Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 13

1. Ortaokul Düzeyi için Mantıksal Düşünme Ölçeği Geliştirme

ICSAS 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANTIY AND SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2025, ss.20-30, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Öğretmen adaylarının iletişim becerileri ile eleştirel düşünme becerileri arasındaki ilişkinin incelenmesi

International Journal and Conferences on Social and Educational Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 Ekim 2022, ss.148-149, (Özet Bildiri)

3. Examining the Relationship Between University Students' Mathematics Achievement and Effective Communication Skill Levels

5th International Conference on Social Science Research (Iconsr), Budva, Karadağ, 7 - 09 Eylül 2022, ss.54-62, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Atama Bekleyen Felsefe Grubu Öğretmen Adaylarının Yaşadıkları Psikososyal Sorunlara Yönelik Baş Etme Stratejileri

13th International Congress on New Trends in Education (ICONTE), Aydın, Türkiye, 14 - 15 Mayıs 2022, ss.54, (Özet Bildiri) Creative Commons License

6. Felsefe Grubu Öğretmen Adaylarının Özgecilik Kavramına Yönelik Algıları

Atatürk Üniversitesi Uluslararası Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, ss.575-582, (Tam Metin Bildiri)

7. Sözel İfade Olarak Minnettarlığın Öğretmen Öğrenci İlişkisindeki Önemi

BLACK SEA SUMMIT 7th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS , Ordu, Türkiye, 28 - 29 Ağustos 2021, ss.19, (Özet Bildiri)

8. Özgecilik Kavramının Kohlberg’in Ahlaki Gelişim Kuramındaki Yeri

BİRİNCİ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ “21. YÜZYILDA EKONOMİ, SİYASET VE ÇEVRE BOYUTLARIYLA DÜNYA, Ankara, Türkiye, 18 Şubat 2021, ss.19, (Özet Bildiri)

9. Üniversite öğrencilerinde minnettarlığın ve özgeci davranışın bazı değişkenler açısından yordanması

20. Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, ss.642-663, (Tam Metin Bildiri)

11. Akademisyenlerin tükenmişlik ve öz-yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.235, (Özet Bildiri)

12. Öğretmen adaylarının akademisyenlerle yaşadıkları sorunlar ve çözüm önerileri

International Conference On Stem And Educational Sciences, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.238, (Özet Bildiri)
Kitaplar 15

1. Philosophical Contributions to the Development of Artificial Intelligence in the Historical Process

Akademik Perspektiften Felsefe, Büşra BİLGİN, Editör, Yaz Yaınları, Afyonkarahisar, ss.1-30, 2025 Creative Commons License

2. Özgeciliği Destekleyen Eğitim Modeli Önerisi

Eğitim & Bilim 2025 -I-, Doç. Dr. Gülşah Özdemir Baki, Editör, Efe Akademi Yayınlar, İstanbul, ss.237-254, 2025

3. Development of The Philosophy Group Education Field Aptitude Scale

Güncel Felsefi Soruşturmalar, KAYA Mustafa, Editör, Bidge Yayınları, Ankara, ss.163-181, 2024

4. Zeka Oyunlarının İlköğretim Öğrencileri Üzerindeki Mantıksal, Sosyal ve Psikolojik Etkileri

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Altıntaş, Hakan; Mete, Mustafa; Bolat Bozaslan, Neslihan, Editör, Serüven Ysyınevi, ss.46-60, 2023

5. Minnettarlık ile Cinsiyet Arasındaki İlişkinin Psikososyal Açıdan Değerlendirilmesi

Sosyal, İnsan ve İdari Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar 2, BİÇER Enis Baha, ŞANLI Orhan, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.427-440, 2023

6. Zihin Faaliyetleri Oyununun Tasarımı

Sosyal Bilimlerde Seçme Konular 7, Sadettin Paksoy,Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.25-45, 2022

7. Osman Pazarlı’nın Psikoloji Dersleri Kitabı ile Ortaöğretim Psikoloji Ders Kitabının Değerlendirilmesi

Felsefe Grubu Eğitimi Araştırmaları, Ekrem Ziya Duman,Faruk Manav, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.261-273, 2021

8. Minnettarlık Ölçeği'nin Geliştirilmesi

Eğitim Bilimlerinde Araştırma ve Değerlendirmeler, Güneş Salı,Metin Bozkurt, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.75-90, 2021

9. A QUALITATIVE STUDY ON THE TEACHER CANDIDATES’ PROBLEMS WITH ACADEMICIANS AND SOLUTION PROPOSALS

Academic Evaluations from Multidisciplinary Perspective, Ömer Kürşad TÜFEKCİ, Editör, Strategic Researches Academy(SRA), Klaipeda, ss.65-82, 2021 Creative Commons License

10. Motivasyon ve Bireysel Farklar

Öğrenmede Klasik ve Güncel Yaklaşımlar, İsmail SEÇER,Sümeyye ULAŞ, Editör, Vize, Ankara, ss.331-355, 2020

11. Psikoloji öğretiminin tarihçesi ve uygulanan programların yapısı

Ana Hatlarıyla Ortaöğretimde Felsefe Grubu Öğretimi, Manav, Faruk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.297-307, 2020

12. Psikoloji öğretiminde kullanılabilecek etkinlik örnekleri

Ana Hatlarıyla Ortaöğretimde Felsefe Grubu Öğretimi, Manav, Faruk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.329-350, 2020

13. Psikoloji öğretiminde kullanılan öğretim stratejileri, yöntem ve teknikleri

Ana Hatlarıyla Ortaöğretimde Felsefe Grubu Öğretimi, Manav, Faruk, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.309-327, 2020

14. Psikoloji öğretim programlarında sosyal psikolojinin yeri ve önemi

Felsefe grubu eğitimi üzerine yazılar, Manav F., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.57-73, 2019

15. Varoluşçuluk ve eğitim

Eğitim Felsefesi, Manav,Faruk, Editör, Pegem A, Ankara, ss.77-86, 2019
Metrikler

Yayın

45

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

7

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

14

Açık Erişim

15
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları