Yayınlar & Eserler

Makaleler 18
Tümü (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (3)
Scopus (3)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 19

1. Middle School Mathematics Teachers' Views on Effective Professional Development

12th International Education and Innovative Science Congress, Ankara, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Geogebra ile Etkileşimli Öğrenme: İlkokul Öğrencilerinin Matematik Dersindeki Dijital Adımları

7th INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF TURKISH COMPUTER AND MATHEMATICS EDUCATION, Antalya, Türkiye, 14 Kasım 2025, (Özet Bildiri)

3. Matematik ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Dijital Şiddet Tanımları ve Dijital Şiddete İlişkin Deneyimleri

18. Uluslararası Eğitim Camiası Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Ekim 2024, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Orantısal Akıl Yürütmeye Özgü Fark Etme Düzeyleri

EDUCongress2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 - 21 Eylül 2024, ss.456-464, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. Unit Use of Primary School Second Grade Students in Mathematics Class

5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Rome, İtalya, 13 - 15 Haziran 2024, ss.94-105, (Tam Metin Bildiri)

6. Öğrencilerin Matematiksel Düşünmesine İlişkin Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Yorumlama Becerilerinin İncelenmesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 27 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

7. COLLABORATIVE LESSON PLAN DEVELOPMENT A LESSON STUDY CASE

International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 26 - 27 Temmuz 2022, ss.61-62, (Tam Metin Bildiri)

8. Examining the Relationship Between University Students' Mathematics Achievement and Effective Communication Skill Levels

5th International Conference on Social Science Research (Iconsr), Budva, Karadağ, 7 - 09 Eylül 2022, ss.54-62, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

9. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDEKİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÇALIŞMALARININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ

ULUSLARARASI BEŞERİ ve SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. BİR MATEMATİK ÖĞRETMENİN KENDİ SINIF UYGULAMALARINA İLİŞKİN FARKINDALIKLARI

ULUSLARARASI BEŞERİ ve SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, ss.303-312, (Tam Metin Bildiri)

11. 6. Sınıf Öğrencilerinin Uzaktan Eğitimde Matematik Derslerine İlişkin Metaforik Algıları

Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 04 Mart 2022, ss.307-308, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Üniversite Öğrencilerinin Matematiğin Cinsiyetine İlişkin Nitelendirmeleri

5. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-5) Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 28 Ekim 2021, (Özet Bildiri) Creative Commons License

13. SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ NOTICING SKILLS TYPES OF EVIDENCE FOR STUDENT THINKING

International Conference on Humanities, Social and Education Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 22 Nisan 2021, (Özet Bildiri)

14. Uzaktan Eğitimin Geleceğine Dair Matematik Öğretmenlerinin Bakış Açıları

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

15. Bir Ortaokul Matematik Öğretmenin Fark Etme Becerisinin Ders Videoları Kullanılarak İncelenmesi

International Pegem Conference on Education, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

16. Öğretmenlerin Fark Etmeyi Öğrenmelerinde Video Kulüpler: Bir Literatür Taraması

Hoca Ahmet Yesevi II. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, 6 - 08 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

17. Orataokul Matematik Öğretmenlerinin Ders İmecesi Mesleki Gelişim Sürecine İlişkin Görüşleri

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğrenciyi tanıma bilgilerinin gelişimi: Ders imecesi modeli

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar 7

1. Matematik Sınıflarında Öğretmenlerin Anlık Karar Verme Süreçleri

Eğitim ve Bilim 2025-I, ÖZDEMİR BAKİ GÜLŞAH, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.221-237, 2025

2. Matematik Sınıflarında Yapay Zeka: Geleceğin Öğrenme Deneyimleri

Eğitim ve Bilim 2024-IV, DORUK MUHAMMED, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.163-178, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

3. Matematik ve Fen Öğretmenlerinin Mesleki Gelişiminde Kullanılan Video Temelli Modeller

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar-2023, ERDOĞAN, Fatma, Editör, Efe Akademi Yayıncılık, İstanbul, ss.179-201, 2023

4. Matematik Eğitiminde Metaverse

Eğitimde Metaverse:Kuram ve Uygulamalar, DOĞAN, Yunus ŞEN ERSOY, Nazife, Editör, Efe Akademi Yayıncılık, İstanbul, ss.133-152, 2022

5. Matematiksel Yetkinlikler ve Okuryazarlık

Düşünme Süreçlerine Dayalı Okuryazarlık ve PISA, Dolapçıoğlu,Sevda, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.98-130, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma