Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İnteraktif Platformlarda Sanal Topluluklar ve Sanal Marka Toplulukları

Al-Farabi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

İNTERAKTİF PLATFORMLARDA SANAL TOPLULUKLAR VE SANAL MARKA TOPLULUKLARI

4. Al-Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.189

İNTERAKTİF PLATFORMLARDA SANAL TOPLULUKLAR VE SANAL MARKA TOPLULUKLARI

4. Al-Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2019, ss.1

SOSYAL MEDYANIN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: YİYECEK-İÇECEK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR UYGULAMA

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1

Taklit Ürün Satın Alma Niyetine Etki Eden Unsurların İncelenmesine Yönelik Bir Model Önerisi

4.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.330

Tüketicilerin Pişmanlık ve Ölüm Kaygılarının Tekrar Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkileri: Bir Model Önerisi

4.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, cilt.1, ss.346 Sürdürülebilir Kalkınma

Taklit Ürün Satın Alma Niyetine Etki Eden Unsurların Kişisel Özellikler Açısından İncelenmesi

17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

THE EFFECTS OF REGRET AND DEATH ANXIETYS OF ORGANIC PRODUCT CONSUMER’xxS INTENTION TO REPURCHASE

ııı. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, 19 - 21 Ekim 2017, ss.65

The Impact of Erzurum Local Disheson Restaurant Preferences and Revisitintention

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.49

Ulaşım Tercihlerinin Bir Sonucu Olarak Hizmet Kalitesinin Ölçümü: Yerel turistler Üzerine Bir Uygulama

III. International Caucasus-Central Asia Foreign Trade and Logistics Congress, Kastamonu, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.95 Sürdürülebilir Kalkınma

A Research on Examination of Islamic Tourism in Terms of Religiousness and Its Relation to Halal Food

III. Uluslararası Afro-Avrasya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.50

Yiyecek-İçecek İşletmeleri Yöneticilerinin Sosyal Medya Pazarlaması Algılamaları: Erzurum İli Örneği

The First International Congress on Future of Tourism: Innovation, Entrepreneurship and Sustainability, Mersin, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2017, ss.814-823

ASSESSMENT OF PERCEPTUAL BRAND VALUES IN TERMS OF INDIVIDUAL DIFFERENCES EXAMPLE OF PASINLER TURKEY

I. Uluslararası Afro - Avrasya Araştırmaları Kongresi, Almaty, Kazakistan, 12 - 15 Ekim 2016

Oyuncaklardaki Sübliminal Tehditler

uluslararası oyun ve oyuncak kongresi, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Oyuncaklı Çocuk Menülerinin Tüketici Tercihlerine Etkisi Erzurum İlinde Çocuklu ailelere Yönelik Bir Uygulama

Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi nternation Play and Toy Congress, Erzurum, Türkiye, 7 - 08 Mayıs 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

30

Proje

2

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları