Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
8 sınıf öğrencilerinin sözel problemler ve değişken kavramı arasında ilişki kurabilme becerileri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.275-284, 2009 (SCI-Expanded)
8 sınıf öğrencilerinin sözel problemler ve değişken kavramı arasında ilişki kurabilme becerileri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.5, no.2, pp.275-284, 2009 (SCI-Expanded)
Articles Published in Other Journals
High School Students’ and Their Teacher’s Experiences with Visual Proofs
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.25, no.1, pp.126-136, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Teaching with the Help of Logic Activities on the Attitudes of 7th Grade Students Towards Mathematics and Their Critical Thinking Skills
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.2, no.1, pp.148-170, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Matematiksel akıl yürütme becerisini sınıflandırmaya yönelik kavramsal bir çerçeve
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.0, pp.556-575, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Examining the Processes of High School Students to Do Proof Without Words
Education Reform Journal
, vol.5, no.1, pp.8-26, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
What Do Teachers Think About Finger-Counting?
International Journal of Curriculum and Instruction
, vol.12, no.1, pp.268-288, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Görsel İspat Becerisinin, van Hiele Geometrik DüşünmeDüzeyleri ve Uzamsal Yetenek ile İlişkisi
Erciyes Journal of Education
, vol.3, no.2, pp.105-122, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğrenme Güçlüğünü Tanılamada Yeni Bir ModelÖnerisi: Çoklu Süzgeç Modeli
İlköğretim Online (elektronik)
, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Çoklu Çözüm İçeren Problemleri Çözebilme Becerileri
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
PEDAGOJİK FORMASYON EĞİTİMİ ALAN MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ STRES KAYNAKLARININ BELİRLENMESİ
Sosyal Bilimler Dergisi
, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Prospective Mathematics Teachers Opinions about Mathematical Modeling Method and Applicability of This Method
International Journal of Progressive Education
, vol.44, pp.44-78, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayılarla İlgili Anlayışlar
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.16, pp.341-356, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Pre Service Elementary Mathematics Teachers Problem Solving Strategies
International Journal of Academic Research
, vol.6, no.2, pp.178-185, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Pre Service Elementary Mathematics Teachers Problem Solving Strategies
International Journal of Academic Research
, vol.6, no.2, pp.178-185, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yönteminin Sınıf İçi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.4, pp.103-116, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.22, pp.305-320, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Alanında İspat Yapma Süreci Üzerine Yapılmış Bazı Araştırmalardan Bir Derleme
Başkent University Journal of Education
, vol.1, pp.55-63, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Sonsuzluk Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.21, pp.1235-1252, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dokuzuncu sınıf matematik öğretim programı ile ilgili uygulamada karşılaşılan sorunlara yönelik öğretmen görüşleri ve çözüm önerileri
Anadolu Journal of Educational Sciences İnternational
, vol.3, pp.1-21, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dokuzuncu Sınıf Matematik Öğretim Programı İle İlgili Uygulamada Karşılaşılan Sorunlara Yönelik Öğretmen Görüşleri ve Çözüm Önerileri
Anadolu Journal of Educational Sciences International
, vol.3, no.1, pp.1-21, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Dinamik Geometri Yazılımı ile Hazırlanan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri: Prizmalarda Alan Örneği
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.3, pp.358-363, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Dinamik Geometri Yazılımı ile Hazırlanan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri: Prizmalarda Alan Örneği
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.1, no.3, pp.358-363, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, vol.1, pp.25-29, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Algı ve Beklentileri
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.15, no.27, pp.21-30, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Algı ve Beklentileri
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, vol.15, no.27, pp.21-30, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Pisa 2003 öğrenci anketine göre 15 yaş grubu öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.6, pp.67-90, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Pisa 2003 öğrenci anketine göre 15 yaş grubu öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, vol.3, no.6, pp.67-90, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students achievement in mathematics class
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.46, pp.3431-3434, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.15, pp.123-134, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Pre service Mathematics Teachers Perception Levels Concerning the Concepts of Derivative and Differential
International Journal of Business and Social Science
, vol.2, pp.247-253, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Experiences of undergraduate students with literal symbols
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, vol.6, no.7, pp.1489-1497, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Experiences of undergraduate students with literal symbols
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, vol.6, no.7, pp.1489-1497, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.19, pp.953-969, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Trigonometrik kavramlarla ilgili öğrencilerin sahip olduğu hatalar ve öğrenme güçlükleri
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi
, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Indicating that one number is an irrational number with a differentmethod
Procedia Social and Behavioral Sciences
, vol.15, pp.3277-3280, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Comprehension test in calculus course
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, vol.2, pp.1527-1531, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Olasılık Dersini Kavrama Düzeyleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.11, pp.50-57, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Students understanding of the variable as general number and unknown : a case study
The Teaching of Mathematics
, vol.9, no.1, pp.45-51, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Students understanding of the variable as general number and unknown : a case study
The Teaching of Mathematics
, vol.9, no.1, pp.45-51, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Cebir ve değişken kavramı üzerine
Journal of Qafqaz University
, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
İki ve Üç Boyutlu Düşünme
Kastamonu Eğitim Dergisi
, vol.13, pp.527-540, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim Öğretmen adaylarının Matamatiğe yönelik Tutumlarının incelenmesi
K.K.Eğitim Fak. Dergisi
, vol.2005, pp.520-536, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik ve Sonsuzluk
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.11, pp.548-559, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik ve Sonsuzluk
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.11, pp.548-559, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Herhangi sayıdaki kümelerin arakesitinin bulunmasında algılama eksiklikleri
Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim ve Bilim Dergisi
, vol.1, no.2, pp.116-123, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Herhangi sayıdaki kümelerin arakesitinin bulunmasında algılama eksiklikleri
Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim ve Bilim Dergisi
, vol.1, no.2, pp.116-123, 2003 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Approaches Of Mathematics Teacher Candidates To Mistake Handling Activities And Suggestions For Solutions[One]
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Turkey, 19 - 22 November 2020, pp.407-408
Mobile Augmented Reality Applicationfor The Basic Concepts of Statistics
Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), 22 - 24 August 2017
Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Türevin Uygulamaları Konusundaki Hatalarının Belirlenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 May 2015
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Öğretmeni Adaylarının Stres Kaynaklarının Belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Turkey, 16 April - 18 May 2015
Ortaöğretim 11 Sınıflarda Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirliği Obezite Problemi
6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Turkey, 24 - 26 April 2015, pp.49
ORTAÖĞRETİM 11 SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ OBEZİTE PROBLEMİ
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 April 2015
Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin sınıf yönetiminde sergiledikleri yaklaşımlar
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Turkey, 8 - 10 May 2014
Özel eğitimde özel öğretim bilgisayar destekli matematik öğretimi
The International Conference of New Horizons in Education, 25 - 27 June 2013
The Effects of Learning Together Technique Which is based on Cooperative Learning on Students Achieevement in Mathematics Class
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2 - 05 February 2012
Pre service mathematics teachers metaphors about mathematics
Procedia Social and Behavioral Sciences, 3 - 07 February 2011
Books & Book Chapters
Problem Çözme Yaklaşımları
in: Diskalkuli olan öğrencilerin Tanılanması, Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ,OLKUN SİNAN, Editor, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, pp.279-291, 2021
Diskalkuli Matematik Öğrenme Güçlüğü Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
Etkili ve Yaratıcı Çözümler İçin Problem Çözme Stratejileri6-12. Sınıflar
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
MATEMATİK TARİHİ - Giriş - THE HISTORY OF MATHEMATICS- An Introduction
Nobel, Ankara, 2017