-
2025 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2025 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2017 - 2018 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2009 - 2017 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2025 - Devam Ediyor Üretken Yapay Zeka Kullanım Politikası Kurulu
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2025 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Erasmus Değişim Programı Seçim Komisyonu
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Birim Stratejik Plan Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Program Değerlendirme Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2019 - Devam Ediyor Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2018 - Devam Ediyor Program Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - 2024 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2024 Enstitü Müdür Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2024 Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2021 - 2022 Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2004 - 2009
Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
-
2004 - 2009 Sınıf Öğretmeni
MILLI EGITIM BAKANLIGI, Sınıf Öğretmeni
-
Doktora
Program Geliştirmenin Temelleri
-
Yüksek Lisans
Etkili Sınıf Yönetimi
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Eğitimde Ölçme Teknikleri
Eğitim Programlarında Güncel Yaklaşımlar ve Araştırmalar
Etkili Sınıf Yönetimi
Temel İstatistik
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
Etkili Sınıf Yönetimi
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bilimsel Araştırmaya Giriş
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
-
Lisans
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Psikolojisi
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Mikro Öğretim
Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon)
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitimde Program Geliştirme
Öğretim Teknolojileri
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları II
Erken Çocukluk Eğitiminde Plan Hazırlama
Medya Okuryazarlığı
Medya Okuryazarlığı
Mikro Öğretim
Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi
Öğretim Teknolojileri
Öğretmenlik Uygulaması II
Kurum Deneyimi
Okullarda Rehberlik ve Psikolojik Danışma Uygulamaları I
Bireyi Tanıma Teknikleri
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bireyi Tanıma Teknikleri
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Psikolojisi
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması I (Pedagojik Formasyon)
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitim Felsefesi
Rehberlik (Pedagojik Formasyon)
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Karşılaştırmalı Eğitim
Eğitim Psikolojisi
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması I
Karşılaştırmalı Eğitim
Eğitim Felsefesi
Öğrenme Güçlükleri
Bireyi Tanıma Teknikleri
Eğitime Giriş
Öğrenme Güçlükleri
Eğitime Giriş
Ölçme ve Değerlendirme
Karşılaştırmalı Eğitim
Eğitim Felsefesi
Aile Sosyolojisi
Aile Eğitimi
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Psikolojisi
Ölçme ve Değerlendirme
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Sınıf Yönetimi
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Felsefesi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Eğitim Bilimine Giriş
Öğrenme Öğretme Kuram ve Yaklaşımları
Kaynak Tarama ve Rapor Yazma
İnsan Hakları
Ölçme ve Değerlendirme
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi
Eğitim Bilimine Giriş
Program Geliştirme ve Öğretim
Öğretmenlik Mesleğine Giriş
Eğitim Bilimine Giriş
Gelişim Psikolojisi
-
Üniversite öğrencilerinin geri bildirim okuryazarlıklarının incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
T.Yasin(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025 -
Web 2.0 ve yapay zekâ destekli biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin başarıları üzerindeki etkisi
Ozan C. (Danışman)
Y.Sinan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2025
-
Fen eğitiminde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı, bilimsel süreç becerileri ve öz düzenleme becerilerine etkisi
Ozan C. (Danışman)
E.BAHADIR(Öğrenci), Doktora, 2025
-
Ortaokul öğrencilerinin araştırma ve sorgulamaya yönelik tutumları ile yaşam boyu öğrenme becerileri arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Ortaokul öğretmenlerinin ölçme değerlendirme ve liseye geçiş sistemine yönelik görüşleri
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin otantik öğrenme ve değerlendirme süreçlerine ilişkin tutumları
Ozan C. (Danışman)
-
Lise öğretmenlerinin biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının grup çalışması becerileri, iş birlikli öğrenmeye yönelik tutumları ve öğrenme yaklaşımları arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Altıncı sınıf matematik dersinde otantik öğrenme görevlerinin öğrencilerin akademik başarı, tutum ve kaygılarına etkisi
Ozan C. (Danışman)
-
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri ile kapsayıcı eğitime yönelik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmen adaylarının ölçme ve değerlendirme okuryazarlıkları, tutumları ve öğretmenlik mesleğine yönelik öz yeterlik algıları arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin 21. yüzyıl öğrenmeleri için teknoloji öz yeterlikleri ile yapılandırmacı yaklaşımı uygulamaya yönelik öz yeterlikleri arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Bütüncül fiziksel tepki yönteminin drama yöntemi ile kullanımının öğrencilerin İngilizce kelime edinimi ve derse yönelik tutumlarına etkisi
Ozan C. (Danışman)
-
Mesleki ve teknik eğitim 2020 çerçeve öğretim programı değişikliğine yönelik öğretmen görüşleri
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin program okuryazarlıkları, eğitim felsefesi inançları ile eğitim programı tasarım yaklaşımı tercihleri arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Köy okullarında görev yapan öğretmenlerin karşılaştığı sorunların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin kapsayıcı eğitime yönelik farkındalıkları ile tutumları arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin biçimlendirici değerlendirmeye yönelik görüş ve uygulamalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Matematik dersinde biçimlendirici değerlendirme uygulamalarının öğrencilerin akademik başarı ve tutumlarına etkisi
Ozan C. (Danışman)
-
Okul öncesi eğitimde okul dışı öğrenme ortamlarına ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Ortaokul öğrencilerinin ev ödevi yönetim becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin çok kültürlü eğitime yönelik tutumları ile empatik eğilimleri arasındaki ilişki
Ozan C. (Danışman)
-
Öğretmenlerin mesleğe adanmışlık düzeylerinin incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
-
Üniversite öğrencilerinin kendi kendine öğrenme algıları
Ozan C. (Danışman)
-
Kendi kendine öğrenme becerilerine yönelik araştırmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
H.Tuğba(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2025
-
STEM modeli ile yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
D.DEMİRTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025
-
21. yüzyıl becerileri
Ozan C. (Danışman)
M.CAMGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025
-
Akıllı tahta ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
E.KOLLUKCU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025
-
Eğitimde teknoloji kullanımının etkileri
Ozan C. (Danışman)
Ö.TOPAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2025
-
Ders imecesi (lesson study) ile ilgili araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.GEDİKLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2025
-
Eğitimde yapay zekâ ile ilgili yapılan araştırmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
H.İlknur(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2025
-
Özel eğitimde eğitsel değerlendirme ve tanılama ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
Y.EGE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2025
-
Düşünme stilleri ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
F.KARTAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2025
-
Bilgi okuryazarlığı ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
E.SAKMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Eğitimde toplumsal tabakalaşma
Ozan C. (Danışman)
A.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
STEAM modeli ile ilgili araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
N.BEKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Kavram haritalarının akademik başarıya etkisine yönelik çalışmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
Ş.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Montessori eğitimine yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
B.ÇEBİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Öz düzenlemeli öğrenmeye yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
S.AYDIN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Oyun temelli öğrenmenin eğitim öğretim ve öğrenciye kazanımları ve öğretmenin bu konudaki uygulamaları
Ozan C. (Danışman)
S.KUŞCU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Web-2 araçları ile tasarlanmış Türkiye’deki İngilizce derslerinin verimliliği ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
D.KESKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Harmanlanmış öğretimin başarıya etkisi
Ozan C. (Danışman)
Ş.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Sosyal bilgiler dersinde eğitim teknolojilerinin kullanımı
Ozan C. (Danışman)
E.CANKATAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimiyle ilgili son beş yılda yapılan tezlerin incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
S.TOPSAKAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Yaşam boyu öğrenme ve öğretim
Ozan C. (Danışman)
A.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul öncesi eğitimde ölçme ve değerlendirme
Ozan C. (Danışman)
E.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul öncesi eğitim programının okuma yazma becerilerinin gelişimi yönünden incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.BAYRAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Öz düzenlemeli öğrenmeyi destekleyen sınıflar ve unsurları
Ozan C. (Danışman)
Z.ÇAÇEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Farklılaştırılmış öğretimin öğrencilerin akademik başarısına etkisine yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
E.KOÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Özel gereksinimli çocuklarda akran öğretiminin etkisi
Ozan C. (Danışman)
T.ÖZKAYNAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul iklimine yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.KABABAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Sınıfta istenmeyen davranışların yönetimi konusunda öğretmenlerin kullanabileceği yöntemlerle ilgili çalışmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
C.AKTAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Beden eğitimi ve sporun çoklu zekâ kuramı üzerindeki etkisi
Ozan C. (Danışman)
G.KÖSE(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Yabancı Dil Eğitiminde Masalların Dil Becerilerine Katkısı
Ozan C. (Danışman)
M.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Fen bilimleri eğitiminde materyal kullanımı
Ozan C. (Danışman)
D.Büşra(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
Ailenin sosyoekonomik durumunun öğrenci başarısına etkisi
Ozan C. (Danışman)
Ş.ABDULLAHOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Eğitim Yönetimi Üzerine Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
Ö.TARAKCI(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2024
-
Okul öncesi eğitimde kodlama eğitimi ve okul öncesi öğretmenlerinin kodlamaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
D.BERGAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
Okul öncesi öğretmenlerinin istenmeyen davranışlarda kullandıkları stratejilere yönelik yapılan araştırmaların değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
A.Gül(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
İş birliğine dayalı öğrenme yöntemi ile ilgili yapılan çalışmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
E.ÖZGÖK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2024
-
Öğretmenlerin program okuryazarlığına yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
H.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Çoklu zekâ kuramı üzerine yapılan araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Dil eğitiminde drama yöntemine yönelik araştırmaların incelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.ÇAKIR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Okul Öncesinde Drama İle İlgili Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
S.İÇYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Öğretmen Adaylarında Öz Düzenleme Becerilerine İlişkin Çalışmalar Üzerine Bir Değerlendirme
Ozan C. (Danışman)
G.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Özgül Öğrenme Bozukluklarının Bireyler Üzerinde Bıraktığı Etkiler
Ozan C. (Danışman)
E.POYRAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Öğretimde Çoklu Zekâ Kuramının Kullanımına Yönelik Bir İnceleme
Ozan C. (Danışman)
N.ATMACA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Uzaktan Eğitim Sürecinde İlkokul 1. Sınıf Okutan Öğretmenlerin Deneyimleri
Ozan C. (Danışman)
E.ÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Aktif Öğrenmenin Modelinin Öğreten Öğrenen Açısından İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.TEPELER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Yaşam Boyu Öğrenme ve Öğretim
Ozan C. (Danışman)
B.ŞENOL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Oyun Tabanlı Öğrenme Modeli ile Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
V.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Okul Öncesi Eğitimde Sınıf Yönetimi
Ozan C. (Danışman)
P.ÖZTÜRK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Öğrencilerin İstenmeyen Davranışlarına Yönelik Öğretmenlerin Başa Çıkma Yönelimlerinin Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
İ.AKPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Din Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
K.AKSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Etkili Bir Plan Hazırlamada Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar (Hedef, İçerik, Eğitim Durumları, Sınama Durumları Bağlamında)
Ozan C. (Danışman)
Z.ALVER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Öğretmenlerde İletişim Becerilerinin Önemine Yönelik Araştırmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
F.ARICAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Özel Öğrenme Güçlüğü İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
F.USLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Tekman’da Öğrenim Gören Ortaokul Öğrencilerinin Devamsızlık Nedenleri
Ozan C. (Danışman)
F.SAYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Okul Öncesi Eğitim Programının İncelenmesine Yönelik Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
A.MUTLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Yabancı Dil Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Kullanıldığı Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
D.BAYRAKTAROĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Otantik Öğrenme ve Değerlendirmeye Yönelik Araştırmaların Analizi
Ozan C. (Danışman)
E.GEZEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2023
-
Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.DAĞDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
İlköğretimde Çoklu Zekâ Kuramının Öğrenci Başarı Düzeyine Etkisi
Ozan C. (Danışman)
E.BELLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Çoklu Zekâ Kuramı
Ozan C. (Danışman)
S.BAL(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ile İlgili Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
R.ALPER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2023
-
Yaratıcı Dramanın Akademik Başarı Üzerindeki Etkisine Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
G.GÜRBULAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
İşbirliğine Dayalı Öğrenme Üzerine Bir Derleme Çalışması
Ozan C. (Danışman)
D.BAKAY(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
İlkokulda Karşılaşılan İstenmeyen Öğrenci Davranışları ve Öğretmenlerin Kullandıkları Başa Çıkma Stratejilerine Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
M.ÇUBUK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Stem Uygulamalarının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersi Akademik Başarılarına Etkisi İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
Ç.TARHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
İlkokulda Ev Ödevine Yönelik Araştırmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
A.ÖNLER(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Yaşam Boyu Öğrenme Kavramına Yönelik Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
A.YILRIDIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Argümantasyona Dayalı Fen Öğretiminin Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarına Etkisinin İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
G.HANOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Yaratıcılık ve Yaratıcı Düşünme Üzerine Bir Derleme Çalışması
Ozan C. (Danışman)
E.ÇELİK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Sınıf Öğretmenlerinin Suriyeli Öğrencilerin Eğitiminde Karşılaştığı Sorunların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
A.Gül(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Türkiye'de Aile Eğitim Programlarına Yönelik Alanyazın Derlemesi
Ozan C. (Danışman)
M.ÇÖPCÜOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Aile Katılımının Okul Öncesi Çocuklar Üzerindeki Etkileri
Ozan C. (Danışman)
Ö.AYDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Harmanlanmış Öğrenme Modeli Üzerine Alanyazın Derlemesi
Ozan C. (Danışman)
T.Yasin(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Destek Eğitim Odalarının Öğretim Boyutu Üzerine Yapılan Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
F.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Dijital Okuryazarlık Konusuna Yönelik Araştırmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
E.ÇOLAK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Çoklu Zekâ Kuramı ile Sosyal Bilgiler Alanındaki Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
O.Can(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Afet Bilinci ve Afet Önleme Eğitimi Çalışmalarının İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
A.CEYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarıyla İlgili Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezlerinin İçerik Analizi
Ozan C. (Danışman)
E.GÜNER(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Ses Temelli Cümle Yöntemine İlişkin Araştırmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
S.KOLDAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Proje Tabanlı Öğrenme Yöntemi İle İlgili Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
S.YAMAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Resimli Çocuk Kitaplarının Çocukların Gelişimlerine Etkisini Araştıran Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
M.Gizem(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Kuantum Öğrenme Modeline Yönelik Alanyazın Değerlendirmesi
Ozan C. (Danışman)
Ş.Ülkü(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
Okul Öncesi Eğitimde Kullanılan Aile Katılım Etkinlikleri ile İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
N.DUYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
İş Birliğine Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Ozan C. (Danışman)
E.ZERDALI(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeli ile İlgili Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
F.YAVUZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz, 2022
-
İşitme Engellilerin Eğitimindeki Sorunların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
G.Halide(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
İngilizce Öğretiminde Dramanın Etkili Kullanımına Yönelik Alanyazın Çalışması
Ozan C. (Danışman)
Z.ERDOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Yetişkin Eğitiminde Kullanılan Yöntemler ve Türkiye'de Yetişkin Eğitimi
Ozan C. (Danışman)
C.ALTINBAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimi Yeterliklerine İlişkin Alanyazın Derlemesi
Ozan C. (Danışman)
D.AKGÖZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Birleştirilmiş Sınıfları Okutan Öğretmenlerin Karşılaştıkları Sorunlar: Alanyazın Derlemesi
Ozan C. (Danışman)
H.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimiyle İlgili Yapılan Çalışmaların Alanyazın Derlemesi
Ozan C. (Danışman)
M.AKSONGUR(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
İşbirlikli Öğrenmenin Başarı ve Öğrenmenin Kalıcılığına Etkisine Yönelik Araştırmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
T.SARIYÜCE(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
"Karikatür Tiyatrosu" Adlı Yeni Öğrenme Materyalinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi
Ozan C. (Danışman)
C.YILDIRIM(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Türkçe Eğitiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımı
Ozan C. (Danışman)
A.Yıldırım(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Hayat Boyu Öğrenme Strateji Belgesi ve Yapılan Çalışmaların İncelenmesi (2014-2018)
Ozan C. (Danışman)
S.DİLLİ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Örgütsel Sinizm: Eğitim Kurumlarında Sinizm Hakkında Literatür Taraması
Ozan C. (Danışman)
H.BİÇEN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Okul Öncesi Dönemdeki Branş Derslerinin Çocukların Gelişimine Etkisine Yönelik Tezlerin İncelenmesi
Ozan C. (Danışman)
G.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Ters Yüz Edilmiş Öğrenme Modeli İle Yapılan Çalışmaların Değerlendirilmesi
Ozan C. (Danışman)
N.ŞEKER(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Türkiye'de Uzaktan Eğitim Uygulamaları
Ozan C. (Danışman)
B.KARAHAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Yaşam Boyu Öğrenme
Ozan C. (Danışman)
N.Gizem(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Yabancı Dil Eğitiminde Yeni Kelime Öğretiminde Görselleştirme Yönteminin Klasik Ezber
Ozan C. (Danışman)
A.BAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Yabancı Uyruklu İlkokul Öğrencilerinin Bulunduğu İlkokullarda Yaşanan Sorunlar
Ozan C. (Danışman)
F.CANTEZ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
Okul Öncesi Dönemde Yaratıcı Drama Etkinliğinin Çocuğun Gelişim Alanlarına Etkisi Ve Yaratıcı Drama Etkinliklerinde Öğretmenin Rolü
Ozan C. (Danışman)
B.ARSLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2021
-
2025 - 2025 Yapay Zekâ Destekli Ders Tasarım Atölyesi
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
-
2025 - 2025 Turizm Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Atölyesi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Turizm Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Kavramlardan Uygulamaya Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli
Akademik Birimler - Eğitim
-
2025 - 2025 Çevrim İçi Sınav Hazırlama
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Çağdaş ve 21. YY. Gelişimlerine Uygun Öğrenci Merkezli Öğrenmeye Yönelik Öğretim Yöntemleri Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Diş Hekimliğinde Ölçme ve Değerlendirme Atölyesi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Süreç Odaklı Ölçme Değerlendirme Teknikleri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Diş Hekimliği Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme Semineri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2025 - 2025 Ders Tasarım Atölyesi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2024 - 2024 Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Okul Müdürleri Öğretim Programı Liderliği Eğitici Eğitimi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2023 - 2023 Öğrenme Sürecini Geliştirme Uygulamaları
Uygulama Araştırma Merkezi - Sertifika Programı
-
2023 - 2023 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi 3
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2022 - 2022 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi 2
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2022 - 2022 Harmanlanmış Öğretim Uygulamaları Eğitimi
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2022 - 2022 Proje Yönetim Süreci
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Eğiticilerin Eğitimi Programı
Akademik Birimler - Eğitim
-
2022 - 2022 Program Okuryazarlık Eğitici Eğitimi
Akademik Birimler - Sertifika Programı
-
2022 - 2022 Güncel Öğretim Yöntem ve Teknikleri
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2021 - 2021 Araştırma Yöntemleri ve Veri Değerlendirme Eğitimi
-
2021 - 2021 Çoktan Seçmeli Soru Hazırlama ve Madde Analizi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2020 - 2020 Çoktan Seçmeli Soru Hazırlama ve Madde Analizi
Akademik Birimler - Eğitim
-
2020 - 2020 Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Çalıştayı
Uygulama Araştırma Merkezi - Eğitim
-
2019 - 2019 Güncel Pedagojik Yaklaşımlar