Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilimleri-8 ders kitabındaki biyoloji konularına ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021

12. Sınıf biyoloji ders kitabında yer alan 'genden proteine' ünitesindeki metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021

REACT stratejisine dayalı etkinliklerin öğrenci gözüyle değerlendirilmesi: Sindirim sistemi örneği

9. Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2021

Yedinci Sınıf ‘Hücre Ve Bölünmeler’ Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1

Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335 Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi

VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375

Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları

X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278

Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇

VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları

III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1

9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018

“Özel Öğretim Yöntemleri I” dersi kapsamında günlük yazma etkinliklerinin çeşitli değişkenler üzerine etkisi

Uluslararası Öğrenme Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.361

Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları

Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları

V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018

6. sınıf görme engelli öğrencilere ”çiçekli bitkilerde eşeyli üreme” konusunun öğretimi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.3540

Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri

International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018

Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri

I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017

The factors affecting the science student teachers’xx academic success

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Investigations of burnout and kpss anxiety levels of biology student teachers

International Conference on research in Education Science (ICRES-2017), Kuşadası, Türkiye, 18 - 21 Mayıs 2017

Biyoloji Öğretmenlerinin Biyoloji İle İlgili Sosyal Konulara Yönelik Görüşleri

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.193

MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları

2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1

fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları

12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299 Sürdürülebilir Kalkınma

Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS

ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016

contemporary teaching approach and methods

14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016

The Effect of Argument Based Science Inquiry Report Format on Teacher Candidates Achievements and Attitudes towards Science Laboratory

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods

14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi

II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016

Effects of Vee Diagram on the Achievements and Attitudes of Students in Science Laboratory Course II

8th World Conference on Educational Sciences, Madrid, İspanya, 4 - 06 Şubat 2016

Pedagogical formation program students attitudes to wards teacher profession knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

An Investigation of Prospective Science Teachers Conceptions towards the Nature of Scientific Knowledge

International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 29 - 31 Ekim 2015

Türkiye de Biyoloji Eğitimi Alanında Yapilan Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

1997 2012 Yillari Arasinda Dünyadaki Biyoloji Eğitimi Araştirma Trendleri Seçilmiş Dergilerin İçerik Analizi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357

1997-2012 yılları arasında dünyadaki biyoloji eğitimi araştırma trendleri: Seçilmiş dergilerin içerik analizi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.358-359

Türkiye’de biyoloji eğitimi alanında yapılan araştırmalara yönelik bir içerik analizi çalışması.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.354-355

The comparison of chemistry biology and physics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life

Icce-ecrice 2012, 22nd International Conference On Chemistry Education – 11th European Conference On Research In Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi

Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, ERGUN MUSTAFA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.35-66, 2017

Metrikler

Yayın

167

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

43

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

186

H-İndeks (Scholar)

4

Atıf (TrDizin)

95

H-İndeks (TrDizin)

5

Proje

5

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları