Makaleler
39
Tümü (39)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (20)
2. Error-based Activity Applications in Sixth Grade Fraction Teaching
Studia Paedagogica
, cilt.29, sa.2, ss.33-65, 2024 (Scopus)
9. SINIF HATA İKLİMİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.44, sa.1, ss.100-109, 2022 (Hakemli Dergi)
10. Geogebra in the Correction and Understanding of Errors Regarding the Concept of Asymptote
Shanlax International Journal of Education
, cilt.10, sa.2, ss.67-79, 2022 (Hakemli Dergi)
12. How Do Teacher Candidates Perceive the Concept of Zero?
Educational Research: Theory and Practice
, cilt.33, sa.3, ss.19-34, 2022 (Hakemli Dergi)
15. Matematiksel Modeller ile Öğretimde Hata Temelli Aktiviteler
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.40, ss.45-59, 2021 (Hakemli Dergi)
17. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Modellemeye İlişkin Hata Yaklaşımlarının İncelenmesi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.871-882, 2020 (Hakemli Dergi)
18. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Konu Alan Bilgilerinin Gelişiminde Hata Temelli Aktiviteler: Kesirlerle Toplama İşlemi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.27, ss.23-52, 2019 (Hakemli Dergi)
21. HATA TEMELLİ ÖĞRENME ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Turkish Studies
, cilt.11, ss.65-76, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Mathematics Self efficacy and Mistake handling Learning as Predictors of Mathematics Anxiety
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, ss.65-71, 2016 (Hakemli Dergi)
27. Literatür ışığında öğretmen davranışları
EKEV Akademi Dergisi
, 2013 (Hakemli Dergi)
28. Fonksiyonlarla ilgili Bazı kavram Yanılgıları
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
31. Visualization approach in teaching process of linear algebra
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.4040-4044, 2011 (Hakemli Dergi)
32. Pre Service mathematics teacher s multiple representation competencies about determinant concept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2554-2558, 2011 (Hakemli Dergi)
35. Matematik Öğretmen Adaylarının Limit Kavramını Kavramsal Anlamaları Üzerine
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, ss.279-291, 2011 (Hakemli Dergi)
36. Secondary school mathematics teacher s approaches to students possible mistakes
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.2569-2573, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
23
1. Zorluklara Karşı Direnç: Öğretmen Faktörünün Akademik Yılmazlık Üzerine Etkisine İlişkin Sistematik Bir Derleme
X11. International Eurasian Educational Research Congress, Ağrı, Türkiye, 25 - 28 Haziran 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri)
5. Hata İklimi Temel Alınarak 5e Modeline Göre Oluşturulmuş Ders Planlarının İncelenmesi
X International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, ss.887-888, (Özet Bildiri)
6. Olumlu Hata İklimi ve Çerçeve Programının Tanıtılması
14. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi , İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Mayıs 2023, ss.205-207, (Özet Bildiri)
10. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DÖRT İŞLEMİ ANLAMLANDIRABİLMEBECERİLERİNİN İNCELENMESİ
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
11. TÜRKİYE’DE EĞİTİM ALANINDA FETEMM (STEM) İLE İLGİLİ YAPILANYÜKSEK LİSANS VE DOKTORA TEZLERİNİN İÇERİK ANALİZİ
V. Uluslararası TURKCESS Eğitim veSosyal Bilimler Kongresi, 27 - 29 Haziran 2019
12. Öğretmen Adaylarının Olasılık Konusuna İlişkin Hata Yaklaşımları
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
13. Matematiksel Algıda Görselleştirme
12.MatematikSempozyumu(ToplumdaMatematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
14. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Oğrenimi Üzerine Bazı Tespitler
12. Matematik Sempozyumu(Toplumda Matematik), Türkiye, 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
15. Lineer Cebrin Kavramsal Öğrenimi Üzerine Bazı tespitler Matrislerde Çarpma
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
16. Matematik Öğretmen Adaylarının 0 ile İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Konu Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
17. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, 20 - 22 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
18. Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Eşitsizlikler Konusundaki Matematik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
11. Matematik Sempozyumu(Anadolu’da Matematik), Türkiye, 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
19. Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
11. Matematik Sempozyumu. (Anadolu’da Matematik), Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
20. Matematik Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Öğretim Strateji Yöntem ve Teknikleri Bağlamında Belirlenmesi
X.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 30 Temmuz 2012, (Özet Bildiri)
21. Investigation of Pre Service Mathematics Teachers Subject Matter Knowledge in terms of Their Approaches to Errors
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
22. Pre Service Mathematics Teachers Approach to Students Possible Mistakes in Square Root Number
I st International Symposium of Iğdır, 19 - 21 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
23. Ortaöğretim Matematik Birinci ve Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Bilgiyi Transfer Edebilme Yetilerinin İncelenmesi
IX.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
8
2. Solo Taksonomisi
Eğitim Taksonomileri, Etem Yeşilyurt, Editör, Vizetek Yayıncılık, ss.73-90, 2022
4. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARI İÇİN MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE HATA TEMELLİ AKTİVİTELER
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
5. MATEMATİK ÖĞRETİMİNİN TEMELLERİ
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
7. Matematik Öğretiminde Hata Temelli Aktiviteler
ERTUAL Akademi, Erzurum, 2019
8. Matematik Öğretiminin Temelleri
Ertual Akademi, 2019