Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (5)
Scopus (6)
TRDizin (7)
9. The Relationship between Imitation Types and Play Complexity and Vocabulary in Children with Autism Spectrum Disorder
ANKARA UNIVERSITESI EGITIM BILIMLERI FAKULTESI OZEL EGITIM DERGISI-ANKARA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATIONAL SCIENCES JOURNAL OF SPECIAL EDUCATION
, cilt.19, sa.4, ss.747-775, 2018 (ESCI)
11. HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAMI ÖĞELERİNİN ÖĞRETMENGÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, sa.33, ss.36-51, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. Öğretmenlerin Bakış Açısından Sınırlı ve Tekrarlayan Davranışlar: Yansıtıcı Bir Tematik Analizi Çalışması
34. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
3. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar için Erken Sosyal İletişim ve Etkileşim Ölçeği’nin (ESİE) Geçerlik Güvenirlik Çalışması
2. Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi, 29 Mart - 01 Nisan 2018
4. The Relationship of Social EmotionalEngagement Joint Attention and Imitation With Conversational Skills of Children WithASD
International Society on Early InterventionConferenceChildren’s Rightsand Early Intervention, 8 - 10 Haziran 2016
5. OSB Olan Çocuklarda Erken Dönem Sözel Olmayan Sosyal İletişim Becerilerinin Sohbet Becerileri İle İlişkisi
3. Ulusal Disiplinler Arası Erken Çocuklukta Mudahale Kongresi – UDEMKO 2016, 31 Mart - 03 Nisan 2016
6. Farklı Dil Becerilerine Sahip OSB Olan Çocuklarda Jest Kullanımının Dil İle İlişkisinin İncelenmesi
25. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2015
7. Determination of Mentally Disabilities Teacher’s opinions Rgarding the Special Field Competence.
2 nd International Conference on Sustainable Development, Roma, İtalya, 26 - 27 Eylül 2014
8. Otizmli Çocuklarda Sembolik Oyuna Yönelik Müdahaleler: Meta-Analiz Örneği
Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresinde (UDEMKO), 3 - 06 Nisan 2014
9. Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan İlköğretim Öğrencilerinin Görsel ve İşitsel Algı İle Okuma, Yazma Ve Matematik Performanslarının İncelenmesi
22. Ulusal Özel Eğitim Kongresinde Sözlü Bildiri, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2012
Kitaplar
6
1. Sözöncesi iletişim
Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı , Bülbin Sucuoğlu,Hatice Bakkaloğlu,Meral Çilem Ökcün Akçamuş, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.281-309, 2021
2. Otizm Spektrum Bozukluğu: Eğitsel değerlendirme
Tanıdan Müdahaleye Otizm Spektrum Bozukluğu El Kitabı , Bülbin Sucuoğlu,Hatice Bakkaloğlu,Meral Çilem Ökcün Akçamus, Editör, Vize Akademi, Ankara, ss.121-157, 2021
4. Söz öncesi dil gelişimi
Yetersizliği olan bireylerin dil ve iletişim becerilerinin desteklenmesi , Funda Acarlar,Özlem Diken, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.27-55, 2019
5. Problem ve çatışma çözme
Okul Öncesinde Bütünleştirmeyi Hayata Geçirme: Çocuklar, Öğretmenler ve Okulları Destekleyen Stratejileri, Hatice Bakkaloğlu, Bülbin Sucuoğlu, Editör, Nobel Yayıncılık, Ankara, ss.101-121, 2019
6. Zihin Yetersizliği: Tarama, Tanılama ve Değerlendirme
Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu, Diken İbrahim H., Bakkaloğlu Hatice, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-92, 2017