-
1985 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2019 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2018 Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2017 - 2017 Dekan
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2012 - 2014 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
1995 - Devam Ediyor Akademisyen
Atatürk Üniversitesi, Akademisyen
-
Doktora
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HİZMET PAZARLAMASI
-
Yüksek Lisans
PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİM
-
Lisans
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
EKONOMİ
EKONOMİ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
Danışmanlık
PAZARLAMAYA GİRİŞ
MARKA YÖNETİMİ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
PAZARLAMAYA GİRİŞ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
Mezuniyet Projesi II
İşletmelerde Performans Yönetimi
MARKA YÖNETİMİ
Satış Yönetimi
Mezuniyet Projesi I
Hizmet Pazarlaması
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Uzmanlık Alan Dersi
Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
KAVRAM ANLAM SEMBOL İLİŞKİLERİ AÇISINDAN İLETİŞİM SOSYOLOJİSİNDE SOSYOKÜLTÜREL BAŞARI PARAMETRELERİ ÖLÇEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
N.ERGÜL(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Bakü, Tiflis, Kars Hattı Bağlamında Türkiye'nin Konumunun Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
Erciş M. S. (Danışman)
H.ÖZAYDIN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
E-TİCARET
Erciş M. S. (Danışman)
O.CANAN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
PRESENTEEİSM (İŞYERİNDE VAR OLAMAMA) OLGUSU
Erciş M. S. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Emoji Pazarlaması: Markaların Kullanım Tercihlerinin Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yansımaları
Erciş M. S. (Danışman)
O.KÖPRÜCÜ(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
ÖZEL YÜKSEK ÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURTLARINDA HİZMET KALİTESİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ : ERZURUM ÖNCÜ ERKEK YURDU ÖRNEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.REŞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
ÖRGÜTSEL İLETİŞİMİN ÖRGÜT AÇISINDAN ÖNEMİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.TUNÇDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
SOSYAL MEDYANIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ VE Bir UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AĞDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Eğitim Sektöründe Veri Tabanı Pazarlaması ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
Erciş M. S. (Danışman)
H.Nur(Öğrenci), Doktora, 2022 -
KAMU DİPLOMASİSİ BAĞLAMINDA AB'NİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NE YÖNELİK HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ
Erciş M. S. (Danışman)
E.TERZİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
ORTAÖĞRETİM KURUMLARININ KURUM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ VE ERZURUM İLİNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
M.ZIVALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
E - Ticaret ve E - Ticarette Karşılaşılan Sorunlar: Gümüşhane İlinde Bir Uygulama
O.CANAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ALGILANAN İŞ STRESİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİNDE DUYGUSAL ZEKANIN ROLÜ; ERZURUM SAĞLIK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
K.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
PAZARLAMA AÇISINDAN TANAP PROJESİ VE AZARBEYCAN UYGULAMASI
Erciş M. S. (Danışman)
H.SAFAROW(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLERİ ARAÇLARININ KADIN TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILARINA ETKİSİ: BOLU İLİNDE BİR UYGULAMA
A.KALAFAT(Öğrenci), Doktora, 2019 -
SAĞLIK PAZARLAMASI GAZİANTEP İLİ SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AGDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İnstagramın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkileri İstanbul İlinde Bir Uygulama
Y.UĞUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Üniversite Şehir İlişkisi: Üniversitelerin Şehirlere Olan Sosyal ve Kültürel Etkileri; Bayburt Üniversitesi ve Bayburt İli
G.KÖMÜR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Pazarlama Halkla İlişkileri Araçlarının Kadın Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Erzurum Alışveriş Merkezlerinde Bir Uygulama
E.TAŞTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
TÜRKİYEDE BELGESEL FİLM PAZARLAMASI VE BELGESEL FİLM PAZARLAMASINDA KARŞILAŞILAN TEMEL SORUNLAR
M.BULUT(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Satış elemanının iletişimde başarı unsurlarının satın alma karar sürecinde etkisi
L.sürbahanlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
KURUM İMAJI VE ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİNİN KURUM İMAJININ BELİRLENMESİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
Z.EKMEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları 2016
H.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kadın ve erkek tüketicilerin reklam mesajlarına karşı tutumlarının karşılaştırılması
O.Köprücü(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Otomobil pazarında, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler araçlarının satınalma kararlarına etkisi ve otomobil sektöründe bir uygulama 2016
D.SUngur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama
Z.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 2013 Tamamlandı
F.ATAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014