SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Development of an Attitude Scale on Activities Related to Biology and Nature for Mentally Disabled Students
SIEF journal Bonoi Science Advancement and Education LLC
, cilt.18, sa.2, ss.2885-2904, 2023 (Hakemli Dergi)
Lise Öğrencilerinin Hücre ve Organelleri Konusundaki Temel Kavramlara Yönelik Bilgi Düzeylerinin Öğrenci Çizimleri Yoluyla Belirlenmesi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.0, sa.42, ss.367-390, 2021 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıfa devam eden görme engelli öğrencilerin fen bilimleri dersine yönelik öğretim ihtiyaçlarının belirlenmesi
Milli Eğitim Özel Eğitim ve Rehberlik Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.26-64, 2021 (Hakemli Dergi)
Adaptation of attitude scale towards the treatment of animals to Turkish: A validity and reliability study
Erciyes Üniversitesi Veteriner Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.77-85, 2019 (Hakemli Dergi)
Lise öğrencilerinin botanik bahçeleri ile ilgili tutumlarının farklı değişkenlere göre incelenmesi
International Journal of Humanities and Education
, cilt.5, sa.12, ss.1019-1036, 2019 (Hakemli Dergi)
Yaşam temelli biyoloji motivasyon ölçeği (YTBMÖ) geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, ss.63-77, 2019 (Hakemli Dergi)
Hücre ve Bölünmeler ünitesinin REACT stratejisiyle öğretiminin 7 sınıf öğrencilerinin tutum ve motivasyonuna etkisi
ULUSLARARASI TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.13, ss.30-50, 2019 (Hakemli Dergi)
Botanik bahçelerine yönelik tutum ölçeği: Güvenilirlik ve geçerlilik çalışması
Ormancılık Araştırma Dergisi
, cilt.6, ss.108-118, 2019 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerilerinin incelenmesi
Kuramsal Eğitimbilim
, ss.24-40, 2018 (Hakemli Dergi)
Madde bağımlılığı farkındalık ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.41-56, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de biyoloji alanındaki kavram yanılgıları ile ilgili yapılan makalelerin içerik analizi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.499-521, 2018 (Hakemli Dergi)
Yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının öğrenci başarısına etkisi
YAŞADIKÇA EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.32, sa.1, ss.45-68, 2018 (Hakemli Dergi)
Prospective Teachers’ Perceptions of Protein Synthesis: Recommended Solutions versus Learning Difficulties
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.237-250, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının sosyal medya bağımlılıklarının incelenmesi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.41-50, 2018 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmen adaylarındaki tükenmişlik ve KPSS kaygı düzeylerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.186-207, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, ss.264-271, 2017 (Hakemli Dergi)
Biyoloji dersinde yaşam temelli probleme dayalı öğretim uygulamalarının tutum, motivasyon ve problem çözme becerilerine etkisi
Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.127-142, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Madde Bağımlılığı İle İlgili Farkındalık ve Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Bağımlılık Dergisi
, cilt.18, ss.8-15, 2017 (Hakemli Dergi)
Effect of Vee diagram on the achievements and attitudes of students in science laboratory course-II
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
, cilt.1, ss.500-505, 2017 (Hakemli Dergi)
Boşaltım sistemi konusunun öğretiminde REACT stratejisinin etkisi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.25, ss.79-96, 2017 (Hakemli Dergi)
Biyoloji öğretmeni adaylarinin Türkçe ve yabanci biyoloji terimlerini kullanim tercihleri
e-International Journal of Educational Research
, cilt.7, ss.1-10, 2016 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Bilginin Doğası Anlayışlarının İncelenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.9, ss.642-661, 2016 (Hakemli Dergi)
Yaşam Temelli Öğrenme İle Madde Bağımlılığı Hakkında Farkındalık Oluşturulması
Bağımlılık Dergisi
, cilt.17, ss.108-115, 2016 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Temelli Mesleklerin Seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.140-152, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Bilgilerini Günlük Yaşamla İlişkilendirme Düzeyleri
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.5, ss.84-103, 2016 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Modeller İle İlgili Anlayışları
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, ss.162-180, 2016 (Hakemli Dergi)
Görme yetersizliği olan öğrencilere yönelik fen eğitimi araştırmalarında eğilimler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.218-241, 2015 (Hakemli Dergi)
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Hasan Âli Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.83-91, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilinç düzeylerinin belirlenmesi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, ss.334-345, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adayları için çevre sorumluluğuna bağlı tüketim bilinci ölçeğinin geliştirilmesi Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Eğitim Bilimleri Ve Uygulama
, cilt.13, ss.257-277, 2014 (Hakemli Dergi)
Genetik Ünitesinin Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Biyoloji Öğretmeni Adayları Üzerine Etkisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.2, ss.1-22, 2014 (Hakemli Dergi)
Biyoloji dersi öğrenme ortamı ölçeği BDÖOÖ geçerlik ve güvenirlik çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.223-236, 2013 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı bir ders yazılımının hazırlanması ve değerlendirilmesi
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.40, ss.19-36, 2011 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin bilgisayar ve bilgisayar kullanımına yönelik tutum ve görüşleri Erzurum örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.185-203, 2011 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına dayalı hazırlanan çalışma yaprağının öğrenci başarısına etkisi pilot uygulama
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.247-261, 2011 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji ve biyoloji dersine yönelik tutumları Pilot Uygulama
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik)
, cilt.10, ss.28-47, 2010 (Hakemli Dergi)
Biyoloji tutum ölçeği
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.239-258, 2009 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretimde daha etkili bir biyoloji öğretimi için öğretmen ve öğrenci beklentileri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.16, ss.145-162, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dokuzuncu Sınıf Canlıların Yapısında Bulunan Temel Bileşikler Konusunda Başarı Testi Geliştirme
15. Ulusal Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 27 Eylül 2023
Fen Bilimleri-8 ders kitabındaki biyoloji konularına ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi
14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021
Yedinci Sınıf ‘Hücre Ve Bölünmeler’ Ünitesine Yönelik Başarı Testinin Geliştirilmesi
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, ss.1
Madde Bağımlılığı Konusunda Yaşam Temelli Etkinliklerin Kullanılması
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.325-335
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Solunum ve Fermantasyon Deneyleri İle İlgili Bilgileri
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.368-371
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
VIth International EurasianEducational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 Haziran - 22 Nisan 2019, ss.372-375
Biyoloji öğretmen adaylarının bilimin doğası hakkında inanışları
X. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.274-278
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Problem ÇözmeBecerileri Açısından İ ̇ ncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.6
Lı̇se Öğrencı̇lerı̇nı̇n AIDS/HIV ile İlgili Bı̇lgı̇ Düzeylerı̇
VI. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Nisan 2019, ss.95-101
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Etkinliklerin Araştırma-Sorgulama Becerileri Açısından İncelenmesi
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Biyoteknolojiye Yönelik Tutumları
III. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2019), Muğla, Türkiye, 24 - 27 Nisan 2019, cilt.1
12. Sınıf biyoloji ders kitabındaki ‘fotosentez’ konusuna ait metinlerin okunabilirlik düzeylerinin incelenmesi
V. INES International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 17 - 21 Nisan 2019, ss.540-543
Görme yetersizliği yaşayan 6. Sınıf öğrencilerine insanlarda eşeyli üreme ve hayat döngüsü konusunun öğretimi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin İncelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 Ekim - 06 Temmuz 2018
9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabındaki “Hücre” Ünitesine Ait Metinlerin Okunabilirlik Düzeylerinin Belirlenmesi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK, Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018
Biyoloji öğretmen adaylarının biyoteknoloji konusundaki bilgi düzeyleri
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Ortaöğretim öğrencilerinin biyoloji öğrenme anlayışları
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının eleştirel düşünme standartları (Erzurum örneklemi)
Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, Muş, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018
Fen bilgisi öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
Fen bilgisi öğretmeni adaylarının tartışma becerilerine yönelik tutumları
V. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018
6. sınıf görme engelli öğrencilere ”kurbağalarda ve kelebeklerde başkalaşım” konusunun öğretimine yönelik materyal tasarımı
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.3537-3539
Fen bilimleri öğretmenlerinin mevcut sınav sistemine (TEOG) yönelik görüşlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.2047
6. sınıf görme engelli öğrencilere ”çiçekli bitkilerde eşeyli üreme” konusunun öğretimi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UBEK), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, cilt.3540
Biyoloji öğretmen adaylarının ders çalışma becerileri
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Ortaöğretim kurumlarında yürütülen psikolojik danışma ve rehberlik hizmetlerinin öğrenci gözüyle değerlendirilmesi
International Congress on Science and Education, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018
Biyoloji, fizik ve kimya öğretmen adaylarinin FETEMMfarkindalik düzeyleri
I. Uluslararasi Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Uşak, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
MEB 9. Sınıf Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Bilim İnsanları
2. Uluslararası sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.79
Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Yönelik Öğretim Tasarımı Yapılırken Dikkat Edilmesi Gereken İlkeler
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1
6 Sınıf Görme Engelli Öğrenciler İçin Eşeysiz Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Materyal Tasarımı
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1
fen ve matematik alan öğretmenlerinin eğitim araştırmalarına yönelik tutumları
12. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.299
Görme engelli 6. Sınıf öğrencilerinin fen öğretimine yönelik ihtiyaçlarının kapsamlı bir analizi
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.34
Görme Engelli 6 Sınıf Öğrencilerinin Fen Öğretimine Yönelik İhtiyaçlarının Kapsamlı Bir Analizi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.1
Biology and Chemistry Preservice Teachers Opinions towards the Nature of Science NOS
ECRICE 2016- European Conference on Research in Chemical Education, Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Ve Geleneksel Formata Göre Laboratuvar Raporu Hazırlayan Öğretmen Adaylarının Yazdıkları Mektuplarda Kullandıkları Modsal Betimlemelerin Karşılaştırılması
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımına Uygun Laboratuvar Rapor Formatının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlama Düzeylerine Etkisi
XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016
Görme Engelli Öğrenciler İçin Hayvanlarda Eşeyli Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Örnek Bir Materyal Tasarımı
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.28
Görme Engelli Ortaokul Öğrencilerinin Bitki Ve Hayvanlarda Üreme Büyüme Ve Gelişme Ünitesine Yönelik İhtiyaçları
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.1
Görme engelli ortaokul öğrencilerinin bitki ve hayvanlarda üreme, büyüme ve gelişme ünitesine yönelik ihtiyaçları
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.98-99
Görme Engelli Ortaokul Öğrencilerinin Bitki Ve Hayvanlarda Üreme Büyüme Ve Gelişme Ünitesine Yönelik İhtiyaçları
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.1
Görme engelli öğrenciler için hayvanlarda eşeyli üreme konusunun öğretimine yönelik örnek bir materyal tasarımı
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.100-101
Görme Engelli Öğrenciler İçin Hayvanlarda Eşeyli Üreme Konusunun Öğretimine Yönelik Örnek Bir Materyal Tasarımı
I. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2016, ss.28
Ortaokul 6 Sınıf Görme Engelli Öğrencilere Etkili Fen Öğretimine Yönelik İhtiyaç Analizi Çalışması
ELMIS 2016 Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 12 - 15 Mayıs 2016
contemporary teaching approach and methods
14.international teacher education for sustainable development, culture and education, 12 - 14 Mayıs 2016
The Effect of Argument Based Science Inquiry Report Format on Teacher Candidates Achievements and Attitudes towards Science Laboratory
14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Teachers Usage And Knowledge Levels The Contemporary Teachıng Approach And Methods
14th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture, Education, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Biyoloji Temelli Mesleklerin seçiminde Biyolojiyi Sevmenin Etkisi
II. uluslararası türk kültür coğrafyasında eğitim ve sosyal bilimler sempozyumu, 5 - 07 Mayıs 2016
Ortaöğretim öğrencilerinin madde bağımlılığı hakkındaki bilgi düzeyleri
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Sınıf öğretmeni aday öğrencilerin kimya ve fen teknoloji laboratuvar uygulamaları dersleri hakkında görüş ve önerileri
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Biyoloji ve kimya öğretmeni adaylarının öğrenme güçlüğü çektiği biyokimya konuları Balıkesir
Iv. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015
Türkiye de Biyoloji Eğitimi Alanında Yapilan Araştırmalara Yönelik Bir İçerik Analizi Çalışması
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
1997 2012 Yillari Arasinda Dünyadaki Biyoloji Eğitimi Araştirma Trendleri Seçilmiş Dergilerin İçerik Analizi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Türkiye ve Dünyada Görme Engellilere Yönelik Yapılan Araştırmaların İçerik Analizi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üstbiliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Türkiye ve dünyada görme engellilere yönelik yapılan araştırmaların içerik analizi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.356-357
1997-2012 yılları arasında dünyadaki biyoloji eğitimi araştırma trendleri: Seçilmiş dergilerin içerik analizi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.358-359
Şeyda Gül Esra Özay Köse Sibel Sadi Yılmaz Biyoloji Öğretmeni Adaylarının Üst Biliş Farkındalıklarının Farklı Değişkenler Açısından incelenmesi
XI. UFBMEK ULUSAL FEN BiLiMLERi ve MATEMATiK EĞiTiMi KONGRESi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1319
Türkiye’de biyoloji eğitimi alanında yapılan araştırmalara yönelik bir içerik analizi çalışması.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.354-355
Yapılandırmacı öğrenme kuramı ve ortaöğretimde uygulanabilirliği hakkında öğretmen adaylarının görüşleri
3. Ulusal Eğitim Programları Ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
E Özay Köse Ş Gül Ve M Konu YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI VE ORTAÖĞRETİMDE UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ gaziantep üniversitesi bildiri özet kitabı 192 sayfa
3. Ulusal eğitim programları ve öğretim kongresigaziantep üniversitesi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.192
The comparison of chemistry biology and physics preservice teachers conceptions of dissolving in everyday life
Icce-ecrice 2012, 22nd International Conference On Chemistry Education – 11th European Conference On Research In Chemical Education, Roma, İtalya, 15 - 20 Temmuz 2012
Kimya biyoloji ve fizik öğretmen adaylarının laboratuvar kullanımı öz yeterlik algıları üzerine bir araştırma
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011
Biyoloji öğretmen adaylarının bilgisayar ve teknolojilerinin kullanımına yönelik görüşlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Ortaöğretim öğrencilerinin etkili bir biyoloji öğretimine yönelik görüş ve beklentileri Ölçek geliştirme çalışması
IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Görme yetersizliği olan bireylere fen öğretimi
Fen bilimleri öğretiminde yeni yaklaşımlar, ERGUN MUSTAFA, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Ankara, ss.35-66, 2017