Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Dyscalculia Knowledge Level Test Development Study

20th INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.245-247

Approaches Of Mathematics Teacher Candidates To Mistake Handling Activities And Suggestions For Solutions[One]

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.407-408

Matematik Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Durum Çalışması

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.172-180

Lise Öğrencilerinin Sözsüz İspat Yürütme Aşamaları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Matematiksel akıl yürütme türlerini belirlemeye yönelik kavramsal bir çerçeve

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2671

Sözsüz İspatlar: Viviani Teoremi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği SEmpozyumu, 11 - 14 Nisan 2018

Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017

Ortaöğretim 11 Sınıflarda Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirliği Obezite Problemi

6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.49 Sürdürülebilir Kalkınma

THE EXAMINATION OF RELATIONSHIPBETWEEN WRITING SKILLS AND MATHEMATICS SUCCESS OF PRIMARY MATHEMATICSTEACHER CANDIDATES

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 23 - 26 Nisan 2015

Özel eğitimde özel öğretim bilgisayar destekli matematik öğretimi

The International Conference of New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students' achievement in mathematics class

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3431-3434 identifier

Indicating that one number is an irrational number with a different method

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280 identifier identifier

Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Pre-service primary school teachers' preference of the problem solving strategies for word problems

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3463-3468 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Pre-service mathematics teachers' metaphors about mathematics teacher concept

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.327-330 Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106 identifier identifier

Comprehension test in calculus course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531 identifier identifier

Kitap & Kitap Bölümleri

Metrikler

Yayın

117

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları