Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Birleştirilmiş Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Yeterlilikleri ve Sınıf Yönetimi ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.604-620, 2019 (Hakemli Dergi)
Hayat Boyu Öğrenme
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, 2017 (Hakemli Dergi)
Birleştirilmiş Sınıflarda İyi Örnek Uygulamaları
ASOS JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE
, cilt.4, ss.58-72, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretimi Dersinde Dijital Öyküleme Süreci veHazırlanan Dijital Öykülerin Değerlendirilmesi
8th International Symposium on Social Studies Education, 7 - 09 Kasım 2019
Halk Eğitim Merkezlerinde Çalışan Öğretmen ve Yöneticilerin Yetişkin Eğitimine İlişkin Görüşleri
5. AsosCongress Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 25 - 27 Ekim 2018
Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: 2015 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı ve 2017 Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programı
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 Mayıs 2017
Aday Öğretmenlerin Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecine Yönelik Görüşleri
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu 6, 4 - 06 Mayıs 2017
Birleştirilmiş Sınıflarda İyi Örnek Uygulamaları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016
Öğretmen Adaylarının Gözlemlerine Göre İlkokullardaki İyi Örnekler
9th International Balkan Education and Science Congress, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014
İlkokul Öğrencilerinde Duygusal Zeka ve Değerler Arasındaki İlişkiler
Uluslararası Sempozyum İnsani Değerlerin Yeniden İnşası, 19 - 21 Haziran 2014
Hayat Bilgisi Dersi Etkinliklerinin Birleştirilmiş Sınıflarda Uygulanabilirlik Durumu
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014