Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Effects of two cooperative learning strategies on achievement in chemistry in undergraduate classes
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, vol.4, no.2, pp.901-912, 2012 (SCI-Expanded)
Effects of two cooperative learning strategies on achievement in chemistry in undergraduate classes
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, vol.4, no.2, pp.901-912, 2012 (SCI-Expanded)


Articles Published in Other Journals
Eğitsel Oyun ve İşbirlikli Öğrenmenin 6. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Sosyal Becerilerine ve Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, vol.8, no.6, pp.1703-1716, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
kazım karabekir eğitim fakültesi dergisi, no.38, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLIİŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, no.38, 2019 (Peer-Reviewed Journal)

Takım-Oyun-Turnuva ve Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Yöntemlerinin Akademik Başarı ve Kalıcılık Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, no.3, pp.44-63, 2017 (Peer-Reviewed Journal)


JİGSAW ENTEGRE EDİLMİŞ PROBLEME DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN FEN MOTİ-VASYONU, SOSYAL BECERİ VE OKULA KARŞI TU-TUMLARINA ETKİSİ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.25, pp.1957-1978, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş İşbirlikli Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonları ve Sosyal Becerileri Üzerine Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, no.2, pp.37-54, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş Grup Araştırması Yönteminin Öğrencilerin Fen Öğrenimi Motivasyonları ve Sosyal Becerileri Üzerine Etkisi
AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.18, no.2, pp.37-54, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
SOCIAL STUDIES TEACHERS’ AND TEACHER CANDIDATES’ PERCEPTIONS ON PROMPT FEEDBACK AND COMMUNICATE HIGH EXPECTATIONS
PEOPLE: International Journal of Social Sciences, vol.3, pp.332-345, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Effect of Jigsaw II, Reading-Writing-Presentation, and Computer Animations on the Teaching of “Light” Unit
Educational Research and Review, vol.11, no.20, pp.1906-1917, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMLERİNİN 7 SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ ÜZERİNE ETKİSİ
Journal of Computer and Education Research (ISSN:2148-2896), vol.4, pp.1, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Işık ünitesinin öğretiminde okuma yazma uygulama yönteminin etkisi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi., vol.15, pp.204-225, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Işık ünitesinin öğretiminde bilgisayar animasyonlarının etkisi
Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi., 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Elektrokimya Konusundaki Kavramları Anlamalarına Jigsaw ve Bilgisayar Animasyonları Tekniklerinin Etkisi
Kastamonu Eğitim Dergisi,, vol.18, pp.431-448, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of Two Cooperative Learning Strategies on the Teaching and Learning of the Topics of Chemical Kinetics
Journal of Turkısh Science Education,., vol.7, pp.53-64, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

The effects of animation and cooperative learning on chemistry students’ academic achievement and conceptual understanding about aqueous solutions’
World Applied Sciences Journal, vol.7, no.1, pp.24-33, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
The effects of animation and cooperative learning on chemistry students’ academic achievement and conceptual understanding about aqueous solutions’
World Applied Sciences Journal, vol.7, no.1, pp.24-33, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli Öğrenmenin İki Farklı Tekniğinin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Maddenin Tanecikli Yapısında Anlamaları Üzerine Etkisi
Gazı Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.29, pp.763-791, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilgisayar Animasyonları Ve Jigsaw Tekniğinin Etkisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.29, pp.211-235, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Effects of Two Cooperative Learning Strategies on Teaching And Learning Topics of Thermochemistry
World Applied Science Journal, vol.7, pp.34-42, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Yükseköğretimde Eğitim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Jigsaw Ve Birlikte Öğrenme Tekniklerinin Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.13, pp.167-176, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
The Effects of Animation Technique on Teaching of Acids and Bases Topics
Türk Fen Eğitimi Dergisi, vol.5, pp.60-69, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Dasdemir I Doymus K Simsek Ü ve Karacop A The Effect of Animation Technique on Teaching of Acid and Bases Topics
Journal of Turkish Science Education (TUSED),, vol.10, pp.60-69, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Genel Kimya Laboratuar Dersinin Akademik Başarısına Etkisi ve Öğrencilerin Bu Yöntem Hakkındaki Görüşleri
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, ., vol.17, pp.212-227, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması II İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Sınıf Ortamında Uygulanması
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.10, pp.123-142, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğinin Etkisi Ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi, vol.173, no.1, pp.231-244, 2007 (Peer-Reviewed Journal)

Kimyasal Bağların Öğretilmesinde Jigsaw Tekniğin Etkisi ve Bu Teknik Hakkında Öğrenci Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi, vol.173, pp.231-244, 2007 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikli Öğretim Yönteminin Kullanılması
Kazım Karabekir E!itim Fakültesi Dergisi, no.13, pp.157-166, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Laboratuvarı Uygulamalarında İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kullanılması
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.13, pp.157-166, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Düzeyinde Öğrenim Gören Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Etkisinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisİ, vol.7, no.1, pp.165-172, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Kırsal alanda eğitim Gören öğrencilerin Fen Bilgisi Dersi Başarısına ve Tutumuna Etkisi
Eğitim ve Bilim Dergisi,, vol.31, pp.3-10, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması III İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Eğitim Ortamındaki Faydaları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.13, pp.414-437, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme I İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Ve Yöntemle İlgili Çalışmalar
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.7, no.1, pp.59-83, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması I İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Ve Yöntemle İlgili Çalışmalar
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.7, pp.59-83, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.7, pp.59-83, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Lise Düzeyinde Öğrenim Gören Öğrencilere Grupla Öğrenme Yönteminin Kazandırdığı Bilgi Ve Beceriler
G.Ü. Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.13, pp.67-80, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yöntemi Üzerine Derleme Çalışması II İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Eğitim Ortamındaki Faydaları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.13, pp.414-437, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Öğrencilerin Demokratik Tutumlarına Grupla Öğrenme Yönteminin Etkisinin İncelenmesi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.9, pp.387-396, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Dersinde Akademik Başarı Ve Tutumuna Etkisi
Türk Fen Eğitim Dergisi,, vol.1, pp.103-115, 2004 (Peer-Reviewed Journal)
İşbirlikçi Öğrenme Yönteminin Fen Bilgisi Dersinde Akademik Başarı ve Tutuma etkisi
Türk Fen Eğitim Dergisi, vol.1, no.1, pp.103-115, 2004 (Scopus)
Grupla Ödev hazırlamanın başarıya Etkisi
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.7, pp.66-77, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Genel fizik laboratuvarı II dersinde raporların köşe yazısı olarak hazırlanmasının fen bilimleri öğretmen adaylarının fizik ve fizik laboratuvarı başarılarına etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 4 - 06 October 2018
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 May 2018
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETME ÖZYETERLİK ALGILARI ve ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
5th ASM-International Congress of Social Sciences, 3 - 05 May 2018
Öğrenme Amaçlı Yazma Türlerinden Hikâyenin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Genel Fizik Laboratuvarı Dersi Başarılarına Etkisi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 May 2018
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri, Bilişüstü Yetileri ve Akademik Başarılarının İncelenmesi
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 May 2018
Takım-oyun-turnuva ve öğrenci takımları başarı bölümleri yöntemlerinin öğrencilerin epistemolojik inançları üzerine etkisi ve yöntemler ile ilgili görüşleri
27. Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 April 2018
Examination of the effect of writing to learn with cooperative method on academic achievement, retention and writing ability
International Conference on Research in Education and Science, 28 April - 01 May 2018
The effect of cooperative learning and writing to learn studies on prospective teachers’ physics laboratory III achievements and writing to learn skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 28 April - 01 May 2018
Views of science teacher candidates regarding poster-making
International Conference on Research in Education and Science, 28 April - 01 May 2018
The Effect of Team-Game-Tournament and Student Team Achievement Divisions Methods on Undergraduate Students’ Epistemological Beliefs and Opinions about Methods
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018

The Effect Of Team-Game-Tournament And Student Teams Achievement Divisions Methods On Undergraduate Students’ Epistemological Beliefs And Opinions About Methods
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.2195-2198
The Effect Of Team-Game-Tournament And Student Teams Achievement Divisions Methods On Undergraduate Students’ Epistemological Beliefs And Opinions About Methods
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.2195-2198
İşbirlikli Öğrenme ve Öğrenme Amaçlı Yazma Çalışmalarının Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Başarılarına ve Öğrenme Amaçlı Yazma Becerilerine Etkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi., 17 - 22 April 2018
Staj Raporlarında Öğrenme Amaçlı Yazmayı Kullanan Öğretmen Adaylarının Yazma Hakkında Görüşleri
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 17 - 22 April 2018
Eğitsel Oyun ve işbirlikli deney yöntemlerinin öğrencilerin sosyal becerileri, fen kaygıları ve okul tutumları üzerine etkisi
6th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Turkey, 26 October 2017

EĞİTSEL OYUN ve İŞBİRLİKLİ DENEY YÖNTEMLERİNİN ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BECERİLERİ, FEN KAYGILARI ve OKUL TUTUMLARI ÜZERİNE ETKİSİ
6th world conference on educational and instructional studies, 26 - 28 October 2017
The Effect of Educational Game Method on Students’ Academic Achievement and Attitudes towards Science Course
International Conference on Research in Education Science, Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017

The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017

The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course
International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017

THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017, pp.215
İşbirlikli Deney Yöntemi ve Animasyon Kullanımının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyon ve Kaygıları Üzerine Etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Turkey, 18 - 21 May 2017
Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi
International Conference on Research in Education and Science, Antalya, Turkey, 18 May 2017 - 21 May 2016
Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017
Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017
OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ve OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
International Conference on Education inMathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 May 2017
The effect of cooperative experiment method and using animation of students' motivation and anxiety towards science course
International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 May 2017
THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017, pp.209
THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017, pp.234
THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Turkey, 18 - 21 May 2017, pp.209
Eğitsel Oyun ve Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı, Fen Motivasyonu ve Okuduğunu Anlama Becerileri Üzerine Etkisi
4th International Eurasian Educational Research Congress, Bayburt, Turkey, 11 - 14 May 2017

Eğitsel oyun ve okuma-yazma-oyun yöntemlerinin öğrencilerin akademik başarı, fen motivasyonu ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi
IV th International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.639-640
The Effect Of Cooperative Experiment and Animation Methods On Students’ Academic Achievements and Attitudes Towards Science Course
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 23 April 2017, pp.1708-1710
The Effect Of Educational Game and Reading-Writing-Educational Game Methods On Students’ Science Learning Anxiety, Social Skills and Attitudes Towards School
26. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 21 - 23 April 2017, pp.1548-1550
Öğrencilerin akademik başarı ve fen bilimleri dersine karşı tutumları üzerine işbirlikli deney ve animasyon yöntemlerinin etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 April 2017
Eğitsel oyun ve okuma-yazma-eğitsel oyun yöntemlerinin öğrencilerin fen kaygıları, sosyal becerileri ve okula ilişkin tutumları üzerine etkisi
26. eğitim bilimleri kongresi, 20 - 23 April 2017
ÖĞRENCİLERİN 6 SINIF MADDE VE ISI ÜNİTESİNİ ANLAMALARINA TAKIM OYUN TURNUVA YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 September - 30 December 2016
The Effects of Three Different Cooperative Learning Methods on Teacher Candidates’ Scientific Process Skills and Epistemological Beliefs in Teaching of Gas Laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Bayburt, Turkey, 27 - 30 October 2016

Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı aktif öğrenme yönteminin öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ve epistemolojik inançlarına etkisi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 27 - 30 October 2016
Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Turkey, 29 - 31 October 2016, pp.46-47
Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi
5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2016

GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Turkey, 27 - 29 October 2016, pp.46-47
The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.400-403
The effects of three different cooperative learning methods on teacher candidates’ scientific process skills and epistemological beliefs in teaching of gas laws
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Turkey, 27 - 30 October 2016, pp.400-403
Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016

Kavram Yanılgılarının Tespitinde Kavram Karikatürleri İle Yaratıcı Dramanın Etkililiğinin Kıyaslanması Müdahaleli Bir Karma Pilot Araştırma
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 28 - 30 September 2016
Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016

Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.35
Kavram yanılgılarının tespitinde kavram karikatürleri ile yaratıcı dramanın etkililiğinin kıyaslanması: müdahaleli bir karma pilot araştırma
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Turkey, 28 - 30 September 2016
GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ
12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Turkey, 28 September - 30 December 2016
Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersindeki Kavramları Anlamalarına Animasyonların Etkileri
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 15 September 2013
Kimya öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri II
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 5 - 07 September 2013, pp.62

The using of reading-writing-presentation technique in science teaching
5th World Conference on Educational Science, Roma, Italy, 5 - 08 February 2013, pp.1
Kimya derslerinin işlenişinde işbirlikli okuma- yazma- sunma/uygulama yöntemin uygulaması
II. Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 5 - 08 July 2011, pp.9

Ödev Araştırmalarda Grupla Öğrenme Metodunun Etkisi
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Turkey, 8 - 11 September 2003, pp.480