Yayınlar & Eserler

Makaleler 104
Tümü (104)
SCI-E, SSCI, AHCI (43)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (47)
ESCI (4)
Scopus (49)
TRDizin (55)
Diğer Yayınlar (38)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 69

1. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler

12. Ulusal Pazarlama Kongresi, Sakarya, Türkiye, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

3. Effect of Social Media Marketing Activities on Brand Loyalty: The Mediator Role of E-Brand Love and Branding Co-Creation

9TH INTERNATIONALCONFERENCE ON LEADESHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

4. THE EFFECT OF CULTURAL DIMENSIONS AND SELF-EFFICACY OF THE INDIVIDUAL ON THE ATTITUDE OF GREEN PRODUCTS AND CHANGE IN BEHAVIOR

9th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management:Leadership, Innovation, Media and Communication, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. EXAMINATION OF SELF STRUCTURE, INTERPERSONAL INFLUENCE, TRUST AND ATTITUDE TOWARDS THE BRAND THROUGHOUT THE PROCESS OF DEVELOPING EMOTIONAL BRAND ATTACHMENT

9th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management:Leadership, Innovation, Media and Communication, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)

8. BENLİK-MARKA BAĞININ MARKA SADAKATİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE MARKA AŞKI VE DENEYİMİNİN ARACILIK ROLÜ

GLOBAL BUSINESS RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Mayıs 2019, cilt.9, ss.285-294, (Tam Metin Bildiri)

10. Selfless or Skeptical Consumer?

THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

11. The Effect of Inertia and Satisfaction on Consumer Loyalty in Online Shopping Sites

THE 14TH INTERNATIONALSTRATEGIC MANAGEMENTCONFERENCE, 12 - 14 Temmuz 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Geri Dönüşüm Bilinci ve Uygulanabilirliği Üzerine Bir Araştırma

Uluslarası Uygulamalı İşletme, Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Sempozyumu, Bayburt, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.30, (Özet Bildiri)

19. BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ... PAZARLAMANIN BÜYÜLÜ BİR DÜNYASI VARMIŞ: PAZARLAMADA HİKÂYE ANLATIMI

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

21. Study of the Effect of Consumption Values on the Environmental Concern in terms of Purchasing Behavior

7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LEADERSHIP, TECHNOLOGY, INNOVATION AND BUSINESS MANAGEMENT, MARMARİS, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)

22. Determination of Fanatic Consumer Behaviors at the Personality Level

7th Internatıonal Conference On Leadershıp, Technology, Innovatıon And Busıness Management, 9 - 11 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. The Influence of Customer Value, Brand Trust, and Self Congruity in Creating Emotional Brand Attachment

7th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management 2017 (ICLTIBM-2017), Muğla, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri)

24. The Influence of Customer Value, Brand Trust, and Self Congruity in Creating Emotional Brand Attachment

7th International Conference on Leadership, Technology, Innovation and Business Management 2017 (ICLTIBM-2017), Muğla, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.78-88, (Tam Metin Bildiri)

26. Relationship among big five personality traits, compulsive buying and variety seeking

2nd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.28, (Özet Bildiri)

28. Identifying the Influence of Addictive Consumption on the Repurchase Intention

6th international conference on leadership technology innovation and business management, 28 - 30 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

29. Determining the Influence of Fanatical Tendencies onConsumption Styles Based on Lifestyles

4th International Conference on New Challenges in Management and Business, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

30. MATERIALISM AND ITS ASSOCIATED CONCEPTS

4th International Conference on New Challenges in Management and Business, 5 - 06 Eylül 2016, (Tam Metin Bildiri)

31. TERSİNE LOJİSTİK KAPSAMINDA E ATIK SORUNU ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK DAVRANIŞSAL DEĞİŞİM STRATEJİLERİNİN DERECELENDİRİLMESİ

Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2016, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

32. Innovation: A comparative case study of Turkey and South Korea

12th International Strategic Management Conference (ISMC), Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2016, cilt.235, ss.701-708, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

33. Analysis of The World's Most Innovative Companies on The Basic Of Industry: 2005-2014

World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.1081-1086, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

34. ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2014, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

35. ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME YÖNTEMLERİ İLE OTEL İŞLETMELERİNDE REKABETÇİ PAZARLAMA STRATEJİSİ SEÇİMi

19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2014, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

36. The Effect of Product Development and Management on Innovation Strategies

First Sarajevo International Conference-Global Crisis and Countries in Transition, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 03 Mart 2014, cilt.1, ss.187-222, (Tam Metin Bildiri)

37. The Effect of Product Development and Management on Innovation Strategies

First Sarajevo International Conference-Global Crisis and Countries in Transition, Sarajevo, Bosna-Hersek, 1 - 03 Mart 2014, cilt.1, ss.187-222, (Tam Metin Bildiri)

38. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy

3rd European Marketing Conference, Frankfurt Am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

39. The Effects of Consumers Brand Equity Perceptions on Brand Extension Strategy

3rd European Marketing Conference, Frankfurt Am Main, Almanya, 15 - 16 Ağustos 2013, cilt.2, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

40. Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri

I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi, Baku, Azerbaycan, 25 - 28 Kasım 2012, cilt.2, ss.507-517, (Tam Metin Bildiri)

41. Tüketici Yenilikçilğinin Moda Ürünleri Benimseme Eğilimi Üzerindeki Etkileri

I. Uluslararsı İşletme Yönetimi ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kongresi, Baku, Azerbaycan, 25 - 28 Kasım 2012, cilt.2, ss.507-517, (Tam Metin Bildiri)

42. The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions

8th International Strategic Management Conference, Barcelona, İspanya, 21 - 23 Haziran 2012, cilt.58, ss.1395-1404, (Tam Metin Bildiri) identifier

45. Attitudes towards Mobile Advertising - A Research to Determine the Differences between the Attitudes of Youth and Adults

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

46. Kano model application in new product development and customer satisfaction (adaptation of traditional art of tile making to jewelries)

7th International Strategic Management Conference, Paris, Fransa, 30 Haziran - 02 Temmuz 2011, cilt.24, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

47. The Role of Personality Traits in Status Consumption A Study into Domestic and Foreign Brands

6. International Strategic Management Conference, St.Petersburg, Rusya, 8 - 10 Temmuz 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

48. Investigation of the effect of brand equity on switching cost in industiral markets

EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

49. Investigation of the effect of brand equity on switching cost in industiral markets

EBES Conference, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

50. Consumers Point of View on Brand Equity and Brand Extension Strategies according to the Level of Consumer Innovativeness

Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

51. Consumers Point of View on Brand Equity and Brand Extension Strategies according to the Level of Consumer Innovativeness

Interdisciplinary Perspectives on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2010, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

52. Kobilerin Tedarikçi Firmalara Yönelik Tatmin ve Bağlılık Düzeylerini Etkileyen Faktörler

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

53. Kobilerin Tedarikçi Firmalara Yönelik Tatmin ve Bağlılık Düzeylerini Etkileyen Faktörler

14. Ulusal Pazarlama Kongresi, Yozgat, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2009, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

56. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

57. Decision Making Styles And Personal Values Of Bosnian And Turkish Young People

II. Scientific Conference MIBES, Larissa, Yunanistan, 4 - 06 Haziran 2008, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

58. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

59. The Factors Which Affect Retail Loyalty A Model Study

International Conference on Business Management and Economics, Erzurum, Türkiye, 1 - 04 Şubat 2008, ss.4, (Tam Metin Bildiri)

60. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

61. DECISION MAKING STYLES AND PERSONAL VALUES OFYOUNG PEOPLE

5th International Congress Marketing trends, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2006, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

62. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

63. A Study in Erzurum on the Attitudes of Small and Medium Firms Towards Logistics Services

The International Assocation of Maritime Economics, 11.IAME Conference, İzmir, Türkiye, 30 Haziran - 02 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

64. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

65. Alıcı Satıcı İlişkilerinde Güven Ve Oluşumuna Etki Eden Değişkenler Bir Uygulama

8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

66. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

67. Kültürel Uyum ve Orta Ölçekli İşletme Çalışanlarının Pazarlama Kültürüne Yönelik Tutumları

6. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, cilt.3, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

68. KOBİlerde Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri

I. İktisat ve İşletme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Nisan 1987, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

69. KOBİlerde Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri

I. İktisat ve İşletme Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 20 - 22 Nisan 1987, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 22

1. Elements of The Sustainable Marketing Mix

Studies on Sustainability Research, X, Editör, Lambert Academic Publishing, X, ss.1, 2017

2. Developing Sustainable Marketing Strategy

Studies on Sustainability Research, X, Editör, Lambert Academic Publishing, X, ss.1, 2017

3. Elements of The Sustainable Marketing Mix

Studies on Sustainability Research, X, Editör, Lambert Academic Publishing, X, ss.1, 2017

4. Developing Sustainable Marketing Strategy

Studies on Sustainability Research, X, Editör, Lambert Academic Publishing, X, ss.1, 2017

5. Developing Sustainable Marketing Strategy

Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut Bayramoğlu, Editör, Lambert Academic Publishing, ss.1-24, 2017

6. Elements of The Sustainable Marketing Mix

Studies on Sustainability Research, Enes Emre Başar, Turgut Bayramoğlu, Editör, Lambert, ss.105-125, 2017

7. Developing Sustainable Marketing Strategy

Studies on Sustainability Research, , Editör, Lambert Academic Publishing, ss.11-25, 2017

8. Elements of The Sustainable Marketing Mix

Studies on Sustainability Research, , Editör, Lambert Academic Publishing, ss.105-127, 2017

9. Küreselleşmenin KOBİ'lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri

Küreselleşme Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, X, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2016

10. Küreselleşmenin KOBİ'lerin Uluslararasılaşmaları Üzerindeki Etkileri

Küreselleşme Ekonomik ve Sosyal Eğilimler, X, Editör, Savaş Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2016

11. Rasyonel Seçim Teorisi

Pazarlama Teorileri, X, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.1-20, 2014

12. Rasyonel Seçim Teorisi

Pazarlama Teorileri, X, Editör, Media Cat Kitapları, İstanbul, ss.1-20, 2014

13. CONSUMERS' POINT OF VIEW ON BRAND EQUITY AND BRAND EXTENSION STRATEGIES ACCORDING TO THE LEVEL OF CONSUMER INNOVATIVENESS

INTERDISCIPLINARY PERSPECTIVES ON SOCIAL SCIENCES, X, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Londra, ss.1-20, 2013

14. CONSUMERS' POINT OF VIEW ON BRAND EQUITY AND BRAND EXTENSION STRATEGIES ACCORDING TO THE LEVEL OF CONSUMER INNOVATIVENESS

INTERDISCIPLINARY PERSPECTIVES ON SOCIAL SCIENCES, X, Editör, Cambridge Scholar Publishing, Londra, ss.1-20, 2013

15. Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri, Aysel Erciş, Editör, Atatürk Üniversitesi Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-250, 2012

16. Pazarlama İlkeleri

Pazarlama İlkeleri, Aysel Erciş, Editör, Atatürk Üniversitesi Aöf Yayınları, Erzurum, ss.1-250, 2012

17. 4. Ünite: Pazarlama Bilgi Sistemleri

Pazarlama İlkeleri, E., Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1, 2012

22. Pazarlama İlkeleri

Atatürk Üniversitesi İİBF, 1993
Metrikler

Yayın

209

Yayın (WoS)

53

Yayın (Scopus)

54

Atıf (WoS)

131

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

35

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

37

Proje

5

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları