-
2017 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2014 - 2017 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim
-
2012 - 2014 Araştırma Görevlisi Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2006 - 2012 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2003 - 2006 Sınıf Öğretmeni
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Sınıf Öğretmeni
-
Yüksek Lisans
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
DEĞERLER EĞİTİMİ
İLKOKULDA KAVRAM ÖĞRETİMİ
Sosyal Bilgiler Dersinde Değer Eğitimi
İlkokulda Kavram Öğretimi
Değerler Eğitimi
KAVRAM ÖĞRETİMİ
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE DEĞERLER EĞİTİMİ
İlkokulda Kavram Öğretimi
Sosyal Bilgiler Dersinde Değerler Eğitimi
-
Lisans
Öğretmenlik Uygulaması I
Sosyal Beceri Eğitimi
Öğretmenlik Uygulaması II
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Eleştirel ve Analitik Düşünme
OKUL DENEYİMİ
Topluma Hizmet Uygulamaları
Sosyal Bilgiler Öğretimi
Öğretmenlik Uygulaması I
Öğretmenlik Uygulaması II
Hayat Bilgisi Öğretimi
Karakter ve Değer Eğitimi
Sosyal Beceri Öğretimi
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI- I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II
SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
ELEŞTİREL VE ANALİTİK DÜŞÜNME
Eleştirel ve Analitik Düşünme
Hayat Bilgisi Öğretimi
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Öğretmenlik Uygulaması-II
Öğretmenlik Uygulaması-I
Topluma Hizmet Uygulamaları
Sosyal Bigiler Öğretimi
Sosyal Beceri Eğitimi
-
Hayat Bilgisi dersinin artırılmış gerçeklik teknolojisi ve üretken öğrenme stratejisiyle zenginleştirilmesinin öğrenme çıktılarına etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
S.Şihman(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Sosyal bilgiler dersinde öğrenme amaçlı yazma etkinliklerinin akademik başarıya, kalıcılığa ve eleştirel düşünme becerisine etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
C.DEMİRCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Dijital öykülerle desteklenmiş sosyal bilgiler öğretimi sürecinin öğrenme çıktılarına göre değerlendirilmesi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
Y.KOCAKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
ARGÜMANTASYON TEMELLİ ETKİNLİKLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNDEKİ AKADEMİK BAŞARI, BİLİNÇLİ TÜKETİCİLİK DÜZEYİ VE KARAR VERME BECERİSİNE ETKİSİ
Başcı Namlı Z. (Danışman)
G.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde yer alan saygı değerinin hikaye temelli etkinliklerle öğretiminin öğrencilerin saygı eğilimlere etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
N.DALYAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Eğitsel ve dijital oyun tabanlı etkinliklerin hayat bilgisi dersindeki akademik başarı tutum ve kalıcılığa etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
B.KAYNAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmen adaylarının "değerler" ve "değerler eğitimi" algılarının metafor yoluyla analizi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
R.BAĞCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sorumluluk değerinin yaratıcı yazma teknikleri ile oluşturulan etkinliklerle kazandırılmasının öğrencilerin sorumluluk düzeyine etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
G.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmeni adaylarının öz yeterlik düzeylerinin algıladıkları bireysel değerler üzerindeki yordayıcı ilişkinin incelenmesi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
T.ÖZGÜR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
HAYAT BİLGİSİ DERSİNİN EĞİTSEL OYUNLARLA İŞLENMESİNİN, ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYON DÜZEYLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Başcı Namlı Z. (Danışman)
S.ESRA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İLKOKUL 4. SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN HALK BİLİMİ ÜRÜNLERİYLE İŞLENMESİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Başcı Namlı Z. (Danışman)
M.MENTEŞE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Doğa sevgisi değerinin halk bilimi ürünleriyle kazandırılmasının öğrencilerin çevresel tutumlarına etkisi
A.BAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sosyal bilgiler dersinde duygu ve düşüncelere saygı değerinin etkinlik temelli öğretiminin öğrencilerin saygı eğilimine etkisi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
Y.ALTUNSOY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
-
Kavram Öğretimi
Başcı Namlı Z. (Danışman)
F.GÖNCÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans-Tezsiz, 2022
-
Aralık 2022 Teknoloji Destekli Müze Öğrenmesi Eğitimi
Akademik Birimler - Eğitim