Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
9. The Supervisory Practices in a Special Education Department's Teaching Practice Programme: The Perspectives of Student Teachers
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.37, sa.3, ss.1130-1141, 2022 (ESCI, Scopus, TRDizin)
11. Öğretmen Etkililiği. Finlandiya Modeli
Kara Harp Okulu Bilim Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.3-24, 2015 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
5. A Study on Accountability-Free Environment within Organizational Settings: The practice of university supervisors in special education departments
INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)
6. Kapsayıcı eğitim çalışmalarında senaryo görüşmesi
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Kilis, Türkiye, 04 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
7. Uluslararasılaşmanın Araştırma Kültürümüze Katkısı-Genç Araştırmacılar Tartışıyor Paneli
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
9. Inclusion of Syrian Refugee Children In Turkish Public Schools: Overcoming Language Barriers Through Makaton Symbol Language
BERA British Education Research Association, Glasgow, İngiltere, 13 - 16 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
13. Başarılı Bir Eğitim Sistemi: Finlandiya Modeli
VI. International Congress of Educational Research, Ankara, Türkiye, 05 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
2. ÖZEL GEREKSİNİMLİ BİREYLER VE KAPSAYICI EĞİTİM
EĞITIM PSİKOLOJİSİ, , Editör, Akademisyen Kitabevi, Ankara, ss.335-387, 2024
4. Nitel Araştırmaların Planlama Aşaması ve Giriş Bölümü
Özel Eğitimde Nitel Araştırma Yöntemleri, Oğuzhan Hazır, Beyza Alpaydın, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.1-24, 2023