SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Görme Yetersizliğine Sahip 6. Sınıf Öğrencilere Kavram Öğretimi: İletken ve Yalıtkan Maddeler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.1, ss.544-562, 2024 (Hakemli Dergi)
6. sınıf görme yetersizliği olan öğrencilerin ‘Elektriğin İletimi’ ünitesi öğretimine yönelik ihtiyaçları
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.1-32, 2021 (Hakemli Dergi)
8 Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Yaşamımızdaki Elektrik Ünitesinin Öğretimi Mıknatıs Yapalım Etkinliği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.202-223, 2016 (Hakemli Dergi)
8 sınıfta görme yetersizliği olan öğrencilere yaşamımızdaki elektrik ünitesinin öğretimi Nasıl ışık saçar Nasıl ısınır etkinliği
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.4, ss.76-93, 2016 (Hakemli Dergi)
Ailelerin görme yetersizliği olan çocuklarına yönelik gelecek kaygıları
Ege Eğitim Dergisi
, cilt.16, ss.142-164, 2015 (Hakemli Dergi)
Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik fen eğitimi araştırmalarında eğilimler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.218-241, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bep (Bireyselleştirilmiş Eğitim Planı) ile İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.453-454
6. Sınıf Görme Engelli Öğrencilerin Güneş Sistemi Konusundaki Öğrenme İhtiyaçlarının Belirlenmesi
4. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2023, ss.222-223
Özel eğitim dersinin öğretmen adaylarının yetersizlikten etkilenen kişilere yönelik tutumları üzerine etkisini belirleme
13. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2022, ss.504-513
A study of needs analysis towards effective science instruction for 6th grade visually impaired students
International Conference Effective Leadership and Management in Inclusive Schools: Teacher Training and Vocational Education, Arts and Sports (ELMIS 2016: TT and VAS), Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016, ss.40
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Öğretim Tasarımı Yapılırken Dikkat Edilmesi Gereken İlkeler
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
8. sınıf görme engelli öğrencilere etkinlik tabanlı öğretim: ‘elektrik motoru yapalım’ etkinliği
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.28
Görme Engelli 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretimine Yönelik İhtiyaçlarının Kapsamlı Bir Analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1
6. Sınıf görme engelli öğrenciler için eşeysiz üreme konusunun öğretimine yönelik materyal tasarımı
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.28
6. sınıf görme engelli öğrencilere “ısı iletkeni” ve “ısı yalıtkanı” kavramlarının öğretimine yönelik etkinlik ve materyal geliştirme
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.29
Görme engelli 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğretimine yönelik ihtiyaçlarının kapsamlı bir analizi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.34
Ortaokul 6 Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Etkili Fen Öğretimine Yönelik İhtiyaç Analizi Çalışması
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
Ortaokul düzeyindeki görme engelli öğrencilerin okuldaki öğrenim sürecinde karşılaştıkları sorunlar
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.542-543
Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357
Görme engelli çocuğa sahip ailelerin çocuklarına yönelik gelecek kaygıları.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.541
Kitap & Kitap Bölümleri
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNİ ÜLKEMİZDEKİ TARİHSEL GELİŞİMİ
ÖZEL EĞİTİMDE FEN VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ, MERTOL HÜSEYİN, ZORLUOĞLU SERACEDDİN LEVENT , AKKANAT ÇİĞDEM, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.1-11, 2019
Görme engelliler için fen eğitimi.
Çağdaş yaklaşımlarla destekli fen öğretimi, Hüseyin Artun Sevgi Aydın-Günbatar, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.49-63, 2019
Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi
Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, Ergun Mustafa, Editör, Nobel, Ankara, ss.35-66, 2017
Görme Yetersiziliği Olan Bireylere Fen Öğretimi
FEN BILIMLERI ÖĞRETIMINDE YENI YAKLAŞIMLAR, Mustafa Ergun, Editör, NOBEL, ss.35-66, 2017