Yayınlar & Eserler

Makaleler 64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (3)
Scopus (7)
TRDizin (25)
Diğer Yayınlar (34)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 73

16. Views of science teacher candidates regarding poster-making

International Conference on Research in Education and Science, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

23. The Effect of Educational Game Method on Students’ Academic Achievement and Attitudes towards Science Course

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. The Effect of Cooperative Experiment Method and Using Animation on Students’ Motivation and Anxiety towards Science Course

International Conference Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. The Effect of Reading- Writing- Game Method on Students Academic Achievements and Reading Comprehension Skills

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

26. THE EFFECT OF EDUCATIONAL GAME METHOD ON STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.234, (Özet Bildiri)

28. Eğitsel Oyun Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumları Üzerine Etkisi

International Conference on Research in Education and Science, Antalya, Türkiye, 18 Mayıs 2017 - 21 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

29. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. OKUMA-YAZMA-OYUN YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARI ve OKUDUĞUNU ANLAMA BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ

International Conference on Education inMathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

31. THE EFFECT OF READING-WRITING-GAME METHOD ON STUDENTS ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND READING COMPREHENSION SKILLS

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.215, (Özet Bildiri)

32. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)

33. THE EFFECT OF COOPERATIVE EXPERIMENT METHOD AND USING ANIMATION ON STUDENTS’ MOTIVATION AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE COURSE

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, ss.209, (Özet Bildiri)

34. The effect of cooperative experiment method and using animation of students' motivation and anxiety towards science course

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST 2017), 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

35. Okuma-yazma-oyun yönteminin öğrencilerin akademik başarıları ve okuduğunu anlama becerileri üzerine etkisi

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

42. ÖĞRENCİLERİN 6 SINIF MADDE VE ISI ÜNİTESİNİ ANLAMALARINA TAKIM OYUN TURNUVA YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

43. Social Studies Teachers and Prospective Teachers Views on Prompt Feedback and Communicate High Expectations

13th International Conference on Teaching, Education and Learning (ICTEL), 6 - 07 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

47. Gaz kanunları konusunun öğretiminde üç farklı işbirlikli öğrenme yönteminin etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)

48. Gaz Kanunları Konusunun Öğretiminde Üç Farklı İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Etkisi

5th World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

51. GAZ KANUNLARI KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

5th World Conference on Educational and Instructional Studies-WCEIS 2016, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2016, ss.46-47, (Özet Bildiri)

52. Madde ve Isı Ünitesinin Öğretiminde Takım-Oyun-Turnuva Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

53. Gazların Kinetik Teorisinin Öğretiminde Üç Farklı Aktif Öğrenme Yönteminin Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

55. GAZLARIN KİNETİK TEORİSİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE ÜÇ FARKLI AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ETKİSİ

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Aralık 2016, (Özet Bildiri)

56. Madde ve ısı ünitesinin öğretiminde takım-oyun-turnuva yönteminin etkisi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.35, (Özet Bildiri)

58. Alan Bilgisinin Görsel Okuryazarlık Becerisine Etkisi

IV. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON HISTORY EDUCATION, 1 - 03 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

60. Eğitsel Oyun Entegre Edilmiş İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarı ve Okula Karşı Tutum Üzerine Etkisi

IIIrd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 04 Haziran 2016, ss.815-816, (Özet Bildiri)

61. Jigsaw Entegre Edilmiş Probleme Dayalı Öğretim Yönteminin Öğrencilerin Akademik Başarıları ve Fen Bilimleri Kaygı Düzeyleri Üzerine Etkisi

XVIII. Congress AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.163, (Özet Bildiri)

70. The using of reading-writing-presentation technique in science teaching

5th World Conference on Educational Science, Roma, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

71. Öğrencilerin fen ve teknoloji dersindeki konuları anlamalarına jigsaw ve grup araştırma yöntemlerinin etkileri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

73. Ödev Araştırmalarda Grupla Öğrenme Metodunun Etkisi

XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, ss.480, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. EĞITSEL OYUN YÖNTEMI

ORTAOKULLAR İÇİN EĞİTSEL OYUN UYGULAMALARI Kuramdan Uygulamaya, Yıldız Emre, Şimşek Ümit, Editör, Nobel Yayınevi, ss.1-17, 2021
Metrikler

Yayın

143

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

49

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

89

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

22

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

128

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

281

Proje

8

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları