Akademik Unvanlar
-
1985 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2020 - Devam Ediyor Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2019 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2018 Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2017 - 2017 Dekan
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2011 - 2015 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
-
2012 - 2014 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - Devam Ediyor Akademisyen
Atatürk Üniversitesi
Verdiği Dersler
-
Lisans MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
-
Doktora MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Lisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
-
Yüksek Lisans PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
-
Lisans MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMA AMAÇLI HALKLA İLİŞKİLER
-
Lisans BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
-
Lisans EKONOMİ
-
Lisans EKONOMİ
-
Lisans PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
-
Lisans Danışmanlık
-
Lisans PAZARLAMAYA GİRİŞ
-
Lisans MARKA YÖNETİMİ
-
Lisans PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
-
Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
-
Lisans PAZARLAMAYA GİRİŞ
-
Doktora HİZMET PAZARLAMASI
-
Lisans TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
-
Yüksek Lisans MARKA YÖNETİMİ VE İLETİŞİM
-
Lisans Mezuniyet Projesi II
-
Lisans İşletmelerde Performans Yönetimi
-
Lisans MARKA YÖNETİMİ
-
Lisans Satış Yönetimi
-
Lisans Mezuniyet Projesi I
-
Lisans Hizmet Pazarlaması
-
Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
-
Lisans Uzmanlık Alan Dersi
-
Lisans Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yönetilen Tezler
-
KAVRAM ANLAM SEMBOL İLİŞKİLERİ AÇISINDAN İLETİŞİM SOSYOLOJİSİNDE SOSYOKÜLTÜREL BAŞARI PARAMETRELERİ ÖLÇEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
N.ERGÜL(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
Bakü, Tiflis, Kars Hattı Bağlamında Türkiye'nin Konumunun Pazarlama Açısından Değerlendirilmesi
Erciş M. S. (Danışman)
H.ÖZAYDIN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
E-TİCARET
Erciş M. S. (Danışman)
O.CANAN(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
PRESENTEEİSM (İŞYERİNDE VAR OLAMAMA) OLGUSU
Erciş M. S. (Danışman)
Ö.FARUK(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
Emoji Pazarlaması: Markaların Kullanım Tercihlerinin Tüketicilerin Sosyal Medya Kullanımlarına Yansımaları
Erciş M. S. (Danışman)
O.KÖPRÜCÜ(Öğrenci), Doktora, Devam Ediyor -
ÖZEL YÜKSEK ÖĞRETİM ÖĞRENCİ YURTLARINDA HİZMET KALİTESİ KAPSAMINDA ÖĞRENCİ MEMNUNİYETİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ : ERZURUM ÖNCÜ ERKEK YURDU ÖRNEĞİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.REŞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
ÖRGÜTSEL İLETİŞİMİN ÖRGÜT AÇISINDAN ÖNEMİ
Erciş M. S. (Danışman)
M.TUNÇDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam Ediyor -
SOSYAL MEDYANIN TÜKETİCİLERİN SATINALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ VE Bir UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AĞDEMİR(Öğrenci), Doktora, 2022 -
Eğitim Sektöründe Veri Tabanı Pazarlaması ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
Erciş M. S. (Danışman)
H.Nur(Öğrenci), Doktora, 2022 -
KAMU DİPLOMASİSİ BAĞLAMINDA AB'NİN TÜRKİYE CUMHURİYETİ'NE YÖNELİK HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİ
Erciş M. S. (Danışman)
E.TERZİOĞLU(Öğrenci), Doktora, 2022 -
ORTAÖĞRETİM KURUMLARININ KURUM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ VE ERZURUM İLİNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
M.ZIVALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
E - Ticaret ve E - Ticarette Karşılaşılan Sorunlar: Gümüşhane İlinde Bir Uygulama
O.CANAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ALGILANAN İŞ STRESİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİNDE DUYGUSAL ZEKANIN ROLÜ; ERZURUM SAĞLIK SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
K.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
PAZARLAMA AÇISINDAN TANAP PROJESİ VE AZARBEYCAN UYGULAMASI
Erciş M. S. (Danışman)
H.SAFAROW(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
TÜKETİM KÜLTÜRÜ BAĞLAMINDA PAZARLAMA HALKLA İLİŞKİLERİ ARAÇLARININ KADIN TÜKETİCİLERİN MARKA DEĞERİ ALGILARINA ETKİSİ: BOLU İLİNDE BİR UYGULAMA
A.KALAFAT(Öğrenci), Doktora, 2019 -
SAĞLIK PAZARLAMASI GAZİANTEP İLİ SAĞLIK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Erciş M. S. (Danışman)
H.AGDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
İnstagramın Tüketici Davranışları Üzerindeki Etkileri İstanbul İlinde Bir Uygulama
Y.UĞUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Üniversite Şehir İlişkisi: Üniversitelerin Şehirlere Olan Sosyal ve Kültürel Etkileri; Bayburt Üniversitesi ve Bayburt İli
G.KÖMÜR(Öğrenci), Doktora, 2017 -
Pazarlama Halkla İlişkileri Araçlarının Kadın Tüketicilerin Marka Değerini Etkileme Düzeyi Ve Erzurum Alışveriş Merkezlerinde Bir Uygulama
E.TAŞTAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
TÜRKİYEDE BELGESEL FİLM PAZARLAMASI VE BELGESEL FİLM PAZARLAMASINDA KARŞILAŞILAN TEMEL SORUNLAR
M.BULUT(Öğrenci), Doktora, 2016 -
Satış elemanının iletişimde başarı unsurlarının satın alma karar sürecinde etkisi
L.sürbahanlı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
KURUM İMAJI VE ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİNİN KURUM İMAJININ BELİRLENMESİNE İLİŞKİN BİR UYGULAMA
Z.EKMEKÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kadın tüketicilerin pazarlama karmasına ilişkin marka değer algıları 2016
H.Nur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kadın ve erkek tüketicilerin reklam mesajlarına karşı tutumlarının karşılaştırılması
O.Köprücü(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Otomobil pazarında, pazarlama amaçlı halkla ilişkiler araçlarının satınalma kararlarına etkisi ve otomobil sektöründe bir uygulama 2016
D.SUngur(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
E-ticarette müşteri ilişkileri yönetiminin önemi ve müşteri beklentilerine ilişkin bir uygulama
Z.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve telekomünikasyon sektöründe bir uygulama 2013 Tamamlandı
F.ATAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014