Makaleler
18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
3. Noticing of Secondary School Mathematics Teachers on Physical and Psychological Violence
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.10, sa.1, ss.77-88, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Examination of Mathematics Teachers' Opinions on the Future of Distance Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.21, sa.3, ss.33-45, 2022 (Hakemli Dergi)
11. The Skills of Mathematics Teachers with Different Professional Experiences to Notice the Evidence of Student Thinking
. International Journal of Research in Education and Science (IJRES)
, cilt.7, sa.4, ss.1226-1244, 2021 (Hakemli Dergi)
12. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Öğretim Deneyimleri
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
, cilt.12, sa.1, ss.293-320, 2021 (TRDizin)
13. Video Kulüp Sürecine Katılan Öğretmenlerin Deneyimlerini Yansıtan Bir Fenomenografi Araştırması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.1142-1188, 2020 (TRDizin)
14. Öğrencilerin Matematiksel Öğrenmeleri Boyutunda Öğretmenlerin Sınıf Uygulamalarının bir Video Kulüp Sürecinde İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.11, sa.3, ss.619-645, 2020 (Scopus, TRDizin)
15. Video Kulüp Modelinin Öğretmenlerin Mesleki Gelişiminde Katkısının İncelenmesi
Oltu Beşeri ve Sosyal Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.127-145, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Çalışma Yapraklarıyla Olasılık Öğretiminin Öğrenci Başarısına Etkisi
Middle Eastern African Journal of Educational Research
, cilt.12, ss.4-16, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
19
1. Middle School Mathematics Teachers' Views on Effective Professional Development
12th International Education and Innovative Science Congress, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)
2. Geogebra ile Etkileşimli Öğrenme: İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Dijital Adımları
7th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, (Özet Bildiri)
3. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Şiddet Tanımları ve Dijital Şiddete İlişkin Deneyimleri
18. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2024, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri)
16. Öğretmenlerin Fark Etmeyi Öğrenmelerinde Video Kulüpler: Bir Literatür Taraması
Hoca Ahmet Yesevi II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
17. Orataokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi Mesleki Gelişim Sürecine İlişkin Görüşleri
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
18. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrenciyi tanıma bilgilerinin gelişimi: Ders imecesi modeli
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
19. Çalışma yapraklarıyla 7. sınıflara olasılık öğretiminin öğrenci başarısına etkisi
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
7
5. Matematiksel Yetkinlikler ve Okuryazarlık
Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Dolapçıoğlu,Sevda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-130, 2022
6. Matematik Öğretiminde Ders İmecesi Modeli
Ertual Akademi, Erzurum, 2019
7. Çalışma Yapraklarıyla Olasılık Öğretimi
Türkiye Alım Kitapları, 2015