Desteklenen Projeler
-
2023 - Devam Ediyor İki ve üç boyutlu materyallerin kullanıldığı etkinlikler ile desteklenmiş deprem eğitiminin ilkokul öğrencilerin deprem farkındalıklarına etkisi
-
2022 - Devam Ediyor Öz düzenleme etkinlikleri ile desteklenmiş akıcı okumanın okuduğunu anlama ve yeni nesil matematik problemleri çözme başarısına etkisi
-
2021 - 2022 Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerine Okuma Motivasyonlarına ve Okumaya Yönelik Tutumlarına Etkisi
-
2021 - 2022 Ana Dili Türkçe Olmayan Öğrencilerin İlkokuma ve Yazma Öğretiminin Öğretmen Öğrenci ve Veli Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
-
2019 - 2021 Çözümleme Ve Ses Temelli İlkokuma Ve Yazma Öğretim Yöntemlerinin Göz İzleme Metrikleriyle Karşılaştırılması
TÜBİTAK Projesi
Kurşun E. (Yürütücü), Yıldız M., Özdemir Cihan M., Karaman S., Yılar Ö.