Makaleler
111
Tümü (111)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (4)
Scopus (14)
TRDizin (31)
Diğer Yayınlar (69)
6. Development of an Attitude Scale on Activities Related to Biology and Nature for Mentally Disabled Students
SIEF journal Bonoi Science Advancement and Education LLC
, cilt.18, sa.2, ss.2885-2904, 2023 (Hakemli Dergi)
9. The Effect of Calorie Tracking on Eating Behaviors of University Students
journal of science learning Universitas Pendidikan Indonesia (UPI)
, cilt.6, sa.2, ss.216-221, 2023 (Hakemli Dergi)
14. 11. Sınıf Biyoloji Ders Kitaplarındaki Sinir Sistemi Konusunun Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
International Journal of Humanities and Education
, cilt.8, sa.18, ss.354-370, 2022 (Hakemli Dergi)
16. Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Biyofili Düzeyleri
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.13, ss.203-216, 2022 (Hakemli Dergi)
17. EĞİTİMDE ETKİLEŞİMLİ TAHTALARIN KULLANIMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Milli Eğitim
, cilt.50, sa.232, ss.105-119, 2021 (Scopus)
20. STEM eğitimlerinin ortaokul öğrencilerinin bilimsel yaratıcılıklarına ve STEM mesleklerine olan ilgilerine etkisi
ESTÜDAM Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.12-30, 2021 (Hakemli Dergi)
22. Biyoloji öğretmen adaylarının evrim ve yaradılışçılık ile ilgili düşünceleri ve evrim öğretimi ile ilgili mesleki kaygıları
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.259-272, 2020 (Hakemli Dergi)
23. Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf biyoloji ders kitaplarında yer alan değerler
JOURNAL OF THE INTERNATIONAL SCIENTIFIC RESEARCH
, cilt.5, sa.6, ss.35-45, 2020 (Hakemli Dergi)
24. Lise öğrencilerinin hijyen davranışlarını belirlemeye yönelik bir tutum ölçek geliştirme çalışması
Asya Öğretim Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.15-31, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Ortaöğretim 11. sınıf biyoloji ders kitabında sorumluluk değerinin incelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.1-15, 2020 (Hakemli Dergi)
27. Lise öğrencilerinin botanik bahçeleri ile ilgili tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
International Journal of Humanities and Education
, cilt.5, sa.12, ss.1019-1036, 2019 (Hakemli Dergi)
28. TÜRKİYE’DE BİYOLOJİ EĞİTİMİ ÜZERİNE YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİNİN İNCELENMESİ
ULUSLARARASITÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.7, ss.77-90, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Botanik bahçelerine yönelik tutum ölçeği: Güvenilirlik ve geçerlilik çalışması
Ormancılık Araştırma Dergisi
, cilt.6, ss.108-118, 2019 (Hakemli Dergi)
32. SOSYAL BİLİMLER VE FEN LİSESİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRENME STİLLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
eğitim ve toplum araştırmaları dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.287-307, 2019 (Hakemli Dergi)
33. Madde bağımlılığı farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.41-56, 2018 (Hakemli Dergi)
34. FUTURE OF EVOLUTION EDUCATION IN TURKEY:DOES ACADEMIC STAFF IN BIOLOGICAL SCIENCESACCEPT EVOLUTION?
European Journal of Education Studies
, cilt.5, ss.317-330, 2018 (Hakemli Dergi)
35. Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerilerinin incelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim
, ss.24-40, 2018 (Hakemli Dergi)
37. Prospective Teachers’ Perceptions of Protein Synthesis: Recommended Solutions versus Learning Difficulties
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.237-250, 2018 (Hakemli Dergi)
39. Biyoloji Öğretmen Adaylarındaki Tükenmişlik ve KPSSKaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısındanİncelenmesi
Gazi eğitim fakültesi dergisi
, cilt.37, sa.3, ss.991-1012, 2017 (Hakemli Dergi)
40. Misconceptions of Prospective Biology Teachers about Theory of Evolution
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.11, ss.212-242, 2017 (Hakemli Dergi)
42. Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.186-207, 2017 (Hakemli Dergi)
44. Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.264-271, 2017 (Hakemli Dergi)
45. Ortaöğretim Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı İle İlgili Farkındalık ve Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Bağımlılık Dergisi
, cilt.18, ss.8-15, 2017 (Hakemli Dergi)
46. Biyoloji öğretmeni adaylarinin Türkçe ve yabanci biyoloji terimlerini kullanim tercihleri
e-International Journal of Educational Research
, cilt.7, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
48. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Türkçe ve Yabancı Biyoloji TerimleriniKullanım Tercihleri
E-UluslararasıEğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.7, sa.3, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
49. Disiplinlerarası Öğretim Yaklaşımı Ve Biyoloji Öğretmenliği Programlarının İncelenmesi
hasan ali yücel eğitim fakültesi dergisi
, cilt.13, ss.17-26, 2016 (Hakemli Dergi)
50. Yaşam Temelli Öğrenme İle Madde Bağımlılığı Hakkında Farkındalık Oluşturulması
Bağımlılık Dergisi
, cilt.17, ss.108-115, 2016 (Hakemli Dergi)
51. Karikatür Destekli Öğretimin Öğrenci BaşarısınaEtkisi Bitkiler Âlemi
ekev akademi dergisi
, cilt.20, ss.109-120, 2016 (Hakemli Dergi)
53. Prospective Biology Teachers Understanding of Scientific Models
uşak üniversitesi sosyal bilimler dergisi
, cilt.9, ss.163-180, 2016 (Hakemli Dergi)
54. Biyoloji Temelli Mesleklerin Seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.140-152, 2016 (Hakemli Dergi)
55. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.84-103, 2016 (Hakemli Dergi)
57. Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Modeller İle İlgili Anlayışları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, ss.162-180, 2016 (Hakemli Dergi)
58. Teaching and Learning on the World Wide Web Biological Evolution
e-International Journal of Educational Research
, cilt.7, ss.70-86, 2016 (Hakemli Dergi)
59. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNTERNETİ EĞİTİM ÖĞRETİM AMAÇLI KULLANMA DURUMLARI
uluslararası türk eğitim bilimleri dergisi
, cilt.3, ss.213-222, 2015 (Hakemli Dergi)
60. Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.83-91, 2015 (Hakemli Dergi)
61. Öğretmen adaylarının çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilinç düzeylerinin belirlenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.334-345, 2015 (Hakemli Dergi)
62. Öğretmen Adaylarının Çevre Sorumluluğuna Bağlı Tüketim Bilinç Düzeylerinin Ölçülmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisİ
, cilt.3, sa.4, ss.334-345, 2015 (Hakemli Dergi)
63. Understanding Adaptation and Natural Selection Common Misconceptions
International Journal of Academic Research in Education,
, cilt.1, ss.53-63, 2015 (Hakemli Dergi)
66. Öğretmen adayları için çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilinci ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim Bilimleri Ve Uygulama
, cilt.13, ss.257-277, 2014 (Hakemli Dergi)
67. Öğretmen adayları için çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilinci ölçeğinin geliştirilmesi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.13, ss.257-277, 2014 (Hakemli Dergi)
68. Biyoloji Dersi İçin Yaşam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Ve İçerikleri
araştırma temelli etkinlik dergisi
, cilt.4, ss.1-17, 2014 (Hakemli Dergi)
69. Genetik Ünitesinin Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Biyoloji Öğretmeni Adayları Üzerine Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.2, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)
72. Context Based Learning Effects on Achievement and Scientific Process Skills in Biology Teaching
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.33-41, 2014 (Hakemli Dergi)
74. Hücre Ve Organellerin Öğretiminde Kavram Haritalarının Kullanılması
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, ss.116-121, 2014 (Hakemli Dergi)
75. Effects Of Cartoons On Students Achıevement And Attıtudes In Bıology Teachıng Endocrıne System
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi.
, cilt.21, ss.931-944, 2013 (Hakemli Dergi)
76. Taşıma Ve Dolaşım Ünitesinin Öğretiminde Argümentasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.9-17, 2013 (Hakemli Dergi)
77. Effects of cartoons on students' achievement and attitudes in biology teaching
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.5, sa.1, ss.1-10, 2013 (SCI-Expanded)
78. Öğretmenlerin Kullandıkları Öğretim Yaklaşımları İleÖğrencilerin Çoklu Zeka Türleri Arasındaki Uyum
Iğdır Üni. Fen Bilimleri Enst. Der.
, cilt.2, ss.37-44, 2012 (Hakemli Dergi)
80. Misconceptions and alternative concepts in biology textbooks: Nucleic acids and protein synthesis
Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies
, cilt.3, sa.4, ss.403-410, 2011 (SCI-Expanded)
81. Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem Ve Tekniklerini Kullanabilme Düzeyleri
CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, ss.71-88, 2011 (Hakemli Dergi)
82. Yaşam Temelli Öğrenmenin Sinir Sistemi Konusunda Öğrenci Başarılarına Etkileri
Journal of Turkish Science Education
, cilt.8, ss.91-106, 2011 (Hakemli Dergi)
83. Number of animal and plant species identified by biology students
Energy Education Science And Technology Part B-Social And Educational Studies
, cilt.3, ss.245-252, 2011 (SCI-Expanded)
86. Dokunma İşitme ve Koklama Duyuları ile İlgili Çalışma Yapraklarının Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi
Tübav Bilim Dergisi,
, cilt.3, ss.117-127, 2010 (Hakemli Dergi)
87. Özel Dershanelerin Biyoloji Öğretimine Katkılarının Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Kuramsal Eğitimbilim
, cilt.3, ss.148-161, 2010 (Hakemli Dergi)
88. Lise Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarına Etki Eden Faktörler
Journal of Turkish Science Education.
, cilt.7, ss.198-211, 2010 (Hakemli Dergi)
89. Sınıf Yönetimine Yönelik Öğretmen Adaylarının Görü leri
ÇUKUROVA ÜNĠVERSİTESİEĞİTĠM FAKÜLTESİ DERGİSĠ
, cilt.3, ss.20-27, 2010 (Hakemli Dergi)
90. Sequential Teaching Methods In Biology And Their Effects In Academic Achievement
kuramsal eğitimbilim
, cilt.2, ss.32-43, 2009 (Hakemli Dergi)
91. Misconceptions and alternative concepts in biology textbooks photosynthesis and respiration
Journal of Scıence Educatıon,
, cilt.10, ss.91-93, 2009 (Hakemli Dergi)
92. Biyoloji 9 Ders Kitabında Hücre ile İlgili Metinlerin Okunabilirlik Düzeyleri
Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi, Journal of Arts and Sciences
, cilt.12, ss.141-150, 2009 (Hakemli Dergi)
93. Yaşam Temelli Öğrenme Context Based Learning Ekim 2008 Sayı 20
Eğitişim Dergisi.
, 2008 (Hakemsiz Dergi)
94. Biyoloji Eğitiminde Karikatür Destekli Öğretimin Öğrenci Başarısına Etkisi
Çağdaş Eğitim Dergisi,
, cilt.33, ss.14-21, 2008 (Hakemli Dergi)
96. Gazete Haberlerinin Biyoloji Eğitiminde Kullanımı
Kuramsal Eğitimbilim,
, cilt.1, ss.84-91, 2008 (Hakemli Dergi)
98. APPLICATION OF A QUESTIONNAIRE TO DESCRIBE PHYSICS STUDENTS ATTITUDES ABOUT LABORATORY ACTIVITIES
Balkan Physics Letter
, cilt.15, ss.13-21, 2007 (Hakemli Dergi)
99. Lise 3 Biyoloji Ders Kitaplarındaki Görsel Sunumda Gözlemlenen Bazı Sorunlar
Journal of Turkish Science Education.
, cilt.4, ss.80-91, 2007 (Hakemli Dergi)
100. Biyoloji ders kitaplarında görsel unsurlar üzerine bir çalışma
Hacettepe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Sanat Yazıları,
, cilt.15, ss.65-77, 2007 (Hakemli Dergi)
102. Lise Biyoloji Dersi Kitaplarının İçeriklerinin Bilimsel Doğruluk Açısından İncelenmesi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama,
, cilt.5, ss.111-123, 2006 (Hakemli Dergi)
103. The improvement of ecology teaching in secondary schools effects of concept maps in the restructuring of previous knowledge
Journal of Scıence Educatıon,
, cilt.7, ss.115-119, 2006 (Hakemli Dergi)
104. Biyoloji Ders Kitapları Üzerine Yapılan Çalışmalar A
tatürk Üniversitesi Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.68-79, 2006 (Hakemli Dergi)
108. Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji Öğretiminde karşılaştıkları Sorunlar
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.69-76, 2004 (Hakemli Dergi)
111. Genel biyoloji uygulamalarında akademik başarı ve kalıcılığa cinsiyetin etkisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim fakültesi dergisi,
, cilt.14, ss.63-67, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
1. STEM UYGULAMALARININ 6. SINIF ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE VE SORGULAYICI ÖĞRENME BECERİLERİ ALGILARINA ETKİSİ
HOCA AHMET YESEVİ 2. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 6 - 08 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
2. 3Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bağışıklık Sistemi İle İlgili Algıları: Erzurum Bilsem Örneği
INTERNATIONAL LEARNING TEACHING ANDEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS (ILTER-2019), 5 - 07 Eylül 2019, ss.397-400, (Tam Metin Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Sıfır Atık ile İlgili Farkındalık Düzeyleri
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK2019), Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
4. Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335, (Tam Metin Bildiri)
5. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371, (Tam Metin Bildiri)
6. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375, (Tam Metin Bildiri)
7. Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları
X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278, (Tam Metin Bildiri)
8. 9. Sınıf biyoloji ders kitabındaki etkinliklerin eleştirel düşünme becerileri açısından incelenmesi
X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.279-282, (Tam Metin Bildiri)
9. Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇
VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101, (Tam Metin Bildiri)
10. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Problem ÇözmeBecerileri Açısından İ ̇ ncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.6, (Tam Metin Bildiri)
11. Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
12. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)
13. 12. Sınıf biyoloji ders kitabındaki ‘fotosentez’ konusuna ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi
V. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.540-543, (Tam Metin Bildiri)
14. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
17. 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki “Hücre” Ünitesine Ait Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Belirlenmesi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)
18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yılanlara Karşı Biyofili Düzeyleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
20. Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin BağışıklığınKazanılması Konusunda Bilimsel Anlama Şekilleri Ve Düşünme Yollarının Tespiti
V. Uluslararası Üstün Yetenekliler Eğitimi ve Kongresi, 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
21. Fen bilgisi öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları (Erzurum örneklemi)
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
22. Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
23. Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
24. Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
26. Ortaöğretim kurumlarında yürütülen psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin öğrenci gözüyle değerlendirilmesi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
27. Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
28. BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EVRİM VE YARADILIŞÇILIK İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ
1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.48, (Özet Bildiri)
29. biyoloji öğretmen adaylarının evrim, evrim dersi ve ileriye yönelik mesleki kaygıları ile ilgili düşünceleri
1. uluslararası bilimler ışığında yaratılış kongresi, 30 Kasım - 02 Aralık 2017, ss.44, (Özet Bildiri)
30. biyoloji öğretmen adaylarının fotosentez deneyleri ile ilgili bilgileri
II. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, 18 - 21 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)
31. Biyoloji ve Kimya Öğretmen Adaylarının Çevre sorunlarına Karşı Tutumları
1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
32. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fetemm Farkındalık Düzeyleri
1 st lnternational Symposium on Social Sciences and Educational Research, 3 - 05 Kasım 2017, ss.6, (Özet Bildiri)
33. Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri
I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
36. Fen bilgisi öğretmen adaylarının akademik başarılarını etkileyen faktörler
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
37. Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin incelenmesi
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
39. MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79, (Özet Bildiri)
40. fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları
12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299, (Özet Bildiri)
41. Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS
ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
42. TÜRKİYE DE EVRİMİN GELECEĞİ BİYOLOJİ BİLİMİNDEKİAKADEMİSYENLERİN EVRİM HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ
I. ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.103-104, (Özet Bildiri)
43. contemporary teaching approach and methods
14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
44. Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods
14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
45. Prospective Biology Teacher s study Skills
14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
46. Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi
II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
47. Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri)
48. Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
49. Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları Balıkesir
Iv. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
50. Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)
51. Şeyda Gül Esra Özay Köse Sibel Sadi Yılmaz Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üst Biliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından incelenmesi
XI. UFBMEK ULUSAL FEN BiLiMLERi ve MATEMATiK EĞiTiMi KONGRESi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1319, (Tam Metin Bildiri)
52. Yapılandırmacı öğrenme kuramı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
53. E Özay Köse Ş Gül Ve M Konu YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ gaziantep üniversitesi bildiri özet kitabı 192 sayfa
3. Ulusal eğitim programları ve öğretim kongresigaziantep üniversitesi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.192, (Tam Metin Bildiri)
54. Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education
International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1171-1175, (Tam Metin Bildiri)
55. Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Kazandıkları Bilgileri Güncel Olaylarla İlişkilendirebilme Düzeyleri
International Conference on Educational Sciences (ICES’08), FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.2, ss.1269-1272, (Tam Metin Bildiri)
56. Lise 3 Öğrencilerinin Biyoloji Derslerinde Edindikleri Bilgileri Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri
Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
57. Compared of Question Types Using Frequency in Biology Education Proceedings of International Conference on Educational Science ICES 08 Volume 2 pp 1171 1175
Department of educational sciences faculty of education, Eastern Mediterranean University, Fagamusta, North Cyprus, 23-25 June, 2008., 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
58. Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007
59. Okul Öncesi Öğretmenleri ile Sınıf Öğretmenlerinin Drama Yöntem Bilgisi Ve Uygulanması Hakkındaki Görüşleri 1
6. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:15, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
60. Lise 3 Biyoloji Ders Kitaplarında Üreme Konusunun Bilimsel Ve Görsel İçerik Yönünden Analizi
XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.620, (Özet Bildiri)
61. Lise Öğrencilerinin Doğal ve Katkılı Besinleri Tercih Etme Yaklaşımlarının Cinsiyet ve Sosyo Ekonomik Düzey Açısından İncelenmesi
XV.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, (Özet Bildiri)
62. Bazı Sosyo Ekonomik Sorunların Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Başarısına Etkisi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
63. Farklı Yerlesim Yerindeki Okullar İçin Öğrenci Hijyen Alıskanlıkları
16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, özetler kitabı, sayfa:637, Gaziosmanpasa Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Tokat, 5-7 Eylül, 2007., Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
64. Lise Öğrencilerinin Fotosentez Ve Işık Enerjisinin İlişkisi İle İlgili Konuda Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Tespiti
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.1094-1096, (Tam Metin Bildiri)
65. Sağlıklı Beslenmenin Önemi İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Anne Baba Eğitimi Ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, cilt.2, ss.926-929, (Tam Metin Bildiri)
66. Bir Öğretmenden Beklenen Özelliklerin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 735-739, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, 28–30 Eylül, 2005., Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
67. Biyoloji Ders Kitaplarında Canlılarda Enerji Dönüşümü Konusunda Rastlanan Görsel Hatalar 28 30 Eylül 2005
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 1072-1076, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
68. Lise Öğrencilerinin Fotosentez ve Işık Enerjisinin İlişkisi ile İlgili Konuda Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının Tespiti
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
69. Sağlıklı Beslenmenin Önemi ile İlgili Öğrenci Görüşlerinin Cinsiyet Ebeveyn Eğitimi ve Gelir Düzeyi Açısından İncelenmesi 28 30 Eylül 2005
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Kongre Kitabı, Cilt 2, 926-929, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
13
Yayın (Scopus)
14
Atıf (WoS)
48
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
91
H-İndeks (Scopus)
6
Atıf (Scholar)
7
H-İndeks (Scholar)
1
Atıf (TrDizin)
142
H-İndeks (TrDizin)
6
Atıf (Sobiad)
132
H-İndeks (Sobiad)
6
Atıf (Diğer Toplam)
382
Proje
4
Tez Danışmanlığı
3