Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK OTEL İŞLETMELERİNİN WEB SİTELERİNİN İÇERİK ANALİZİ: KARS ÖRNEĞİ
Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.32, ss.673-692, 2023 (Hakemli Dergi)
Mass Communication in the Context of Feminist Critical Theory: Analysis of Violence Against Women on Folk Songs
Contemporary Issues of Communication
, cilt.2, sa.1, ss.2-9, 2023 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma Türkiye nin Öncü Kurumlarından Biri
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, ss.1551-1564, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Mağaza İmajı Algıları ile Mağaza Sadakati Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Bir Alışveriş Merkezinde Uygulama
Abant Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.40-50, 2016 (Hakemli Dergi)
Kurumsal İtibarın Bileşenleri ve Parametreleri Üzerine Deneysel Bir Çalışma: Türkiye’nin Öncü Kurumlarından Biri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.20, ss.1549-1562, 2016 (Hakemli Dergi)
The Significance Of Service Efficiency Analyses For Marketing Communications And Its Implementation On The Tourism Sector Using The Data Envelopment Analysis Method Pazarlama İletişimi Yönetimi Açısından Hizmet Etkinlik Analizlerinin Önemi ve VZA Yöntem
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, ss.349-360, 2015 (Hakemli Dergi)
Pazarlama İletişimi Açısından İnsan Kaynakları Yönetimi
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi
, cilt.8, ss.139-156, 2015 (Hakemli Dergi)
Pazara Yönelik Hizmet Etkinliği ve Erzurum İlindeki Otomotiv Bayilerinin Hizmet Etkinliklerine Yönelik Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, ss.161-175, 2010 (Hakemli Dergi)
Kitle İletişim Aracı Olarak Medyanın Tüketicilerin Korunmasındaki Rolü ve Önemi
Pazarlama Dünyası dergisi
, ss.32-34, 2005 (Hakemsiz Dergi)
Halkla İlişkilerin Pazarlama İletişiminde Yeri ve Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.383-392, 2003 (Hakemli Dergi)
Halkla ilişkiler ve Pazarlamada Hizmet Kalitesi
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI
, ss.561-568, 2002 (ESCI)
Hizmet Kalitesini Ve Tüketici Tatminini Artırmada Empatik İletişimin Rolü Ve Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.435-447, 2002 (Hakemli Dergi)
Örgüt İçi İletişimde Vizyoner Liderin Önemi
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, ss.435-447, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yerel Görsel Medyada Yeralan Cinsel İçerikli Reklamların Üniversite Öğrencilerinin Marka Tercihi Üzerindeki Etkileri Ve Atatürk Üniversitesinde Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Medya ve Mahremiyetin Sınırları Ulusal Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2013
The Activity Of Press In Reputation Management And The Importance Of Relations With The Press
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015
A Study Of The Websites Of Advertising Agencies In Turkey In Terms Of Marketing Communication
Journalism And Mass Communications (JMComm 2105) 4 th Annual International Conference Proceedings, 5 - 06 Ekim 2015
İletişim Odaklı Pazarlamada Davranışsal Süreç Modeli Ve Ürün Tanıtımında Kullanılan Mizah Olgusu Etkileşimi Tüketici Tabanlı Analitik Bir Uygulama
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010
Pazarlama İletişimi Tekniği Olarak Mizah İçerikli İnteraktif Reklam Oyunları Ve Farkındalık Boyutuna İlişkin Bir Saha Araştırması
Atatürk Üniversitesi İletişim Fakültesi, Mizahın Arkeolojisi, Türkiye, 01 Aralık 2010
Sports Products Consumption In Marketing Communication And Effects Factors İn Choice Of Sports Products
International Sport Science Congress, 10 - 12 Kasım 2010
Termal Pazarlamada Hizmet Kalitesinin Servqual Metoduyla Ölçümü Ve Ilıca Termal Tesislerinde Amprik Bir Analiz
19. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2009
Language of Colors in Developing Service Performance Related to Accommodation Enterprises And Their Usage in Marketing Communication
Ege University Faculty of Communication. International Marketing Communications Symposıum., 29 Mayıs 2009
Veri Zarflama Analizi Yöntemiyle Konaklama İşletmelerinin Etkinliklerinin Ölçümü Ve Bir Uygulama
17. İstatistik Araştırma Sempozyumu, Türkiye, 01 Aralık 2008
Three Allies in The Synergıc Management Based Team Model Emotional Intelligence Emphatic Communication And Individual Performance
II. International Symposıum Emotional Intelligence And Communication, 9 - 10 Ekim 2008
Kitap & Kitap Bölümleri
A New Approach in Social Media: Digital Marketing and Digital Marketing Channels
New Paradigms within the Communication Sciences, Enes Emre Başar and Pınar Bacaksız, Editör, Cambridge Scholars Publishing, Cambridge, ss.38-52, 2021
KOVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE YENİ MEDYADA ÜRETİLEN IRK TEMELLİ NEFRET SÖYLEMİ:EKŞİSÖZLÜK ÖRNEĞİ
KORONA GÜNLERİNDE MEDYA VE İLETİŞİM, RENGİM SİNE NAZLI, ARZU KALAFAT ÇAT, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.227-250, 2020
DİJİTALLEŞEN PAZARLAMA
DİJİTAL REKLAMCILIK, DERYA ÖCAL HIDIR POLAT, Editör, NOBEL, İstanbul, ss.12, 2020
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
Kurumsal Başarının Üç Anahatarı Pazarlama-Halkla İlişkiler-Reklam
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
Kriz Yönetimi
Eser Yayıncılık, Erzurum, 2017
MÜŞTERİ KAZANMA, ELDE TUTMA VE MÜŞTERİ YAŞAM BOYU DEĞERİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, PROF.DR. NACİ İSPİR, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2017
HALKLA İLİŞKİLERİN ÖRGÜT YAPISI
HALKLA İLİŞKİLER, PROF.DR.FATMA GEÇİKLİ, Editör, ATA-AÖF, Erzurum, 2016
Halkla lişkilerin Uygulama Alanı Olarak Sponsorluk
Halkla İlişkiler, Prof.Dr.Fatma GEÇİKLİ, Editör, AÜ-AÖF, 2016
Kurumsal Başarının Üç Anahtarı
Nobel, Ankara, 2013
Pazarlama İletişiminide Temel Kavramlar
Nobel, İstanbul, 2011
Halkla İlişkiler Ve Pazarlamada İnternet
Halkla İlişkiler Kitabı Halkla İlişkiler, Ayla Okay, Mete Çamdereli, Ece Karadoğan,, Editör, İstanbul Üniversitesi Yayınları, ss.53-61, 2003