Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (5)
Scopus (18)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Türkiye'deki Tasarım Temelli Öğrenme Çalışmalarının Meta-Sentezi

Abant 3rdInternational Symposium on Current Academic Studies, 17 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

2. Hemşirelik Öğrencilerinin Akademik Motivasyonu, Mesleki Benlik Saygısı ve Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi

2nd International Congress on Health Sciences and Multidisciplinary Approaches, Erzurum, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2023, (Özet Bildiri)

3. Sınıf öğretmeni adaylarının araştırma-sorgulamaya dayalı öğretim ile ilgili görüşleri

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 08 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

4. Sınıf öğretmeni adaylarının araştırma-sorgulamaya dayalı öğretimi fen bilimleri dersinde kullanmaya ilişkin niyet ve inançları

Xth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2023, (Özet Bildiri)

6. Tasarım Temelli Fen Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisi

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 19 Eylül 2020, (Özet Bildiri)

9. Turkish pre-service primary school teachers’ beliefs about addressing science process skills

9th International Congress on New Trends in Education, 10 - 12 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

10. How Constructivist Learning Environment is Associated with Self-Efficacy towards Learning Science?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

11. Prospective Science Teachers’ Self-Efficacy about Teaching and Teaching Practice with Their Ideas on Mentoring

Emerging Researchers’xx Conference, Copenhagen, Danimarka, 21 - 22 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

12. PERCEIVED TEACHER SUPPORT, STUDENT MOTIVATION, AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS

International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

13. PERCEIVED TEACHER SUPPORT STUDENT MOTİVATİON AND ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS: A PATH ANALYSIS

International conference on research in education and science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

14. The Relationship between Constructivist Learning Environment and Students’ Critical Thinking Dispositions in Science

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

15. THE ROLE OF TEACHER’S BEHAVIORS IN STUDENTS’ COLLECTIVE ENGAGEMENT IN SCIENCE CLASS

International Conference on Research in Education and Science, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. TEACHERS’ AUTONOMY SUPPORT AND CLASSMATES’ SUPPORT AS PREDICTORS OF STUDENTS’ BASIC PSYCHOLOGICAL NEEDS IN SCIENCE

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Perceived teacher support, student motivation and engegament in science class: a path analysis

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

18. The role of teacher’s behaviour in students’ collective engegament in science class

International Conference on Research in Education Science, Aydın, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

19. The role of teaching practice in enhancing teaching efficacy beliefs of preservice science teachers

11th International Balkan Education and Science Congress, 12 - 14 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

20. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Katılımı ve Hedef Yönelimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

21. Düşük Sosyoekonomik Düzeydeki Öğrencilerin FETEMM e Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Social Network Role on Peer and Tutor Feedback An Evaluation

International Congress on Education, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 2 - 05 Haziran 2016, (Tam Metin Bildiri)

24. STEM career interest of low socioeconomic students

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

25. Adaptation of Teacher Efficacy and Attitudes Toward STEM T STEM Survey into Turkish

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

30. Fen Bilgisi öğretmen adaylarının ideal öğretmen-öğrenci etkileşimi algılarının araştırılması

Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. STEM Eğitimi Yaklaşımında Ölçme ve Değerlendirme

STEM Eğitimi Yaklaşımı, Dr. Öğr. Üyesi Murat Akarsu, Doç. Dr. Nilüfer Okur Akçay, Doç. Dr. Rıdvan Elmas, Editör, PEGEM Akademi, ss.163-191, 2022

2. Tasarım temelli fen öğretimi

İlkokulda fen öğretimi, Bilican Kader, Şenler Burcu, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.267-290, 2021

3. Özdüzenleme ve Ödev İlişkisi: Ödev Özdüzenlemesi

Özdüzenleme: Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler, Sakız G., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.188-217, 2014
Metrikler

Yayın

71

Yayın (WoS)

14

Yayın (Scopus)

18

Atıf (WoS)

158

H-İndeks (WoS)

6

Atıf (Scopus)

193

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

6

Proje

4

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları