Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (1)
Scopus (5)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
3. Öğretmen ve Öğrencilerin Gözünden Türk Dili ve Edebiyatı Derslerinde Öğrenci Merkezli Yöntem ve Tekniklerin Kullanımı
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.29, ss.650-671, 2023 (TRDizin)
9. ÇOCUK EDEBİYATINDA ÖLÜM VE YAS SÜRECİNE ANLATIBİLİMSEL BİR BAKIŞ: “HAYALET POSTACI” ÖRNEĞİ
Türkoloji Dergisi Hoca Ahmet YEsevi Üniversitesi
, cilt.3, sa.121, ss.80-91, 2021 (Hakemli Dergi)
15. AN INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIPBETWEEN ATTITUDE TOWARDS TURKISH LANGUAGEAND LITERATURE LESSON AND SCHOOL BURNOUTUSING STRUCTURAL EQUATION MODEL
European Journal of Education Studies
, cilt.6, sa.11, ss.191-208, 2020 (Hakemli Dergi)
17. OSMANLI TÜRKÇESİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.23, sa.79, ss.123-134, 2019 (TRDizin)
18. Osmanlı Türkçesi Dersine Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
EKEV AKademi Dergisi
, cilt.23, sa.79, ss.123-134, 2019 (TRDizin)
19. MİLLÎ DEĞERLERİN AKTARIMINDA TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERS KİTAPLARININ YERİ: YÜRÜRLÜKTEKİ KİTAPLAR ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Mlillî Eğitim
, cilt.48, ss.141-157, 2019 (Scopus, TRDizin)
20. 1992-2018 Yılları Arasında Uygulanan Türk Dili ve EdebiyatıÖğretim Programlarında Divan Edebiyatının Yeri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.553-576, 2019 (TRDizin)
22. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Etileşimli Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
Anakara Üniversitesi Tömer Dil Dergisi
, cilt.166, ss.59-67, 2017 (TRDizin)
26. Türkiye Türkçesinin Ana Dil Dışında Bir Dil Olarak Öğretiminde Kullanılan Kavramlara Eleştirel Bir Bakış
Türkologiya
, ss.18-25, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Öğretmen Adaylarının Türkçeyle İlgili Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi: Atatürk Üniversitesi Örneği
Uluslararası Cumhuriyet Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.39-47, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlara Yönelik Yapılan Araştırmalar Üzerine Bir İnceleme
XVI. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, Şanlıurfa, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, ss.121-137, (Tam Metin Bildiri)
2. Türk Eğitim Tarihinde Usul-i Cedit Hareketi ve Günümüz Eğitimine Yansımaları
TÜRK DÜNYASI YENİLEŞME DÖNEMİ FİKİR HAREKETLERİ ULUSLARARASI SEMPOZYUMU, Kazakistan, 29 - 31 Mayıs 2024, ss.227-231, (Tam Metin Bildiri)
3. TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK KULLANIMINA YÖNELİK ÖNERİLER
Current Issues in Foreign Language Education 2 / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, Türkistan, Kazakistan, 28 - 29 Şubat 2024, (Tam Metin Bildiri)
4. TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE YAPAY ZEKÂNIN KULLANIMI ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Current Issues in Foreign Language Education 2 / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, Türkistan, Kazakistan, 28 - 29 Şubat 2024, (Tam Metin Bildiri)
5. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Otantik Öğrenme Ortamlarının Oluşturulmasında Teknolojinin Yeri
Current Issues in Foreign Language Education - 2023 / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, Kazakistan, 30 - 31 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)
6. Yedi İlkim Türkçe Z Kitapta Yer Alan Teknoloji Destekli İçeriklerde Kültür Akatarımı
Current Issues in Foreign Language Education - 2023 / Khoja Akhmet Yassawi International Kazakh-Turkish University, Kazakistan, 30 - 31 Mart 2023, (Tam Metin Bildiri)
8. UZAKTAN EĞİTİMLE YÜRÜTÜLEN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI DERSLERİNDEKİ SÖZLÜ İLETİŞİM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Bilge Tonyukuk Anısına III. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUM BİLDİRİLERİ, Ankara, Türkiye, 20 Mayıs 2021, ss.291-302, (Tam Metin Bildiri)
9. YAPILANDIRMACI ÖĞRETİM YAKLAŞIMIYLA HAZIRLANAN TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA TÜRK DÜNYASI EDEBİYATLARININ YERİ
Bilge Tonyukuk Anısına III. ULUSLARARASI TÜRK DİLİ VE EDEBİYATLARI ÖĞRETİMİ SEMPOZYUM BİLDİRİLERİ, Ankara, Türkiye, 21 Mayıs 2021, ss.281-290, (Tam Metin Bildiri)
12. TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI VE ÖĞRETİM DURUMLARINDAKİ KARŞILIĞI
XII. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
13. 10. SINIF OSMANLI TÜRKÇESİ DERS KİTABININ OKUMA VE YAZMA ETKİNLİKLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
II. Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, 21 - 23 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
15. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenlerinin Akıllı Tahta Kullanım Yeterlikleri Üzerine Bir İnceleme
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
16. Nihat Sami Banarlı’nın Metinlerle Türk ve Batı Edebiyatı Ders Kitabının Söz Varlığı Bakımından İncelenmesi
DEKUS 2018 INTERNATIONALSYMPOSIUM ON TEXTBOOKS, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
18. Millî Değerlerin Aktarımında Türk Dili ve Edebıyatı Ders Kitaplarının Yeri: Yürürlükteki Kitaplar Üzerıne Bir İçerik Analizi
Ders Kitapları Uluslararsı Sempozyumu, 12 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. 2017 Türk Dili ve Edebiyatı Öğretim Programı Üzerine Bir Değerlendirme
IX. International Congress of Edeucational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Millî Edebiyat Dönemi Türk edebiyatının Etkileşimli Çoklu Ortam Materyalleriyle Öğretiminin Türk Edebiyatı Dersine Yönelik Tutuma ve Başaruya Etkisi
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
22. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE ETKİLEŞİMLİ ÇOKLU ORTAM MATERYALLERİNİN KULLANIMI
Dünyada Türkçe Öğretimi 10. Bilgi Şöleni, Ankara, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2015, (Özet Bildiri)
23. Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi Alanında Lisansüstü Araştırma Eğilimleri
III. INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16
3. Necip Fazıl Kısakürek’in Eğitim Konulu Yazılarında Öğretmen
Necip Fazıl Kısakürek Düşüncesinde Eğitim ve Gençlik, , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.291-304, 2024
5. 1924 Liselerin İkinci Devre Türkçe ve Edebiyat Müfredat Programı
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAÖĞRETİM TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMLARI İNCELEME VE DEĞERLENDİRME, Veyis Fatih,Kayar Muslu Ayşegül, Editör, Vize Yayınları, Ankara, ss.25-58, 2021
6. Cumhuriyet Öncesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretimi
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAÖĞRETİM TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMLARI İNCELEME VE DEĞERLENDİRME, Veyis Fatih,Kayar Muslu Ayşegül, Editör, Vize Yayınları, Ankara, ss.1-24, 2021
7. 1957 Lise Türk Dili ve Edebiyatı Müfredat Programı
CUMHURİYET DÖNEMİ ORTAÖĞRETİM TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMLARI – İNCELEME VE DEĞERLENDİRME, Fatih VEYİS, Ayşegül KAYAR MUSLU, Editör, VİZETEK Yayıncılık, Ankara, ss.133-154, 2021
8. Türk Dili ve Edebiyatı öğretmeni Adaylarının Türkloji Algıları: Bir Metefor Çalışması
Türkolojinin Delikanlısı Seyyah Prof. Dr. İsmail Doğan Armağanı, Öztürk Abdulkadir, Yıldız Hüseyin, Editör, Fenomen Yayınları, Erzurum, ss.305-313, 2021
10. Çoklu Zekâ Kuramı
Öğrenmede Klasik ve Güncel Yaklaşımlar, Seçer İsmail,Ulaş Sümeyye, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.289-412, 2020
12. Aile ve Çocuk Gelişimi İlişkisi
Gelişim Psikolojisi, Seçer İ., Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-26, 2019
15. Okuma Kaygısı
Okuma Eğitimi, Sevim Oğuzhan, Söylemez Yusuf, Editör, Nobek Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
16. YABANCILARA TÜRKÇE ÖĞRETİM UZMANLARININ YETERLİK ÇERÇEVESİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ARAŞTIRMALARI / MAKALELER, Prof. Dr. Lokman Turan - Doç. Dr. Oğuzhan Sevim, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ YAYIN NO: 1224, Erzurum, ss.985-991, 2017
