Makaleler
53
Tümü (53)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (25)
ESCI (8)
Scopus (22)
TRDizin (26)
Diğer Yayınlar (8)
2. Adaptation of the Scale of Student Engagement in Online Learning Environments into Turkish Language
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.12, sa.2, ss.345-361, 2025 (Hakemli Dergi)
8. Türkiye’deki Ebeveynlerin İnternet Kullanım Alışkanlıkları ve Dijital Okuryazarlık Becerileri Üzerine Bir Araştırma
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi (Online)
, sa.Özel sayı 1, ss.1249-1270, 2023 (Hakemli Dergi)
10. Developing The Historical Thinking Skill Scale at the Secondary School Level
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, ss.413-440, 2022 (Hakemli Dergi)
11. Development Study of Cultural Heritage Sensitivity Scale for Middle School Students
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.2370-2398, 2022 (Hakemli Dergi)
22. Bir Öğrenme Ortamı Olarak Sanal Dünyaların Tasarımında Karşılaşılan Pedagojik Zorluklar
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.8, ss.157-170, 2018 (Hakemli Dergi)
23. Usability evaluation of a web-based ontology browser: the case of TSONT
TURKISH JOURNAL OF ELECTRICAL ENGINEERING AND COMPUTER SCIENCES
, cilt.26, sa.2, ss.1115-1128, 2018 (SCI-Expanded)
26. Türkiye’xxde Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Gerçekleştirilen Uygulamalar
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.53, ss.121-143, 2017 (Hakemli Dergi)
28. Children’s Information Disclosure Tendencies On SocialNetworks
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, ss.1-15, 2017 (Hakemli Dergi)
31. Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, ss.40-51, 2016 (Hakemli Dergi)
33. Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.172-187, 2016 (Hakemli Dergi)
34. Üç Boyutlu Oyunların Eğitimde Kullanılması
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.1, ss.172-187, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Üniversite Öğrencilerinin Oyun Oynama Alişkanliklarinin Uzamsal Becerilerine Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, ss.37-52, 2016 (Hakemli Dergi)
41. İnsan performans teknolojisi uygulamalarındaki teknolojik müdahaleler
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
44. İlköğretim öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik algıları
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.664-675, 2014 (Hakemli Dergi)
45. Ilköğretim Öğrencilerinin 3 Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarina Yönelik Tutumlari Second Life Örneği
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.538-555, 2014 (Hakemli Dergi)
48. Eğitmen konsol yazılımları için kullanıcı arayüzü kılavuzu geliştirilmesi ve geçerleme süreci
Kara Harp Okulu Savunma Bilimleri Dergisi
, cilt.11, ss.177-186, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
89
1. İçsel ve Dışsal Motivasyona Dayalı Oyunlaştırma Unsurlarının Tasarımı
18. Uluslararasi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2025), Ankara, Türkiye, 18 - 19 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
2. Akademik Süreçlerde Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Mentörlük Süreçlerinin Yürütülmesi: Kaygılardan Çözüme
18. Uluslararasi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2025), 18 - 19 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
3. Effects of Gamification on Students’ Computational Thinking Skills: A Systematic Bibliometric Literature Review
17th International Conference on Education Technology and Computers (ICETC), Barcelona, İspanya, 18 Eylül 2025, (Tam Metin Bildiri)
4. Diskalkuli ve Sayısal Yetersizlikte Oyun Tabanlı Yaklaşımlar: Web of Science Veri Tabanına Dayalı Sistematik İnceleme
III. Uluslararası Matematik Öğrenme Güçlüğü Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
5. The Role of Artificial Intelligence Based Robots in Education: Transforming Learning and Teaching
11th International Symposium on Intelligent Technologies in Engineering and Science, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)
6. Ticari Oyunların Eğitimde Kullanımının Etkileri Üzerine Araştırma Eğilimleri
Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
7. Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E)
Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2024, (Özet Bildiri)
9. Using Reality Technologies with Gamification A Bibliometric Study
XI International Eurasian Educational Research Congress, 21 - 24 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
11. The Kahoot Effect in Learning Processes Reflections in Turkey
International Marmara Social Sciences Congress, 15 - 16 Aralık 2023, (Özet Bildiri)
17. Dijital (İnternet) Becerilerin Ölçme Yöntemi Açısından İncelenmesi: Literatür Taraması
Fatih Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi 2018 (Fatih ETZ 2018), Ankara, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
22. Sanal dünyalarda oyunlaştırılmış rehberlik: Bilişsel ve duyuşsal çıktıların incelenmesi
2018 Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
23. Bir Bağımlılık Faktörü olarak Kaptırma Hissinin Farklı Oyun Oynama Durumlarına göre İncelenmesi
2018 Uluslararası Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, 11 - 13 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
24. Türkiye ve Avrupa’da Siber Zorbalık Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi
11th International Computer and Educational Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
27. Türkiye'de Coğrafi Bölgeler Göre Çocukların İnternet Kullanımları
4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Rize, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.345-350, (Tam Metin Bildiri)
30. Türkiye'de Çocukların Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Uygulamalar ve Sosyal Çevrenin Etkisi
10th International Computer and Educational Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.397-407, (Tam Metin Bildiri)
31. Dijital Oyun Ortamında Tasarım Yapmanın Lise O g rencilerinin Uzamsal Becerisine ve U c gen Bas arısına ve O zyeterlilig ine Etkisi
10th International Computer and Educational Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
32. İnternet Kafelerde Oyun Oynayan C ocukların I nternet Kafeleri Tercih Etme Nedenleri
10th International Computer and Educational Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
33. Zekâ Oyunlarının Türkçe ve Matematik Derslerinde Kullanılmasının Ortaokul öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Akademik Başarılarına ve Derse Katılımlarına Etkisi
10th International Computer and Educational Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
34. Matematik Dersi Basamak Değerleri Konusu için MS Excel de geliştirilen Bilişsel Aracın 4 Sınıf Öğrencilerinin Başarılarına Etkisive Kullanımlarının İncelenmesi
VII. Uluslar Arası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
35. Kullanılabilirlik Kavramının Alanyazına Dayalı Değerlendirilmesi Ve Bir Kavramsal Çerçeve Önerisi Şehir Kullanılabilirliği Yaklaşımı
International Winter Cities Symposium, 10 - 12 Şubat 2016, ss.630-643, (Tam Metin Bildiri)
37. Integrating Mind Games intoLanguage and Mathematics Courses A Case Study
American Association of Educational Technology Annual Meeting, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)
38. 2000-2014 Yılları Arasında Yapılmış Olan İnternet Bağımlılığı ÇalışmalarındakiBağımlılığa Etki Eden Faktörler ve Metodolojik Yönelimler
3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)
40. Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri
II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)
41. Tangram Oyununun Uzamsal Görselleştirme ve Zihinsel Döndürmeye Etkisi
2. Ulusal Meslek Yüksekokullari Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
44. Uzamsal Becerilerin Üç Boyutlu Masaüstü Sanal Gerçeklik Ortamlarındaki Deneyim Üzerine Etkileri
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
45. Dijital Oyunlarda Oynanabilirlik Kullanılabilirlik ve Akış Deneyimi Arasındaki İlişki
8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
46. Ebeveynlerin Çocuklarının Bilgisayar Oyunu Oynamalarına Karşı Tutumunun İncelenmesi
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
47. Oyunlaştırma Stratejilerinin Eğitimde Kullanımına Yönelik Modelin Geliştirilmesi Tasarım Tabanlı Bir Çalışma
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
48. Çok Kullanıcılı Dijital Oyunların Grup Çalışması Ortamlarına Karşı Tutuma Etkisi
2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
50. Güvenli İnternet Kullanımında Aile Desteği
1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
51. Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments
Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
52. Educational potential of 3D virtual learning environments
Association for Educational Communications and Technology International Conference, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
55. Online risks and coping strategies of children
1st International Instructional Technologies Teacher Educaton Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
56. Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi
1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
57. Üst Biliş Süreçlerinin Harekete Geçirilmesi Bir Yüksek Lisans Dersinin Öğretim Tasarımı ve Değerlendirilmesi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
58. Türkiye deki Kullanıcıların Dijital Oyun Tercihinde Oyundaki Kültürel Unsurların Etkisi
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
60. Kış sporları 3 boyutlu sanal öğrenme ortamının tasarımı
7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
61. Kış sporları 3 boyutlu sanal öğrenme ortamının tasarımı
7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
63. Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Evde Alınan Önlemler Ebeveyn Ve Çocuk Açısından Bir Karşılaştırma
6th International Computer and Instructional Technologies Syposium, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
64. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği
6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)
65. The Role of Questionnaire Construction and Cognitive Interviewing in the Assessment of Children s Online Risk Taking and Other Activities
International Communication Association Conference, 23 - 28 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
66. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık
4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
67. Türkiye Avrupa ve Amerika Birleşik Devletlerinde Çocukların Sosyal Ağ Alışkanlıkları Karşılaştıkları Riskler ve Alınan Önlemler
Risk Altında ve Korunması Gereken Çocuklar Uluslararası Sempozyumu, Türkiye, 24 - 25 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
68. Öğretim Teknolojilerinin Üniversitede Kullanımına Yönelik Alışkanlıklar ve Beklentiler Betimleyici Bir Çalışma
9. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, Türkiye, 31 Ocak 2007, ss.263-270, (Tam Metin Bildiri)
69. Öğrenci Gözüyle Aşırma İntihal Neden Ve Çözüm Önerileri
9.Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, Türkiye, 31 - 02 Ocak 2007, ss.191-196, (Tam Metin Bildiri)
70. The Use Of Social Networks Among Children in Turkey
EU Kids Online II Final Conference, 22 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
71. EU Kids Online Türkiye Bulguları
15. Türkiye’de İnternet Konferansı, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2010, (Özet Bildiri)
72. Technology Integration via Faculty Mentoring Approach An Investigation with Activity Theory Framework
Association for Educational Communications and Technology 2010 Convention, 26 - 30 Ekim 2010, (Özet Bildiri)
73. Smart Toy Project for Kindergarten Children
4th International Computer & Instructional Technologies, 24 - 26 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
74. The Findings of the EU Project Intended for Game Base Learning and Educational Games Workshop
4th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
75. The Use and Evaluation of Studio Approach in the Design of Instructional Technologies
4th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Haziran 2010, (Özet Bildiri)
76. Usability Cases in Education Experiences Challenges and Lessons Learned
Association for Educational Communications and Technology 2009 Convention, 27 - 31 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
77. Flexible Online Learning and Game based Learning Environments Do They Make a Happy Marriage
Association for Educational Communications and Technology 2009 Convention, 27 - 31 Ekim 2009, ss.403-407, (Tam Metin Bildiri)
78. An Investigation and Comparison of Students and Instructors Perspectives of ICT Use in Higher Education
Association for Educational Communications and Technology International Conference, 27 - 31 Ekim 2009, ss.117-120, (Tam Metin Bildiri)
79. Alternative Technology Exploratorium Efforts to Bring Mainstream Gaming Into Teacher Education
Games, Learning and Society Conference, 10 - 12 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
80. Gender and Teenage Computer Use and Gaming Activity in Turkey and the United States
EU Kids Online I Conference, 11 Haziran 2009, (Özet Bildiri)
81. Web based Course Design Preferences of Pre service Chemistry Teachers with Learning Objects
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2009, 2 - 06 Mart 2009, ss.398-405, (Tam Metin Bildiri)
83. An Eye Tracking Study The Effects of Individual Differences on Navigation Patterns and Recall Performance on Hypertext Environments
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2008, Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.1272-1278, (Tam Metin Bildiri)
84. Exploring the Affects of the Implementation of the Heuristic Professional Learning Modelling Principles on an In Service Training
Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2008, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2008, ss.3925-3936, (Tam Metin Bildiri)
85. Learning a New Game Usability Gender and Education
3rd Balkan Conference in Informatics, Bulgaristan, 27 - 29 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
86. What People in Turkey Think About E Learning Their Awareness and Preferences
2nd International Open and Distance Learning, 13 - 15 Eylül 2006, ss.585-598, (Tam Metin Bildiri)
87. Preservice Computer Teachers Selections of Game Design Dynamics Based upon Their Game Preferences Habits and Technical Backgrounds
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.2337-2342, (Tam Metin Bildiri)
88. Random Assigned Collaborative Working In A Distance Education Course Experience And Recommendations Of Students
World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007, Kanada, 25 - 29 Haziran 2007, ss.4505-4510, (Tam Metin Bildiri)
89. Uzaktan Eğitimde Akıllı Sınıf Uygulamaları ODTÜ Akıllı Sınıf Örneği
8. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 21 - 23 Eylül 2005, (Özet Bildiri)
Kitaplar
20
1. Web 2.0 destekli dijital öyküleme: teoriden uygulamaya
Dijital Öykülemede Tasarım Süreci, Yiğit Emrah Turgut, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-76, 2023
2. Eğitimde Dijital Oyunlar ve Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme
DİJİTAL OYUNLAR -1 : Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref Sağıroğlu Prof. Dr. Halil İbrahim Bülbül Dr. Ahmet Kılıç Dr. Mustafa Küçükali Dr. Şahin Bayzan Doç. Dr. Yavuz Samur, Editör, NOBEL, Ankara, ss.463-478, 2022
3. Dijital Oyun Teknolojisi
Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-377, 2020
4. Öğrenme ve Öğretmde Djtalleşme ve Web Araçları
Öğretim Teknolojileri, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.179-216, 2020
7. Digital Öyküleme
Çoklu Ortam Uygulamaları, Bilal USANMAZ, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, 2017
8. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımları
3 Boyutlu Sanal Dünyaların Eğitimde Kullanımı, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.131-148, 2017
9. Bir Araştırma Metodolojisi Olarak Etkinlik Teorisi
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar ve Eğilimler, Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM, ss.379-394, 2016
10. Olgu Bilim
Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-17, 2016
12. Bir Araştırma Metodolojisi Olarak Etkinlik Teorisi
Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğitilimler, Yüksel Göktaş, Kürşat Çağıltay, Editör, PEGEM, Ankara, ss.379-394, 2013
13. İşletim Sistemleri
Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.16-48, 2013
14. E-posta - Kişisel Bilgi Yönetimi
Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.126-147, 2013
16. Bilgisayar Donanımı ve Hata Bulma
Temel Bilgi Teknolojileri II, Özgür Y;ILMAZEL, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.1-27, 2013
17. Cognitive Interviewing and responses to EU Kids Online survey questions.
Children risk and safety on the internet, , Editör, UK:The Policy Press., 2012
18. Lessons Learned from Cognitive Interviewing and Responses to Survey Questions in the EU Kids Online Study
Children Risk and Safety on the Internet, Sonia Livingstone, Leslie Haddon, Anke Görzig, Editör, The Policy Press, Bristol, 2012
19. All I Really Needed to Know I Learned by Playing Games
Real time research experiments in improvisational game scholarship, SEAN DIKKERS, ERIC ZIMMERMAN, KURT SQUIRE, CONSTANCE STEINKUEHLER, Editör, ETC Press, MADISON, 2010
20. Eğitimin Değişen Yüzü E Öğrenme
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mezunlar Derneği, Ankara, 2007
Diğer Yayınlar
1
Metrikler
Yayın (WoS)
27
Yayın (Scopus)
24
Atıf (WoS)
686
H-İndeks (WoS)
10
Atıf (Scopus)
931
H-İndeks (Scopus)
10
Atıf (Scholar)
2880
H-İndeks (Scholar)
23
Atıf (TrDizin)
13
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
900
H-İndeks (Sobiad)
13
Atıf (Diğer Toplam)
28
Proje
15
Tez Danışmanlığı
14