Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

3Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bağışıklık Sistemi İle İlgili Algıları: Erzurum Bilsem Örneği

INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), 5 - 07 Eylül 2019, ss.397-400

Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Sıfır Atık ile İlgili Farkındalık Düzeyleri

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK2019), Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375

Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278

9. Sınıf biyoloji ders kitabındaki etkinliklerin eleştirel düşünme becerileri açısından incelenmesi

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.279-282

Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018

“Özel Öğretim Yöntemleri I” dersi kapsamında günlük yazma etkinliklerinin çeşitli değişkenler üzerine etkisi

Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.361

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yılanlara Karşı Biyofili Düzeyleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Etkileşimli Tahtaların Eğitimde Aktif Olarak Kullanılmasının Önündeki Engeller

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.249-251

Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRİM VE YARADILIŞÇILIK İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ

1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.48

biyoloji öğretmen adaylarının evrim, evrim dersi ve ileriye yönelik mesleki kaygıları ile ilgili düşünceleri

1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.44

biyoloji öğretmen adaylarının fotosentez deneyleri ile ilgili bilgileri

II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.192

Biyoloji ve Kimya Öğretmen Adaylarının Çevre sorunlarına Karşı Tutumları

1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.1

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fetemm Farkındalık Düzeyleri

1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.6

Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri

I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

Investigations of burnout and kpss anxiety levels of biology student teachers

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

The factors affecting the science student teachers’xx academic success

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarını etkileyen faktörler

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017

Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin incelenmesi

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017

Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji İle İlgili Sosyal Konulara Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.193

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79

fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299 Sürdürülebilir Kalkınma

Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

contemporary teaching approach and methods

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016

Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Prospective Biology Teacher s study Skills

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016

Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi

II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016

Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education

International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1171-1175

Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri

International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1269-1272

Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Edindikleri Bilgileri Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri

Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008

Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education Proceedings of International Conference on Educational Science ICES 08 Volume 2 pp 1171 1175

Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008

Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi Ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri 1

6. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:15, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

Bazı Sosyo Ekonomik Sorunların Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Başarısına Etkisi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006 Sürdürülebilir Kalkınma

Farklı Yerlesim Yerindeki Okullar İçin Öğrenci Hijyen Alıskanlıkları

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:637, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007

Bir Öğretmenden Beklenen Özelliklerin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 735-739, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, 28–30 Eylül, 2005., Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Biyoloji Ders Kitaplarında Canlılarda Enerji Dönüşümü Konusunda Rastlanan Görsel Hatalar 28 30 Eylül 2005

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 1072-1076, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005 Sürdürülebilir Kalkınma

Sağlıklı Beslenmenin Önemi ile İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Ebeveyn Eğitimi ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi 28 30 Eylül 2005

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 926-929, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005

Metrikler

Yayın

186

Atıf (WoS)

45

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

6

Proje

3

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları