SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Digital Storytelling in Life Studies Teaching Course: Process and Project Evaluation
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.401-444, 2024 (Hakemli Dergi)
Sosyal Bilgiler Dersinde Alternatif Bir Öğretim Süreci: Dijital Öykülerle Öğreniyorum
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.56, sa.1, ss.1-33, 2023 (Hakemli Dergi)
Developing The Historical Thinking Skill Scale at the Secondary School Level
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, ss.413-440, 2022 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Değer Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.15, ss.3527-3550, 2022 (Hakemli Dergi)
Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.499-518, 2022 (Hakemli Dergi)
General Trends of Studies on Flipped Classroom Models: Bibliometrics Mapping and Content Analysis
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.2, ss.564-587, 2021 (Hakemli Dergi)
The effect of argumentation-based teaching on developing argument skills of prospective teachers, and on their willingness to debate
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1039-1062, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Değerler Eğitiminin İncelenmesi: Erzurum Örneği
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, ss.343-367, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Yazı Deyip Geçme! Sosyal Bilgiler Öğretiminde Farklı Bir Öğrenme Aracı:Öğrenme Amaçlı Yazma
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 09 Haziran 2022
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Kavramına İlişkin Görüşleri
ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 01 Haziran 2012
Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersin Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Eğitim Fakültesi Örneği
18. ULUSAL EĞEİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, 01 Ekim 2009
Öğretim Teknolojilerinin Eğitim Fakültelerindeki Durumu: Öğrenci Görüşleri
VIII.INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 06 Mayıs 2008
Sınıf Öğretmenlerinin Fiziksel Cezaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XVI. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 05 Eylül 2007
İlköğretim Birinci Kademede Uygulanan Fiziksel Cezanın Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
VI. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 27 Nisan 2007
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyobilimsel Konular ve Öğrenme Amaçlı Yazma
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi, Yavuz AKBAŞ,Ebru GENÇTÜRK GÜVEN,Kerem ÇOLAK, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.465-498, 2023
Sosyobilimsel Konular ve Öğrenme Amaçlı Yazma
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi, Yavuz AKBAŞ, Ebru Gençtürk Güven, Kerem Çolak, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.467-500, 2023
Sorumluluk ve Üretkenlik
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Serpil Pekdoğan,Gökhan Şengün,Mehmet Kanak, Editör, Eğiten Yayınevi, Ankara, ss.255-280, 2022
Erik H. Erikson
Bilim Dünyasında Eğitim, Erol Koçoğlu, Editör, pegem, Ankara, ss.11-18, 2022
Erik H. Erikson ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim II, Doç. Dr. Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.131-148, 2022
Sorumluluk ve Üretkenlik
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Doç. Dr. Serpil PEKDOĞAN Dr. Öğr. Üyesi Gökhan ŞENGÜN Doç Dr. Mehmet KANAK, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.255-280, 2022
Emile Durkheim ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-130, 2022
Karakter Eğitimi ve Temel Kavramlar
Karakter ve Değer Eğitimine Farklı Bakış; Örnek Etkinlikler, Prof. Dr. Salih Zeki GENÇ Doç .Dr. Adem BELDAĞ, Editör, Pegem Akademi, ss.17-30, 2020
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, SEVER, R., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.349-375, 2015
Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Prof. Dr. Ramazan SEVER, Editör, NOBEL, ss.349-375, 2015