Yayınlar & Eserler

Makaleler 74
Tümü (74)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (36)
Diğer Yayınlar (36)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 51

1. Okulöncesi Öğretmenlerinin Drama Temelinde Etkileşimli Okuma Etkinliklerinin Okul Öncesi Öğrencilerinde Değer Kazanımı

INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024 EDUCONGRESS2024, Diyarbakır, Türkiye, 18 Eylül 2024, (Tam Metin Bildiri)

2. İlkokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Hakkındaki Görüşleri

2st International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2022 Full Paper Proceedings , Balıkesir, Türkiye, 23 - 26 Temmuz 2022, ss.141-148, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

5. Hizmet Öncesi ve Hizmet içi Süreçte Öğretmen Yetiştirme Problemlerimizin Tarihsel Analizi

2.MAARİF KONGRESİ KAPSAMINDA SEKİZİNCİ ÇALIŞTAYIMIZ: “2023’E DOĞRU TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN YETİŞTİRME ÇALIŞTAYI”, Ankara, Türkiye, 28 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

6. Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

ADA 2021 Bahar Dönemi, Eğitim Sosyolojisi Atölyesi'nin 3. Haftasında Prof. Dr. Durmuş KILIÇ, Doç. Dr. S. Tunay KAMER, Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi başlıklı sunumunu gerçekleştirdi., Ankara, Türkiye, 10 Nisan 2021, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

8. Uluslarlarası Pegem Eğitim Kongresi (IPCEDU - 2020)908İlkokul Öğrenci Velilerinin Eğitim ve Okullara İlişkin Beklentileri

ULUSLARLARASI PEGEM EĞİTİM KONGRESİ (IPCEDU - 2020), Ankara, Türkiye, 20 Ekim 2020, ss.908-9014, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

10. EJERCongress 2020 Bildiri Kitabı/ EJERCongress 2020Conference Proceedings1253İlkokul Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

EJERCongress 2020 Bildiri Kitabı/ EJERCongress 2020Conference Proceedings2VIIthINTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2020, ss.654-657, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

11. Öğretmenlerin Motivasyonlarının Farklı Boyutlar ve Değişkenler Açısından İncelenmesi

Muğla Sıtkı Kocaman Üniversitesi II. UTEK 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi 2023 Eğitim Vizyonu ve Temel Eğitimde Gelecek Arayışları, 23 - 27 Ekim 2019, ss.966-971, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

12. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pişmanlıkları: Geçmişe Mektup

18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 Ekim 2019, ss.479-480, (Özet Bildiri)

13. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUL TÜKENMİŞLİĞİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

EJERCongress 2019 Bildiri Kitabı / EJERCongress 2019 Conference Proceedings, 19 - 22 Haziran 2019, (Tam Metin Bildiri)

14. İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

VIth International Eurasian Educational Research CongressAnkara Üniversitesi, Ankara/Türkiye19-22 Haziran 2019, 19 - 21 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

15. İlkokullarda Yetiştirme Programı (İYEP) Kurs Sürecinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

VIth International Eurasian Educational Research Congress Ankara Üniversitesi, Ankara/Türkiye 19-22 Haziran 2019, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-17, (Özet Bildiri)

16. İlkokul Zümre ÖğretmenlerKurulu Toplantılarında Alınan Kararların Uygulanma Düzeyleri”

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi,25-28 Nisan 2019, Ankara, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

17. Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

The 28th International Conference on Educational Sciences Ankara, 2019, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

18. Lise Öğrencilerinin Okul Tükenmişliğinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

28. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Ankara, Türkiye, 25 Nisan - 28 Kasım 2019, ss.1435-1441, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin 2006 ve 2017 Yıllarına Göre Karşılaştırılması

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterliklerinin 2006 ve 2017 Yıılarına Göre Karşılaştırılması

7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğretmenlerin Kılavuz Kitaplar ve Günlük Ders Planı ile ilgili Görüşleri

www.iltercongress.org 6-8 September 2018, Amasya, 6 - 08 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. Jigsaw 1 Tekniğinin Türkçe Dersi Noktalama İşaretleri KonusundaAkademik Başarıya Etkisi

The 6th International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI –EPOK) Kars, 2018, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Düzeylerinin İncelenmesi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

26. Sınıf Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Değerlendirme Araçlarına İlişkinGereklik Algıları

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

27. TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM ARAŞTIRMALARINA YÖNELİK İNANÇLARI

iKSAD1. ULUSLARARASISOSYAL BiLiMLERKONGRESiÖZET KÝTABI9-11 Mart 2018MARDiN, 9 - 11 Mart 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

International Symposium of Education and Values (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.13-14, (Özet Bildiri)

30. İlkokul Öğrencilerinde Kaybolan Değerler

Inretnational Symposium of Education and Values (ISOVE)Bildiri Özet Kitabı, 5 - 08 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

31. ÖĞRETMEN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE İLŞKİN YETRLİK ALGILARI

ULEAD Annual Congress- 2017- 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

32. Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İlkokul Öğrencilerinin Güdülenmelerini Etkileyen Faktörler

ULEAD 2017 ANNUAL CONGRESS: İCRE. 7th International Conference on Research in Education- ICRE, taking place in Canakkale, TURKEY, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

33. SINIF ÖĞRETMENLERİNİNDEĞERLENDİRME FORMLARINIKULLANIMINA İLŞKİN GÖRÜŞLERİ

İNTERNATİONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCİAL SCİENCES 2017, ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ 2017ALANYA- ANTALYA, 6 - 08 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

34. İlkokulda Akran Zorbalığına İlişkinÖğretmen Görüşleri

XVIIIAMSE-AMCE-WAER CONGRESS Teaching Training Today For Tommorow, Eskişehir, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

35. Eğitim Fakültelerinde Görev Yapan Akademisyenlerin İnternet Bağımlılığı Durumlarının İncelenmesi

Muğla Sıtkı KOCAMAN ÜNİVERSİTESİ15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

36. Etkili Öğretmen Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Muğla Sıtkı KOCAMAN Üniversitesi 15. Uluslararsı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

37. ETKİLİ ÖĞRETMEN ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

38. Öğretmen Adaylarının Doğrudan ve Dolaylı Öğretm Stratejileri Uygulamalarına Bakış Açıları

III. Uluslarası ilkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

40. Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

41. Büyük Selçuklu Medreselerinin Çağdaş Yorumu

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Tam Metin Bildiri)

42. İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105, (Özet Bildiri)

43. İlköğretim 1. Sınıfa Başlama Yaşının İlköğretim Okul Yönetici Ve Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre İncelenmesi

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.105, (Özet Bildiri)

44. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2012, ss.154, (Özet Bildiri)

45. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 28 Mayıs 2012, ss.154, (Özet Bildiri)

46. ). Sınıf öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye yönelik hazırbulunuşluklarının incelenmesi

3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 24 - 28 Nisan 2012, ss.15-16, (Özet Bildiri)

48. Teachers Disfunctional Attitudes

First International Symposium on Sustainable Development, Sarajevo, Bosna-Hersek, 9 - 10 Haziran 2009, cilt.2, ss.69-79, (Tam Metin Bildiri)

49. İlköğretimde Değişen Planlar ve Karşılaşılan Problemler

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Tam Metin Bildiri)

50. İlköğretimde Değişen Planlar ve Karşılaşılan Problemler

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)

51. İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler

Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265, (Özet Bildiri)
Kitaplar 34

1. EĞİTİME GİRİŞ

NOBEL YAYINLARI, Ankara, 2024

2. Kapsayıcı Eğitime Giriş(Temel Kavramlar İlkeler ve Gerekçeler

Kapsayıcı Öğretmen El Kitabı, DEMİRKOL,Mehmet, BATDI, Veli, Editör, ANI YAYINCILIK, Ankara, ss.1-17, 2023

3. Classroom Teachers' Job Satisfaction and Job Satisfaction Factors from the Dual Factor Theory Perspective

INSAC 2023 New Trends in Social and Education Sciences, Doç. Dr. Mehmet Dalkılıç, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.100-121, 2023 Creative Commons License

4. Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2022

5. Ders Kitabının Öğretimdeki Önemi

Ders Kitabı İnceleme, Özcan DEMİREL,Kasım KIROĞLU, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.38-49, 2021

6. Türkiye'de Eğitim Sosyolojinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Erdoğan KÖSE,Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-114, 2021

7. Türkiye'de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Prof Dr. Erdoğan Köse,Prof Dr. Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.96-115, 2020 Creative Commons License

8. Ders Kitabının Öğretimdeki Yeri

Ders Kitabı İncelemesi, Özcan Demirel,Kasım Kıroğlu, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.16-35, 2020 Creative Commons License

9. HİZMET ÖNCESİNDE ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDEKİ GELİŞMELERİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ

Eğitime AdanmışYarım Asır Prof. Dr. Tayip DUMAN'a Armağan, ÜNAL,Dilşat PEKER ve DEMİR,Fatih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.546-558, 2020 Creative Commons License

10. EĞİTİME GİRİŞ

Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2019

11. DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ

DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019

12. DERS KİTABININ ÖĞRETİMDEKİ YERİ

DERS KİTABI İNCELEMESİ, ÖZCAN DEMİREL, KASIM KIROĞLU, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.38-52, 2019

13. Ders Kitabının Öğretimdeki Yeri

Ders Kitabı İncelemesi, Özcan DEMİREL, Kasım KIROĞLU, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.38-52, 2019

14. Eğitime Giriş

Nobel Akademi, Ankara, 2018

15. Türkiye’de Eğitim Sosyolojisinin Gelişimi

Eğitim Sosyolojisi, Prof. Dr. Erdoğan KÖSE, Prof. Dr. Salih Zeki GENÇ, Editör, Pegem Akademi, ss.96-115, 2018

16. Mastery Learning

Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016

17. Mastery Learning

Learning And Teaching Theoriens Approaches and Models, Kaya, Z., Editör, Çözüm Abc Yayın Ve Eğitim Hizmetleri Yayıncılık, Ankara, ss.168-192, 2016

18. Eğitim Bilimine Giriş

NOBEL YAYINEVİ, Ankara, 2014

19. Okul ve Sınıf Ortamı

Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014

20. Okul ve Sınıf Ortamı

Eğitim Bilimine Giriş, KINCAL, R.Y., Editör, Atatürk Üniversitesi Deneyim Açıköğretim Yayıncılık, Erzurum, ss.25-50, 2014

21. Sosyal Gelişim

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

22. Türk Milli Eğitim Sisteminin Yönetim Yapısı

Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

23. Sosyal Gelişim 2

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

24. Okul ve Sınıf Ortamı Oluşturma

Eğitim Bilimine Giriş, Prof Dr. Remzi Yavaş KINCAL, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2014

28. Psikoloji ve Bilim

Gelişim Psikolojisi, Doç Dr. Durmuş KILIÇ, Doç. Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Ankara, 2013

29. Tam Öğrenme

Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012

30. Tam Öğrenme

Öğrenme ve Öğretme kuramlar, yaklaşımlar, modeller, Kaya, Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.169-192, 2012

31. Tam Öğrenme Modeli

Öğrenme ve Öğretme kuramlar yaklaşımlar modeller, KAYA Zeki, Editör, Pegem, 2012

33. Sosyal Gelişimi Takip Etme ve Değerlendirme

Çocuk Gelişimi 2, Doç Dr. Mücahit DİLEKMEN, Editör, Atatürk Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, 2010
Metrikler

Yayın

160

Yayın (WoS)

4

Yayın (Scopus)

5

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

53

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

160

Proje

9

Tez Danışmanlığı

31

Açık Erişim

24
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları