Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (11)
Diğer Yayınlar (8)
3. Digital Storytelling in Life Studies Teaching Course: Process and Project Evaluation
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.401-444, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Developing The Historical Thinking Skill Scale at the Secondary School Level
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.12, ss.413-440, 2022 (Hakemli Dergi)
5. Öğretmenlerin Değer Eğitimine İlişkin Görüşlerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.15, ss.3527-3550, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Kavram Öğretimi Sürecine Öğrenme Amaçlı Yazmayı Eklemlemek: Bir Müdahaleli Karma Desen Araştırması
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.499-518, 2022 (Hakemli Dergi)
13. General Trends of Studies on Flipped Classroom Models: Bibliometrics Mapping and Content Analysis
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.8, sa.2, ss.564-587, 2021 (Hakemli Dergi)
15. The effect of argumentation-based teaching on developing argument skills of prospective teachers, and on their willingness to debate
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.13, sa.2, ss.1039-1062, 2021 (Hakemli Dergi)
18. Sınıf Öğretmenlerinin Perspektifinden Değerler Eğitiminin İncelenmesi: Erzurum Örneği
İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.6, ss.343-367, 2017 (Hakemli Dergi)
19. Öğretmen Adaylarının Drama Dersine İişkin Tutumları ve Görüşleri Atatürk Üniversitesi Örneği
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.10, sa.2, ss.454-467, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
20
1. Sosyal Bilgiler dersinde Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin İşitme Engelli Öğrencilerin Duyuşsal ve Bilişsel Öğrenmeleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
13. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-15, (Yayınlanmadı)
2. Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Sosyal Bilgiler Okuryazarlığı Öz yeterlik Ölçeği: Geliştirme ve Uygulama Çalışması
13. uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Tokat, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2025, ss.1-15, (Yayınlanmadı)
3. Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin Kültürel Mirasa Duyarlılık Değerinin Kazandırılmasına ve Yazma Becerilerine Etkisi
9.Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2025, ss.109-110, (Özet Bildiri)
4. Sosyal Bilgiler Dersinde Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Öğrenme Ürünlerine Etkisinin İncelenmesi
9. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2025, (Yayınlanmadı)
7. Yazı Deyip Geçme! Sosyal Bilgiler Öğretiminde Farklı Bir Öğrenme Aracı:Öğrenme Amaçlı Yazma
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Değer Kavramına İlişkin Görüşleri
ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 01 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
16. Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Drama Dersin Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi: Eğitim Fakültesi Örneği
18. ULUSAL EĞEİTİM BİLİMLERİ KURULTAYI, 01 Ekim 2009, (Özet Bildiri)
17. Öğretim Teknolojilerinin Eğitim Fakültelerindeki Durumu: Öğrenci Görüşleri
VIII.INTERNATIONAL EDUCATIONAL TECHNOLOGY CONFERENCE, 06 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
19. Sınıf Öğretmenlerinin Fiziksel Cezaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
XVI. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 05 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
20. İlköğretim Birinci Kademede Uygulanan Fiziksel Cezanın Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
VI. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 27 Nisan 2007, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Dijitalleşme Sürecinin Sosyal Bilgiler Eğitimine İçerik ve Yöntemsel Yansımaları
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler, Prof. Dr. Erol KOÇOĞLU,Doç. Dr. Şule EGÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-52, 2024
2. Dijitalleşme (Teknoloji) ve Sosyal Bilgiler
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler, Prof. Dr. Erol KOÇOĞLU,Doç. Dr. Şule EGÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.409-427, 2024
3. Sosyal Bilgiler Eğitiminde Dijitalleşme Temelli Yapılan Çalışmaların Analizi
Modüler Bağlamda Sosyal Bilgiler (Dijitalleşme Temelli Bakış IV), Prof Dr. Erol KOÇOĞLU,Doç. Dr. Şule EGÜZ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.53-82, 2024
4. Sosyobilimsel Konular ve Öğrenme Amaçlı Yazma
Sosyal Bilgiler Eğitiminde Sosyobilimsel Konular ve Öğretimi, Yavuz AKBAŞ,Ebru GENÇTÜRK GÜVEN,Kerem ÇOLAK, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.465-498, 2023
5. Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Amaçlı Yazma: Kuramsal Temel, Uygulama, Değerlendirme ve Etkinlik Örnekleri
Çağdaş Sosyal Bilgiler Öğretimi(Güncel Konu ve Etkinlik Örnekleriyle), Erdoğan KAYA, Fatih TIKMAN, Hüseyin BAYRAM, Esat YILDIRIM, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.147-176, 2023
6. Sorumluluk ve Üretkenlik
Eğitimde 21. Yüzyıl Becerileri, Doç. Dr. Serpil PEKDOĞAN Dr. Öğr. Üyesi Gökhan ŞENGÜN Doç Dr. Mehmet KANAK, Editör, Eğiten Yayınevi, ss.255-280, 2022
7. Emile Durkheim ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim II, Erol Koçoğlu, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-130, 2022
8. Erik H. Erikson ve Eğitim
Bilim Dünyasında Eğitim II, Doç. Dr. Erol KOÇOĞLU, Editör, Pegem Akademi, ss.131-148, 2022
11. Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Öğretimi, Prof. Dr. Ramazan SEVER, Editör, NOBEL, ss.349-375, 2015