Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

İlkokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Hakkındaki Görüşleri

2st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 Full Paper Proceedings , Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Temmuz 2022, ss.141-148 Creative Commons License

Hizmet Öncesi ve Hizmet içi Süreçte Öğretmen Yetiştirme Problemlerimizin Tarihsel Analizi

2.MAARİF KONGRESİ KAPSAMINDA SEKİZİNCİ ÇALIŞTAYIMIZ: “2023’E DOĞRU TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME ÇALIŞTAYI”, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2021 Creative Commons License

Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

ADA 2021 Bahar Dönemi, Eğitim Sosyolojisi Atölyesi'nin 3. Haftasında Prof. Dr. Durmuş KILIÇ, Doç. Dr. S. Tunay KAMER, Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi başlıklı sunumunu gerçekleştirdi., Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.1-10 Creative Commons License

EJERCongress 2020 Bildiri Kitabı/ EJERCongress 2020Conference Proceedings1253İlkokul Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

EJERCongress 2020 Bildiri Kitabı/ EJERCongress 2020Conference Proceedings2VIIthINTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.654-657 Creative Commons License

Öğretmenlerin Motivasyonlarının Farklı Boyutlar ve Değişkenler Açısından İncelenmesi

Muğla Sıtkı Kocaman Üniversitesi II. UTEK 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi 2023 Eğitim Vizyonu ve Temel Eğitimde Gelecek Arayışları, 23 - 27 Ekim 2019, ss.966-971 Creative Commons License

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pişmanlıkları: Geçmişe Mektup

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, ss.479-480

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUL TÜKENMİŞLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

EJERCongress 2019 Bildiri Kitabı / EJERCongress 2019 Conference Proceedings, 19 - 22 Haziran 2019

İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

VIth International Eurasian Educational Research CongressAnkara Üniversitesi, Ankara/Türkiye19-22 Haziran 2019, 19 - 21 Haziran 2019

İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress Ankara Üniversitesi, Ankara/Türkiye 19-22 Haziran 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-17

İlkokul Zümre ÖğretmenlerKurulu Toplantılarında Alınan Kararların Uygulanma Düzeyleri”

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,25-28 Nisan 2019, Ankara, 25 - 28 Nisan 2019

Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences Ankara, 2019, 25 - 28 Nisan 2019

Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

28. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 Nisan - 28 Kasım 2019, ss.1435-1441

Öğretmenlerin Kılavuz Kitaplar ve Günlük Ders Planı ile ilgili Görüşleri

www.iltercongress.org 6-8 September 2018, Amasya, 6 - 08 Eylül 2018

Jigsaw 1 Tekniğinin Türkçe Dersi Noktalama İşaretleri KonusundaAkademik Başarıya Etkisi

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Kars, 2018, 11 - 13 Ekim 2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018

TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK İNANÇLARI

iKSAD1. ULUSLARARASISOSYAL BiLiMLERKONGRESiÖZET KÝTABI9-11 Mart 2018MARDiN, 9 - 11 Mart 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14

İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

Inretnational Symposium of Education and Values (ISOVE)Bildiri Özet Kitabı, 5 - 08 Ekim 2017

ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLŞKİN YETRLİK ALGILARI

ULEAD Annual Congress- 2017- 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017

Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Güdülenmelerini Etkileyen Faktörler

ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS: İCRE. 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017

SINIF ÖĞRETMENLERİNİNDEĞERLENDİRME FORMLARINIKULLANIMINA İLŞKİN GÖRÜŞLERİ

İNTERNATİONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCİAL SCİENCES 2017, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017ALANYA- ANTALYA, 6 - 08 Nisan 2017

İlkokulda Akran Zorbalığına İlişkinÖğretmen Görüşleri

XVIIIAMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching Training Today For Tommorow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016

Etkili Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Muğla Sıtkı KOCAMAN Üniversitesi 15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Akademisyenlerin İnternet Bağımlılığı Durumlarının İncelenmesi

Muğla Sıtkı KOCAMAN ÜNİVERSİTESİ15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016

Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretm Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları

III. Uluslarası ilkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015

Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014

İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105

İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2012, ss.154

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2012, ss.154

). Sınıf öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluklarının incelenmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2012, ss.15-16

Teachers Disfunctional Attitudes

First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79

İlköğretimde Değişen Planlar ve Karşılaşılan Problemler

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004

İlköğretimde Değişen Planlar ve Karşılaşılan Problemler

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004

İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler

Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265

Kitap & Kitap Bölümleri

Kapsayıcı Eğitime Giriş(Temel Kavramlar İlkeler ve Gerekçeler

Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı, DEMİRKOL,Mehmet, BATDI, Veli, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-17, 2023

Classroom Teachers' Job Satisfaction and Job Satisfaction Factors from the Dual Factor Theory Perspective

INSAC 2023 New Trends in Social and Education Sciences, Doç. Dr. Mehmet Dalkılıç, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.100-121, 2023 Creative Commons License

Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2022

Ders Kitabının Öğretimdeki Önemi

Ders Kitabı İnceleme, Özcan DEMİREL,Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.38-49, 2021

Türkiye'de Eğitim Sosyolojinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2021

Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Prof Dr. Erdoğan Köse,Prof Dr. Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-115, 2020 Creative Commons License

Ders Kitabının Öğretimdeki Yeri

Ders Kitabı İncelemesi, Özcan Demirel,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.16-35, 2020 Creative Commons License

HİZMET ÖNCESİNDE ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDEKİ GELİŞMELERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitime AdanmışYarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, ÜNAL,Dilşat PEKER ve DEMİR,Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.546-558, 2020 Creative Commons License

EĞİTİME GİRİŞ

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019

DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ

DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019

DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ

DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019

Ders Kitabının Öğretimdeki Yeri

Ders Kitabı İncelemesi, Özcan DEMİREL, Kasım KIROĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.38-52, 2019

Eğitime Giriş

Nobel Akademi, Ankara, 2018

Türkiye’de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Erdoğan KÖSE, Prof. Dr. Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem Akademi, ss.96-115, 2018

Mastery Learning

Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016

Mastery Learning

Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016

Eğitim Bilimine Giriş

NOBEL YAYINEVİ, Ankara, 2014

Okul ve Sınıf Ortamı

Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014

Okul ve Sınıf Ortamı

Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014

Sosyal Gelişim

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

Türk Milli Eğitim Sisteminin Yönetim Yapısı

Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

Sosyal Gelişim 2

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

Okul ve Sınıf Ortamı Oluşturma

Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

Psikoloji ve Bilim

Gelişim Psikolojisi, Doç Dr. Durmuş KILIÇ, Doç. Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Ankara, 2013

Tam Öğrenme

Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012

Tam Öğrenme

Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012

Tam Öğrenme Modeli

Öğrenme ve Öğretme kuramlar yaklaşımlar modeller, KAYA Zeki, Editör, Pegem, 2012

Sosyal Gelişimi Takip Etme ve Değerlendirme

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2010

Metrikler

Yayın

155

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

9

Tez Danışmanlığı

25

Açık Erişim

17
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları