Makaleler
65
Tümü (65)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (3)
Scopus (4)
TRDizin (23)
Diğer Yayınlar (39)
4. The Process of Diagnosing a Dyscalculic Student with Multiple Methods
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.4, sa.1, ss.77-92, 2023 (Hakemli Dergi)
8. Matematiksel akıl yürütme becerisini sınıflandırmaya yönelik kavramsal bir çerçeve
Atatürk Üniversitesi Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, ss.556-575, 2021 (Hakemli Dergi)
11. Examining the Processes of High School Students to Do Proof Without Words
Education Reform Journal
, cilt.5, sa.1, ss.8-26, 2020 (Hakemli Dergi)
12. What Do Teachers Think About Finger-Counting?
International Journal of Curriculum and Instruction
, cilt.12, sa.1, ss.268-288, 2020 (Hakemli Dergi)
13. Görsel İspat Becerisinin, van Hiele Geometrik DüşünmeDüzeyleri ve Uzamsal Yetenek ile İlişkisi
Erciyes Journal of Education
, cilt.3, sa.2, ss.105-122, 2019 (Hakemli Dergi)
30. Prospective Mathematics Teachers Opinions about Mathematical Modeling Method and Applicability of This Method
International Journal of Progressive Education
, cilt.44, ss.44-78, 2015 (Hakemli Dergi)
32. Pre Service Elementary Mathematics Teachers Problem Solving Strategies
International Journal of Academic Research
, cilt.6, sa.2, ss.178-185, 2014 (Hakemli Dergi)
33. Matematik Alanında İspat Yapma Süreci Üzerine Yapılmış Bazı Araştırmalardan Bir Derleme
Başkent University Journal of Education
, cilt.1, ss.55-63, 2014 (Hakemli Dergi)
34. Ortaöğretim Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Yönteminin Sınıf İçi Uygulamalarına Yönelik Görüşleri
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, ss.103-116, 2014 (Hakemli Dergi)
35. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, ss.305-320, 2014 (Hakemli Dergi)
37. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sonsuzluk Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.1235-1252, 2013 (Hakemli Dergi)
42. Dinamik Geometri Yazılımı ile Hazırlanan Çalışma Yaprakları Hakkında Öğrenci Görüşleri: Prizmalarda Alan Örneği
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.358-363, 2012 (Hakemli Dergi)
43. Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Metaforlar
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.25-29, 2012 (Hakemli Dergi)
44. Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Algı ve Beklentileri
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.15, sa.27, ss.21-30, 2012 (Hakemli Dergi)
45. Pisa 2003 öğrenci anketine göre 15 yaş grubu öğrencilerinin tutumlarının incelenmesi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.67-90, 2012 (Hakemli Dergi)
48. The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students achievement in mathematics class
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.3431-3434, 2012 (Hakemli Dergi)
49. Matematik bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri ile sürekli kaygı ve akademik başarı durumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.15, ss.123-134, 2011 (Hakemli Dergi)
50. Pre service Mathematics Teachers Perception Levels Concerning the Concepts of Derivative and Differential
International Journal of Business and Social Science
, cilt.2, ss.247-253, 2011 (Hakemli Dergi)
51. Experiences of undergraduate students with literal symbols
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, cilt.6, sa.7, ss.1489-1497, 2011 (Hakemli Dergi)
53. Indicating that one number is an irrational number with a differentmethod
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3277-3280, 2011 (Hakemli Dergi)
54. Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, ss.953-969, 2011 (Hakemli Dergi)
55. Teaching square root numbers from the perspective of İbrahim Hakkı of Erzurum
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1102-1106, 2010 (Hakemli Dergi)
56. Comprehension test in calculus course
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1527-1531, 2010 (Hakemli Dergi)
57. 8 sınıf öğrencilerinin sözel problemler ve değişken kavramı arasında ilişki kurabilme becerileri
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.275-284, 2009 (SCI-Expanded)
59. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Olasılık Dersini Kavrama Düzeyleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.50-57, 2006 (Hakemli Dergi)
60. Students understanding of the variable as general number and unknown : a case study
The Teaching of Mathematics
, cilt.9, sa.1, ss.45-51, 2006 (Hakemli Dergi)
61. Cebir ve değişken kavramı üzerine
Journal of Qafqaz University
, 2006 (Hakemli Dergi)
62. İki ve Üç Boyutlu Düşünme
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, ss.527-540, 2005 (Hakemli Dergi)
63. İlköğretim Öğretmen adaylarının Matamatiğe yönelik Tutumlarının incelenmesi
K.K.Eğitim Fak. Dergisi
, cilt.2005, ss.520-536, 2005 (Hakemli Dergi)
64. Matematik ve Sonsuzluk
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.11, ss.548-559, 2005 (Hakemli Dergi)
65. Herhangi sayıdaki kümelerin arakesitinin bulunmasında algılama eksiklikleri
Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim ve Bilim Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.116-123, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
42
1. Diskalkuli ve Sayısal Yetersizlikte Oyun Tabanlı Yaklaşımlar: Web of Science Veri Tabanına Dayalı Sistematik İnceleme
III. Uluslararası Matematik Öğrenme Güçlüğü Kongresi, Erzurum, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2025, (Özet Bildiri)
9. Approaches Of Mathematics Teacher Candidates To Mistake Handling Activities And Suggestions For Solutions[One]
2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.407-408, (Özet Bildiri)
15. Mobile Augmented Reality Applicationfor The Basic Concepts of Statistics
Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), 22 - 24 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)
18. Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
23. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Türevin Uygulamaları Konusundaki Hatalarının Belirlenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
25. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Öğretmeni Adaylarının Stres Kaynaklarının Belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
26. ORTAÖĞRETİM 11 SINIFLARDA MATEMATİKSEL MODELLEME ETKİNLİĞİNİN UYGULANABİLİRLİĞİ OBEZİTE PROBLEMİ
6th International Congress on New Trends in Education, 24 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
28. Ortaöğretim matematik öğretmenlerinin sınıf yönetiminde sergiledikleri yaklaşımlar
9. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
29. Özel eğitimde özel öğretim bilgisayar destekli matematik öğretimi
The International Conference of New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
33. The Effects of Learning Together Technique Which is based on Cooperative Learning on Students Achieevement in Mathematics Class
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2 - 05 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
36. Pre service mathematics teachers metaphors about mathematics
Procedia Social and Behavioral Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
7
1. Problem Çözme Yaklaşımları
Diskalkuli olan öğrencilerin Tanılanması, Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi, MUTLU YILMAZ,OLKUN SİNAN, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.279-291, 2021
2. Diskalkuli Matematik Öğrenme Güçlüğü Tanımı, Özellikleri, Yaygınlığı, Nedenleri ve Tanılanması
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
3. Etkili ve Yaratıcı Çözümler İçin Problem Çözme Stratejileri6-12. Sınıflar
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
5. MATEMATİK TARİHİ - Giriş - THE HISTORY OF MATHEMATICS- An Introduction
Nobel, Ankara, 2017