Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

A Bibliometric Study of Generative AI-Based Educational Feedback

4th International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2024, ss.1-10

Exploring the Role of Generative AI in Measurement and Evaluation: A Bibliometric Analysis

4th International Conference on Frontiers in Academic Research, Konya, Türkiye, 13 - 14 Aralık 2024, ss.1-9

Eğitsel Videoların Metaforik İncelenmesi: Öğrenme Deneyimindeki Çeşitlilik

I. Uluslararası İstiklal Sempozyumu, Kahramanmaraş, Türkiye, 6 - 08 Şubat 2024

Eğitsel Videolarda Öğretici Görüntüsü: Bir Göz İzleme Çalışması

16th International Symposium on Computer and Instructional Technologies, Eskişehir, Türkiye, 23 Ekim 2023

Çevrim içi Ters-Yüz Sınıf Yöntemine Yönelik Çalışmaların Bibliometrik Analiz Yöntemi ile İncelenmesi

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2022, ss.1251 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğreticinin Görüntüsünü İçeren Eğitsel Videoların Çeşitli Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Ekim - 30 Aralık 2022, ss.1280-1281 Sürdürülebilir Kalkınma

Kovid -19 Pandemi Sürecinde Çevrim İçi Ters Yüz Sınıf Modelinin Kullanılması

8. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 17 - 19 Kasım 2021, ss.69-70 Creative Commons License

Students' Views About the E-Flipped Classroom Model

International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, Türkiye, 11 - 14 Kasım 2021, ss.73 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İleri Teknoloji Alternatif ve Destekleyici İletişim Uygulamasının Çok Aşamalı İletişim Becerisine Yönelik Etkisinin İncelenmesi

8th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.535-542 Creative Commons License

Ortaokul öğrencilerinin covid-19 salgın sürecinde yürütülen uzaktan matematik öğretimine yönelik görüşleri

8th International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, Türkiye, 07 Temmuz 2021, ss.679-680 Sürdürülebilir Kalkınma

Otizm spektrum bozukluğu bağlamında çevrimiçi öğretim çalışmalarının sistematik tarama yöntemiyle incelenmesi

7th International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.427-440

Origami: İlkokul öğrencilerinin el yazısını geliştirmek için alternatif bir yol

7. International Eurasian Educational Research Congress, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020

Reconsidering The Media-Method Debate Within The Boundaries Of Special Education

7th International Conference on Instructional Technology and Teacher Education, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.430-431

Examining the design of a mobile alternative and augmentative communication system for individuals with ASD

13th International Computer and Instructional Technology Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.73-74

Investigating the effect of a mobile alternative and augmentative communication application on communication skills of individuals with ASD

13th International Computer and Instructional Technology Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, ss.75-76

Investigating the Use of Text Positions on Instructional Videos: An Eye Movement Study

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.114-116

Faculty of Education Students’ Views about Adaptation of Web 2.0 Tools in Future Classrooms

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.117-120

Design of mobile Applications for the Communication Needs of Individuals with Autism Spectrum Disorders

11th International Computer and Instructional Technology Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017

Dağıtık Biliş Teorisinin Ders Planında Kullanımı

ICES UEBK 2017 (26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017 Sürdürülebilir Kalkınma

Influential Factors on Academic Achievement of Pre-service Teachers: An SEM Model

II nd International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

A Design for Graduate Students of CEIT Department Using Community of Practice Framework

3. International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Milan, İtalya, 29 - 31 Ekim 2014

Redesigning Existing Online Courses for Mobile Learning Environments

8th International Computer Instructional Technologies Symposium, Ankara, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Kitap & Kitap Bölümleri

Transforming education with artificial intelligence: Shaping the path forward

Empowering Education: Exploring the Potential of Artificial Intelligence, A. Kaban,A. Stachowicz-Stanusch, Editör, ISTES Organization, Colorado, ss.3-20, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Etkileşimli Eğitsel Videolar: Güncel Gelişmeler ve Geleceğe Yönelik Perspektifler

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, Akkoyunlu Buket,Odabaşı Hatice Ferhan,İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.271-291, 2023

Eğitim teknolojileri alanında tasarım temelli araştırma

Eğitim Kuramında İncelemeler, Atabek, Oğuzhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.285-301, 2023

Etkileşimli Eğitsel Videolar: Güncel Gelişmeler ve Geleceğe Yönelik Perspektifler

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2023, AKKOYUNLU BUKET, ODABAŞI HATİCE FERHAN, İŞMAN AYTEKİN, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.271-292, 2023

The Use of Gamification Elements in an Online Introduction to Programming Course

Shaping the Future of Online Learning: Education in the Metaverse, Gürhan Durak,Serkan Çankaya, Editör, IGI Global, Alabama, ss.300-315, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Games and Gamification in Online Learning

Digital Games and Gamification in Education, Taş Nurullah, Bolat Yusuf İslam, Editör, ISTES Organization, Colorado, ss.110-125, 2023

Eğitimde video tasarımına yönelik pedagojik yaklaşımlar

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı,Aytekin İşmam,Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.333-369, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimde sanal dünyalar ve metaverse: Tanımı, olası katkıları ve kullanım örnekleri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2022, Hatice Ferhan Odabaşı,Aktekin İşmam,Buket Akkoyunlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.263-283, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

An emerging trend in online instruction: E-flipped classroom

Handbook of Research on Managing and Designing Online Courses in Synchronous and Asynchronous Environments, Durak Gürkan,Çankaya Serkan, Editör, IGI Global, New York, ss.159-177, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Gereksinimli Bireyler İçin Çevrimiçi Öğrenmenin Erişilebilirliği

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu Buket,İşman Aytekin,Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.369-388, 2021

Video Ders Materyali Tasarımında Bir İkilem: Öğreticinin Görüntüsü

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2021, Akkoyunlu Buket,İşman Aytekin,Odabaşı Hatice Ferhan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.575-600, 2021

Çevrimiçi Öğretimde Bilişsel Yük Yönetimi

Eğitim Teknolojisi Okumaları 2020, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, İşman Aytekin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.101-130, 2020

Mobil öğrenmenin yaşam boyu öğrenme temelinde yapılandırılması

Öğrenme-Öğretme Sürecinde Teknoloji Entegrasyonu Üzerine Karma Yazılar, Orhan Feza, Kurt Adile Aşkım, Bardakcı Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.237-255, 2020

Medya mı Yöntem mi? Özel Eğitim Açısından Değerlendirme

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, İşmam Aytekin, Odabaşı Hatice Ferhan, Akkoyunlu Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.415-433, 2019