Eğitim Bilgileri
1993 - 1997
1993 - 1997Doktora
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi, Türkiye
1991 - 1993
1991 - 1993Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi, Türkiye
1987 - 1991
1987 - 1991Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Biyoloji Eğitimi Anabilim Dalı, Türkiye
Yaptığı Tezler
1997
1997Doktora
Erzurum İl Sınırları İçinde Kalan Aras Nehri Ve Kollarının Akuatik Mikrofungus Florası Üzerine Bir Araştırma.
Atatürk Üniversitesi, Fen Blimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi
1993
1993Yüksek Lisans
Erzurum’un Bazı İlçe ve Köylerinde Bulunan Sığır ve Koyun Ahırlarındaki Gübrelerin Termofil ve Termotolerant Mikrofungus Florası Üzerine Bir Araştırma.
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Biyoloji Eğitimi
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Yaşam Bilimleri
Temel Bilimler
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Etkili Sunum ve İletişim Teknikleri
Fen Eğitiminde Etkili Sunum ve İletişim Teknikleri
Lisans
Lisans
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Sitoloji Laboratuvarı
Genel Mikrobiyoloji
Eğitimde Ahlak ve Etik
Mikrobiyoloji
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Öğretmenlik Uygulaması-I
Mikrobiyoloji Laboratuvarı
Mikrobiyoloji Laboratuvarı
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Öğretmenlik Uygulaması II
Öğretmenlik Uygulaması II
İmmünoloji
Etkili İletişim
Mikrobiyoloji
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Alan Eğitiminde Araştırma Projesi
Biyoistatistik
Bilgisayar-I
Yönetilen Tezler
Makaleler
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (28)
Diğer Yayınlar (5)
2025
20251. Development and validation of the Perspective Scale on the Origin of Life and Biodiversity (PSOLB)
Yeşilyurt S.
Journal of Biological Education
, cilt.59, sa.5, ss.890-917, 2025 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2020
20202. Bilgisayar Sunumlarına Yönelik Görüşler Ölçeği (BSYGÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yeşilyurt S., Çapraz C.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.28, sa.1, ss.220-233, 2020 (TRDizin)
2018
20183. Ölçek Geliştirme Çalışmalarında Kullanılan Kapsam Geçerliği İçin Bir Yol Haritası
Yeşilyurt S., Çapraz C.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.251-264, 2018 (TRDizin)
2016
20164. A Study of Scale Determining the Prospective Teachers Conceptions about Nuclear Power Plants
Gül Ş., Demir Y., Yeşilyurt S.
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.6, ss.75-95, 2016 (TRDizin)
2013
20135. Biyoloji öğretmen adaylarının çevre bilinci ve çevresel duyarlılığı ölçek geliştirme çalışması
Yeşilyurt S., Gül Ş., Demir Y.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , cilt.13, ss.38-54, 2013 (TRDizin)
2013
20136. Biyoloji dersi öğrenme ortamı ölçeği BDÖOÖ geçerlik ve güvenirlik çalışması
YEŞİLYURT S., GÜL Ş., KOCA H.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, ss.223-236, 2013 (TRDizin)
2012
20127. Ortaöğretim Öğrencilerinin Taşıma ve Dolaşım Sistemleri Ünitesi ile İlgili Kavram Yanılgıları
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Afyon Kocatepe Üniversitesi Kuramsal Eğitimbilim Dergisi , cilt.5, ss.17-48, 2012 (TRDizin)
2011
20118. Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı bilgisayar destekli öğretimin öğrencilerin tutumları ve başarıları üzerine etkisi
Gül Ş., Yeşilyurt S.
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.5, ss.94-115, 2011 (TRDizin)
2011
20119. A study on primary and secondary school students misconceptions about greenhouse effect Erzurum Sampling
GÜL Ş., YEŞİLYURT S.
International Electronic Journal Of Environmental Education
, cilt.1, ss.193-202, 2011 (Scopus)
2011
201110. Ortaöğretim öğrencilerinin bilgisayar ve bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve görüşleri Erzurum örneği
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, ss.185-203, 2011 (TRDizin)
2011
201111. Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı bir ders yazılımının hazırlanması ve değerlendirilmesi
Gül Ş., Yeşilyurt S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.40, ss.19-36, 2011 (TRDizin)
2011
201112. The effect of computer assisted instruction on fourth grade primary students achievements and attitudes towards science and technology lesson
Gül Ş., Yeşilyurt S.
e-international Journal Of Educational Research , cilt.2, ss.30-43, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201113. Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı hazırlanan çalışma yaprağının öğrenci başarısına etkisi pilot uygulama
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, ss.247-261, 2011 (TRDizin)
2010
201014. Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji ve biyoloji dersine yönelik tutumları Pilot Uygulama
Gül Ş., Yeşilyurt S.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , cilt.10, ss.28-47, 2010 (TRDizin)
2009
200915. Fen bilgisi eğitimi ve sınıf öğretmenliği anabilim dallarında biyoloji derslerini yürüten öğretim elemanları ile öğrencilerin etkili bir biyoloji öğretiminden beklentileri
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.1-23, 2009 (TRDizin)
2009
200916. Biyoloji tutum ölçeği
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.11, ss.239-258, 2009 (TRDizin)
2008
200817. Üniversiteye Giriş Sınavına Hazırlanan Öğrencilerin Dershaneleri Tercih Etme Sebepleri ve Dershanelerdeki Biyoloji Öğretiminin Durumu Üzerine Bir Çalışma
YEŞİLYURT S.
Türk Fen Eğitimi Dergisi (TUSED) , cilt.5, ss.95-109, 2008 (TRDizin)
2008
200818. Ortaöğretimde daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen ve öğrenci beklentileri
Yeşilyurt S., Gül Ş.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.16, ss.145-162, 2008 (TRDizin)
2008
200819. Comparing the Impacts of Tutorial and Edutainment Software Programs on Students' Achievements, Misconceptions, and Attitudes towards Biology
KARA Y., YEŞİLYURT S.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.17, sa.1, ss.32-41, 2008 (SCI-Expanded, Scopus)
2007
200720. Hücre Bölünmeleri Konusunda Bir Ders Yazılımının Öğrencilerin Başarısına, Kavram Yanılgılarına ve Biyolojiye Karşı Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
KARA Y., YEŞİLYURT S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.3, ss.41-49, 2007 (TRDizin)
2007
200721. Assessing the effects of tutorial and edutainment software programs on students’ achievements, misconceptions and attitudes towards biology
KARA Y., YEŞİLYURT S.
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching , cilt.8, ss.1-22, 2007 (Scopus)
2007
200722. Bilgisayar kullanma becerileri ve bilgisayarlara yönelik tutum ölçeği BKBBYTÖ Geçerlik ve güvenirlik çalışması
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.79-88, 2007 (TRDizin)
2007
200723. The effects of tutorial and edutainment software programs on students’ achievements, misconceptions and attitudes towards biology on the cell division issue.
YEŞİLYURT S., KARA Y.
Journal Of Baltic Science Education , cilt.6, ss.5-15, 2007 (SSCI, Scopus)
2007
200724. Ders Yazılımlarının Öğrencilerin Başarısına, Kavram Yanılgılarına Ve Biyolojiye Karşı Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
YEŞİLYURT S., KARA Y.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.75-84, 2007 (TRDizin)
2006
200625. Biyoloji Ve Kimya Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Ve Eğitim Fakültelerinde Karşılaştıkları Sorunlar Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.3, ss.42-59, 2006 (TRDizin)
2006
200626. Öğretmen Adayları Ve Öğretim Elemanları Gözüyle Genel Biyoloji Lâboratuar Uygulamalarının Değerlendirilmesi
YEŞİLYURT S.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.14, ss.481-496, 2006 (TRDizin)
2006
200627. Lise Öğrencilerinin Biyoloji derslerinde verilen ev ödevlerine karşı tutumları üzerine bir araştırma
YEŞİLYURT S.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, ss.37-53, 2006 (TRDizin)
2006
200628. Öğretim Elemanı Ve Öğrenci Gözüyle Biyoloji Öğretmeni Yetiştiren Kurumların Programlarının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S.
Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.311-325, 2006 (TRDizin)
2005
200529. Biyoloji Eğitimi öğrencilerinin biyoloji laboratuar uygulamalarında karşılaştıkları güçlüklerin belirlenmesi üzerine bir araştırma
YEŞİLYURT S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL , cilt.2, ss.88-96, 2005 (TRDizin)
2005
200530. Akuatik Hyphomycetler
YEŞİLYURT S., HASENEKOĞLU İ.
Orlab On-Line Mikrobiyoloji Dergisi , cilt.3, ss.9-39, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200431. Biyoloji Ve Fen Bilgisi Öğretmen Adayları İle Lise Öğrencilerinin Biyoloji Laboratuvarlarında Mikroskop Çalışmalarına Dair Bilgi Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.83-103, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200432. Anasınıfı öğrencileri ve ilköğretim 1. sınıftaki öğrencilerin Canlı ve Cansız kavramlarını anlamada hazırbulunuşluk seviyelerinin etkisi
YEŞİLYURT S.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, ss.45-56, 2004 (TRDizin)
2004
200433. Erzurum İl Sınırları İçinde Kalan Aras Nehri Köpüklerinin Akuatik Hyphomycetes Florası Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S., HASENEKOĞLU İ.
Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , cilt.5, ss.29-33, 2004 (TRDizin)
2004
200434. Erzurum İl Sınırları İçinde Kalan Aras Nehri’nde Çürüyen Yaprakların Akuatik Hyphomycetes Florası Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S., HASENEKOĞLU İ.
Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , cilt.5, ss.19-27, 2004 (TRDizin)
2004
200435. İlköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin terazi dengesi ve çözünmeyi hatırlayarak analiz ve sentez yapmada deney ve oyunun etkisi üzerine bir çalışma
YEŞİLYURT S.
ilköğretim online E-Dergi , cilt.3, ss.11-19, 2004 (Scopus, TRDizin)
2003
200336. Gençlerde sigara kullanma davranışının nedenleri üzerine bir araştırma
YEŞİLYURT S., ALTIKAT S.
DPÜ Fen Bilimleri Enstitüsü dergisi , ss.15-27, 2003 (TRDizin)
2003
200337. Anasınıfı öğrencileri ve ilköğretim 1. sınıf öğrencilerinin Canlı ve Cansız kavramlarını anlama düzeyleri üzerine bir çalışma
YEŞİLYURT S.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, ss.83-96, 2003 (Hakemli Dergi)
1999
199938. Bazı genel gen terimlerinin farklı sevilerdeki öğrenciler tarafından yorumlanması ile ilgili bir araştırma
ÖZTAŞ H., TEMELLİ A., ÖZTAŞ F., YEŞİLYURT S., KIVRAK E.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.165-167, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. MIGRATION AND EDUCATION: A COMPLEX RELATIONSHIP
Yeşilyurt S.
ACADEMY 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON MIGRATION STUDIES, Rome, İtalya, 2 - 04 Ağustos 2024, ss.61-71, (Tam Metin Bildiri)
2024
20242. FEN BİLİMLERİ VE DEPREM BİLİNCİ
Yeşilyurt S.
ACADEMY 2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON EARTHQUAKE STUDIES, Hatay, Türkiye, 5 - 07 Haziran 2024, ss.20-21, (Özet Bildiri)
2023
20233. Science education in the bright future of the republic
Yeşilyurt S.
29th of October (Republic Day) Symposium on Scientific Researche- 5, Adana, Türkiye, 29 - 30 Ekim 2023, ss.110-120, (Tam Metin Bildiri)
2023
20234. An Earthquake Fact: Killing Ignorance
Yeşilyurt S.
ACADEMY 1st International Conference on Earthquake Studies, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2023, ss.360-367, (Tam Metin Bildiri)
2023
20235. Terrorism and Ignorance
Yeşilyurt S.
Academy 1st International Conference On Terrorism And Political Violence, Rome, İtalya, 20 - 22 Ocak 2023, ss.10-20, (Tam Metin Bildiri)
2021
20216. TESADÜF GERÇEKTEN NE Kİ!
Yeşilyurt S.
V. Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, Kütahya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2021, cilt.1, sa.1, ss.1-16, (Tam Metin Bildiri)
2020
20207. CANLI YARATMAK NE MANAYA GELİYOR, FARKINDA MIYIZ?
Yeşilyurt S.
IV. Uluslararası Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, Kütahya, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2020, cilt.1, sa.7, ss.157-168, (Tam Metin Bildiri)
2019
20198. RELATION BETWEEN ENTIRETY AND PART, AND A SUPERFICIAL VIEW
YEŞİLYURT S.
III. Uluslararası Bilimler Işığında Yaratılış Kongresi, Iğdır, Türkiye, 24 Ekim 2019, cilt.1, ss.348-360, (Tam Metin Bildiri)
2018
20189. İZ BIRAKMADAN YAŞAMAK MÜMKÜN MÜ? (E DNA NEDİR?)
Kaya E., Yeşilyurt S.
II. ULUSLARARASI BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ TEBLİĞLERİ, Erzurum, Türkiye, 8 - 09 Kasım 2018, cilt.1, ss.65-68, (Tam Metin Bildiri)
2011
201110. Kimya biyoloji ve fizik öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı öz yeterlik algıları üzerine bir araştırma
GÜL Ş., YEŞİLYURT S.
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
2010
201011. Biyoloji öğretmen adaylarının bilgisayar ve teknolojilerinin kullanımına yönelik görüşlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
GÜL Ş., YEŞİLYURT S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
2010
201012. Ortaöğretim öğrencilerinin etkili bir biyoloji öğretimine yönelik görüş ve beklentileri Ölçek geliştirme çalışması
YEŞİLYURT S., GÜL Ş.
IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
2006
200613. Bilgisayar destekli ve bilgisayar temelli öğretimin hücre bölünmesi konusunda öğrenci başarısına ve tutumlarına etkilerinin karşılaştırılması
KARA Y., YEŞİLYURT S.
6th International Educational Technology Conference, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1016-1021, (Tam Metin Bildiri)
2005
200514. Ortaöğretim Öğrencilerinin Bilgisayara ve Teknolojilerine Karşı Tutumlarına Çevresel Faktörlerin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
YEŞİLYURT S., KARA Y.
V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, cilt.2, ss.620-627, (Tam Metin Bildiri)
1998
199815. Hayvan bitki kavramı üzerine bir araştırma
YEŞİLYURT S., DEMİR Y.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, III. Ulusal Fen Bilimleri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, ss.350, (Özet Bildiri)
Desteklenen Projeler
2024 - 2025
2024 - 2025
Üniversite Gençliğinin Akademik Kariyer Beklentilerinin Araştırılması Atatürk Üniversitesi Örneği
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
OKTAY E. (Yürütücü), YEŞİLYURT S., KUNDUL S.
2024 - 2025
2024 - 2025Atatürk Üniversitesi Gençliğinin İçilebilir Su Stresi Farkındalığının Araştırılması ve Geliştirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
(Proje Özeti)
YEŞİLYURT S. (Yürütücü), CEYLAN Z., NACAKSIZ B., OKTAY E.
2012 - 2013
2012 - 2013ÇOKLU ZEKA KURAMINA DAYALI HAZIRLANAN EĞİTİM YAZILIMLARININ VE UYGULAMALARIN ÖĞRETMENLERİN BAŞARISINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Y.Lisans
YEŞİLYURT S. (Yürütücü)
2008 - 2012
2008 - 2012Öğrencilerin öğrenmede zorluk çektiği biyoloji ile ilgili konulara yönelik yapılandırmacı öğretim yaklaşımıyla hazırlanan eğlenceli ders yazılımlarının öğrencilerin başarısına kavram yanılgılarına ve biyolojiye karşı tutumlarına etkisi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Doktora
Yeşilyurt S. (Yürütücü)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Nisan 2025
Nisan 2025Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2024
Kasım 2024Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2024
Mart 2024ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2023
Mayıs 2023Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2022
Şubat 2022ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
Hakemli Bilimsel Dergi
Aralık 2017
Aralık 2017Ekev Akademi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
29 Eylül 2023 - 29 Eylül 2023
29 Eylül 2023 - 29 Eylül 2023Klusem Kırıkkale Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Çocuklarda Gelişim Süreçleri Bilgilendirme Semineri
İzleyici / Dinleyici
Kırklareli-Türkiye
27 Eylül 2023 - 27 Eylül 2023
27 Eylül 2023 - 27 Eylül 2023Sakarya Uygulamalı Bilimler Fakültesi Yaşam Boyu Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Her Yönüyle Çocuk Gelişimi Bilgilendirme Semineri
İzleyici / Dinleyici
İstanbul-Türkiye
22 Eylül 2023 - 22 Eylül 2023
22 Eylül 2023 - 22 Eylül 2023İstanbul Gedik üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Davranış Biçimleri Bilgilendirme Semineri
İzleyici / Dinleyici
İstanbul-Türkiye
12 Eylül 2023 - 12 Eylül 2023
12 Eylül 2023 - 12 Eylül 2023Sakarya Uygulamalı Bilimler Fakültesi Yaşam Boyu Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi İletişim Bilgilendirme Semineri
İzleyici / Dinleyici
Sakarya-Türkiye
21 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021
21 Ekim 2021 - 23 Ekim 2021V. BİLİMLER IŞIĞINDA YARATILIŞ KONGRESİ
Katılımcı
Kütahya-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 55
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Aralık-2014
Aralık 2014Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Temmuz-2013
Temmuz 2013Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Ocak-2012
Ocak 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2011
Eylül 2011Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Ocak-2011
Ocak 2011Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2009
Eylül 2009Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2007
Eylül 2007Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2006
Eylül 2006Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2005
Eylül 2005Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Eylül-2002
Eylül 2002Tez Savunma (Doktora)
- Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü
Haziran-2001
Haziran 2001