SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Onuncu Sınıf Fizik Dersi Elektrik Konusu ile İlgili Ölçme Aracı Geliştirilmesi ve Öğrencilerin Ön Bilgilerinin Tespit Edilmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.217-239, 2020 (Hakemli Dergi)
Farklılaştırılmış Öğretimin Sınıf İklimine Etkisi: Nitel Bir Çalışma
Cumhuriyet International Journal of Education – Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.4, ss.1048-1068, 2019 (Hakemli Dergi)
Philosophical Issues Arising from Dual Nature of Light in Young’s Double-Slit Experiment
Journal of Social Sciences of Mus Alparslan University
, cilt.7, ss.107-112, 2019 (Hakemli Dergi)
Eleştirel Pedagoji İlkelerine Göre Yapılan Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, ss.961-971, 2018 (Hakemli Dergi)
HOW IS THE LEARNING ENVIRONMENT IN PHYSICS LESSON WITH USING 7E MODEL TEACHING ACTIVITIES
European Journal of Education Studies
, cilt.3, ss.1-28, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effect of 7E Model on Conceptual Success of Students in The Unit of Electromagnetism
European Journal of Physics Education
, cilt.7, ss.1-37, 2017 (Hakemli Dergi)
7E Öğrenme Modeline Uygun Olarak Çalışma Yaprağı Hazırlama (Elektromanyetizma Ünitesi Örneği)
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.268-292, 2017 (Hakemli Dergi)
The Role of Computer Aided Instruction in Science Courses and the Relevant Misconceptions of Pre service Teachers
Journal of Education and Practice
, cilt.7, ss.67-71, 2016 (Hakemli Dergi)
Comparison of Test Scores Obtained by Eighth Graders onIllustrated and Abstract Content Questions A Quantitative
Journal of Education and Practice
, cilt.7, ss.30-34, 2016 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmen Adaylarının 12 Sınıf Elektrik ve Elektronik Konusu ile İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.41-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Bireysel Farklıkların Öğretim Sürecine Yansımasına Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Nitel Bir Araştırma
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.2, 2016 (Hakemli Dergi)
Elektromanyetizma Konusunda Kavramsal Başarı Testi Geliştirilmesi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.117-139, 2016 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmeni Adaylarının 12 Sınıf Elektrik Ve Elektronik Konusunu İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, ss.41-54, 2016 (Hakemli Dergi)
Modern Fiziğe Karşı Negatif Algılar ve Yabancılaşma Algısının Nedenleri Lisans Öğrencileri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, ss.771-794, 2016 (Hakemli Dergi)
Bireysel Farklılıkların Öğretim Sürecine Yansımasına Dair Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi Nitel Bir Araştırma
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.431-444, 2016 (Hakemli Dergi)
YGS VE LYS SINAVLARINDAKİ FİZİK SORULARININÖĞRETİM PROGRAMI AÇISINDAN VE BLOOM TAKSONOMİSİBİLİŞSEL ALAN DÜZEYİ AÇISINDAN ANALİZİ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, ss.309-315, 2014 (Hakemli Dergi)
7E Modelinin 6 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi YaşamımızdakiElektrik Ünitesinde Akademik Başarı ve Kalıcılığa Etkisi
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.10, ss.80-94, 2013 (Scopus)
The Viewpoints of Physics Teacher Candidates Towards the Concepts in Special Theory of Relativity and Their Evaluation Designs
International Journal of Academic Research
, cilt.5, ss.492-500, 2013 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
High School Students’ Opinions about Physics Education Held with Differentiated Instruction
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7039-7041
CLASSROOM CLIMATE IN SCIENCE TEACHING BASED ON CRITICAL PEDAGOGY
ICERI2017 (10th annual International Conference of Education, Researchand Innovation), İspanya, 16 - 18 Kasım 2017, ss.7033-7038
Analysis of the relationship between undergraduate students’ physics succeses and their abilities
10th Annual International Conference ofEducation,Recearch and Innovation (ICERI2017), Sevilla, İspanya, 16 - 18 Kasım 2017
KALDIRMA KUVVETİ KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE UYGULANAN FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM YÖNTEMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Comparison of Two Different Techniques on Students
INTEND 2013, 4 - 06 Mart 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
A NEW TECHNOLOGICAL TOOL FOR TEACHING PHYSICS: ARDUINO
INTERNATIONAL RESEARCH IN EDUCATION SCIENCES II, Bengü, Elif, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.65-89, 2022
YÜKSEKÖĞRETİMDE İZOMORFİZMDEN KAÇIP KALİTEYİ YAKALAMAK
EĞİTİM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XI, Prof. Dr. Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, ss.163-173, 2022