Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Gelişimsel Diskalkul Riskli Çocuklar İçin Oyun Temelli Eğitsel Müdahale Programının(OTEMP) Geliştirilmesi ve Uygulaması

I. INTERNATIONAL CONGRESS ON MATHEMATICS LEARNING DIFFICULTIES, Türkiye, 13 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Diskalkuliye Yönelik Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

I. INTERNATIONAL CONGRESS ON MATHEMATICS LEARNING DIFFICULTIES, Türkiye, 13 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Diskalkuli Bilgi Düzeyi Testi Geliştirme Çalışması

20. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 14 Kasım 2022, (Özet Bildiri)

Dyscalculia Knowledge Level Test Development Study

20th INTERNATIONAL PRIMARY TEACHER EDUCATION SYMPOSIUM, Antalya, Türkiye, 14 - 17 Kasım 2022, ss.245-247, (Özet Bildiri)

BEŞİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YÜZDELER KONUSUNDA PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ

Atatürk Üniversitesi Beşeri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 04 Kasım 2021, (Özet Bildiri)

Approaches Of Mathematics Teacher Candidates To Mistake Handling Activities And Suggestions For Solutions[One]

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.407-408, (Özet Bildiri)

Matematik Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Bir Durum Çalışması

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.172-180, (Tam Metin Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Sözsüz İspat Yürütme Aşamaları

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Matematiksel akıl yürütme türlerini belirlemeye yönelik kavramsal bir çerçeve

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2671, (Özet Bildiri)

Sözsüz İspatlar: Viviani Teoremi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği SEmpozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Mobile Augmented Reality Applicationfor The Basic Concepts of Statistics

Caucasian Mathematics Conference (CMC-II), 22 - 24 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

Views Of Prospective Elementary Mathematics Teachers Regarding MathematicalModeling Course

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adayı Gözünden Matematik Öğretmeni

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

A Study On Mathematical Modeling Skills Of Prospective Elementary MathematicsTeachers

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Matematik Öğrenme Güçlüğü / Diskalkuli Ön Değerlendirme Testi Geliştirme Çalışması

26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

MATEMATİKSEL MODELLEME PROBLEMİNİN ORTAOKUL 5 SINIF ÖĞRENCİLERİNE UYGULANABİLİRLİĞİ İNDİRİMLİ SATIŞLAR PROBLEMİ

The Eighth International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Examining Prospective Mathematics Teachers Solutions Regarding the Theoretical Modeling Problem

International Teacher Education Conference, 02 Eylül 2015 - 04 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Türevin Uygulamaları Konusundaki Hatalarının Belirlenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Matematik Öğretmeni Adaylarının Stres Kaynaklarının Belirlenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 16 Nisan - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

1999 2013 SBS OKS SINAV SORULARININ MATEMATİK OKURYAZARLIĞI EKSENİNDE İÇERİK VE BAĞLAM YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim 11 Sınıflarda Matematiksel Modelleme Etkinliğinin Uygulanabilirliği Obezite Problemi

6th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.49, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

THE EXAMINATION OF RELATIONSHIPBETWEEN WRITING SKILLS AND MATHEMATICS SUCCESS OF PRIMARY MATHEMATICSTEACHER CANDIDATES

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, 23 - 26 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Özel eğitimde özel öğretim bilgisayar destekli matematik öğretimi

The International Conference of New Horizons in Education, 25 - 27 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sınıf matematik ders kitabındaki soruların temsil ettiği matematiksel akıl yürütme türleri.

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.49-51, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Bir sayının irrasyonel olduğunu göstermeye yönelik matematik öğretmeni adaylarının benimsedikleri ispat yöntemleri.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 22 Haziran 2012, ss.485, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students' achievement in mathematics class

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3431-3434, (Tam Metin Bildiri) identifier

Pre service mathematics teachers metaphors about mathematics

Procedia Social and Behavioral Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, (Tam Metin Bildiri)

Pre-service mathematics teachers' metaphors about mathematics teacher concept

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.327-330, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Indicating that one number is an irrational number with a different method

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Pre-service primary school teachers' preference of the problem solving strategies for word problems

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3463-3468, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Problem solving approaches of mathematics teacher candidates in PISA 2003

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3334-3337, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

Comprehension test in calculus course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Metrikler

Yayın

125

Atıf (WoS)

26

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

19

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

30

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

67

Proje

3

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları