Makaleler
74
Tümü (74)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (36)
2. 29.08.2024
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, 2024 (Hakemli Dergi)
3. Çizgi Filmlerin İlettikleri Etik Değerler Bakımından İncelenmesi: Doru Örneği
UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.21-32, 2023 (Hakemli Dergi)
8. UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE İLKOKUL ÖĞRENCİ VELİLERİNİN YAŞADIĞI PROBLEMLER
JOURNAL OF INSTITUTE OF ECONOMIC DEVELOPMENT AND SOCIAL RESEARCHES
, cilt.9, sa.29, ss.51-67, 2021 (Hakemli Dergi)
9. ANALYSIS OF CLASS TEACHERS AND PARENTS' VIEWS ON CHARACTEREDUCATION IN PRIMARY SCHOOL IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.6, sa.15, ss.1317-1365, 2021 (Hakemli Dergi)
11. INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CLASS TEACHERS’ MOTIVATION AND JOB SATISFACTION
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET
, cilt.8, sa.1, ss.119-131, 2021 (Hakemli Dergi)
13. AN INVESTIGATION ONTHE VIEWPOINTS OF STUDENTS, TEACHERS, AND PARENTS ABOUT HOMEWORK IN PRIMARYSCHOOLS
International Online Journal of Education and Teaching(IOJET)
, cilt.7, sa.4, ss.1572-1583, 2020 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının ve Sınıf Öğretmenlerinin Öğretmen Kavramına Yönelik Metaforlarının İncelenmesi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-13, 2020 (Hakemli Dergi)
19. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ‘ETKİLİ ÖĞRETİM VE ETKİLİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARINA’ İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.375-395, 2020 (Hakemli Dergi)
20. Examining the motivations of primary school fourth grade students with regard to homework
Contemporary Educational Researches Journal
, cilt.9, sa.4, ss.110-118, 2019 (Hakemli Dergi)
23. İlköğretim Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri İle Sahip Oldukları Değerler Arasındaki İlişki
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, ss.1185-1196, 2018 (Hakemli Dergi)
24. İlkokul Öğrencilerinin Öğretmenlerine İlişkin Motivasyon Durumlarının ARCS Modeli Açısından İncelenmesi
Journal of Current Researches on Social Sciences
, cilt.8, ss.355-366, 2018 (Hakemli Dergi)
27. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN VİCDAN ALGISI
ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, ss.853-864, 2017 (Hakemli Dergi)
29. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.2, sa.3, ss.81-92, 2017 (Hakemli Dergi)
32. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE KAYBOLAN DEĞERLER1
IJOEEC (International Journal Of Eurasian Education And Culture)
, sa.3, ss.81-92, 2017 (Hakemli Dergi)
35. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YÜRÜTÜCÜ BİLİŞ DÜŞÜNME STİLLERİ VE AKADEMİK BAŞARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1109-1126, 2016 (Hakemli Dergi)
36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yürütücü Biliş DüşünmeStilleri Ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.1109-1126, 2016 (Hakemli Dergi)
37. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİ EĞİLİMLERİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, ss.469-484, 2016 (Hakemli Dergi)
39. Öğretmen Anne Babaların Çocukları ve Öğrencileriyle Olan İlşkilerinin İncelenmesi
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
, cilt.2, ss.107-117, 2016 (Hakemli Dergi)
41. Ortaokul 7 Sınıf Matematik Dersinde Olasılık Konusunun İşbirlikli Öğrenme Yöntemiyle Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Eylül 2016 20 3 1173 1183
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.20, ss.1173-1183, 2016 (Hakemli Dergi)
42. ADAY ÖĞRETMENLERİN ADAYLIK EĞİTİMİNE İLİŞKİNGÖRÜŞLERİ
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.68, ss.81-92, 2016 (Hakemli Dergi)
44. Sınıf Öğretmenlerinin Soru Sorma Stratejileri ve Karşılaştıkları Sorunlar
Manas Journal of Social Studies
, cilt.4, ss.230-243, 2015 (Hakemli Dergi)
45. Integrated Education Receiving Students during Socialization According to Teacher Opinions
INTERNATIONAL JOURNAL OFPSYCHO-EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.5, ss.35-43, 2014 (Hakemli Dergi)
47. Sınıf Öğretmenlerinin 4 4 4 Eğitim Sistemi HakkındakiTutumlarının İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.18, ss.11-21, 2014 (Hakemli Dergi)
48. The Relationship Among Self Efficacy Self Esteem and Subjective Well Being Levels of Prospective Teachers
International Journal of Psycho- Educational Sciences
, cilt.4, ss.42-53, 2013 (Hakemli Dergi)
49. Examining the Learning Styles of Prospective Classroom Teachers
International Journal of Psycho-Edcational Sciences
, cilt.3, ss.45-54, 2013 (Hakemli Dergi)
51. Sınıf öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluklarının incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.3, ss.223-228, 2012 (Hakemli Dergi)
54. Dysfunctional Attitudes of Universty Students
İnternational Online Journal of Educational Sciences
, cilt.2, ss.403-418, 2010 (Hakemli Dergi)
56. Yenilenen İlköğretim Programlarında Planlama ve Öğretmenlerin Hazır Planlarla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.1-19, 2010 (Hakemli Dergi)
58. Yenilenen İlköğretim Programlarında Ailenin Eğitim Fonksiyonunun Öğretmen ve Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.13, ss.177-190, 2009 (Hakemli Dergi)
59. Birleştirilmiş Sınıf Uygulamasında Öğretmenlerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştığı Problemlere İlişkin Görüşleri
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, ss.623-654, 2009 (Hakemli Dergi)
61. The Effect of the Jigsaw Technique on Learning the Concepts of the Principles and Methods of Teaching
World Applied Sciences Journal,
, cilt.4, ss.109-114, 2008 (Hakemli Dergi)
64. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumları
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, ss.9-19, 2004 (Hakemli Dergi)
67. Sosyal Değişme ve Eğitim Etkileşimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.107-119, 2002 (Hakemli Dergi)
68. İlköğretimde Günlük Ders Planları ve Karşılaşılan Problemler
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, ss.95-112, 2002 (Hakemli Dergi)
69. Eğitim Programlarının Felsefi Boyutları
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.387-394, 2001 (Hakemli Dergi)
70. Öğrenci Öğretmen Adayları Öğretmen ve Öğretim Elemanları Gözüyle Öğretmen
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.5, ss.97-104, 2001 (Hakemli Dergi)
71. Mesleki ve Teknik Eğitim Nedir İlkeleri ve Gelişmesi Çağdaş Eğitim Dergisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, ss.38-40, 1997 (Hakemsiz Dergi)
72. İlkokul 5 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinin Öğretmenlerin Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, ss.30-34, 1996 (Hakemsiz Dergi)
73. Program Geliştirme Yaklaşımları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
, ss.207-218, 1996 (Hakemsiz Dergi)
74. Orta Öğretimde Felsefe Dersinin Önemi
,Atatürk Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Dergisi
, ss.91-94, 1995 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
51
13. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUL TÜKENMİŞLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EJERCongress 2019 Bildiri Kitabı / EJERCongress 2019 Conference Proceedings, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
VIth International Eurasian Educational Research CongressAnkara Üniversitesi, Ankara/Türkiye19-22 Haziran 2019, 19 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
15. İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
VIth International Eurasian Educational Research Congress Ankara Üniversitesi, Ankara/Türkiye 19-22 Haziran 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-17, (Özet Bildiri)
16. İlkokul Zümre ÖğretmenlerKurulu Toplantılarında Alınan Kararların Uygulanma Düzeyleri”
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,25-28 Nisan 2019, Ankara, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
17. Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
The 28th International Conference on Educational Sciences Ankara, 2019, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
18. Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
28. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 Nisan - 28 Kasım 2019, ss.1435-1441, (Tam Metin Bildiri)
21. Öğretmenlerin Kılavuz Kitaplar ve Günlük Ders Planı ile ilgili Görüşleri
www.iltercongress.org 6-8 September 2018, Amasya, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)
22. Jigsaw 1 Tekniğinin Türkçe Dersi Noktalama İşaretleri KonusundaAkademik Başarıya Etkisi
The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Kars, 2018, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
24. Öğrencilerin Okula Bağlılığının Öğretmen Motivasyon Düzeyi ve Öğretmene İlişkin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
27. Ulıslararası Eğitim Bilimleri Kongresi Antalya18-21 Nisan 2018, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
25. Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarına İlişkin Gereklik Algı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu USOS 2018, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
26. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarına İlişkinGereklik Algıları
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
27. TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK İNANÇLARI
iKSAD1. ULUSLARARASISOSYAL BiLiMLERKONGRESiÖZET KÝTABI9-11 Mart 2018MARDiN, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)
28. BiLiMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERi DERSİNDE PROJE TABANLI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ AKADEMiK BAŞARIYA VE ÖĞRETMENADAYLARININ TUTUMLARINA ETKİSİ
iKSAD1. ULUSLARARASISOSYAL BiLiMLERKONGRESiÖZET KÝTABI9-11 Mart 2018MARDiN, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri)
29. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler
International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)
30. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler
Inretnational Symposium of Education and Values (ISOVE)Bildiri Özet Kitabı, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
31. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLŞKİN YETRLİK ALGILARI
ULEAD Annual Congress- 2017- 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
32. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Güdülenmelerini Etkileyen Faktörler
ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS: İCRE. 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
34. İlkokulda Akran Zorbalığına İlişkinÖğretmen Görüşleri
XVIIIAMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching Training Today For Tommorow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
36. Etkili Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Muğla Sıtkı KOCAMAN Üniversitesi 15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
37. ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
38. Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretm Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları
III. Uluslarası ilkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
39. Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretim Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları
3rd International Conference on Primary Education, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
41. Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)
42. İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105, (Özet Bildiri)
43. İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105, (Özet Bildiri)
47. teachers dysfunctional attidudes1st international conference on foreign languange teaching and applied linguistics
FLTAL 2011, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
48. Teachers Disfunctional Attitudes
First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)
50. İlköğretimde Değişen Planlar ve Karşılaşılan Problemler
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
51. İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler
Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265, (Özet Bildiri)
Kitaplar
34
4. Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi
Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2022
5. Ders Kitabının Öğretimdeki Önemi
Ders Kitabı İnceleme, Özcan DEMİREL,Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.38-49, 2021
6. Türkiye'de Eğitim Sosyolojinin Gelişimi
Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2021
10. EĞİTİME GİRİŞ
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019
11. DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ
DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019
12. DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ
DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019
13. Ders Kitabının Öğretimdeki Yeri
Ders Kitabı İncelemesi, Özcan DEMİREL, Kasım KIROĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.38-52, 2019
14. Eğitime Giriş
Nobel Akademi, Ankara, 2018
16. Mastery Learning
Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016
17. Mastery Learning
Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016
18. Eğitim Bilimine Giriş
NOBEL YAYINEVİ, Ankara, 2014
19. Okul ve Sınıf Ortamı
Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014
20. Okul ve Sınıf Ortamı
Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014
21. Sosyal Gelişim
Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014
22. Türk Milli Eğitim Sisteminin Yönetim Yapısı
Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014
23. Sosyal Gelişim 2
Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014
24. Okul ve Sınıf Ortamı Oluşturma
Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014
27. Öğrenci MerkezliEğitimin Uygulanabilirlik Düzeyi
Pegem Akademi, 2013
28. Psikoloji ve Bilim
Gelişim Psikolojisi, Doç Dr. Durmuş KILIÇ, Doç. Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Ankara, 2013
29. Tam Öğrenme
Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012
30. Tam Öğrenme
Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012
31. Tam Öğrenme Modeli
Öğrenme ve Öğretme kuramlar yaklaşımlar modeller, KAYA Zeki, Editör, Pegem, 2012
32. Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, 2011
33. Sosyal Gelişimi Takip Etme ve Değerlendirme
Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2010
34. Eğitim Bilimine Giriş
Nobel, Ankara, 2009