Dr. Öğr. Üyesi Nilgün KAYA
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Atatürk Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Makaleler
8
Tümü (8)
Diğer Yayınlar (8)
1.
MATRİS KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE YAPILANDIRMACI KURAMININ ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Kaplan A.
,
Kaya N.
,
Kaplan N.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.153-167, 2014 (Hakemli Dergi)
2.
TÜREV KAVRAMININ KAVRAMSAL ÖĞRENİMİ ÜZERİNDE BAZI TESPİTLER
Konyalıoğlu A. C.
,
Kaplan A.
,
Selvitopu H.
,
Işık A.
,
Kaya N.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.22, ss.317-328, 2013 (Hakemli Dergi)
3.
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ LİMİT KAVRAMINI KAVRAMSAL ANLAMALARI ÜZERİNE / ON PRE-SERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ CONCEPTUAL UNDERSTANDING OF THE LIMIT CONCEPT
Konyalıoğlu A. C.
,
Kaya N.
,
Durkaya M.
,
Hızarcı S.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.23, ss.279-291, 2013 (Hakemli Dergi)
4.
Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı Tespitler Lineer Bağımlılık ve Bağımsızlık
Kaplan A.
,
Işık A.
,
Kaya N.
,
Konyalıoğlu A. C.
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, ss.87-96, 2011 (Hakemli Dergi)
5.
Matematik Öğretmen Adaylarının İntegral kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Tortumlu N.
,
Işık A.
,
Konyalıoğlu A. C.
,
Kaplan A.
,
Hızarcı S.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.6, ss.1-8, 2011 (Hakemli Dergi)
6.
Matris Konusunun Öğretiminde Yapılandırıcı Kuramının Öğrenci Başarısına Etkisi
Kaplan A.
,
Tortumlu N.
,
Kaplan N.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, ss.153-167, 2009 (Hakemli Dergi)
7.
A Different Perspective to Haruki’s Lemma
Hızarcı S.
,
Kaya N.
,
Kaplan A.
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.1004-1005, 2009 (Hakemli Dergi)
8.
A Simple Construction of The Golden Ratio
Kaplan A.
,
Hızarcı S.
,
Kaya N.
World Applied Sciences Journal
, cilt.7, ss.883-884, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
4
1.
Matematik Öğrenme Güçlüğü Üzerine Nöropedagojik Yaklaşımlar
Kaya N.
III. Matematik Öğrenme Güçlüğü Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2025, ss.27-28, (Özet Bildiri)
2.
Yapay Zekâ Destekli Matematik Öğretiminin Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Süreçlerine Etkisi
Kaya N.
,
Kaba E.
2. ULUSLARARASI DEDE KORKUT EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, cilt.2, sa.48, ss.245-249, (Tam Metin Bildiri)
3.
İlkokul Matematik Eğitiminde Çocuktan Ebeveyne Öğreterek Öğrenme
KAYA N.
,
KONYALIOĞLU A. C.
The1st International Congress on Informal Learning, 01 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
4.
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Soru Çözümlerinde Yapılan Hataların Nedenlerini Sorgulama Becerilerinin İncelenmesi
Şenel E. Ö.
,
Aksu Z.
,
Kaya N.
,
Konyalıoğlu A. C.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Bolu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.208-218, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
1.
(İlkokul Matematik Öğretiminde) Çocuktan Ebeveyne Öğreterek Öğrenme
Kaya N.
,
Konyalıoğlu A. C.
Ertual Akademi Yayıncılık, Erzurum, 2020
2.
LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÇÖZÜMLÜ KPSS-ÖABT DENEMELERİ KİTABI
Kaya N.
ertual akademi, Erzurum, 2019
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
14
Proje
2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları