Akademik Unvanlar
-
2023 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2017 - 2023 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2006 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2000 - 2006 Okutman
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
Yönetimsel Görevler
-
2021 - Devam Ediyor Akreditasyon, Sürekli Gelişim ve Yenilenme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2020 - Devam Ediyor Performans Değerlendirme Komisyonu Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Temel Eğitim
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - 2000 ÖĞRETMEN
Milli Eğitim Müdürlüğü, MEB, SINIF ÖĞRETMENİ
-
1995 - 2000 Sınıf Öğretmeni
MEB
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Eğitimde Sözsüz İletişim ve Beden Dili
-
Doktora Halk Bilimi ve Eğitim II
-
Doktora Halk Bilimi ve Eğitim I
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması I
-
Lisans İlkokuma ve Yazma Öğretimi
-
Yüksek Lisans Eğitim. Kültür ve Edebiyat
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması II
-
Yüksek Lisans Eğitimde Sözsüz İletişim ve Beden Dili II
-
Yüksek Lisans Eğitimde Sözsüz İletişim ve Beden Dili I
-
Lisans Okul Deneyimi
-
Lisans Çocuk Edebiyatı
Yönetilen Tezler
-
Akran destekli okumanın ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama başarısına ve okumaya yönelik tutuma etkisi
Yılar Ö. (Danışman)
İ.NUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Peritekstual okumanın ilkokul öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine, okuma motivasyon ve tutumlarına etkisi
Yılar Ö. (Danışman)
-
Ana dili Türkçe olmayan öğrencilere ilkokuma yazma öğretiminin öğretmen, öğrenci ve veli görüşlerine göre değerlendirilmesi
Yılar Ö. (Danışman)
-
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENCİLERİNE NİTELİKLİ ÇOCUK EDEBİYATI ÜRÜNLERİ SEÇMELERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yılar Ö. (Danışman)
N.CİNİSLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
ÇÖZÜMLEME VE SES TEMELLİ İLKOKUMA VE YAZMA ÖĞRETİM YÖNTEMLERİNİN PROZODİK OKUMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yılar Ö. (Danışman)
E.AKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İlköğretim Öğrencilerinin İnternet Bağımlılığının Sosyal Hayatları Üzerindeki Etkisi
Yılar Ö. (Danışman)
S.AY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
TÜRKÇE'NİN YETERİNCE ETKİN VE GÜZEL KULLANILMADIĞI SINIFLARDA ÖĞRETMENLERİN İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ SÜRECİNDE KARŞILAŞTIĞI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ: VAN/ÇATAK ÖRNEĞİ
Yılar Ö. (Danışman)
B.SARIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Akran destekli yazmanın yazma başarısına etkisi ve öz-düzenleme becerileri bağlamında incelenmesi
Yılar Ö. (Danışman)
İ.SARİKAYA(Öğrenci), Doktora, 2019 -
Çocuk edebiyatı açısından Birsen Ekim Özen'in eserleri ve eserlerinde yansıttığı değerler üzerinde incelemeler
Yılar Ö. (Danışman)
F.SARUHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Bir Çocuk Edebiyatı Yazarı Olarak Aydoğan Yavaşlı'nın Hayatı, Eserleri ve Eserlerinde İlettiği Değerler Üzerine İncelemeler
A.OKUMUŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Bir çocuk edebiyatı yazarı olarak Aysel Gürmen'in eserleri üzerinde illetigi degerler bakımından incelemeler
F.YARDIMCIEL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
Ortaokul ögrencilerinin yaptıgı Türkçe dersi proje çalısmalarının ögretmen ve ögrenci görüslerine göre degerlendirilmesi (Samsun ili örnegi)
A.ÇİLESİZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
Ilkögretim II. kademe ögretmen ve ögrencilerinin okul kütüphaneleri ve sınıf kitaplıkları hakkındaki görüsleri(Erzurum ili örnegi)
C.KELEŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Ilkögretim I.kademe ögrencilerinin serbest zamanlarında oynadıkları yöresel çocuk oyunları (Erzurum ili örnegi)
I.BEDİRHANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Türkçenin yeterince etkin ve güzel konusulmadıgı yerlerde ilkokuma yazma ögretiminde ögretmenlerin karsılastıgı sorunlar (Erzurum ili örnegi)
H.EMEÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Ilkögretim birinci kademe Türkçe ders kitaplarındaki metinlerin ilettigi degerler açısından incelenmesi
T.KÜLÜNKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010
Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları
-
6-12 YAŞ DÖNEMİ ÇOCUKLARIN BEDENSEL-RUHSAL(PSİKOLOJİK)-SOSYAL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ VE BEDEN DİLLERİ
Yılar Ö. (Danışman)
A.UZUNKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ÇOCUKLARIN BEDENSEL-RUHSAL(PSİKOLOJİK)-SOSYAL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ VE BEDEN DİLLERİ - ERGENLİK DÖNEMİNDE SÖZSÜZ İLETİŞİM BECERİLERİ
Yılar Ö. (Danışman)
F.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021
-
ÇOCUKLARIN BEDENSEL-RUHSAL (PSİKOLOJİK)-SOSYAL GELİŞİM ÖZELLİKLERİ VE BEDEN DİLLERİ (0-6 YAŞ DÖNEMİ)
Yılar Ö. (Danışman)
H.Türker(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2021