Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Dokuzuncu Sınıf Canlıların Yapısında Bulunan Temel Bileşikler Konusunda Başarı Testi Geliştirme

15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

Fen Bilimleri-8 ders kitabındaki biyoloji konularına ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

REACT stratejisine dayalı etkinliklerin öğrenci gözüyle değerlendirilmesi: Sindirim sistemi örneği

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)

12. Sınıf biyoloji ders kitabında yer alan 'genden proteine' ünitesindeki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)

REACT stratejisine dayalı öğretimin ‘sindirim sistemi’ konusunu öğrenmeye etkisi

I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi (ICOPR 2020), Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, ss.131, (Özet Bildiri)

REACT stratejisine dayalı öğretiminin biyoloji dersine yönelik tutum ve motivasyona etkisi

I. Uluslararası Pedagojik Araştırmalar Kongresi (ICOPR 2020), Düzce, Türkiye, 24 - 26 Haziran 2020, ss.130, (Özet Bildiri)

Yedinci Sınıf ‘Hücre Ve Bölünmeler’ Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375, (Tam Metin Bildiri)

Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278, (Tam Metin Bildiri)

Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Problem ÇözmeBecerileri Açısından İ ̇ ncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.6, (Tam Metin Bildiri)

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

12. Sınıf biyoloji ders kitabındaki ‘fotosentez’ konusuna ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

V. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.540-543, (Tam Metin Bildiri)

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

Görme yetersizliği yaşayan 6. Sınıf öğrencilerine insanlarda eşeyli üreme ve hayat döngüsü konusunun öğretimi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

“Özel Öğretim Yöntemleri I” dersi kapsamında günlük yazma etkinliklerinin çeşitli değişkenler üzerine etkisi

Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.361, (Özet Bildiri)

Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları (Erzurum örneklemi)

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

6. sınıf görme engelli öğrencilere ”kurbağalarda ve kelebeklerde başkalaşım” konusunun öğretimine yönelik materyal tasarımı

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3537-3539, (Özet Bildiri)

6. sınıf görme engelli öğrencilere ”çiçekli bitkilerde eşeyli üreme” konusunun öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.3540, (Özet Bildiri)

Fen bilimleri öğretmenlerinin mevcut sınav sistemine (TEOG) yönelik görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.2047, (Özet Bildiri)

Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri

I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

The factors affecting the science student teachers’xx academic success

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Investigations of burnout and kpss anxiety levels of biology student teachers

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79, (Özet Bildiri)

Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji İle İlgili Sosyal Konulara Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.193, (Özet Bildiri)

An instructional material for teaching ‘Life Cycle of Frog’ to visually impaired students

NARST 2017- Annual International Conference, 22 - 25 Nisan 2017, ss.156, (Özet Bildiri)

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Görme Engelli 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretimine Yönelik İhtiyaçlarının Kapsamlı Bir Analizi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)

Görme engelli 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğretimine yönelik ihtiyaçlarının kapsamlı bir analizi

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.34, (Özet Bildiri)

Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Görme engelli öğrenciler için hayvanlarda eşeyli üreme konusunun öğretimine yönelik örnek bir materyal tasarımı

I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.100-101, (Özet Bildiri)

contemporary teaching approach and methods

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

The Effect of Argument Based Science Inquiry Report Format on Teacher Candidates Achievements and Attitudes towards Science Laboratory

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi

II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Effects of Vee Diagram on the Achievements and Attitudes of Students in Science Laboratory Course II

8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016, (Özet Bildiri)

An Investigation of Prospective Science Teachers Conceptions towards the Nature of Scientific Knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Pedagogical formation program students attitudes to wards teacher profession knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Türkiye ve Dünyada Görme Engellilere Yönelik Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

Türkiye de Biyoloji Eğitimi Alanında Yapilan Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

1997 2012 Yillari Arasinda Dünyadaki Biyoloji Eğitimi Araştirma Trendleri Seçilmiş Dergilerin İçerik Analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357, (Özet Bildiri)

Türkiye’de biyoloji eğitimi alanında yapılan araştırmalara yönelik bir içerik analizi çalışması.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.354-355, (Özet Bildiri)

1997-2012 yılları arasında dünyadaki biyoloji eğitimi araştırma trendleri: Seçilmiş dergilerin içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.358-359, (Özet Bildiri)

Yapılandırmacı öğrenme kuramı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri

3. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

The comparison of chemistry biology and physics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life

Icce-ecrice 2012, 22nd International Conference On Chemistry Education – 11th European Conference On Research In Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012
Kitaplar

Yapılandırmacı öğrenme ortamında etkileşimli dijital öğretim materyallerinin kullanımına yönelik etkinlik örneği

Dijital Etkileşimli Öğretim Materyalleri, Dönmez Usta,Necla; Turan Güntepe,Ebru; Durukan,Ümmü Gülsüm, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.205-218, 2021 Creative Commons License

Görme engellilere fen öğretimi

Fen öğretiminde yeni yaklaşımlar – II , Serkan Say,Fatih Serdar Yıldırım, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.87-102, 2021 Creative Commons License

Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi

Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, ERGUN MUSTAFA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.35-66, 2017
Metrikler

Yayın

163

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

57

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

186

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

116

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

769

H-İndeks (Sobiad)

17

Atıf (Diğer Toplam)

249

Proje

4

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları