Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ADAPTATION OF THE CHILD ANXIETY AND DEPRESSION SCALE-REVISED FORM TO TURKISH CULTURE: NON-CLINICAL SAMPLE

International Multi-Disciplinary Children's Studies Congress-IV, İstanbul, Türkiye, 23 Nisan 2023

Otizm için PCIT: Vaka Çalışması

International Researches Congress on Social and Education Sciences, Konya, Türkiye, 18 Mart 2023, cilt.1, ss.193-194

DYSFUNCTIONAL HEALTH-PROTECTIVE BEHAVIORS SCALE: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY FOR TURKISH CULTURE

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.122

VALIDITY AND RELIABILITY ANALYSIS OF THE COVID-19 OBSESSIVE COMPULSIVE DISORDER SCALE IN TURKISH CULTURE

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.124 Sürdürülebilir Kalkınma

Akademik Stres Ve Akademik Güdülenme Arasında Okul Tükenmişliğinin Aracı Rolünün İncelenmesi

Uluslararası V. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019

Çocuk İstismarını Belirleme Ölçeği Geliştirilerek Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

Uluslararası V. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL TÜKENMİŞLİĞİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

Okul Tükenmişliği: Ortaokul Öğrencilei İle Fenomenolojik Bir Çalışma

20. ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, 25 - 27 Ekim 2018

Okul Tükenmişliği: Ortaokul Öğrencileri ile Fenomenolojik Bir Çalışma

20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, 25 - 27 Ekim 2018

The Mediating Role Of Academic Self-Efficacy In The Relation Between Psychological Dissonance AndSchool Burnout: A Mixed Methods Research

20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018

Penn State Endişe Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması

Penn State Endişe Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması, 2 - 05 Mayıs 2018

Aday Öğretmenlerin Algılarına Göre Öz-yeterlik Düzeyleri

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017

An Investigation intothe Effects of Anxiety Sensitivity, Anxiety Disorder and Childhood Depression

International Conference on Education Educational Psychology (ICEEPSY), 11 - 14 Ekim 2017

The Effect of Group Counseling Program on 9th Grade Students Assertiveness Levels

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA’2016), 14 - 16 Ekim 2016

Analysis of School Burnout and Academic Motivation through Structural Equation Modeling

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA’2016), 14 - 16 Ekim 2016

Adapting Depression and Anxiety Questionnaire for Children into Turkish Reliability and Validity Studies

ICNPBP 2016 : 18th International Conference on Neuroscience, Psychiatry and Biological Psychiatry, 11 - 12 Ağustos 2016

DUYGUSAL TEPKİSELLİK ÖLÇEĞİ ERGEN FORMUNUN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

1. ULUSLARARASI EVLİLİK, ÇİFT VE AİLE DANIŞMANLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016

ANKSİYETE DUYARLILIĞI İLE OKUL REDDİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

1. ULUSLARARASI EVLİLİK, ÇİFT VE AİLE DANIŞMANLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016

An Investigation into the Effects of Anxiety Sensitivity in Adolescents on Anxiety Disorder and Childhood Depression

ICCSP 2016 : 18th International Conference on Cognitive Science and Psychology, Amsterdam, Hollanda, 12 - 13 Mayıs 2016

Okul Tükenmişliği İle Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

XIII. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015

The Effect of Group Counseling on the Victimhood Perceptions of Adolescent Who Are the Subject of Peer Victimization and on Their Coping Strategies

ICEPMIT 2015 : 17th International Conference on Education, Pedagogy, Management, Innovation and Technology, Barcelona, İspanya, 17 - 18 Ağustos 2015

Okul Tükenmişliğinin Akademik Stres ve Akademik Güdülenme Arasındaki Aracı Rolünün İncelenmesi

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015

Sihirli Değnek Mandala

6. Uluslararası Sanat Terapileri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2015

Analysis of the Relations between Obsessive Compulsive Symptoms and Anxiety Sensitivity in Adolescents Structural Equation Modeling

ICBPCS 2015 : 17th International Conference on Behavioral, Psychological and Cognitive Sciences, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2015

Ergen Akran İlişkileri Ölçeği Zorba ve Kurban Formunun Türkçeye Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

International Counseling And Education Conference 2013 "icec 2013", İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2014

Okul Ret Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

I. International Eurasian EducationalResearch Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Alanında Yapılan Tezlerdeki Araştırma Eğilimleri: Bir İçerik Analizi

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, ss.1-702

REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ALANINDA YAPILAN TEZLERDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ BİR İÇERİK ANALİZİ

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

Üniversite Öğrencilerinde Okul Tükenmişliği ile Psikolojik Uyumsuzluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Yapısal Eşitlik Modeli

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2013

ZORBALIKLA BAŞA ÇIKMA STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2013

Rehberlik ve psiklojik danışmanlık alanındaki araştırma eğilimleri Bir içerik analizi

21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376

Duygusal Tepkisellik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012

Grup Rehberliği Etkinliğinin Sınav Kaygısına Etkisi

10. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011

Grup Rehberliği Etkinliklerinin Sınav Kaygısına Etkisi

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Eylül 2010, cilt.1, ss.153-154
Kitap & Kitap Bölümleri

Developing a CBT-Based Intervention Program for Reducing School Burnout and Investigating Its Effectiveness With Mixed Methods Research

School Burnout: Overcoming barriers to recognition, prevention, treatment, and policy adaptation, Ross William May, Frank D. Fincham, Marcos A Sanchez-Gonzalez, Kristina Bauer, Torsten H Voigt, Editör, Frontiers in Psychology, ss.36-51, 2023

OKUL RUH SAĞLIĞI SORUNLARI

VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, 2021

Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dini Başa Çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, Bayram DEMİRTAŞ Orhan GÜRSU Ömer Faruk SÖYLEV, Editör, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI, Ankara, ss.178-197, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İsmail Seçer,Zehra Topal, Editör, Vizetek, Ankara, ss.163-196, 2021 Creative Commons License

Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İsmail Seçer,Zehra Topal, Editör, Vizetek , Ankara, ss.273-319, 2021 Creative Commons License

Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, Seçer, İsmail & Topal, Zehra, Editör, Vizetek, ss.163-196, 2021

Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.310-350, 2021

Obsesif Kompulsif Belirtileri Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.350-390, 2021

The Mediator Role of Academic Resilience in the Relationship of Anxiety Sensitivity Social and Adaptive Functioning and School Refusal With School Attachment in High School Student

School Attendance and Problematic School Absenteeism in Youth, Kearney, Christopher & Gonzálvez, Carolina & Heyne, David, Editör, Frontiers Media SA, ss.208-219, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

The Mediator Role of Academic Resilience in the Relationship of Anxiety Sensitivity Social and Adaptive Functioning and School Refusal With Scho...

School Attendance and Problematic School Absenteeism in Youth, Christopher Kearney, Editör, Frontiers Media SA, Losan, ss.208-219, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, Seçer,İsmail & Topal,Zehra, Editör, Vizetek, Ankara, ss.273-319, 2021 Creative Commons License

Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, , Editör, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.249-273, 2021

Depresyon Belirtilerini Azaltmaya Yönelik Davranışsal Aktivasyon Terapisi Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.350-390, 2021

Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları: Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.208-288, 2021

Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, ORHAN GÜRSU • ÖMER FARUK SÖYLEV • BAYRAM DEMİRTAŞ, Editör, T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.249-274, 2021

GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAK. YAYINEVİ, Erzurum, 2020 Creative Commons License

ANALİZ ÖNCESİ KARMALAMA STRATEJİLERİ

Tamamen Bütünleştirilmiş Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, İSMAİL SEÇER,SÜMEYYE ULAŞ, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.75-95, 2020

ÖĞRENMENİN DOĞASI VE TEMEL KAVRAMLAR

ÖĞRENMEDE KLASİK VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, İSMAİL SEÇER,SÜMEYYE ULAŞ, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.1-25, 2020

RUH SAĞLIĞININ DOĞASINA GENEL BAKIŞ

YAŞAM BOYU GELİŞİM VE UYUM SORUNLARI PSİKOPATOLOJİYİ ANLAMAK, İSMAİL SEÇER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2020 Creative Commons License

Veri Analizi, Yorum ve Kullanım

Eğitim ve Psikolojide Araştırma ve Değerlendirme - Çeşitliliğin Nicel, Nitel ve Karma Yöntemlerle Bütünleştirilmesi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.406-450, 2019

PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ, ŞERİFE IŞIK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.27-46, 2018

PSİKOLOJİNİN DOĞASI

PSİKOLOJİYE GİRİŞ, ŞERİFE IŞIK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.3-23, 2018

FİZİKSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ASIM ARI, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.55-85, 2017

PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK

TRAVMA, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2016

TRAVMA OLAYLARINDA PSİKOLOJİK YARDIM BECERİLERİ

TRAVMA, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ

REHBERLİK, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

GELİŞİMSEL REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA

İlk ve ortaöğretim kurumlarında rehberlik ve danışmanlık, ARI ASIM, Editör, EĞİTİM YAYNINEVİ, 2016

TRAVMA OLAYLARININ TÜR VE ÖZELLİKLERİ

TRAVMA, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAK. YAYINLARI, Erzurum, 2016

ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK

REHBERLİK, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

ÖĞRENCİYİ TANIMA

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2015

ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BAŞARTAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2015

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEBELİRLENEN ETKİNLİĞİUYGULAMA – II

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

REHBERLİK VE PSİKOLOJİKDANIŞMADA ETİK

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİALAN ÇOCUĞUN GELİŞİMÖZELLİKLERİ

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

OKULLARDA REHBERLİKSERVİSİNİN ÖRGÜTLENMESİ

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNİEĞİTİM ORTAMINA YERLEŞMESÜRECİ

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

PSİKOLOJİK TESTLER

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014
Metrikler

Yayın

167

Atıf (WoS)

245

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

257

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

168

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

114

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

227

Proje

17

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları