Eğitim Bilgileri
2009 - 2015
2009 - 2015Bütünleşik Doktora
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi, Türkiye
2004 - 2008
2004 - 2008Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Hata temelli aktivitelerin matematik öğretmenlerinin mesleki gelişimlerine etkisinin incelenmesi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Fen ve Matematik Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2009 - 2016
2009 - 2016Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (20)
2025
20251. Problem Posing Via Scriptwriting: What Instructional Flows Do Mathematics Teachers Use in Implementing the Problem-Posing Task?
KAR T., Öztürk F., Öçal M. F., ÖZKAYA M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION
, sa.4, ss.1127-1151, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. Error-based Activity Applications in Sixth Grade Fraction Teaching
Sancar E., Özkaya M.
Studia Paedagogica , cilt.29, sa.2, ss.33-65, 2024 (Scopus)
2024
20243. Pose, solve and pose cycle: an examination on the change of pre-service mathematics teachers' problem-posing performances
KAR T., ÖZTÜRK F., ÖZKAYA M.
TEACHING MATHEMATICS AND ITS APPLICATIONS
, 2024 (ESCI, Scopus)
2024
20244. Mathematics Teachers' Experiences of Positive Error Climate
Kalaç S., Özkaya M., KONYALIOGLU A. C.
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
, cilt.2024, sa.38, ss.1-23, 2024 (ESCI, TRDizin)
2024
20245. A Case Study on the Counting Competencies of Pre-Service Primary School Teachers
ÖZKAYA M., ÖZDEMİR CİHAN M., KONYALIOĞLU A. C.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.60, ss.1599-1621, 2024 (TRDizin)
2023
20236. The effect of problem posing-based active learning activities on problem-solving and posing performance: The case of fractions
POLAT H., ÖZKAYA M.
Journal of Pedagogical Research
, cilt.7, sa.1, ss.67-81, 2023 (Scopus)
2022
20227. TEACHERS' APPROACHES TO STUDENT ERRORS IN MATHEMATICS TEACHING AND NOTICING OF THEIR APPROACHES
ÖZDEMİR BAKİ G., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Acta Didactica Napocensia , cilt.15, sa.2, ss.209-229, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
20228. The effect of positive error climate on affective domains in mathematics teaching
ÖZKAYA M., KALAÇ S., KONYALIOĞLU A. C.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT TOOLS IN EDUCATION
, cilt.9, sa.3, ss.236-257, 2022 (ESCI, TRDizin)
2022
20229. SINIF HATA İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
KALAÇ S., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.44, sa.1, ss.100-109, 2022 (TRDizin)
2022
202210. Geogebra in the Correction and Understanding of Errors Regarding the Concept of Asymptote
KARAKUŞ D., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Shanlax International Journal of Education , cilt.10, sa.2, ss.67-79, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202211. Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge Related To Basic Concepts And Operations
AKSU Z., Kalaç S., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Research on Education and Psychology , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
202212. How Do Teacher Candidates Perceive the Concept of Zero?
ÖZKAYA M., ALBAYRAK M.
Educational Research: Theory and Practice , cilt.33, sa.3, ss.19-34, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
202113. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının R2 ve R3’teki Fonksiyonların Görüntü Kümelerini Belirleme Düzeyleri
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.2, ss.390-402, 2021 (TRDizin)
2021
202114. Matematiksel Modellerin Öğretiminde Hata Temelli Aktiviteler
BİLGİLİ S., ÖZKAYA M., ÇİLTAŞ A., KONYALIOĞLU A. C.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, sa.1, ss.45-59, 2021 (TRDizin)
2021
202115. Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
BİLGİLİ S., ÖZKAYA M., ÇİLTAŞ A., KONYALIOĞLU A. C.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.45-59, 2021 (TRDizin)
2021
202116. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının R2 ve R3 ’teki Fonksiyonların Görüntü Kümelerini
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Kastamonu Eğitim Dergisi , 2021 (TRDizin)
2020
202017. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Bilgili S., Özkaya M., Çiltaş A., Konyalıoğlu A. C.
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (TRDizin)
2019
201918. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Konu Alan Bilgilerinin Gelişiminde Hata Temelli Aktiviteler: Kesirlerle Toplama İşlemi
ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, sa.27, ss.23-52, 2019 (TRDizin)
2017
201719. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
DEMİRCİ Ö., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.19, ss.153-172, 2017 (TRDizin)
2016
201620. Visualization in Solving Inequality Questions: Case of Pre-Service Mathematics Teachers
ÖZKAYA M., ÖÇAL M. F., KONYALIOĞLU A. C.
Journal of Education and Human Development , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201621. HATA TEMELLİ ÖĞRENME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
AKSU Z., ALTUN S. D., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
Turkish Studies
, cilt.11, ss.65-76, 2016 (TRDizin)
2016
201622. Mathematics Self efficacy and Mistake handling Learning as Predictors ofMathematics Anxiety
AKSU Z., ÖZKAYA M., ALTUN S. D., KONYALIOĞLU A. C.
Journal of Education and Training Studies , 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201623. Mathematics Self efficacy and Mistake handling Learning as Predictors of Mathematics Anxiety
AKSU Z., ÖZKAYA M., ALTUN S. D., KONYALIOĞLU A. C.
Journal of Education and Training Studies , cilt.4, ss.65-71, 2016 (Hakemli Dergi)
2014
201424. Proofing and Counter exampling Performances of Students in the Elementary Mathematics Education Department for Continuous Functions
ÖZKAYA M., IŞIK A., KONYALIOĞLU A. C.
Middle Eastern & African Journal of Educational Research , cilt.11, ss.26-42, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201325. Investigation of Pre Service Mathematics Teachers Approaches to Students Possible Mistakes in Exponential and Square Root Numbers
ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C., ALTUN S. D.
Journal of the Institute of Science and Technology , cilt.3, ss.49-54, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201326. Matematik öğretmen adaylarının üslü ve köklü sayılar konusunda öğrencilerin sahip olabilecekleri hatalara yaklaşımları
ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C., ALTUN S. D.
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , 2013 (TRDizin)
2013
201327. Literatür ışığında öğretmen davranışları
ÖZKAYA M.
EKEV Akademi Dergisi , 2013 (TRDizin)
2012
201228. Fonksiyonlarla ilgili Bazı kavram Yanılgıları
ÖZKAYA M., İŞLEYEN T.
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , cilt.3, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201229. Investigation of Pre Service Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge in terms of Their Approaches to Errors
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., ALTUN S. D.
Journal of the Institute of Science and Technology , cilt.2, ss.27-32, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201230. Matematik öğretmen adaylarının konu alan bilgilerinin hataya yaklaşımları açısından incelenmesi
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., ALTUN S. D.
Iğdır Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , 2012 (TRDizin)
2011
201131. Visualization approach in teaching process of linear algebra
KONYALIOĞLU A. C., IŞIK A., KAPLAN A., HIZARCI S., ÖZKAYA M.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.4040-4044, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201132. Pre Service mathematics teacher s multiple representation competencies about determinant concept
ÖZKAYA M., ŞENEL E. Ö., ÖÇAL M. F., KAPLAN A., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.2554-2558, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201133. Matematik öğretmen adaylarının limit kavramının kavramsal anlamaları üzerine
KONYALIOĞLU A. C., TORTUMLU N., ÖZKAYA M., HIZARCI S.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201134. Vidinli huseyin tevfik pasha s triplets in history of mathematics
KONYALIOĞLU A. C., IŞIK A., KAPLAN A., HIZARCI S., ÖZKAYA M.
Procedia Social And Behavioral Sciences , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201135. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., HIZARCI S.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, ss.279-291, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201136. Secondary school mathematics teacher s approaches to students possible mistakes
ÖZKAYA M., AKSU Z., ÖÇAL M. F., KONYALIOĞLU A. C., HIZARCI S., KAPLAN A.
Procedia - Social and Behavioral Sciences , cilt.15, ss.2569-2573, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201137. Pre service mathematics teachers multiple representation competencies about determinant concept
ÖZKAYA M., ŞENEL E. Ö., ÖÇAL M. F., KAPLAN A., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
Procedia Social and Behavioral Sciences , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201138. Visulation approach in teaching process of linear algebra
KONYALIOĞLU A. C., IŞIK A., KAPLAN A., HIZARCI S., ÖZKAYA M.
Procedia Social And Behavioral Sciences , 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201139. Secondary school mathematics teachers approaches to students possible mistakes
ÖZKAYA M., AKSU Z., ÖÇAL M. F., ŞENEL E. Ö., KONYALIOĞLU A. C., HIZARCI S., et al.
Procedia Social And Behavioral Sciences , 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
20251. Zorluklara Karşı Direnç: Öğretmen Faktörünün Akademik Yılmazlık Üzerine Etkisine İlişkin Sistematik Bir Derleme
Çelik Ercoşkun N., Savaş Yalçın M., Özkaya M.
X11. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2024
20242. The Mediating Role of Mathematics Self-Efficacy Beliefs in the Relationship Between School Climate and Mathematics Anxiety
ÖZKAYA M., ÇELİK ERCOŞKUN N., SAVAŞ YALÇIN M.
12th International Congress on Curriculum & Instruction, Ağrı, Türkiye, 09 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2024
20243. Matematik Dersinde Alternatif Bir Öğrenme Ortamı: Sınıf İçi Olumlu Hata İklimi
AYDIN E., ÖZKAYA M.
II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2024, (Özet Bildiri)
2023
20234. 6. Sınıf Kesir Öğretiminde Hata Temelli Aktivite Uygulamaları
Sancar E., Özkaya M.
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.629-631, (Özet Bildiri)
2023
20235. Hata İklimi Temel Alınarak 5e Modeline Göre Oluşturulmuş Ders Planlarının İncelenmesi
Kalaç S., Özkaya M., Konyalıoğlu A. C.
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.887-888, (Özet Bildiri)
2023
20236. Olumlu Hata İklimi ve Çerçeve Programının Tanıtılması
Kalaç S., Özkaya M., Konyalıoğlu A. C.
14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.205-207, (Özet Bildiri)
2022
20227. ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME VE KURMA PERFORMANSLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
ÖZKAYA M.
EGE 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2022
20228. Reflections of Developed Problem Posing Based Active Learning Activities in the Teaching Process: Example of Fractions
Polat H., Özkaya M.
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences, 23 - 25 Mayıs 2022, ss.195-196, (Özet Bildiri)
2021
20219. OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDEKİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ ÇALIŞMALARININ BİBLİYOMETRİK ANALİZİ
Özkaya M., Özdemir Baki G.
ULUSLARARASI BEŞERİ ve SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Erzurum, Türkiye, 4 - 05 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
2019
201910. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEMİ ANLAMLANDIRABİLMEBECERİLERİNİN İNCELENMESİ
ÖZKAYA M., ÖZDEMİR M., KONYALIOĞLU A. C.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
2019
201911. TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDA FETEMM (STEM) İLE İLGİLİ YAPILANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ
ÖZDEMİR M., ÖZKAYA M.
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
2017
201712. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
DEMİRCİ Ö., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2013
201313. Matematiksel Algıda Görselleştirme
ÖZKAYA M., ALTUN S. D., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
12.MatematikSempozyumu(ToplumdaMatematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2013
201314. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Oğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
ALTUN S. D., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M.
12. Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
2012
201215. Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı tespitler Matrislerde Çarpma
ŞENEL E. Ö., ÖZKAYA M., AKSU Z., ALTUN S. D., KONYALIOĞLU A. C.
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201216. Matematik Öğretmen Adaylarının 0 ile İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Konu Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
AKSU Z., ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C.
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201217. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
ŞENEL E. Ö., ÖZKAYA M., AKSU Z., ALTUN S. D., KONYALIOĞLU A. C.
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201218. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Matematik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
ŞENEL E. Ö., ÖZKAYA M., ALTUN S. D., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
11. Matematik Sempozyumu(Anadolu’da Matematik), Türkiye, 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201219. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
ŞİMŞEK A., ÖZKAYA M., ALTUN S. D., ŞENEL E. Ö., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
11. Matematik Sempozyumu. (Anadolu’da Matematik), Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201220. Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğretim Strateji Yöntem ve Teknikleri Bağlamında Belirlenmesi
ALTUN S. D., ÖZKAYA M., AKSU Z., KONYALIOĞLU A. C.
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
2012
201221. Investigation of Pre Service Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge in terms of Their Approaches to Errors
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., ALTUN S. D.
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2012
201222. Pre Service Mathematics Teachers Approach to Students Possible Mistakes in Square Root Number
ÖZKAYA M., KONYALIOĞLU A. C., ALTUN S. D.
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
2010
201023. Ortaöğretim Matematik Birinci ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Bilgiyi Transfer Edebilme Yetilerinin İncelenmesi
ÖZKAYA M., AKSU Z., ŞENEL E. Ö., KOÇ Y., KONYALIOĞLU A. C.
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
20231. Problem Çözme Sürecine Yönelik Modeller
Özkaya M., Öztürk F.
Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal Özgen,Tuğrul Kar,Selin Çenberci,Yılmaz Zengin, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-114, 2023
2022
20222. Solo Taksonomisi
ÖZKAYA M.
Eğitim Taksonomileri, Etem Yeşilyurt, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.73-90, 2022
2021
20213. SINIF İÇİ OLUMLU HATA İKLİMİ VE UYGULAMALARI
KALAÇ S., ÖZKAYA M.
EĞİTİMİN KAVRAMSAL TEMELLERİ-4, Aysel KIZILKAYA NAMLI, Editör, EFEAKADEMİ YAYINLARI, ss.231-244, 2021
2019
20194. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE HATA TEMELLİ AKTİVİTELER
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., GEDİK ALTUN S. D.
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
2019
20195. MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ
KONYALIOĞLU A. C., TEKİN B., AKSU Z., ÖZKAYA M., GEDİK ALTUN S. D., MORKOYUNLU Z., et al.
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
2019
20196. LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ ÇÖZÜMLÜ KPSS-ÖABT DENEMELERİ KİTABI
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., TORTUMLU KAYA N., KAPLAN N.
Ertual Akademi, 2019
2019
20197. Matematik Öğretiminde Hata Temelli Aktiviteler
KONYALIOĞLU A. C., ÖZKAYA M., ALTUN S. D.
ERTUAL Akademi, Erzurum, 2019
2019
20198. Matematik Öğretiminin Temelleri
KONYALIOĞLU A. C., TEKİN B., AKSU Z., ÖZKAYA M., ALTUN S. D., MORKOYUNLU Z., et al.
Ertual Akademi, 2019
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Matematik Öğretmenlerinin Mesleki Fark Etme Becerilerinin Video Temelli Bir Model Aracılığıyla Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
ÖZDEMİR BAKİ G. (Yürütücü), KALAÇ S., ÖZKAYA M.
2022 - 2023
2022 - 2023Matematik Öğretiminde Olumlu Hata İlkimi Etkililiğinin Araştırılması
TÜBİTAK Projesi , 1002 - Hızlı Destek Programı
Konyalıoğlu A. C., Özkaya M., Kalaç S.(Yürütücü)
2015 - 2016
2015 - 2016Milli Eğitim Bakanlığı nın Uyguladığı Örgün ve Yaygın Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Niteliğini Artırma Üzerine Bir Çalışma
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
Konyalıoğlu A. C. (Yürütücü), ÖZKAYA M.
Burslar
2008 - 2015
2008 - 2015BİDEB
TÜBİTAK
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 5
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Eylül-2023
Eylül 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2023
Mayıs 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Nisan-2023
Nisan 2023Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Eylül-2022
Eylül 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Haziran-2020
Haziran 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Ocak-2019
Ocak 2019Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi
Mayıs-2016
Mayıs 2016