Yayınlar & Eserler

Makaleler 34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Öğretmen Adaylarının Üretken Yapay Zeka Kullanımına İlişkin Davranış ve Tutumları

4th International Turkic World Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Baku, Azerbaycan, 7 - 09 Kasım 2025, ss.838-843, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarında Öğretme ve Öğrenme Anlayışlarının İncelenmesi

4th International Turkic World Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Baku, Azerbaycan, 7 - 09 Kasım 2025, ss.830-837, (Tam Metin Bildiri)

5. How Realistic are ECTS Credits from the Student's Perspective?

The 5th International Conference on Economics and Social Sciences, Romanya, 16 Haziran 2022, ss.451-457, (Tam Metin Bildiri)

7. Internationalization Race of Universities in Turkey: Public vs Private

Global Conference on Education and Research, Florida, Amerika Birleşik Devletleri, 8 - 10 Haziran 2021, (Tam Metin Bildiri)

8. STEM Eğitiminde Arduino Tabanlı Etkinlikler ve Bir Etkinlik Örneği

14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

9. Comparison of Physics-I Course in Undergraduate Physics Education and Physics Programs

8th INTERNATIONAL CONGRESS ON CURRICULUM AND INSTRUCTION CURRICULUM STUDIES IN LIFE LONG LEARNING, Burdur, Türkiye, 25 Mart 2021, ss.447-448, (Özet Bildiri)

10. ÖĞRENCİLERİN BİREYSEL İHTİYAÇLARINI DİKKATE ALMANIN FEN OKURYAZARLIK PUANLARINA ETKİSİ: PISA 2018 TÜRKİYE ÖRNEKLEMİ

9. SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Türkiye, 22 Şubat 2021, ss.871, (Özet Bildiri)

11. ARDUİNO TEMELLİ KODLAMA EĞİTİMİ İLE İLGİLİ LİSE ÖĞRENCİLERİNİN DÜŞÜNCELERİ

FATİH Projesi Eğitim Teknolojileri Zirvesi, Türkiye, 2 - 03 Kasım 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. High School Students’ Opinions about Physics Education Held with Differentiated Instruction

ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7039-7041, (Tam Metin Bildiri)

13. CLASSROOM CLIMATE IN SCIENCE TEACHING BASED ON CRITICAL PEDAGOGY

ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7033-7038, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. Analysis of the relationship between undergraduate students’ physics succeses and their abilities

10th Annual International Conference ofEducation,Recearch and Innovation (ICERI2017), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

15. KALDIRMA KUVVETİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

16. Using Differentiated Instruction in High Schools for Physics

International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

17. The Effect of 7E Model on Conceptual Success of Students in Physics Education

International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

18. The Description of the Learning Environment in Physics Lesson with 7E Model Teaching Activities

International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

19. Differentiated Instruction for Physics Education An experimental Investigation

1st International Physics Conference at the Anatolian Peak, 25 - 27 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

20. Teachers Opinions about Individual Differences in Students in Regular Classrooms

International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

21. Using Differentiated Instruction in High Schools for PhysicsEducation

International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

22. High School Students Misconceptions About Projectile Motion

16th International Academic Conference, Amsterdam, Hollanda, 12 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

23. High School Students Views About 7e Model In The Unit Of Electromagnetism

16th InternationalAcademic Conference, Amsterdam, Hollanda, 12 - 15 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

25. Correct the Deficiency of Pre service Physics Teachers Knowledge with Differentiated Instruction

New Perspectives in Science Education, Floransa, İtalya, 14 - 15 Mart 2014, (Özet Bildiri)

29. THE ATTITUDES OF PHYSICS TEACHER CANDIDATES TOWARDS THE CONCEPTS IN SPECIAL THEORY OF RELATIVITY AND THEIR EVALUATION DESIGNS

7th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 4 - 06 Mart 2013, ss.129-135, (Tam Metin Bildiri) identifier

30. THE EFFECT OF 7E MODEL ON ACADEMIC ACHIEVEMENTS AND RETENTION IN THE UNIT "ELECTRICITY IN OUR LIFE" 6TH GRADE SCIENCE AND TECHNOLOGY COURSE

7th International Technology, Education and Development Conference (INTED), Valencia, İspanya, 4 - 06 Mart 2013, ss.161-165, (Tam Metin Bildiri) identifier
Kitaplar 6

1. EĞİTİM KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDE PROGRAM AKREDİTASYONU

EĞİTİMDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ, ŞİMŞEK HÜSEYİN, KULA SULTAN SELEN, Editör, NEU PRESS, ss.151-174, 2024

2. FEN EĞİTİMİNDE FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM

FEN EĞİTİMİNDE DÖNÜŞÜM:TEKNOLOJİ, MANTIK VE EĞİLİMLER, GÜRBÜZ FATİH, Editör, Iksad Publications, ss.111-127, 2024

3. STEM EĞİTİMİNDE EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARI

FEN EĞİTİMİNDE GÜNCEL VE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR, Prof. Dr. FATİH GÜRBÜZ, Editör, İksad publishing house, Ankara, ss.145-157, 2023

4. A NEW TECHNOLOGICAL TOOL FOR TEACHING PHYSICS: ARDUINO

INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES II, Bengü, Elif, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.65-89, 2022

5. YÜKSEKÖĞRETİMDE İZOMORFİZMDEN KAÇIP KALİTEYİ YAKALAMAK

EĞİTİM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, Prof. Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-173, 2022

6. Laser ve Uygulamaları

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI, Prof. Dr. Salih ÇEPNİ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.31-51, 2020
Metrikler

Yayın

70

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

61

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

83

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

6

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

14

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları