Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri-8 ders kitabındaki biyoloji konularına ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021

REACT stratejisine dayalı etkinliklerin öğrenci gözüyle değerlendirilmesi: Sindirim sistemi örneği

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021

12. Sınıf biyoloji ders kitabında yer alan 'genden proteine' ünitesindeki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021

Yedinci Sınıf ‘Hücre Ve Bölünmeler’ Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1

Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371

Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278

Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018

“Özel Öğretim Yöntemleri I” dersi kapsamında günlük yazma etkinliklerinin çeşitli değişkenler üzerine etkisi

Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.361

Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

6. sınıf görme engelli öğrencilere ”çiçekli bitkilerde eşeyli üreme” konusunun öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.3540

Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri

I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

The factors affecting the science student teachers’xx academic success

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Investigations of burnout and kpss anxiety levels of biology student teachers

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji İle İlgili Sosyal Konulara Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.193

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79

fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299 Sürdürülebilir Kalkınma

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

The Effect of Argument Based Science Inquiry Report Format on Teacher Candidates Achievements and Attitudes towards Science Laboratory

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

contemporary teaching approach and methods

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016

Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi

II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016

Effects of Vee Diagram on the Achievements and Attitudes of Students in Science Laboratory Course II

8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016

An Investigation of Prospective Science Teachers Conceptions towards the Nature of Scientific Knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Pedagogical formation program students attitudes to wards teacher profession knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Türkiye de Biyoloji Eğitimi Alanında Yapilan Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

1997 2012 Yillari Arasinda Dünyadaki Biyoloji Eğitimi Araştirma Trendleri Seçilmiş Dergilerin İçerik Analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357

Türkiye’de biyoloji eğitimi alanında yapılan araştırmalara yönelik bir içerik analizi çalışması.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.354-355

1997-2012 yılları arasında dünyadaki biyoloji eğitimi araştırma trendleri: Seçilmiş dergilerin içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.358-359

The comparison of chemistry biology and physics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life

Icce-ecrice 2012, 22nd International Conference On Chemistry Education – 11th European Conference On Research In Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012

Metrikler

Yayın

163

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

38

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

5

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları