Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Ticari Oyunların Eğitimde Kullanımının Etkileri Üzerine Araştırma Eğilimleri

Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2024

Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E)

Eurasian Conference on Human Computer Interaction (HCI-E), İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Kasım 2024

Comparing Global and Local Scientific Trends in Educational Technology: A Bibliometric Mapping of Theses from YÖKTEZ and ProQuest

17th INTERNATIONAL COMPUTER AND INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES SYMPOSIUM (ICITS), Kastamonu, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, ss.141

Using Reality Technologies with Gamification A Bibliometric Study

XI International Eurasian Educational Research Congress, 21 - 24 Mayıs 2024

The Kahoot Effect in Learning Processes Reflections in Turkey

International Marmara Social Sciences Congress, 15 - 16 Aralık 2023

Müze sanal turu sürecinde görev tipinin bilişsel yük ve hatırlama üzerindeki etkisi

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Erzurum, Türkiye, 23 - 24 Kasım 2023

Oyunlaştırılmış mobil rehberlikli müze öğrenmesinde dikkat bölünmesi ve görev zorluğunun etkileri

International Eastern Conference on Human-Computer Interaction, Nahcivan, Azerbaycan, 9 - 10 Eylül 2022, cilt.1, ss.239-241

Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarında Oyunlaştırma Uygulamalarının Öğrenme Kazanımları Üzerindeki Etkileri

5th International Open and Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2022, cilt.1, ss.1306-1307

Dijital Oyun, Arkadaş, Mekan: Gençlerin PlayStation Salonlarını Tercihlerinin Nedenleri

12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, 2 - 04 Mayıs 2018

Ebeveyn Arabulucuğu ve Çocukların İnternet Fırsatlarına Erişimi: İlişkisel bir Analiz

12th International Computer and Educational Technologies Symposium - ICITS2018, 2 - 04 Mayıs 2018

Türkiye ve Avrupa’da Siber Zorbalık Çalışmaları Üzerine Bir İçerik Analizi

11th International Computer and Educational Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Türkiye'de Coğrafi Bölgeler Göre Çocukların İnternet Kullanımları

4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Rize, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.345-350

Social Network Role on Peer and Tutor Feedback An Evaluation

International Congress on Education, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 2 - 05 Haziran 2016

Sosyal Çevrenin Gözünden Güvenli İnternet Kullanımı

International Computer & Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016

İnternet Kafelerde Oyun Oynayan C ocukların I nternet Kafeleri Tercih Etme Nedenleri

10th International Computer and Educational Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016

Türkiye'de Çocukların Güvenli İnternet Kullanımına Yönelik Uygulamalar ve Sosyal Çevrenin Etkisi

10th International Computer and Educational Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.397-407

Integrating Mind Games intoLanguage and Mathematics Courses A Case Study

American Association of Educational Technology Annual Meeting, 3 - 07 Kasım 2015

Kalabalık Gruplarda Oyunlaştırma Sürecinin Planlanması Yürütülmesi Ve Değerlendirilmesi

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 9 - 11 Eylül 2015

Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Tangram Oyununun Uzamsal Görselleştirme ve Zihinsel Döndürmeye Etkisi

2. Ulusal Meslek Yüksekokullari Sosyal ve Teknik Bilimler Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015

Levels of recalling knowledge in three dimensional virtual learning environments based on presence and engagement

American Educational Research Association Annual Meeting, Chicago-Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015

Technical Problems Experienced in the Virtual Learning Environment and Coping Strategies

9th International Conference of Information and Communiation Technologies (AICT), Rostov-on-Don, Rusya, 14 - 16 Ekim 2015, ss.565-569 identifier identifier

Dijital Oyunlarda Oynanabilirlik Kullanılabilirlik ve Akış Deneyimi Arasındaki İlişki

8th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014

Ebeveynlerin Çocuklarının Bilgisayar Oyunu Oynamalarına Karşı Tutumunun İncelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014

Üç boyutlu sanal dünyalardaki farklı çoklu ortamların ARCS modeli açısından incelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

Çok Kullanıcılı Dijital Oyunların Grup Çalışması Ortamlarına Karşı Tutuma Etkisi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014

Güvenli İnternet Kullanımında Aile Desteği

1. Çocuk ve Bilgi Güvenliği Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2013

Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments

Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013

Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, 30 Ekim - 02 Kasım 2013

The development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Orchestrating instruments in designing 3d virtual worlds for leaning: A framework of design

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Online risks and coping strategies of children

1st International Instructional Technologies Teacher Educaton Symposium, 26 - 28 Haziran 2013

Online risks and coping strategies of children

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Türkiye deki Kullanıcıların Dijital Oyun Tercihinde Oyundaki Kültürel Unsurların Etkisi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013

Kış sporları 3 boyutlu sanal öğrenme ortamının tasarımı

7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013

Kış sporları 3 boyutlu sanal öğrenme ortamının tasarımı

7th International Computer Instructional Technologies Symposium, 6 - 08 Haziran 2013

Bir 3 boyutlu sanal öğrenme ortamı tasarımı: Karar verme süreçleri

7th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013

3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği

6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık

4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012

Öğrenci Gözüyle Aşırma İntihal Neden Ve Çözüm Önerileri

9.Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri, Türkiye, 31 - 02 Ocak 2007, ss.191-196 Sürdürülebilir Kalkınma

EU Kids Online Türkiye Bulguları

15. Türkiye’de İnternet Konferansı, Türkiye, 2 - 04 Aralık 2010

Technology Integration via Faculty Mentoring Approach An Investigation with Activity Theory Framework

Association for Educational Communications and Technology 2010 Convention, 26 - 30 Ekim 2010

Smart Toy Project for Kindergarten Children

4th International Computer & Instructional Technologies, 24 - 26 Haziran 2010

The Use and Evaluation of Studio Approach in the Design of Instructional Technologies

4th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 24 - 26 Haziran 2010

Usability Cases in Education Experiences Challenges and Lessons Learned

Association for Educational Communications and Technology 2009 Convention, 27 - 31 Ekim 2009

Flexible Online Learning and Game based Learning Environments Do They Make a Happy Marriage

Association for Educational Communications and Technology 2009 Convention, 27 - 31 Ekim 2009, ss.403-407

An Investigation and Comparison of Students and Instructors Perspectives of ICT Use in Higher Education

Association for Educational Communications and Technology International Conference, 27 - 31 Ekim 2009, ss.117-120

Web based Course Design Preferences of Pre service Chemistry Teachers with Learning Objects

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2009, 2 - 06 Mart 2009, ss.398-405

Designing Narratology Based Educational Games with Non players

3rd International Conference on E-Learning and Games, Nanjing, Çin, 25 - 27 Haziran 2008, ss.528-534 identifier

An Eye Tracking Study The Effects of Individual Differences on Navigation Patterns and Recall Performance on Hypertext Environments

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2008, Viyana, Avusturya, 30 Haziran - 04 Temmuz 2008, ss.1272-1278

Exploring the Affects of the Implementation of the Heuristic Professional Learning Modelling Principles on an In Service Training

Society for Information Technology and Teacher Education International Conference 2008, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2008, ss.3925-3936

Learning a New Game Usability Gender and Education

3rd Balkan Conference in Informatics, Bulgaristan, 27 - 29 Eylül 2007

Preservice Computer Teachers Selections of Game Design Dynamics Based upon Their Game Preferences Habits and Technical Backgrounds

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2006, Amerika Birleşik Devletleri, 26 - 30 Haziran 2006, ss.2337-2342

Random Assigned Collaborative Working In A Distance Education Course Experience And Recommendations Of Students

World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2007, Kanada, 25 - 29 Haziran 2007, ss.4505-4510

Kitap & Kitap Bölümleri

Web 2.0 destekli dijital öyküleme: teoriden uygulamaya

Dijital Öykülemede Tasarım Süreci, Yiğit Emrah Turgut, Editör, NOBEL, Ankara, ss.49-76, 2023

Eğitimde Dijital Oyunlar ve Dijital Oyun Tabanlı Öğrenme

DİJİTAL OYUNLAR -1 : Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Prof. Dr. Şeref Sağıroğlu Prof. Dr. Halil İbrahim Bülbül Dr. Ahmet Kılıç Dr. Mustafa Küçükali Dr. Şahin Bayzan Doç. Dr. Yavuz Samur, Editör, NOBEL, Ankara, ss.463-478, 2022

Dijital Oyun Teknolojisi

Dijital Teknoloji Aracılı Düşünme Öğretimi, Mukaddes Erdem, Fırat Sarsar, Editör, PEGEM, Ankara, ss.347-377, 2020

Öğrenme ve ÖğretŸmde DŸjŸtalleşme ve Web Araçları

Öğretim Teknolojileri, Mehmet Arif Özerbaş, Editör, PEGEM, Ankara, ss.179-216, 2020

Dijital Haklar ve Sorumluluklar

Dijital Okuryazarlık: Araçlar, Metodolojiler, Uygulamalar ve Öneriler, Şeref Sağıroğlu, Halil İbrahim Bülbül, Ahmet Kılıç, Mustafa Küçükali, Editör, Nobel, Ankara, ss.127-180, 2020

Canlı Derslerde Etik

Uzaktan Öğretimde Canlı Ders Uygulama İlkeleri ve Örnekleri, Selçuk Karaman, Engin Kurşun, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.169-182, 2020

Digital Öyküleme

Çoklu Ortam Uygulamaları, Bilal USANMAZ, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Erzurum, 2017

3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımları

3 Boyutlu Sanal Dünyaların Eğitimde Kullanımı, Prof. Dr. Yüksel GÖKTAŞ, Editör, PEGEM, Ankara, ss.131-148, 2017

Bir Araştırma Metodolojisi Olarak Etkinlik Teorisi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar ve Eğilimler, Kürşat Çağıltay, Yüksel Göktaş, Editör, PEGEM, ss.379-394, 2016

Olgu Bilim

Araştırma Yöntem ve Teknikleri II, Selçuk Karaman, Editör, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, ss.1-17, 2016

Eğitim Ortamlarında Yeni Bir Yaklaşım: Oyunlaştırma

Eğitim Teknolojileri Okumaları, Buket Akkoyunlu, Ferhan Odabaşı, Abdullah Kuzu, Editör, PEGEM, Sakarya, ss.395-419, 2015

Bir Araştırma Metodolojisi Olarak Etkinlik Teorisi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğitilimler, Yüksel Göktaş, Kürşat Çağıltay, Editör, PEGEM, Ankara, ss.379-394, 2013

İşletim Sistemleri

Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.16-48, 2013

E-posta - Kişisel Bilgi Yönetimi

Temel Bilgi Teknolojileri I, Özgür YILMAZEL, Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.126-147, 2013

Practices and Potential of Activity Theory for Educational Technology Research

Handbook of Research on Educational Communications and Technology, Spector, M., Merrill, D., Elen, J. & Bishop, M. , Editör, Springer, Londrina, ss.151-160, 2013

Bilgisayar Donanımı ve Hata Bulma

Temel Bilgi Teknolojileri II, Özgür Y;ILMAZEL, Editör, Anadolu Yayınları, Eskişehir, ss.1-27, 2013

Cognitive Interviewing and responses to EU Kids Online survey questions.

Children risk and safety on the internet, , Editör, UK:The Policy Press., 2012

Lessons Learned from Cognitive Interviewing and Responses to Survey Questions in the EU Kids Online Study

Children Risk and Safety on the Internet, Sonia Livingstone, Leslie Haddon, Anke Görzig, Editör, The Policy Press, Bristol, 2012

All I Really Needed to Know I Learned by Playing Games

Real time research experiments in improvisational game scholarship, SEAN DIKKERS, ERIC ZIMMERMAN, KURT SQUIRE, CONSTANCE STEINKUEHLER, Editör, ETC Press, MADISON, 2010

Eğitimin Değişen Yüzü E Öğrenme

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mezunlar Derneği, Ankara, 2007

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

157

Atıf (WoS)

659

H-İndeks (WoS)

9

Atıf (Scopus)

844

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

645

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

15

Tez Danışmanlığı

14

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları