Desteklenen Projeler
-
2023 - Devam Ediyor TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN PROGRAM OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
-
2022 - Devam Ediyor Fen Eğitiminde Biçimlendirici Değerlendirmenin Öğrencilerin Başarıları Bilimsel Süreç Becerileri ve Öz düzenleme Becerileri Üzerindeki Etkisi
-
2024 - 2025 STEAM Temelli Öğrenme Modelinin Özel Yetenekli 4 Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Bilimsel Yaratıcılık ve STEAM Tutumlarına Etkisi
-
2023 - 2023 Öğrenme Sürecini Geliştirme Uygulamaları
-
2023 - 2023 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi 3
-
2022 - 2023 Öğretmenlerin Program Okuryazarlıkları, Eğitim Felsefesi İnançları ile Eğitim Programı Tasarım Yaklaşımı Tercihleri Arasındaki İlişki
-
2022 - 2023 Köy Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunların İncelenmesi
-
2022 - 2023 Öğretmenlerin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Farkındalık ve Tutumları Arasındaki İlişki
-
2022 - 2023 Matematik Dersinde Biçimlendirici Değerlendirme Uygulamalarının Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Tutumlarına Etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
-
2021 - 2023 Eğitim Materyalinden Yapay Zekâ Yöntemleri ile Çoktan Seçmeli Test Sorusu Hazırlama Açıköğretim Fakültesi Uygulaması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Kul S. (Yürütücü), Ozan C., Şimşek E., Çoban Ö., Başar M. S., Bozkurt F., et al.
-
2022 - 2022 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi 2
-
2022 - 2022 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi
-
2022 - 2022 Zekâ Oyunlarıyla Bilişsel Gelişim
-
2019 - 2020 Mülteci Çocukların Resim Yoluyla Psikolojik İyi Oluşunu Arttırmak ve Toplumun Onlar Hakkındaki Farkındalık Düzeyini Arttırmak
-
2019 - 2020 Kalbe Uçurtmalar Atölyesi
-
2019 - 2020 Okul Öncesinde Ağız ve Diş Sağlığı Bakımı Farkındalığı Oluşturma
-
2018 - 2020 Atatürk Üniversitesi Akademisyenlerinin Yabancı Dil Yeterliliklerinin Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
NALCIOĞLU A. U. (Yürütücü), TOPU F. B., ELMAS S., ADIGÜZEL M. C., KÖSE M., EJDER APAY S., et al.
-
2017 - 2018 Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü), OZAN C., KOÇAK M., SOYLU Y., İLERİTÜRK D.
-
2016 - 2017 "ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA ETİĞİ"
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
TAŞGIN A. (Yürütücü), KINCAL R. Y., OZAN C., KÜÇÜKOĞLU A., DÖNMEZ B.
-
2016 - 2017 ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEKİ GELİŞİMLERİNE FARKLI BİR YAKLAŞIM: DERS ARAŞTIRMASI UYGULAMASI
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
KINCAL R. Y. (Yürütücü), DÖNMEZ B., OZAN C., İLERİTÜRK D., ÇELİK ERCOŞKUN N.
-
2014 - 2015 "BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMENİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARI, TUTUM VE ÖZ-DÜZENLEME BECERİLERİNE ETKİSİ"
-
2013 - 2014 ESRUC(SCİENCE AND EDUCATİON CARAVAN) ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL UYGULAMALAR
-
2008 - 2010 Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirme yaklaşımının etkililiğinin değerlendirilmesi