Makaleler
104
Tümü (104)
SCI-E, SSCI, AHCI (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (47)
ESCI (4)
Scopus (49)
TRDizin (55)
Diğer Yayınlar (38)
1. The Impact Of Cognitive And Affective Perception Of The Country Image On Consumers’ Sense Of Economic Animosıty, Product Quality Judgment, And Purchase Intention Bilişsel ve Duygusal Ülke İmajı Algısının Tüketicilerin Ekonomik Düşmanlık Hissi, Ürün Kalite Yargısı ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi
Romaya Journal: Researches on Multidisciplinary Approaches
, cilt.2024-October, sa.2, ss.168-183, 2024 (Scopus)
3. Hanehalkı Tüketim Harcamalarında Tüketici İyi Oluşu ve Tüketici Harcama Öz-Kontrolünün Yaşam Doyumuna Etkisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.279-291, 2023 (Hakemli Dergi)
7. THE INFLUENCE OF CUSTOMER VALUE AND SELF CONGRUITY ON EMOTIONAL BRAND ATTACHMENT
Journal of Global Strategic Management
, cilt.12, ss.75-86, 2018 (Hakemli Dergi)
12. Relationship among Big Five Personality Traits, Compulsive Buying and Variety Seeking
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.4, ss.217-223, 2017 (Hakemli Dergi)
13. SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.243-256, 2017 (SSCI)
14. SOSYAL MEDYANIN MARKAYA YÖNELİK TUTUM VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.243-256, 2017 (SSCI)
15. TÜRKİYE'DE ÇEVRE POLİTİKASI VE ULUSLARARASI ÇEVRE SÖZLEŞMELERİ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ORAL SCIENCE
, cilt.54, ss.351-362, 2017 (SCI-Expanded)
16. TÜRKİYE'DE ÇEVRE POLİTİKASI VE ULUSLARARASI ÇEVRE SÖZLEŞMELERİ.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ORAL SCIENCE
, cilt.54, ss.351-362, 2017 (SCI-Expanded)
17. 4A marketing mix impact on organic food purchase intention
Serbian Journal of Management
, cilt.1, ss.1, 2017 (Scopus)
18. 4A marketing mix impact on organic food purchase intention
Serbian Journal of Management
, cilt.1, ss.1, 2017 (Scopus)
19. Determining the influence of fanatical tendencies on consumption styles based on lifestyles
Marketing and Branding Research
, cilt.4, sa.1, ss.33-49, 2017 (Hakemli Dergi)
20. Sosyal Medyanın Markaya Yönelik Tutum ve SatınAlma Niyetine Etkileri
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, sa.2, 2017 (Hakemli Dergi)
21. TÜKETİCİ ETİĞİNİN YENİDEN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN SUÇLULUK DUYGUSU BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.31, ss.229-242, 2017 (Hakemli Dergi)
25. Etik Çerçevesinde Tüketim Tüketici ve Çevre Ekolojik Okuryazarlığın Moderatör Rolü
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.1-24, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Etik Çerçevesinde Tüketim Tüketici ve Çevre Ekolojik Okuryazarlığın Moderatör Rolü
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, sa.2, ss.1-24, 2016 (Hakemli Dergi)
28. KURUMSAL MARKA İMAJININ KURUMSAL BAĞLILIĞA ETKİSİ UYGULAMALI BİR ARAŞTIRMA
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.30, sa.3, ss.553-566, 2016 (Hakemli Dergi)
29. ÖLÜM KAYGISININ TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.23, ss.107-134, 2016 (Hakemli Dergi)
30. MARKA KONUMLANDIRMA VE TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGILAMALARI ERZURUM DA BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.45, ss.753-767, 2016 (Hakemli Dergi)
31. TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN BOYUTLARI VE YENİLİKÇİLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.14, ss.1-20, 2016 (Hakemli Dergi)
32. MARKA KONUMLANDIRMA VE TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGILAMALARI ERZURUM DA BEYAZ EŞYA SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, sa.45, ss.753-767, 2016 (Hakemli Dergi)
33. ÖLÜM KAYGISININ TÜKETİCİ TUTUMLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.23, ss.107-134, 2016 (Hakemli Dergi)
34. TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN BOYUTLARI VE YENİLİKÇİLİĞİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ARASINDAKİ İLİŞKİLER
GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.14, ss.1-20, 2016 (Hakemli Dergi)
37. Analysis of the World s Most Innovative Companies on the Basic of Industry 2005 2014
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.195, ss.1081-1086, 2015 (Hakemli Dergi)
38. MODA ODAKLI İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.587-606, 2015 (Hakemli Dergi)
39. MODA ODAKLI İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.16, sa.4, ss.587-606, 2015 (Hakemli Dergi)
40. CUSTOMER LOVE A Research on the Ranking of Food Beverage Locations
Management & Marketing
, cilt.1, ss.1, 2015 (Hakemli Dergi)
41. The Effect of Self Construal on Statue and Role Relaxed Consumption
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.18-23, 2015 (Hakemli Dergi)
42. The Effect of Self Construal on Statue and Role Relaxed Consumption
Mediterranean Journal of Social Sciences
, cilt.6, ss.18-23, 2015 (Hakemli Dergi)
43. CUSTOMER LOVE A Research on the Ranking of Food Beverage Locations
Management & Marketing
, cilt.1, ss.1, 2015 (Hakemli Dergi)
46. Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.275-292, 2014 (SSCI)
47. Ambalajlı Dondurma Sektöründe Marka Sadakatine Etki Eden Faktörler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.275-292, 2014 (SSCI)
48. KİŞİSEL DEĞERLER VE İÇSEL YENİLİKÇİLİK BOYUTLARI İLİŞKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.75-88, 2014 (SSCI)
49. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, ss.19-77, 2014 (Hakemli Dergi)
50. Müşteri İlişkileri Yönetiminin İnovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, ss.19-77, 2014 (Hakemli Dergi)
51. KİŞİSEL DEĞERLER VE İÇSEL YENİLİKÇİLİK BOYUTLARI İLİŞKİSİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELİYLE İNCELENMESİ
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.28, sa.2, ss.75-88, 2014 (SSCI)
52. Kişisel Değerler İle Marka Değeri Arasındaki İlişkiler
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.27, sa.2, ss.21-41, 2013 (SSCI)
55. Influence of Relationship Marketing on Customer Satisfaction and Relationship Quality The Case Study
Journal of American Science
, cilt.9, sa.5, ss.12-21, 2013 (Hakemli Dergi)
56. Influence of Relationship Marketing on Customer Satisfaction and Relationship Quality The Case Study
Journal of American Science
, cilt.9, sa.5, ss.12-21, 2013 (Hakemli Dergi)
57. Tedarik Zinciri Yönetiminin Inovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2013 (Hakemli Dergi)
58. Tedarik Zinciri Yönetiminin Inovasyon Stratejilerine Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2013 (Hakemli Dergi)
59. Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.27-44, 2012 (Hakemli Dergi)
60. Endüstriyel Pazarlarda Kişisel ve Kişisel Olmayan Bilgi Kaynaklarının Marka Değeri Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.27-44, 2012 (Hakemli Dergi)
61. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Rasyonel Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.21-50, 2011 (Hakemli Dergi)
62. The Role Of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic And Foreign Brands
Journal of Global Strategic Management
, cilt.4, sa.2, ss.17-33, 2010 (Hakemli Dergi)
63. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
Taiwan Journal of Applied Economics
, cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
64. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
, cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded)
65. Kişilik Özellikleri, Hedonik ve Rasyonel Fayda, Marka Duygusu ve Marka Bağlılığı Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.141-165, 2010 (Hakemli Dergi)
66. Determination of the Factors Affecting Supermarket Loyalty A Case Study of Erzurum Turkey
Taiwan Journal of Applied Economics
, cilt.22, sa.8, ss.167-200, 2010 (Hakemli Dergi)
67. Kanal Üyelerinin Ekonomik Sosyal Tatmin Güven ve Bağlılık İlişkisinin Belirlenmesi Doğu Anadolu Bölgesinde Beyaz Eşya Sektöründeki Bayiiler Üzerine Bir Araştırma
Ankara Üniversitesi SBF Dergisi
, cilt.65, sa.2, ss.239-270, 2010 (SCI-Expanded)
68. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.29-44, 2009 (Hakemli Dergi)
69. Gençlerin Kişisel Değerleri İle Satın Alma Tarzları Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, ss.29-44, 2009 (Hakemli Dergi)
71. Kişilik Özellikleri ile Algilanan Risk Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.301-330, 2008 (SSCI)
72. Kişilik Özellikleri ile Algilanan Risk Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.301-330, 2008 (SSCI)
75. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
77. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
78. The Role Of Gender Differences In Determining The Consumer Decision Making Style
Boğaziçi Journal of Economics and Administrative Sciences
, cilt.22, sa.2, ss.12-27, 2008 (Hakemli Dergi)
79. Tüketicileri Yaşam Tarzları ve Beyaz Eşya Satın Alma Karar Süreçleri Açısından Alt Gruplara Ayırmaya Yönelik Bir Araştırma
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.35-49, 2008 (Hakemli Dergi)
81. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI)
82. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI)
83. Yaşam Tarzlarının Satın Alma Karar Süreci Üzerindeki Rolü
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.2, ss.281-311, 2007 (SSCI)
84. Genç Pazarın Satın Alma Tarzlarının Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.21, sa.1, ss.321-336, 2007 (SSCI)
85. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
86. Tüketicilerin kişisel değerlerinin satın alma tarzları üzerindeki etkisi
Ticaret ve turizm eğitim fakültesi dergisi
, cilt.1, ss.23-45, 2006 (Hakemli Dergi)
87. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded)
88. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlerine Göre Bölümlendirilmesi
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.15-32, 2006 (SCI-Expanded)
91. Pazarlama Toplum ve Sosyal Sorumluluk
Ekonomik ve Teknik Dergi Standart
, cilt.40, sa.470, ss.12-21, 2001 (Hakemli Dergi)
92. Pazarlama Toplum ve Sosyal Sorumluluk
Ekonomik ve Teknik Dergi Standart
, cilt.40, sa.470, ss.12-21, 2001 (Hakemli Dergi)
93. Tüketicilerin Sümerbank Mamüllerini Tercihleri Üzerine Bir Saha Araştırması
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.12-21, 1993 (SSCI)
94. Tüketicilerin Sümerbank Mamüllerini Tercihleri Üzerine Bir Saha Araştırması
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.10, sa.1, ss.12-21, 1993 (SSCI)
95. Rus Pazarları
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.12-21, 1993 (SSCI)
96. Rus Pazarları
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.12-21, 1993 (SSCI)
99. Pazar Fırsat analizine Sistematik Bir Yaklaşım
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.10-21, 1988 (SSCI)
100. Pazar Fırsat analizine Sistematik Bir Yaklaşım
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.3, ss.10-21, 1988 (SSCI)
101. Pazarlama ve Toplum
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.8-20, 1987 (SSCI)
102. Pazarlama ve Toplum
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.8-20, 1987 (SSCI)
103. Pazarlamada Yönetim Bilimi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.20-35, 1983 (SSCI)
104. Pazarlamada Yönetim Bilimi
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.20-35, 1983 (SSCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
3. Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation
9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
4. THE EFFECT OF CULTURAL DIMENSIONS AND SELF-EFFICACY OF THE INDIVIDUAL ON THE ATTITUDE OF GREEN PRODUCTS AND CHANGE IN BEHAVIOR
9th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management:Leadership, Innovation, Media and Communication, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
7. İNTERNET ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞTE SOSYAL BURADALIĞIN GÜVEN ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE SATIN ALMA NİYETİNDEKİ DEĞİŞİM
II. Business Organization Research Conference, 2019, 4 - 06 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
9. İLİŞKİSEL PAZARLAMA BOYUTLARININ MÜŞTERİ BAĞLILIĞIÜZERİNDEKİ ETKİSİ SHAMMOUT MODELİ DEĞERLENDIRMESI
24.Pazarlama Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, (Tam Metin Bildiri)
11. The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites
THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)
13. Kamu Teşviklerinden Yararlanan KOBİ’lerin Firma Performanslarının Teknoloji Transferi ve Pazarlama Yenilikçiliği Açısından İncelenmesi: TRA Bölgesi Uygulaması
23. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
16. RELATION OF CONSUMERS’ ATTITUDES TOWARDS ORGANIC PRODUCTS WITH PERSONAL VALUES AND THE MEDIATION EFFECT OF THE INDIVIDUAL FACTORS
Global Business Research Congress (GBRC), 24 - 25 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
17. Geri Dönüşüm Bilinci ve Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma
Uluslarası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.30, (Özet Bildiri)
18. ( Türk ve Amerikan Hane Halklarının Sürdürülebilir Tüketim Davranışlarının Karşılaştırılması (Bayburt ve Post Falls Örneği)
Uluslararası Uygulamalı İşletme.Yönetim ve Ekonomi Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
19. BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI
17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
20. YABANCI ÜRÜN DÜŞMANLIĞI VE SATIN ALMA İSTEKSİZLİĞİ ÜZERİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
17.Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)
22. Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level
7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
28. Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention
6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
29. Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles
4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)
38. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy
3rd European Marketing Conference, Frankfurt Am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
39. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy
3rd European Marketing Conference, Frankfurt Am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
43. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları: Erzurum’da Bir Uygulama
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2011 - 01 Temmuz 2001, ss.219-234, (Tam Metin Bildiri)
44. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları: Erzurum’da Bir Uygulama
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran 2011 - 01 Temmuz 2001, ss.219-234, (Tam Metin Bildiri)
50. Consumers Point of View on Brand Equity and Brand Extension Strategies according to the Level of Consumer Innovativeness
Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
51. Consumers Point of View on Brand Equity and Brand Extension Strategies according to the Level of Consumer Innovativeness
Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
54. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
55. Tüketicilerin Markaya İlişkin Hedonik ve Faydacı Algılamalarının Marka Değeri Boyutlarına Etkisi Ulusal VeGlobal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Uygulama
14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
60. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
61. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE
5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
62. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
63. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services
The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
66. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
67. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları
6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
68. KOBİlerde Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
I. İktisat ve İşletme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Nisan 1987, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
69. KOBİlerde Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri
I. İktisat ve İşletme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Nisan 1987, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
22
9. Küreselleşmenin KOBİ'lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri
Küreselleşme Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, X, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2016
10. Küreselleşmenin KOBİ'lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri
Küreselleşme Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, X, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2016
11. Rasyonel Seçim Teorisi
Pazarlama Teorileri, X, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.1-20, 2014
12. Rasyonel Seçim Teorisi
Pazarlama Teorileri, X, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.1-20, 2014
13. CONSUMERS' POINT OF VIEW ON BRAND EQUITY AND BRAND EXTENSION STRATEGIES ACCORDING TO THE LEVEL OF CONSUMER INNOVATIVENESS
INTERDISCIPLINARY PERSPECTIVES ON SOCIAL SCIENCES, X, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Londra, ss.1-20, 2013
14. CONSUMERS' POINT OF VIEW ON BRAND EQUITY AND BRAND EXTENSION STRATEGIES ACCORDING TO THE LEVEL OF CONSUMER INNOVATIVENESS
INTERDISCIPLINARY PERSPECTIVES ON SOCIAL SCIENCES, X, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Londra, ss.1-20, 2013
15. Pazarlama İlkeleri
Pazarlama İlkeleri, Aysel Erciş, Editör, Atatürk Üniversitesi Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-250, 2012
16. Pazarlama İlkeleri
Pazarlama İlkeleri, Aysel Erciş, Editör, Atatürk Üniversitesi Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-250, 2012
17. 4. Ünite: Pazarlama Bilgi Sistemleri
Pazarlama İlkeleri, E., Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2012
18. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
19. Sağlık Hizmetlerinde Müşteri Memnuniyeti
Detay Yayıncılık, Ankara, 2008
20. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Detay Yayınevi, Ankara, 2008
21. Sigorta Hizmetlerinde Marka Değeri ve Marka Güveni
Detay Yayınevi, Ankara, 2008
22. Pazarlama İlkeleri
Atatürk Üniversitesi İİBF, 1993
Metrikler
Yayın (WoS)
53
Yayın (Scopus)
54
Atıf (WoS)
131
H-İndeks (WoS)
4
Atıf (Scopus)
40
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
35
H-İndeks (Scholar)
2
Atıf (TrDizin)
10
H-İndeks (TrDizin)
2
Atıf (Sobiad)
3
H-İndeks (Sobiad)
1
Atıf (Diğer Toplam)
37
Proje
5
Tez Danışmanlığı
3