Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Hareket Temelli İşlemler Konusunda Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik Analizi

Internatıonal Eastern Conference On Human-Computer Interactıon (IECHCI), Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023

İlkokulda Teknoloji Kullanılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023

Yükseköğretim Öğrencilerinin Kişisel Dijital İçerikleri Yönetme Düzeyleri

INTERNATIONAL EASTERN CONFERENCE ON HUMAN-COMPUTER INTERACTION, Nakhchivan, Azerbaycan, 9 - 10 Eylül 2022

Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Doktora tezlerinde alınan geçerlik ve güvenirlik önlemleri

28th International Conference on Educational Sciences-ICES/UEBK, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2018, ss.51-69

Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Kaynak Tabanlı Öğrenme

13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019

Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

Veri Madenciliği ile ÖSYM verileri kullanılarak akademik başarı tahmini

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2019, ss.95-104

Veri Madenciliği ile ÖSYM verileri kullanılarak akademik başarı tahmini

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 12 Aralık 2018

Türkiye’deki sanal gerçeklik tezlerinin incelenmesi

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 14 Aralık 2018

Self-directed language learning through a mobile application: Duolingo

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 14 Aralık 2018

TÜRKİYE’DEKİ SANAL GERÇEKLİK TEZLERİNİN İNCELENMESİ

2. ULUSLARARASI UZAKTAN ÖĞRENME VE YENİLİKÇİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2018

The fields used in internet of things in education

Education Conference (EDUCCON), 28 - 30 Eylül 2018

Teknolojik gelişmeler çerçevesinde teknoloji bağımlılığının evrimi: Yeni eğilimler

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018

Televizyon ve Çizgi Film: Okul Öncesi Çocukların ve Ebeveynlerinin İzleme Alışkanlıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2281-2291

Meta analizlere göre akademik başarıyı neler etkiler?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2000

Televizyon ve Çizgi Film: Okul Öncesi Çocukların ve Ebeveynlerinin İzleme Alışkanlıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2281-2291

Meta analizlere göre akademik başarıyı neler etkiler?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2000

Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.723-724

Öğretim Teknolojilerinin Geleceği

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 27 Mayıs 2017

The Future of CEIT

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017

Üniversite öğrencilerinin bakış açısıyla sosyal ağlarda öğretim elemanı-öğrenci etkileşimini etkileyen temel faktörler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.5, ss.406

Sputnik sonrası Amerikan eğitim reformlarının değerlendirilmesi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.760-761

Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Makaleler neden reddedilir?

26. International Conference of Educational Science, 20 - 23 Nisan 2017

Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı

X. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016

Okul Öncesi Eğitim için Sihirli Oyuncaklar

Eğitimde İyi Örnekler Konferans, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Öğretimsel Sosyal ve Bilişsel Buradalığı Etkileyen Faktörler

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016

Eğitimde “Nesnelerin İnterneti” Temelli Uygulamalara Örnekler

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES2016), 6 - 08 Ekim 2016

Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayar Kullanımına Yönelik Tutumları

8th Internatonal Computer Instructonal Technologes Symposum, 18 - 20 Eylül 2014

Okul Öncesi Eğitimde Kullanılmak Üzere Bir Çizgi Film Geliştirme Süreci

X. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Augmented Storyteling System

3. International Conference on Technical Education, 20 - 22 Kasım 2015

Senior Civil Engineering Students Perceptions of Cheating How do They Justify Cheating

3rd International Conference on Technical Education: Engineering and Technical Education, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Kasım 2015

Augmented Storytelling Systems

3rd International Conference on Technical Education: Engineering and Technical Education, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Kasım 2015

Medical Students Attitudes toward Mobile Augmented Reality Based Anatomy Learning

AECT • Accelerate Learning - Racing into the Future • 2015, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015

The impact of flipped classroom on student achievement

Association for Educational Communications and Technology International Conference Anaheim, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2015

Etkin Akademik Yazım

IDEAL 2015, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015

Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Ters yüz sınıf yönteminin kullanımının bilişsel yüke etkisinin incelenmesi

7th International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015

Bilişim teknolojileri ve yazılımı dersine yönelik etkileşimli video geliştirme ve değerlendirme süreci

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015

Aktif öğrenme yöntemlerine yönelik alternatif uygulama: Thinglink örneği

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015

Yükseköğretimde Araştırma ve Geliştirme

KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ YÜKSEKÖĞRETİM ÇALIŞTAYI, Kıbrıs (Kktc), 26 Mayıs 2015 - 27 Mayıs 2016

BÖTE lerin Geleceği

ICITS 2015, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

Aktif öğrenme yöntemlerine yönelik alternatif uygulama Thinglink örneği

VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015

Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement

American Educational Research Association Annual Meeting 2015, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015

Levels of recalling knowledge in three dimensional virtual learning environments based on presence and engagement

American Educational Research Association Annual Meeting, Chicago-Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015

Technical Problems Experienced in the Virtual Learning Environment and Coping Strategies

9th International Conference of Information and Communiation Technologies (AICT), Rostov-on-Don, Rusya, 14 - 16 Ekim 2015, ss.565-569 identifier identifier

Effective Educational Augmented Reality Applications Points to Consider

IEEE 8th International Conference on Application of Information and Communication Technologies, 15 - 17 Ekim 2014 identifier

Effective educational augmented reality applications Points to consider

IEEE 8th International Conference on Application of Information and Communication Technologies, 15 - 17 Ekim 2014

Öğrenme Teorileri Üzerine İnşa Edilen Web 2 0 Uygulamalarının İncelenmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu - 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Fatih Projesi Kapsamında Dağıtılan Tablet Bilgisayar ve E KitaplarınKullanım Durumları

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014 Sürdürülebilir Kalkınma

Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Motivasyona Etkisi

8th International Computer & InstructionalTechnologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014

Öğrenme teorileri üzerine inşa edilen web 2.0 uygulamalarının incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014

Öğrenme teorileri üzerine inşa edilen web 2 0 uygulamalarının incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014

3 boyutlu eğitsel animasyonların okul öncesi eğitiminde kullanımına yönelik öğretmen görüşleri

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

Üç boyutlu sanal dünyalardaki farklı çoklu ortamların ARCS modeli açısından incelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014

Öğretmen Görüşlerine Göre İşitme Engelliler Eğitiminde Karşılaşılan Zorluklar Ve Çözüm Önerileri Erzurum Örneği

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Ith Eurasian Educational Research Congress), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Okul öncesi eğitimine yönelik 3 boyutlu eğitsel animasyon geliştirme ve değerlendirme süreci

Ist International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Orchestrating instruments in designing 3D Virtual Worlds for leaning A Framework of Design

the Association for Educational Communications and Technology International Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, 30 Ekim - 02 Kasım 2013

Common Relıability And Validity Strategies in Instructıonal Technology Research

the Association for Educational Communications and Technology International Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

The development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Common reliability and validity strategies in instructional technology research

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Orchestrating instruments in designing 3d virtual worlds for leaning: A framework of design

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013

Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2003 2013 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Türkiye de Öğretim Tasarımı Modelleriyle İlgili Yapılmış Çalışmalar

1th International Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Tıp eğitiminde artırılmış gerçeklik uygulamaları

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Haziran 2013

Türkiye deki Kullanıcıların Dijital Oyun Tercihinde Oyundaki Kültürel Unsurların Etkisi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013

Üç boyutlu sanal dünyada Atatürk Üniversitesi sanal kampüsünün geliştirilme süreci

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013

Motivation and Achievement in 3d Virtual Worlds

5th World Conference on Educational Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013

The current status of K-12 online learning in Turkey

35th Annual Convention of the Association for Educational Communications and Technology, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012

Examining ICT integration in primary schools: Barriers and enablers

5th Annual Convention of the Association for Educational Communications and Technology, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012

Proje ve beceri yarışmalarında Katılımcıların karşılaştığı zorluklar

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2007 2011 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

3 boyutlu sanal dünyalarda motivasyon: Opensim örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012

2007-2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.386-393

3 boyutlu sanal dünyalarda buradalık ve sosyal buradalık

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012

3 boyutlu sanal ortamlarda sosyal buradalık algısı

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.379-386

Hareket temelli işlemler teknolojisinin eğitime muhtemel katkıları

3rd Internatiional Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012

Çevrimiçi sosyal ağlar Öğrenciler neden Facebook kullanmıyor

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

Öğretimsel videoların temel bilgisayar derslerinde kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

5th International Computer and Instructional Technologies Syposium, 22 - 24 Eylül 2011, cilt.7

Etkileşimli Tahtaların Öğretim Süreçlerine Katkıları

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

Öğretimsel videoların temel bilgisayar derslerinde kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

5th International Computer & Instructional Technologies Syposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011

Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Etkileşimli Tahtalara Uygun İçerik Geliştirme Deneyimi Bir Durum Çalışması

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013

Ülkemizde eğitim bilimleri alanındaki araştırmalar: bir içerik analizi çalışması.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124

Ülkemizde eğitim teknolojileri çalışmaları Bir içerik analizi

IX Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124

Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler Türkiye kökenli araştırmalar

10th International Educational Technologies Conference, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.10, ss.448-452

Blogların Öğretmen Adaylarının Algıları Bilişim Teknolojileri Yeterliklerine Etkileri

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Using blogs weblogs in higher education Toys or tools

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008

Kitap & Kitap Bölümleri

Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-40, 2020

Türkiye’ de öğretim teknolojilerinin gelişimi: 1984-2015

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.57-81, 2020

Öğretim teknolojileri araştırmalarındaki yöntemsel eğilimler

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.3-880, 2020

Teknolojilerinin Türkiye Tarihi: 1920–1984 Dönemi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2020

Çevrimiçi teknolojilerle desteklenen geleneksel öğrenme ortamlarının akademik başarı üzerindeki etkisine genel bakış: Meta analiz

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.723-732, 2017

Karma Yöntemle Makale Yazım Süreci

Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.93-102, 2017

Resim İşleme (GIMP)

Çoklu Ortam Uygulamaları, Usanmaz Bilal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.90-109, 2017

3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Buradalık, Meşguliyet,Akış ve Uzamsal Beceriler

3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PegemA Akademi, Ankara, ss.85-104, 2017

Karma Yöntemlerin Gelişmesi ve İlerlemesi

Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-122, 2017

Bulut Teknolojileri ve Bulutta Ofis

Ofis Uygulamaları, Göktaş Yüksel, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.287-306, 2017

Çoklu Ortamın Tanımı ve Çoklu Ortam Ürünlerinin Temel Özellikleri

Çoklu Ortam Uygulamaları, Usanmaz Bilal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-13, 2017

Ofis 365

Ofis Uygulamaları, Göktaş Yüksel, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.307-324, 2017

Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, , Editör, PEGEM AKADEMİ, 2016

Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teorler Araştırmalar Eğilimler, Yüksel Göktaş, Kürşat Çağıltay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016

Öğretim teknolojilerinin tarihsel değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, Kürşat ÇAĞILTAY, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-40, 2016

Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler 2 Baskı, , Editör, Pegem Akademi, 2016

Öğretim teknolojileri araştırmalarındaki yöntemsel eğilimler

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler 2 Baskı, , Editör, Pegem Akademi, 2016

Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimler

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay Kürşat,Göktaş,Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.315-331, 2016

Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Gelişimi: 1984-2015 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay; Yüksel Göktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-80, 2016

Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihi: 1920–1984 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y, Editör, PegemA, Ankara, ss.41-56, 2016

Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimleri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar ve Eğilimler, Göktaş Yüksel, Çağıltay Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-277, 2013

Metrikler

Yayın

313

Atıf (WoS)

1189

H-İndeks (WoS)

19

Atıf (Scopus)

1336

H-İndeks (Scopus)

17

Proje

23

Tez Danışmanlığı

19

Açık Erişim

11
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları