-
2017 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
2006 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
1997 - 2006 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi
-
1996 - 1997 Öğretmen
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Öğretmen
-
Doktora
Tarih Öğretim Yöntem ve Teknikleri I
Tarih Öğretim Yöntem ve Teknikleri II
Tarih Derslerinde Teknoloji Kullanımı ve Materyal Tasarımı
-
Yüksek Lisans
Tarih Bilinci ve Tarih Öğretimi I
Tarih Bilinci ve Tarih Öğretimi II
Tarih Bilinci ve Tarih Öğretimi I
Tarih Sunum Araçları ve Tarih Eğitimi II
Tarih Sunum Araçları ve Tarih Eğitimi I
Tarih Öğretimi ve Nitel Araştırma Yöntemleri II
Tarih Öğretimi ve Nitel Araştırma Yöntemleri I
-
Lisans
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi II
Özel Öğretim Yöntemleri (Pedagojik Formasyon Çeşitli Bölümler)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi I
Öğretmenlik Uygulaması I (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Tarih Öğretmenliği Programı)
Topluma Hizmet Uygulamaları
Tarih Öğretiminde Materyal Tasarımı (Tarih Öğretmenliği Programı)
Tarih Öğretim Yöntemleri I
Öğretmenlik Uygulaması (Pedagojik Formasyon Programı)
Tarih Öğretim Yöntemleri II
Öğretmenlik Uygulaması II (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretmenlik Uygulaması II (Pedagojik Formasyon)
Öğretim İlke ve Yöntemleri - Eğitim Programları ve Öğretim (Pedagojik Formasyon Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Formasyon Mezun)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Tarih Öğretmenliği Programı)
Tarih Öğretim Yöntemleri II
Öğretmenlik Uygulaması (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Tarih Öğretmenliği Programı)
Özel Öğretim Yöntemleri (Pedagojik Formasyon Programı)
Tarih Öğretimi II
Öğretmenlik Uygulaması II (Tarih Öğretmenliği)
Eğitimde Program Dışı Etkinlikler
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Coğrafya Öğretmenliği Programı)
Öğretmenlik Uygulaması I (Pedagojik Formasyon)
Tarih Öğretim Yöntemleri I
Sınıf Yönetimi (Tarih Öğretmenliği Programı)
Tarih Öğretiminde Materyal Tasarımı (Tarih Öğretmenliği Programı)
Sınıf Yönetimi (Coğrafya Öğretmenliği Programı)
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi (Tarih Öğretmenliği Programı)
Tarih Öğretimi I
Öğretmenlik Uygulaması I (Tarih Öğretmenliği)
Osmanlı Teşkilatı Tarihi II (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretmenlik Uygulaması (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı)
Osmanlı Teşkilat Tarihi I (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Pedagojik Formasyon Programı)
Öğretim Teknolojileri (Tarih Öğretmenliği Programı)
Alan Eğitiminde Proje Hazırlama (Tarih Öğretmenliği Programı)
Osmanlı Müesseseleri ve Medeniyeti II (Tarih Öğretmenliği Programı)
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (Felsefe Öğretmenliği Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri - (Pedagojik Formasyon Programı)
Sınıf Yönetimi (Pedagojik Formasyon Programı)
Okul Deneyimi (Tarih Öğretmenliği Programı)
Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi (Tarih Öğretmenliği Programı)
Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği Programı İ.Ö)
Öğretmenlik Uygulaması (İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenliği Programı)
Öğretmenlik Mesleğine Giriş (Tarih Öğretmenliği Programı)
Karşılaştırmalı Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (İ.Ö.) Programı
Karşılaştırmalı Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi (İkinci Öğretim)
Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı)
Uygarlık Tarihi (Türkçe Öğretmenliği (İ.Ö.) Programı)
Uygarlık Tarihi (Türkçe Öğretmenliği Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (İ.Ö.) Programı)
Türk Medeniyeti (Sosyal Bilgiler)
Öğretim Teknikleri ve Materyal Geliştirme (Tarih Öğretmenliği Programı)
Türk Medeniyeti (Sosyal Bilgiler-İ.Ö)
Ortaöğretim Tarih Eğitimi II
Eskiçağ Tarihi ve Uygarlığı (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (İ.Ö.) Programı)
Öğretim İlke ve Yöntemleri (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı)
Eskiçağ Tarihi ve Uygarlığı (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği (İ.Ö.) Programı)
-
Öğrencilerin tarih bilincinin oluşumunda okul ve okul dışı faktörlerin rolünün incelenmesi (Harf inkılabı örneği)
Kaya R. (Danışman)
-
Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin dijital yeterlilikleri ile mesleki kaygı düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Kaya R. (Danışman)
D.ÖZBAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Lisans programındaki tarih derslerinde birinci el kaynak kullanım durumları
Kaya R. (Danışman)
-
Tarih öğretmenlerinin tartışmalı ve hassas konulara yaklaşımları (Erzurum örneği)
Kaya R. (Danışman)
-
Tarih öğretmenlerinin yapılandırmacı eğitim uygulamaları hakkındaki görüşleri: Erzurum örneği
Kaya R. (Danışman)
-
Ömer Lütfi Barkan'ın tarih anlayışı
Kaya R. (Danışman)
-
Eski (1998) ve yeni (2004) ilköğretim sosyal bilgiler dersi öğretim programları ve ders kitaplarında (4. ve 5.) tarih konularının mukayesesi
Kaya R. (Danışman)