Yayınlar & Eserler

Makaleler 111
Tümü (111)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (14)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (69)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 69

2. 3Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bağışıklık Sistemi İle İlgili Algıları: Erzurum Bilsem Örneği

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), 5 - 07 Eylül 2019, ss.397-400, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Sıfır Atık ile İlgili Farkındalık Düzeyleri

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK2019), Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371, (Tam Metin Bildiri)

6. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375, (Tam Metin Bildiri)

7. Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278, (Tam Metin Bildiri)

8. 9. Sınıf biyoloji ders kitabındaki etkinliklerin eleştirel düşünme becerileri açısından incelenmesi

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.279-282, (Tam Metin Bildiri)

9. Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Problem ÇözmeBecerileri Açısından İ ̇ ncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.6, (Tam Metin Bildiri)

11. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

12. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

13. 12. Sınıf biyoloji ders kitabındaki ‘fotosentez’ konusuna ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

V. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.540-543, (Tam Metin Bildiri)

14. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

15. “Özel Öğretim Yöntemleri I” dersi kapsamında günlük yazma etkinliklerinin çeşitli değişkenler üzerine etkisi

Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.361, (Özet Bildiri)

16. Ortaöğretim Programında Biyoloji Konularına Temel Oluşturan Fizik ve Kimya Konularının Ardışıklığının İncelenmesi

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK 2018), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, ss.71, (Özet Bildiri)

18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yılanlara Karşı Biyofili Düzeyleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

19. Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

21. Fen bilgisi öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları (Erzurum örneklemi)

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

23. Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

24. Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

25. Etkileşimli Tahtaların Eğitimde Aktif Olarak Kullanılmasının Önündeki Engeller

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.249-251, (Özet Bildiri)

27. Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

28. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRİM VE YARADILIŞÇILIK İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ

1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.48, (Özet Bildiri)

29. biyoloji öğretmen adaylarının evrim, evrim dersi ve ileriye yönelik mesleki kaygıları ile ilgili düşünceleri

1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.44, (Özet Bildiri)

30. biyoloji öğretmen adaylarının fotosentez deneyleri ile ilgili bilgileri

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)

31. Biyoloji ve Kimya Öğretmen Adaylarının Çevre sorunlarına Karşı Tutumları

1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fetemm Farkındalık Düzeyleri

1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.6, (Özet Bildiri)

33. Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri

I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

34. Investigations of burnout and kpss anxiety levels of biology student teachers

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. The factors affecting the science student teachers’xx academic success

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

36. Fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarını etkileyen faktörler

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

37. Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin incelenmesi

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji İle İlgili Sosyal Konulara Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.193, (Özet Bildiri)

39. MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79, (Özet Bildiri)

40. fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

41. Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

42. TÜRKİYE DE EVRİMİN GELECEĞİ BİYOLOJİ BİLİMİNDEKİAKADEMİSYENLERİN EVRİM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ

I. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.103-104, (Özet Bildiri)

43. contemporary teaching approach and methods

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

44. Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

45. Prospective Biology Teacher s study Skills

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

46. Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi

II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

47. Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

50. Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

52. Yapılandırmacı öğrenme kuramı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

54. Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education

International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1171-1175, (Tam Metin Bildiri)

55. Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1269-1272, (Tam Metin Bildiri)

56. Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Edindikleri Bilgileri Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri

Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

57. Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education Proceedings of International Conference on Educational Science ICES 08 Volume 2 pp 1171 1175

Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

59. Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi Ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri 1

6. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:15, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

60. Lise 3 Biyoloji Ders Kitaplarında Üreme Konusunun Bilimsel Ve Görsel İçerik Yönünden Analizi

XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.620, (Özet Bildiri)

62. Bazı Sosyo Ekonomik Sorunların Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

63. Farklı Yerlesim Yerindeki Okullar İçin Öğrenci Hijyen Alıskanlıkları

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:637, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

64. Lise Öğrencilerinin Fotosentez Ve Işık Enerjisinin İlişkisi İle İlgili Konuda Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Tespiti

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.1094-1096, (Tam Metin Bildiri)

65. Sağlıklı Beslenmenin Önemi İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Anne Baba Eğitimi Ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.926-929, (Tam Metin Bildiri)

66. Bir Öğretmenden Beklenen Özelliklerin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 735-739, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, 28–30 Eylül, 2005., Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

67. Biyoloji Ders Kitaplarında Canlılarda Enerji Dönüşümü Konusunda Rastlanan Görsel Hatalar 28 30 Eylül 2005

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 1072-1076, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

68. Lise Öğrencilerinin Fotosentez ve Işık Enerjisinin İlişkisi ile İlgili Konuda Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Tespiti

Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)

69. Sağlıklı Beslenmenin Önemi ile İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Ebeveyn Eğitimi ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi 28 30 Eylül 2005

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 926-929, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

193

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

142

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

132

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

382

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları