Yayınlar & Eserler

Makaleler 144
Tümü (144)
SCI-E, SSCI, AHCI (51)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (70)
ESCI (16)
Scopus (57)
TRDizin (65)
Diğer Yayınlar (33)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 154

1. Akademik Süreçlerde Yapay Zekâ Kullanımına Yönelik Mentörlük Süreçlerinin Yürütülmesi: Kaygılardan Çözüme

18. Uluslararasi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2025), 18 - 19 Eylül 2025, (Özet Bildiri)

2. Hareket Temelli İşlemler Konusunda Yayınlanan Makalelerin Bibliyometrik Analizi

Internatıonal Eastern Conference On Human-Computer Interactıon (IECHCI), Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, (Tam Metin Bildiri)

3. Kullanıcı Deneyiminin Yeşil Yazılım Mühendisliğine Etkisinin Araştırılması Üzerine Deneysel Bir Çalışma

International Eastern Conference on Human Computer Interaction, Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Kasım 2023, ss.120-123, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. İlkokulda Teknoloji Kullanılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Eylül 2023, (Özet Bildiri)

5. Yükseköğretim Öğrencilerinin Kişisel Dijital İçerikleri Yönetme Düzeyleri

INTERNATIONAL EASTERN CONFERENCE ON HUMAN-COMPUTER INTERACTION, Nakhchivan, Azerbaycan, 9 - 10 Eylül 2022, (Tam Metin Bildiri)

7. Effect of Physical Variables in Classrooms on Students' Attention via Internet of Things

Education Conference (EDUCCON), Türkiye, 11 - 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

8. A Model Suggestion for The Factors Affecting Creative Thinking Skills

Education Conference (EDUCCON), Türkiye, 11 - 12 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

9. Kaynak Tabanlı Öğrenmenin Öğretmen AdaylarınınYansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

28th International Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Doktora tezlerinde alınan geçerlik ve güvenirlik önlemleri

28th International Conference on Educational Sciences-ICES/UEBK, Ankara, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2018, ss.51-69, (Tam Metin Bildiri)

11. Kaynak Tabanlı Öğrenme

13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

12. Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

13th International Computer and Instructional TechnologiesSymposium (ICITS 2019), Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

13. Kaynak Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi

28thInternational Conference on Educational Sciences - 28. Uluslararası Eğitim BilimleriKongresi (ICES-UEBK), Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

14. Veri Madenciliği ile ÖSYM verileri kullanılarak akademik başarı tahmini

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Ocak 2019, ss.95-104, (Tam Metin Bildiri)

15. Veri Madenciliği ile ÖSYM verileri kullanılarak akademik başarı tahmini

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 12 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

16. Türkiye’deki sanal gerçeklik tezlerinin incelenmesi

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 14 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

17. Self-directed language learning through a mobile application: Duolingo

2. Uluslararası Uzaktan Öğrenme ve Yenilikçi Eğitim Teknolojileri Konferansı, 10 - 14 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

18. TÜRKİYE’DEKİ SANAL GERÇEKLİK TEZLERİNİN İNCELENMESİ

2. ULUSLARARASI UZAKTAN ÖĞRENME VE YENİLİKÇİ EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ KONFERANSI, Ankara, Türkiye, 12 Aralık 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. The fields used in internet of things in education

Education Conference (EDUCCON), 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Teknolojik gelişmeler çerçevesinde teknoloji bağımlılığının evrimi: Yeni eğilimler

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

22. Akademik Başarıya Odaklanan Çalışmaların İçerik Analizi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

23. Televizyon ve Çizgi Film: Okul Öncesi Çocukların ve Ebeveynlerinin İzleme Alışkanlıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2281-2291, (Tam Metin Bildiri)

25. Televizyon ve Çizgi Film: Okul Öncesi Çocukların ve Ebeveynlerinin İzleme Alışkanlıkları

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2281-2291, (Tam Metin Bildiri)

26. Meta analizlere göre akademik başarıyı neler etkiler?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2000, (Özet Bildiri)

27. Meta analizlere göre akademik başarıyı neler etkiler?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2000, (Özet Bildiri)

28. The Differences between prospective teachers’ acceptances of using technology in the future classes by their departments

9th International Conference for Theory and Practice in Education, 26 - 27 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

29. Öğretim Teknolojilerinin Geleceği

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 24 - 27 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

30. Eğitim Teknolojileri Tezlerinde Yöntemsel ve İstatistiksel Eğilimler

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.723-724, (Özet Bildiri)

31. The Future of CEIT

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

32. Üniversite öğrencilerinin bakış açısıyla sosyal ağlarda öğretim elemanı-öğrenci etkileşimini etkileyen temel faktörler

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, cilt.5, ss.406, (Özet Bildiri)

33. Sputnik sonrası Amerikan eğitim reformlarının değerlendirilmesi

11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, cilt.11, ss.760-761, (Özet Bildiri)

37. Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye Ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

38. Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

39. Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

40. Tez Çalışmalarında Etkili Tartışma Bölümü Yazma: Türkiye ve Amerika Birleşik Devletleri Karşılaştırması

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

41. Makaleler neden reddedilir?

26. International Conference of Educational Science, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

43. Fen Öğretiminde Eğitsel Çizgi Film Uygulaması İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarı Düzeyleri ve Tutumları

. X. International Computer and Instructional Technologies Symposium Paper Abstracts, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Adaylarının Problemli Mobil Kullanımı

X. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

46. Okul Öncesi Eğitim için Sihirli Oyuncaklar

Eğitimde İyi Örnekler Konferans, Türkiye, 21 - 23 Mart 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

47. Eğitim Teknolojileri Doktora Tezlerinin Giriş Bölümlerinin Tür Odaklı Karşılaştırılması Türkiye ve ABD

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

48. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Öğretimsel Sosyal ve Bilişsel Buradalığı Etkileyen Faktörler

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

49. Eğitimde “Nesnelerin İnterneti” Temelli Uygulamalara Örnekler

4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium (ITTES2016), 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

50. Lise Öğrencilerinin Tablet Bilgisayar Kullanımına Yönelik Tutumları

8th Internatonal Computer Instructonal Technologes Symposum, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

52. Okul Öncesi Eğitimde Kullanılmak Üzere Bir Çizgi Film Geliştirme Süreci

X. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

53. Preschool students attitudes toward magic story books

AECT International Convention, 30 Kasım - 02 Aralık 2015, (Özet Bildiri)

54. Augmented Storyteling System

3. International Conference on Technical Education, 20 - 22 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

55. Senior Civil Engineering Students Perceptions of Cheating How do They Justify Cheating

3rd International Conference on Technical Education: Engineering and Technical Education, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

56. Augmented Storytelling Systems

3rd International Conference on Technical Education: Engineering and Technical Education, Bangkok, Tayland, 26 - 27 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

57. Medical Students Attitudes toward Mobile Augmented Reality Based Anatomy Learning

AECT • Accelerate Learning - Racing into the Future • 2015, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 07 Kasım 2015, (Tam Metin Bildiri)

58. The impact of flipped classroom on student achievement

Association for Educational Communications and Technology International Conference Anaheim, Indianapolis, Amerika Birleşik Devletleri, 4 - 06 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

59. Etkin Akademik Yazım

IDEAL 2015, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015

60. Preschool students attitudes toward magic story books

AECT International Convention, 3 - 07 Kasım 2015, (Özet Bildiri)

62. Sanal Dünyalarda Kullanılan Öğretim Stratejileri Yöntemleri ve Teknikleri

II. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

63. Ters yüz sınıf yönteminin kullanımının bilişsel yüke etkisinin incelenmesi

7th International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

64. Effect of anatomy learning via mobile augmented reality on medical students cognitive load

7th International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

65. Mobil artırılmış gerçeklikle anatomi öğreniminin tıp öğrencilerinin bilişsel yüklerine etkisi

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

66. Bilişim teknolojileri ve yazılımı dersine yönelik etkileşimli video geliştirme ve değerlendirme süreci

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

67. Aktif öğrenme yöntemlerine yönelik alternatif uygulama: Thinglink örneği

VII. International Congress of Educational Research, Muğla, Türkiye, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

70. Yükseköğretimde Araştırma ve Geliştirme

KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ YÜKSEKÖĞRETİM ÇALIŞTAYI, Kıbrıs (Kktc), 26 Mayıs 2015 - 27 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

72. BÖTE lerin Geleceği

ICITS 2015, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015

73. Aktif öğrenme yöntemlerine yönelik alternatif uygulama Thinglink örneği

VII. International Congress of Educational Research, 28 - 31 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

75. Levels of Recalling Knowledge in Three Dimensional Virtual Learning Environments Based on Presence and Engagement

The 2015 annual meeting of the American Educational Research Association, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

76. Levels of recallıng knowledge ın 3 dımensıonal vırtual learnıng envıronments based on presence and engagement

American Educational Research Association Annual Meeting 2015, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

77. Levels of recalling knowledge in three dimensional virtual learning environments based on presence and engagement

American Educational Research Association Annual Meeting, Chicago-Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

78. Levels of recalling knowledge in 3D virtual learning environments based on presence and engagement

AERA 2015 Annual Meeting, Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 20 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

79. Technical Problems Experienced in the Virtual Learning Environment and Coping Strategies

9th International Conference of Information and Communiation Technologies (AICT), Rostov-on-Don, Rusya, 14 - 16 Ekim 2015, ss.565-569, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

81. Secondary school students attitudes toward english learnıng using augmented reality technology

7th International Conference of Education, Research and Innovation, 17 - 19 Kasım 2014, (Özet Bildiri)

82. Effective Educational Augmented Reality Applications Points to Consider

IEEE 8th International Conference on Application of Information and Communication Technologies, 15 - 17 Ekim 2014, (Tam Metin Bildiri) identifier

83. Effective educational augmented reality applications Points to consider

IEEE 8th International Conference on Application of Information and Communication Technologies, 15 - 17 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

84. Öğrenme Teorileri Üzerine İnşa Edilen Web 2 0 Uygulamalarının İncelenmesi

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu - 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

86. Fatih Projesi Kapsamında Dağıtılan Tablet Bilgisayar ve E KitaplarınKullanım Durumları

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

87. Öğrenme Öğretme Aracı Olarak E Kitap Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarısına Etkisi

8. International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Tam Metin Bildiri)

88. Öğrenme teorileri üzerine inşa edilen web 2.0 uygulamalarının incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

90. Öğrenme teorileri üzerine inşa edilen web 2 0 uygulamalarının incelenmesi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

91. Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Motivasyona Etkisi

8th International Computer & InstructionalTechnologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

92. Simülasyonların ilköğretim öğrencilerinin fen ve teknoloji derslerindeki akademik başarılarına ve motivasyonlarına etkisi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

93. Üç Boyutlu Sanal Dünyalardaki Farklı Çoklu Ortamların ARCS Modeli Açısından İncelenmesi

II. Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.118-119, (Özet Bildiri)

94. Üç boyutlu sanal dünyalardaki farklı çoklu ortamların ARCS modeli açısından incelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

95. Üç boyutlu sanal dünyalardaki farklı çoklu ortamların arcs modeli açısından incelenmesi

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

96. 3 boyutlu eğitsel animasyonların okul öncesi eğitiminde kullanımına yönelik öğretmen görüşleri

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

99. Öğretmen Görüşlerine Göre İşitme Engelliler Eğitiminde Karşılaşılan Zorluklar Ve Çözüm Önerileri Erzurum Örneği

I. Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi (Ith Eurasian Educational Research Congress), İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

100. Okul öncesi eğitimine yönelik 3 boyutlu eğitsel animasyon geliştirme ve değerlendirme süreci

Ist International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

101. Anatomi eğitiminde artırılmış gerçeklik teknolojisi

Anatomi Günleri 2014, Türkiye, 20 - 23 Şubat 2014, (Özet Bildiri)

103. Assistive Technology in Education of Students with Learning Disabilities Research Trends between 2002 and 2012

2013 AECT International Convention, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

104. Educatıonal Potentıal of 3D Virtual Learning Environments

Association for Educational Communications and Technology, California, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

105. Common Relıability And Validity Strategies in Instructıonal Technology Research

the Association for Educational Communications and Technology International Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

106. Educational potential of 3D virtual learning environments

Association for Educational Communications and Technology International Conference, 30 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

108. Orchestrating instruments in designing 3D Virtual Worlds for leaning A Framework of Design

the Association for Educational Communications and Technology International Conference, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

110. Orchestrating instruments in designing 3d virtual worlds for leaning: A framework of design

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

111. The development of a criteria list for the selection of 3D virtual worlds

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

112. Common reliability and validity strategies in instructional technology research

The Association for Educational Communications and Technology International Convention, Anaheim-Los Angeles, California, Amerika Birleşik Devletleri, 29 Ekim - 02 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

114. LCD Panelli Etkileşimli Tahtanın Özel Eğitim Uygulama Okullarında Kullanımı

Engelsiz Bilişim 2013, İstanbul, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2013, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

115. Bilgisayar Oyunlarındaki Kültürel Unsurların Türkiye deki Kullanıcıların Oyun Tercihine Etkisi

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

116. İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2003 2013 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

117. Türkiye de Öğretim Tasarımı Modelleriyle İlgili Yapılmış Çalışmalar

1th International Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES), Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

118. Tıp eğitiminde artırılmış gerçeklik uygulamaları

1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

119. Türkiye deki Kullanıcıların Dijital Oyun Tercihinde Oyundaki Kültürel Unsurların Etkisi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

120. İlköğretim öğrencilerinin 3B sanal ortamda kış sporlarını öğrenmeye yönelik tutumları

1. International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

121. Üç boyutlu sanal dünyada Atatürk Üniversitesi sanal kampüsünün geliştirilme süreci

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

122. Motivation and Achievement in 3d Virtual Worlds

5th World Conference on Educational Sciences, Rome, İtalya, 6 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)

123. The current status of K-12 online learning in Turkey

35th Annual Convention of the Association for Educational Communications and Technology, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

124. Examining ICT integration in primary schools: Barriers and enablers

5th Annual Convention of the Association for Educational Communications and Technology, Louisville, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Ekim - 03 Kasım 2012, (Özet Bildiri)

125. Zihinsel Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Yardımcı Teknolojiler 2007 2011 Dönemi Makalelerin İçerik Analizi

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

126. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Motivasyon Opensim Örneği

6. International Computer and Instructional Technologies Syposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

127. Proje ve beceri yarışmalarında Katılımcıların karşılaştığı zorluklar

6. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

128. 3 boyutlu sanal dünyalarda motivasyon: Opensim örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

130. 3 Boyutlu Sanal Dünyalarda Buradalık ve Sosyal Buradalık

4. Eğitim Araştırmaları Birliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

131. 2007-2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.386-393, (Tam Metin Bildiri)

132. 3 boyutlu sanal dünyalarda buradalık ve sosyal buradalık

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

133. İlköğretim okullarındaki öğretmenlerin bilişim teknolojilerini kullanma durumu

4. Internetional Congress of Educational Research, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

134. 2007 2011 yılları arasında eğitim teknolojisi araştırmalarındaki eğilimler

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.387-395, (Tam Metin Bildiri)

135. 3 boyutlu sanal ortamlarda sosyal buradalık algısı

IV. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongre, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.379-386, (Tam Metin Bildiri)

136. Hareket temelli işlemler teknolojisinin eğitime muhtemel katkıları

3rd Internatiional Conference on New Trends in Education and Their Implications, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

137. Çevrimiçi sosyal ağlar Öğrenciler neden Facebook kullanmıyor

5th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

138. Eğitsel oyunların tasarlanmasında kullanılan oyun motorlarının değerlendirilmesi.

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.300-305, (Tam Metin Bildiri)

139. Öğretimsel videoların temel bilgisayar derslerinde kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

5th International Computer and Instructional Technologies Syposium, 22 - 24 Eylül 2011, cilt.7, (Tam Metin Bildiri)

140. Öğretimsel videoların temel bilgisayar derslerinde kullanımına yönelik öğretmen adaylarının görüşleri

5th International Computer & Instructional Technologies Syposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

141. Etkileşimli Tahtaların Öğretim Süreçlerine Katkıları

5th International Computer Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, (Tam Metin Bildiri)

142. Zihinsel Engelli Öğrencilere Yönelik Etkileşimli Tahtalara Uygun İçerik Geliştirme Deneyimi Bir Durum Çalışması

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

143. Ülkemizde eğitim bilimleri alanındaki araştırmalar: bir içerik analizi çalışması.

9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124, (Özet Bildiri)

144. Ülkemizde eğitim teknolojileri çalışmaları Bir içerik analizi

IX Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.124, (Özet Bildiri)

145. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler: Türkiye kökenli araştırmalar

10. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, 26 - 28 Nisan 2010, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)

146. Eğitim teknolojilerinde güncel eğilimler Türkiye kökenli araştırmalar

10th International Educational Technologies Conference, 26 - 28 Nisan 2010, cilt.10, ss.448-452, (Tam Metin Bildiri)

147. Blogların Öğretmen Adaylarının Algıları Bilişim Teknolojileri Yeterliklerine Etkileri

3rd International Computer Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

149. İlköğretim BT öğretmenlerinin aldıkları eğitimle görev yaptıkları okullarda onlara yüklenen görev ve sorumlulukların karşılaştırılması

3th International Computer & Instructıonal Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

150. Öğretim Teknolojilerinin Öğretmen Eğitiminde Kullanımı Öğretim Elemanlarının Görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

151. Using blogs weblogs in higher education Toys or tools

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 15 - 19 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)

154. Öğretim teknolojilerinin öğretmen eğitiminde kullanımı: Öğretim elemanlarının görüşleri

VIII. International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 28

3. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.25-40, 2020

4. Türkiye’ de öğretim teknolojilerinin gelişimi: 1984-2015

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.57-81, 2020

5. Öğretim teknolojileri araştırmalarındaki yöntemsel eğilimler

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.3-880, 2020

6. Teknolojilerinin Türkiye Tarihi: 1920–1984 Dönemi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler (3. Baskı), Çağıltay Kürşat,Göktaş Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.41-56, 2020

12. Çevrimiçi teknolojilerle desteklenen geleneksel öğrenme ortamlarının akademik başarı üzerindeki etkisine genel bakış: Meta analiz

Küreselleşen Dünyada Eğitim, Özcan Demirel,Serkan Dinçer, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.723-732, 2017

13. Karma Yöntemle Makale Yazım Süreci

Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.93-102, 2017

14. Resim İşleme (GIMP)

Çoklu Ortam Uygulamaları, Usanmaz Bilal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.90-109, 2017

15. 3B Sanal Öğrenme Ortamlarında Buradalık, Meşguliyet,Akış ve Uzamsal Beceriler

3 BoyutluSanal DünyalarınEğitimde Kullanımı, Yüksel Göktaş, Editör, PegemA Akademi, Ankara, ss.85-104, 2017

16. Karma Yöntemlerin Gelişmesi ve İlerlemesi

Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.115-122, 2017

17. Bulut Teknolojileri ve Bulutta Ofis

Ofis Uygulamaları, Göktaş Yüksel, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.287-306, 2017

18. Çoklu Ortamın Tanımı ve Çoklu Ortam Ürünlerinin Temel Özellikleri

Çoklu Ortam Uygulamaları, Usanmaz Bilal, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.1-13, 2017

19. Ofis 365

Ofis Uygulamaları, Göktaş Yüksel, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Erzurum, ss.307-324, 2017

20. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, , Editör, PEGEM AKADEMİ, 2016

21. Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihine Bir Bakış: 1920-1984 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teorler Araştırmalar Eğilimler, Yüksel Göktaş, Kürşat Çağıltay, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.41-56, 2016

22. Öğretim teknolojilerinin tarihsel değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri: Teoriler, araştırmalar, eğilimler, Kürşat ÇAĞILTAY, Yüksel GÖKTAŞ, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.25-40, 2016

23. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Değişimi

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler 2 Baskı, , Editör, Pegem Akademi, 2016

24. Öğretim teknolojileri araştırmalarındaki yöntemsel eğilimler

Öğretim teknolojilerinin temelleri Teoriler araştırmalar eğilimler 2 Baskı, , Editör, Pegem Akademi, 2016

25. Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimler

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay Kürşat,Göktaş,Yüksel, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.315-331, 2016

26. Öğretim Teknolojilerinin Tarihsel Gelişimi: 1984-2015 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar Eğilimler, Kürşat Çağıltay; Yüksel Göktaş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.57-80, 2016

27. Öğretim Teknolojilerinin Türkiye Tarihi: 1920–1984 Dönemi

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y, Editör, PegemA, Ankara, ss.41-56, 2016

28. Öğretim Teknolojileri Araştırmalarındaki Yöntemsel Eğilimleri

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri Teoriler Araştırmalar ve Eğilimler, Göktaş Yüksel, Çağıltay Kürşat, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.261-277, 2013
Metrikler

Yayın

329

Yayın (WoS)

73

Yayın (Scopus)

60

Atıf (WoS)

1339

H-İndeks (WoS)

20

Atıf (Scopus)

1593

H-İndeks (Scopus)

19

Atıf (Scholar)

2770

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

128

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Sobiad)

218

H-İndeks (Sobiad)

6

Atıf (Diğer Toplam)

397

Proje

31

Tez Danışmanlığı

20

Açık Erişim

12
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları