Makaleler
34
Tümü (34)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (3)
Scopus (9)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (10)
6. Analyzing Position, Velocity and Acceleration Graphs using Arduino
JURNAL PENDIDIKAN FISIKA INDONESIA-INDONESIAN JOURNAL OF PHYSICS EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.36-46, 2023 (ESCI)
15. Farklılaştırılmış Öğretimin Sınıf İklimine Etkisi: Nitel Bir Çalışma
Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1048-1068, 2019 (Hakemli Dergi)
16. Philosophical Issues Arising from Dual Nature of Light in Young’s Double-Slit Experiment
Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University
, cilt.7, ss.107-112, 2019 (Hakemli Dergi)
17. Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.961-971, 2018 (Hakemli Dergi)
18. HOW IS THE LEARNING ENVIRONMENT IN PHYSICS LESSON WITH USING 7E MODEL TEACHING ACTIVITIES
European Journal of Education Studies
, cilt.3, ss.1-28, 2017 (Hakemli Dergi)
19. The Effect of 7E Model on Conceptual Success of Students in The Unit of Electromagnetism
European Journal of Physics Education
, cilt.7, ss.1-37, 2017 (Hakemli Dergi)
20. 7E Öğrenme Modeline Uygun Olarak Çalışma Yaprağı Hazırlama (Elektromanyetizma Ünitesi Örneği)
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.268-292, 2017 (Hakemli Dergi)
21. The Role of Computer Aided Instruction in Science Courses and the Relevant Misconceptions of Pre service Teachers
Journal of Education and Practice
, cilt.7, ss.67-71, 2016 (Hakemli Dergi)
22. Comparison of Test Scores Obtained by Eighth Graders onIllustrated and Abstract Content Questions A Quantitative
Journal of Education and Practice
, cilt.7, ss.30-34, 2016 (Hakemli Dergi)
23. Fizik Öğretmen Adaylarının 12 Sınıf Elektrik ve Elektronik Konusu ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.41-54, 2016 (Hakemli Dergi)
24. Elektromanyetizma Konusunda Kavramsal Başarı Testi Geliştirilmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.117-139, 2016 (Hakemli Dergi)
25. Bireysel Farklıkların Öğretim Sürecine Yansımasına Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Nitel Bir Araştırma
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
26. Bireysel Farklılıkların Öğretim Sürecine Yansımasına Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Nitel Bir Araştırma
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.431-444, 2016 (Hakemli Dergi)
29. Modern Fiziğe Karşı Negatif Algılar ve Yabancılaşma Algısının Nedenleri Lisans Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.771-794, 2016 (Hakemli Dergi)
30. Fizik Öğretmeni Adaylarının 12 Sınıf Elektrik Ve Elektronik Konusunu İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.41-54, 2016 (Hakemli Dergi)
32. YGS VE LYS SINAVLARINDAKİ FİZİK SORULARININÖĞRETİM PROGRAMI AÇISINDAN VE BLOOM TAKSONOMİSİBİLİŞSEL ALAN DÜZEYİ AÇISINDAN ANALİZİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, ss.309-315, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
30
3. YÜKSEKÖĞRETİMDE DEĞERLENDİRME VE KALİTE GÜVENCESİ: PROGRAM ÖZ DEĞERLENDİRME VE AKRAN DEĞERLENDİRMEDE ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ’NİN UYGULAMALARI
2024 YÖKAK Uluslararası Kalite Güvencesi ve Akreditasyon Konferansı, 25 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
12. High School Students’ Opinions about Physics Education Held with Differentiated Instruction
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7039-7041, (Tam Metin Bildiri)
13. CLASSROOM CLIMATE IN SCIENCE TEACHING BASED ON CRITICAL PEDAGOGY
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7033-7038, (Tam Metin Bildiri)
14. Analysis of the relationship between undergraduate students’ physics succeses and their abilities
10th Annual International Conference ofEducation,Recearch and Innovation (ICERI2017), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
15. KALDIRMA KUVVETİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
27. Comparison of Two Different Techniques on Students
INTEND 2013, 4 - 06 Mart 2013, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
6
1. EĞİTİM KALİTE GÜVENCE SİSTEMİNDE PROGRAM AKREDİTASYONU
EĞİTİMDE KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ, ŞİMŞEK HÜSEYİN, KULA SULTAN SELEN, Editör, NEU PRESS, ss.151-174, 2024
4. A NEW TECHNOLOGICAL TOOL FOR TEACHING PHYSICS: ARDUINO
INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES II, Bengü, Elif, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.65-89, 2022
5. YÜKSEKÖĞRETİMDE İZOMORFİZMDEN KAÇIP KALİTEYİ YAKALAMAK
EĞİTİM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, Prof. Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-173, 2022