risk Management: The Rising Philosophy of PublicRelations in Turkey

Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editör, Peter Lang, New York, ss.167-182, 2017

ÇAĞLAR BOYU İNSAN YAŞAMINA EŞLİK EDEN OYUN

YAŞAM PRATİKLERİYLE DÖNÜŞEN OYUN, DERYA ÖCAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.11-24, 2016

D. Tellan ve A. Yılmaz, 2009, "Görüntünün Egemenliği: Televizyon Reklamcılığı", s. 230-258

Reklamcılık Bakmak ve Görmek, DERYA TELLAN, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.230-258, 2009

Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık

Reklamcılık: Bakmak ve Görmek, Öcal Derya, Editör, Ütopya, Ankara, ss.15-45, 2009

Bir Tüketim Eylemi Olarak Popüler Kültür

Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.59-86, 2009

Tüketim Kavramını Anlamlandırmak: Tarihi ve Sosyolojisi

Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Banu Dağtaş ve Erdal Dağtaş, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.76-102, 2009

Bilirkişi Raporları

Metrikler

Yayın

87

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

22

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları