Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SOSYAL MEDYA ORTAMLARINDAKİ PAYLAŞIMLAR ÜZERİNDEN Z KUŞAĞININ MAHREMİYET ALGISINA BAKIŞ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.27, sa.93, ss.164-182, 2023 (Hakemli Dergi)
TÜRKİYE’DE SPONSORLUK ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Sosyal Medya ve İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-27, 2020 (Hakemli Dergi)
Tüketici Temelli Marka Değeri Kapsamında Bir Nitel Çalışma: Apple ve Samsung Markaları Örneği
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.119-163, 2020 (Hakemli Dergi)
Endüstri 4.0’ın Endüstrilerin Yapısı ve Paydaş İlişkileri ÜzerineYansımaları
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.684-705, 2020 (Hakemli Dergi)
İKNA SÜREÇLERİNDE ZİHİN, DİL VE SÖZCÜKLERİN ROLÜ
Digital Communication Journal
, cilt.3, sa.3, ss.34-49, 2020 (Hakemli Dergi)
Teknolojik Yeniliklerin Yönetimi ve Tüketen Bireyin Dönüşümü
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.1-161, 2019 (Hakemli Dergi)
Instagram Örneğinde Sosyal Medyadan Yansıyanlar
INIF İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.23-36, 2018 (Hakemli Dergi)
TARİHİ VE HUKUKİ PERSPEKTİFTEN MARKALARINKORUNMASINA İLİŞKİN GENEL BİR ÇERÇEVE: TÜRKİYE ÖRNEĞİ
ULUSLARARASI HAKEMLI İLETİŞİM VE EDEBİYAT ARAŞTIRMALARI DERGISI
, sa.18, ss.54-73, 2018 (Hakemli Dergi)
Mekan Eğlence ve Popüler Kültür İlişkisini Değerlendirmek
TRT Akademi
, cilt.1, sa.1, ss.136-153, 2016 (Hakemli Dergi)
Pazarlama İletişimi Ekseninde Çevrecilik Yeşil Kurum Marka ve Halkla İlişkiler
Atatürk İletişim Dergisi
, cilt.9, sa.9, ss.77-89, 2015 (Hakemli Dergi)
Çağrı Merkezi Hizmetlerinde Kişisel Satış Süreci Memnuniyeti Erzurum İli Örneğinde Bir İnceleme
Atatürk İletişim Dergisi
, cilt.8, sa.8, ss.115-136, 2015 (Hakemli Dergi)
Kültürel İncelemelerde Eleştiri Sınırlılık Geçerlilik ve Nesnellik
Gazi Üniversitesi SBE Dergisi Bilim ve Eleştiri
, cilt.5, sa.8, ss.71-93, 2008 (Hakemli Dergi)
TÜKETİMİN KARŞI DEVRİMİ TÜRKİYE DE 1980 SONRASI UYGULANAN İKTİSAT POLİTİKALARININ TOPLUMSAL SONUÇLARINA ELEŞTİREL BİR BAKIŞ
EKONOMİK YAKLAŞIM
, cilt.19, sa.67, ss.1-19, 2008 (Hakemli Dergi)
TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE CEP TELEFONLARININ POPÜLERLİĞİ
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.57, ss.137-142, 2004 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PERSONALIZED GIFT: DESIGN IN A BOX
I. International Artuklu Congress on Economic Administrative and Political Sciences, Mardin, Türkiye, 20 Kasım 2021, cilt.1, ss.104-105
İKNANIN TASARIM ÖYKÜSÜ: REKLAM VE GÖRSELLİK
5th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 12 Haziran 2021, cilt.1, ss.1-10
MIND MAPPING AS A COMMUNICATION AND LEARNING TOOL
4th INTERNATIONAL ‘COMMUNICATION IN NEW WORLD’ CONGRESS, Tokyo, Japonya, 19 Şubat 2021, cilt.1, ss.51-62
REKLAM VE RİSK YÖNETİMİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR AÇILIM VE DEĞERLENDİRME
ÇUKUROVA I. ULUSLARARASIMULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Adana, Türkiye, 13 - 16 Aralık 2018, cilt.1, ss.279-289
MARKALARIN ÇEVRECİ REKLAMLARINDA KULLANDIKLARİ METAFORLAR BAĞLAMINDA DEĞERLEDİRİLMESİ
1. ULUSLARARASI IĞDIR MULTİ DİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2018, cilt.1, ss.122
Today and Future of Advertising: Toyota Ads from Printed to Digital
16th International Symposium“Communication in the Millennium”, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, cilt.1, ss.629-648
Türkiye de Popüler Müziğin Dönüşümünü Sosyolojik Bağlamda Tartışmak
I. Erzurum Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, cilt.1, ss.297-308
Yeni Medya Etik ve Mahremiyet Sorunlar Sınırlılıklar Açmazlar
2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2016, cilt.1, ss.874-883
Nesnelerin İnterneti ve Giyilebilir Teknolojiler Sayısal Donanımların Gelişim Potansiyelini Tartışmak
2. Ulusal Yönetim Bilişim Sistemleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, cilt.1, ss.345-354
Kültürel Dönüşümü Oyun Üzerinden Tartışmak
Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, cilt.1, ss.426-433
TÜRKİYE DE SİYASAL REKLAMCILIĞIN GÜNCEL DİNAMİKLERİ 2002 VE 2007 GENEL SEÇİMLERİ KAPSAMINDA KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
MEDYA VE SİYASET SEMPOZYUMU, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, ss.230-238
HALKLA İLİŞKİLER ALANINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİ YENİDEN OKUMAK
3. LİSANSÜSTÜ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Eskişehir, Türkiye, 17 - 20 Ekim 2007, ss.494-503
Kitap & Kitap Bölümleri
Pandora’nın Kutusu ve Açılmasına Dair: İnsan Aklının “Ütopya” ve “Distopya” Üzerinden Yaşamı Tasarlama Girişimi
Sinema ve Distopya, Akmeşe Demir, Zuhal ve Demir, Özcan, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.77-103, 2023
Dijitalleşen Reklamda Stratejik Dönüşümler
Dijital Evrende Reklam, Doğan, Neva, Editör, Literatürk Academia, Konya, ss.13-34, 2023
REKLAM OKURYAZARLIĞI: REKLAMIN ‘GÖR’ DEDİĞİNİ YENİDEN OKUMA GİRİŞİMİ
Medya Okuryazarlığı Analizleri, Bayraktar, Recep, Editör, Eğitim Yayınevi, Ankara, ss.23-36, 2023
Yunus Emre İzleğinde Müziğin Göç Serüveni
Göç ve İletişim, Samet Kavoğlu, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.141-159, 2022
Kültürlerarasılık: Kavramsal ve Kuramsal Bir Yaklaşım
Kültürlerarası İletişim, İlker Özdemir ve S. Yetkin Işık, Editör, Siyasal Kitabevi, Ankara, ss.13-36, 2022
ÖTANAZİ: YAŞAMI TERSİNDEN OKUMA VE ANLAM(LANDIRM)A ÇABASI
SİNEMATİK İMGELEMDE İNTİHAR ÖTANAZİ VE ÖLÜM, Zuhal Akmeşe Demir, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.71-100, 2022
SOSYAL MEDYA İZLEĞİNDE DİJİTALLEŞEN DÜNYADA MOBBİNG ÜZERİNE YENİDEN DÜŞÜNMEK
MOBBİNGİN BİREYSEL-ÖRGÜTSEL-TOPLUMSAL ÖNCÜLLERİ VE ARDILLARI, Mehmet Serdar Erciş, Mehmet Dumlu Aydın, Ahmet Nezih Kök ve Jale Hülya Alcan, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.109-119, 2022
DİJİ-REKLAM ÇAĞINDA TÜKET(TİRİL)EN OLMANIN DİNAMİKLERİ
İLETİŞİM ÇALIŞMALARINDA GÜNCEL YAKLAŞIMLAR VE ARAŞTIRMALAR, DİKER, ERSİN, ÇALIŞIR, GÜLSÜM, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.35-55, 2021
BÜYÜK VERİYİ YÖNETMEK: DİJİTAL DÜNYA VE DEĞİŞEN KURALLARINA HALKLA İLİŞKİLER EKSENLİ BİR BAKIŞ
STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ: KAVRAM, KURAM VE UYGULAMALAR, GEÇİKLİ, FATMA, Editör, BETA, İstanbul, ss.275-293, 2021
İLETİŞİM VE SOSYAL MEDYANIN ETKİN KULLANIMI
İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.80-95, 2021
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK EKSENİNDE 'YEŞİL' MARKA ŞEHİR
YEŞİL YÖNETİM, TEKİN, MAHMUT, MERT, GÖZDE, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.325-341, 2021
İLETİŞİM VE ZAMAN YÖNETİMİ
İLETİŞİMİN TEMEL PRENSİPLERİ, TAŞTAN, Kenan, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.66-79, 2021
GİRİZGÂH: 'KORKU'NUN KORUYUCU DOĞASININ ÖTESİNDE YENİDEN ÜRETİMİ
MEDYADA KORKU KÜLTÜRÜ ÜZERİNE ELEŞTİREL YAKLAŞIMLAR, ERDEM, SERHAT, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.17-31, 2021
Sürdürülebilirlik, Pazarlama ve Marka Ekseninde Yavaş Şehirler
Sürdürülebilirlik: Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, Başar, Enes Emre, Ağ, Alirıza, Gülhan, Ünal, Editör, İmaj Yayınevi, Ankara, ss.1-16, 2019
YÖNETİM VE HALKLA İLİŞKİLER ÖN OKUMALAR
ÜTOPYA, Ankara, 2016
ÇAĞLAR BOYU İNSAN YAŞAMINA EŞLİK EDEN OYUN
YAŞAM PRATİKLERİYLE DÖNÜŞEN OYUN, DERYA ÖCAL, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.11-24, 2016
Sanayileşmenin Ürünü Olarak Reklamcılık
Reklamcılık: Bakmak ve Görmek, Öcal Derya, Editör, Ütopya, Ankara, ss.15-45, 2009
Bir Tüketim Eylemi Olarak Popüler Kültür
Medya ve Popüler Kültür, Enderhan Karakoç, Editör, LİTERATÜRK ACADEMIA, Konya, ss.59-86, 2009
Tüketim Kavramını Anlamlandırmak: Tarihi ve Sosyolojisi
Medya Tüketim Kültürü ve Yaşam Tarzları, Banu Dağtaş ve Erdal Dağtaş, Editör, ÜTOPYA, Ankara, ss.76-102, 2009
Bilirkişi Raporları
ERZİNCAN İDARE MAHKEMESİ DAVA BİLİRKİŞİLİĞİ
Erzincan İdare Mahkemesi, ss.10, Erzincan, 2022