Yayınlar & Eserler

Makaleler 44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (20)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 58

1. Temel İstatistik Dersi Öz Yeterlik Ölçeği geliştirme çalışması

XII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2. The relationship between preschool teachers' classroom management skills and their attitudes towards inclusive education

XII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

3. The relationship between affective entry characteristics for mathematics and the perception of mathematical self-efficacy

XII. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Evaluation of study hours and leisure time activities of regional boarding secondary schools from the perspective of students

ASES II. International Bandırma Scıentific Studies Conference, Balıkesir, Türkiye, 15 - 17 Mart 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

5. Kariyer planlama dersi öğretim programının eklektik bir yaklaşımla geliştirilmesi

11th International Congress on Curriculum and Instruction, Aydın, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Lise öğretmenlerinin ev ödevi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

7. Öğretmenlerin Çok Kültürlü Eğitime Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişki

TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Van, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin karşılaştıkları sorunların çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

Uluslararası Toplumsal Araştırmalar Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 06 Mart 2022, (Özet Bildiri)

10. Aktif öğrenme konusundaki araştırma eğilimleri

International Symposium on Active Learning, Adana, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Üniversite öğrencilerinin örtük program algıları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

13. Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya karşı ilgileri ve başarı beklentilerinin incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Öğretmen adaylarının düşünme stilleri ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları arasındaki ilişki

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.753-755, (Özet Bildiri)

15. Sosyal Medya İlgi Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.580, (Özet Bildiri)

16. Ders araştırması yaklaşımıyla öğrencilerin İngilizce öğrenme düzeylerinin artırılması

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2017, ss.115-116, (Özet Bildiri)

19. Otantik değerlendirmenin akademik başarı ile ölçme değerlendirmeye yönelik tutuma etkisi ve öğretmen adaylarının görüşleri

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

20. Öğretmenlerin öz-düzenlemeli öğrenmeye ilişkin inançları

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

21. Ortaokul öğrencilerinin biliş üstü becerilerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

22. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarıları üzerindeki etkisi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Öğretmenlerin hizmet içi eğitime yönelik görüşleri: Meta-sentez çalışması

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

24. Üniversite öğrencilerinin boş zamanlarını değerlendirme alışkanlıklarının incelenmesi.

4. International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Öğretmen adaylarının eğitimde ölçme ve değerlendirmeye yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

26. Biçimlendirici değerlendirme uygulamalarına yönelik bir durum çalışması.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

27. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin öz-düzenleme becerileri üzerindeki etkisi

VI. International Cenference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

28. Grup çalışması becerileri ölçeğinin Türkçeye uyarlanması

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

29. Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin derse yönelik tutumları üzerindeki etkisi

III. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

30. Biçimlendirici değerlendirmenin öğretmen adaylarının akademik başarı, tutum ve öz-düzenleme becerilerine etkisi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Eğitim programları ve öğretim kongrelerine yönelik bir içerik analizi

3. International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

32. Değerler eğitimi araştırmaları üzerine bir inceleme: Değerler Eğitimi Dergisi örneği

Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen adaylarının sosyal sorumluluk düzeylerine ilişkin “Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Bağlamında” bir analiz

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

35. Educational research trends in Turkey and USA : A comperative study

European Conference on Curriculum Studies, Braga, Portekiz, 18 - 19 Ekim 2013, (Özet Bildiri)

37. Eğitim fakültesi öğrencilerinin eğitim teknolojisi standartlarına yönelik öz-yeterliklerinin incelenmesi

7. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Erzurum, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

38. Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

39. Topluma hizmet uygulamaları dersinde yansıtıcı günlükler

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Eğitim programları ve öğretim alanındaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi

2. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

41. Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları tercihleri ve öğrenme algılarını incelenmesi

21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

42. Rehberlik ve psiklojik danışmanlık alanındaki araştırma eğilimleri Bir içerik analizi

21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376, (Özet Bildiri)

43. Artvin Çoruh Üniversitesi’nin Artvin’e katkıları ve şehrin üniversiteyi algılayışı

Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)

44. Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Özet Bildiri)

46. İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının incelenmesi: Atatürk Üniversitesi örneği

I. International Congress on Curriculum and Instruction, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

47. Müfettişlerin ilköğretim matematik programı hakkındaki görüşleri

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Burdur, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.1, (Özet Bildiri)

49. Sınıf öğretmenliği lisansüstü eğitim uygulamalarına ilişkin bir araştırma

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

50. Yusufeli’de görev yapan öğretmenlerin mesleki doyum ve tükenmişlik düzeylerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri)

51. Öğretmen yetiştirmede sosyal girişimciliği ve katılımcılığı destekleyen bir yaklaşım olarak topluma hizmet uygulamaları

II. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

53. Yusufeli`de öğrencilerin okula karşı tutumları

Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, Artvin, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

54. İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlikleri

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

55. Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi örneği

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları Ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

56. Öğretmen adaylarının sosyal yapılandırmacı öğrenme ortamlarındaki öğrenen rollerine ilişkin görüşleri

II. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

57. Öğretmen eğitiminde otantik değerlendirmenin öğrenen başarısı ve tutumuna etkisi

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 26

1. Temel istatistik

Vizetek Yayıncılık, Ankara, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

2. Temel kavramlar: Veri türleri, ölçekler ve veri düzenleme

Temel istatistik, Ceyhun Ozan, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.31-58, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. İbn Tufeyl: Hakikat Yolculuğu

Maarif Düşüncemizin Kuramsal Temelleri 2, Behçet Oral,Bayram Özer,Burhan Akpınar, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.223-241, 2024

4. Temel Kavramlar

Türk Eğitim Tarihi, Zekerya AKKUŞ, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, ss.4-25, 2023

5. Lüksemburg eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemleri

Dünya ülkelerinden örneklerle karşılaştırmalı eğitim ve öğretmen yetiştirme sistemlerine bakış II, Asuman Seda SARACALOĞLU, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.705-741, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Gelişimsel ölçme ve değerlendirme

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

7. Öğrenme ve öğretim ilkeleri

Öğretim ilke ve yöntemleri, Halil İbrahim Kaya,Murat Korucuk, Editör, Vizetek, Ankara, ss.95-134, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Bank Street Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.297-316, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Orman Okulu Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.224-243, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

10. HighScope Programı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.136-155, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Waldorf Yaklaşımı

Çocukların Eğitiminde Programlar ve Yaklaşımlar, Adnan Taşgın, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.87-107, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

12. Üniversite öğrencilerinin örtük programa yönelik algıları

Eğitim sosyal ve beşeri bilimlerine multidisipliner bakış, Etem Yeşilyurt, Editör, Güven Yayıncılık, İstanbul, ss.423-446, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Örtük program

Kuramdan uygulamaya eğitimde program dışı etkinlikler, Adnan Küçükoğlu, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.30-61, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

14. Sosyal Öğrenme

Eğitim psikolojisi, Gülay Ekici, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.100-130, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

15. Veri dönüşümü ve analiz sürecinde bütünleştirme için diğer stratejiler

Tamamen bütünleştirilmiş karma yöntem araştırmalarına giriş, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.133-164, 2020

16. Aktif Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.251-276, 2020

17. Gelişimde Bireysel Farklar

Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.224-244, 2020

18. Anlatım, Soru Cevap ve Drama Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.206-225, 2020

19. Ahlak Gelişimi

Gelişim Psikolojisi, İsmail Seçer, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.181-200, 2020

20. Tartışma ve İş Birliğine Dayalı Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve Öğretme Teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.226-250, 2020

21. Öğrenme stratejileri

Öğrenmede klasik ve güncel yaklaşımlar, İsmail Seçer,Sümeyye Ulaş, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.357-378, 2020

22. Çoklu zeka kuramı ve eğitime yansımaları

Eğitimde güncel yaklaşımlar, Kozikoğlu İshak, Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.123-446, 2020

23. Bireysel ve Sınıf Dışı Öğretim Teknikleri

Öğrenme ve öğretme teknikleri, Yüksel Göktaş, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.277-298, 2020

24. Batı düşünürlerinin eğitim düşünceleri ve eleştirel pedagoji

Eğitim felsefesi, Kıncal R. Y., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.97-138, 2019

25. Eğitimde ölçme ve değerlendirme

Sage Yayıncılık, Ankara, 2013

26. Bilgisayar destekli öğretim

Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, Oral,B., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.385-410, 2013
Metrikler

Yayın

130

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

101

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

120

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1750

H-İndeks (Scholar)

22

Proje

29

Tez Danışmanlığı

24

Açık Erişim

62
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları