Yayınlar & Eserler

Makaleler 64
Tümü (64)
SCI-E, SSCI, AHCI (27)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (33)
ESCI (6)
Scopus (30)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 61

1. TURKISH VALIDITY AND RELIABILITY STUDY OF CHILD STRESS DISORDERS CHECKLIST

2nd INTERNATIONAL 21st CENTURY EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Burdur, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2024, ss.188, (Özet Bildiri)

2. EBEVEYN GÖREV PAYLAŞIMI ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

6.ULUSLARARASI POZİTİF PSİKOLOJİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2024, ss.95-96, (Özet Bildiri)

3. EBEVEYN KABUL ANKETİ’ NİN TÜRKÇE GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

6. Uluslararası Pozitif Psikoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2024, ss.93-94, (Özet Bildiri)

8. ADAPTATION OF THE CHILD ANXIETY AND DEPRESSION SCALE-REVISED FORM TO TURKISH CULTURE: NON-CLINICAL SAMPLE

International Multi-Disciplinary Children's Studies Congress-IV, İstanbul, Türkiye, 23 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

9. Otizm için PCIT: Vaka Çalışması

International Researches Congress on Social and Education Sciences, Konya, Türkiye, 18 Mart 2023, cilt.1, ss.193-194, (Özet Bildiri)

10. Ebeveyn Çocuk Etkileşim Terapisi (PCIT): Bir Erken Çocukluk Dönemi Müdahale Yaklaşımı

UDEMKO, Eskişehir, Türkiye, 26 - 29 Mayıs 2022, ss.52-57, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. DYSFUNCTIONAL HEALTH-PROTECTIVE BEHAVIORS SCALE: A VALIDITY AND RELIABILITY STUDY FOR TURKISH CULTURE

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.122, (Özet Bildiri)

13. VALIDITY AND RELIABILITY ANALYSIS OF THE COVID-19 OBSESSIVE COMPULSIVE DISORDER SCALE IN TURKISH CULTURE

V. INTERNATIONAL COVID-19 AND CURRENT ISSUES CONGRESS, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.124, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

15. Adaptation of the Academic Resiliance Scale to Turkish Culture: Reliability and Validity.

The Congress of VII Turkcess 2020., İstanbul, Türkiye, 03 Ocak 2020, (Özet Bildiri)

16. Akademik Stres Ve Akademik Güdülenme Arasında Okul Tükenmişliğinin Aracı Rolünün İncelenmesi

Uluslararası V. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

17. Çocuk İstismarını Belirleme Ölçeği Geliştirilerek Psikometrik Özelliklerinin İncelenmesi

Uluslararası V. Turkcess Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2019, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

19. OKUL TÜKENMİŞLİĞİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARA İLİŞKİN ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ

VIth International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

20. Okul Tükenmişliği: Ortaokul Öğrencilei İle Fenomenolojik Bir Çalışma

20. ULUSLARARASI PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

21. Okul Tükenmişliği: Ortaokul Öğrencileri ile Fenomenolojik Bir Çalışma

20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, 25 - 27 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

22. The Mediating Role Of Academic Self-Efficacy In The Relation Between Psychological Dissonance AndSchool Burnout: A Mixed Methods Research

20th International Congress on Psychological Counseling and Guidance, Samsun, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

23. Psikolojik Uyumsuzluk ve Okul Tükenmişliği Arasında Akademik Öz Yeterliğin Aracılık Rolünün İncelenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

25. Penn State Endişe Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması

Penn State Endişe Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlilik Ve Güvenirlik Çalışması, 2 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

26. Aday Öğretmenlerin Algılarına Göre Öz-yeterlik Düzeyleri

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

27. An Investigation intothe Effects of Anxiety Sensitivity, Anxiety Disorder and Childhood Depression

International Conference on Education Educational Psychology (ICEEPSY), 11 - 14 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

28. OKUL TÜKENMİŞ LİĞİ İLE PSİKOLOJİK DAYANIKLILIKARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

33. Öğretmen Adaylarının Algılarına Göre Öz-Yeterlik Düzeyleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2017, (Tam Metin Bildiri)

34. Okul tükenmişliği ile öznel iyi oluş arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modeli incelenmesi

INES INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS 2016, 1 - 03 Kasım 2016, (Özet Bildiri)

35. The Effect of Group Counseling Program on 9th Grade Students Assertiveness Levels

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA’2016), 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

36. Analysis of School Burnout and Academic Motivation through Structural Equation Modeling

1st INTERNATIONAL CONFERENCE ON STUDIES IN EDUCATION (BARCELONA’2016), 14 - 16 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

37. Adapting Depression and Anxiety Questionnaire for Children into Turkish Reliability and Validity Studies

ICNPBP 2016 : 18th International Conference on Neuroscience, Psychiatry and Biological Psychiatry, 11 - 12 Ağustos 2016, (Özet Bildiri)

38. ANKSİYETE DUYARLILIĞI İLE OKUL REDDİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

1. ULUSLARARASI EVLİLİK, ÇİFT VE AİLE DANIŞMANLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

39. DUYGUSAL TEPKİSELLİK ÖLÇEĞİ ERGEN FORMUNUN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

1. ULUSLARARASI EVLİLİK, ÇİFT VE AİLE DANIŞMANLIĞI KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

40. An Investigation into the Effects of Anxiety Sensitivity in Adolescents on Anxiety Disorder and Childhood Depression

ICCSP 2016 : 18th International Conference on Cognitive Science and Psychology, Amsterdam, Hollanda, 12 - 13 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

41. Okul Tükenmişliği İle Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkinin Yapısal Eşitlik Modeli İle İncelenmesi

XIII. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

42. The Effect of Group Counseling on the Victimhood Perceptions of Adolescent Who Are the Subject of Peer Victimization and on Their Coping Strategies

ICEPMIT 2015 : 17th International Conference on Education, Pedagogy, Management, Innovation and Technology, Barcelona, İspanya, 17 - 18 Ağustos 2015, (Özet Bildiri)

43. ÇOCUKLAR İÇİN ANKSİYETE VE DEPRESYON ÖLÇEĞİNİN TÜRK KÜLTÜRÜNE UYARLANMASI GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

44. Okul Tükenmişliğinin Akademik Stres ve Akademik Güdülenme Arasındaki Aracı Rolünün İncelenmesi

II nd International Eurasian EducationalResearch Congress, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

45. Sihirli Değnek Mandala

6. Uluslararası Sanat Terapileri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

46. Analysis of the Relations between Obsessive Compulsive Symptoms and Anxiety Sensitivity in Adolescents Structural Equation Modeling

ICBPCS 2015 : 17th International Conference on Behavioral, Psychological and Cognitive Sciences, Paris, Fransa, 27 - 28 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

48. Ergen Akran İlişkileri Ölçeği Zorba ve Kurban Formunun Türkçeye Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

International Counseling And Education Conference 2013 "icec 2013", İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2014

49. Okul Ret Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

I. International Eurasian EducationalResearch Congress, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2014

50. Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Alanında Yapılan Tezlerdeki Araştırma Eğilimleri: Bir İçerik Analizi

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, ss.1-702, (Özet Bildiri)

51. REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ALANINDA YAPILAN TEZLERDEKİ ARAŞTIRMA EĞİLİMLERİ BİR İÇERİK ANALİZİ

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013

52. Üniversite Öğrencilerinde Okul Tükenmişliği ile Psikolojik Uyumsuzluk Arasındaki İlişkinin İncelenmesi Yapısal Eşitlik Modeli

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 06 Eylül 2013

53. ZORBALIKLA BAŞA ÇIKMA STRATEJİLERİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

İstanbul 2013 Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Eylül 2013

54. Ergen Akran İlişkileri Ölçeği Zorba ve Kurban Formunun Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

International Counseling and Education Conference ICEC-2013, İstanbul, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2013, ss.19, (Özet Bildiri)

55. Grup Rehberlik Programının İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Güvengenlik Düzeylerine Etkisi

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376, (Özet Bildiri)

56. Rehberlik ve psiklojik danışmanlık alanındaki araştırma eğilimleri Bir içerik analizi

21. Ulusal Eğitim Bİlimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.376, (Özet Bildiri)

58. Duygusal Tepkisellik Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

II. Eğitim Bilimleri Öğrenci Araştırmaları Kongresi, Kayseri, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2012

59. Grup Rehberliği Etkinliğinin Sınav Kaygısına Etkisi

10. Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011

60. Grup Rehberliği Etkinliklerinin Sınav Kaygısına Etkisi

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 01 Eylül 2010, cilt.1, ss.153-154, (Özet Bildiri)
Kitaplar 53

1. Developing a CBT-Based Intervention Program for Reducing School Burnout and Investigating Its Effectiveness With Mixed Methods Research

School Burnout: Overcoming barriers to recognition, prevention, treatment, and policy adaptation, Ross William May, Frank D. Fincham, Marcos A Sanchez-Gonzalez, Kristina Bauer, Torsten H Voigt, Editör, Frontiers in Psychology, ss.36-51, 2023

7. Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dini Başa Çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, Bayram DEMİRTAŞ Orhan GÜRSU Ömer Faruk SÖYLEV, Editör, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI, Ankara, ss.178-197, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

8. Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İsmail Seçer,Zehra Topal, Editör, Vizetek , Ankara, ss.273-319, 2021 Creative Commons License

9. Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İsmail Seçer,Zehra Topal, Editör, Vizetek, Ankara, ss.163-196, 2021 Creative Commons License

10. Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları: Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.208-288, 2021

11. Depresyon Belirtilerini Azaltmaya Yönelik Davranışsal Aktivasyon Terapisi Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.350-390, 2021

12. Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, , Editör, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.249-273, 2021

13. Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

Olağanüstü Durumlarda Manevi Danışmanlık ve Rehberlik: Disiplinlerarası Araştırmalar, Gürsu,Orhan; Söylev,Ömer Faruk; Demirtaş Bayram, Editör, DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.249-273, 2021

14. Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.310-350, 2021

15. Obsesif Kompulsif Belirtileri Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, İSMAİL SEÇER, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.350-390, 2021

16. The Mediator Role of Academic Resilience in the Relationship of Anxiety Sensitivity Social and Adaptive Functioning and School Refusal With School Attachment in High School Student

School Attendance and Problematic School Absenteeism in Youth, Kearney, Christopher & Gonzálvez, Carolina & Heyne, David, Editör, Frontiers Media SA, ss.208-219, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

17. Okul Tükenmişliği

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, Seçer, İsmail & Topal, Zehra, Editör, Vizetek, ss.163-196, 2021

18. Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

OLAĞANÜSTÜ DURUMLARDA MANEVİ DANIŞMANLIK VE REHBERLİK: DİSİPLİNLERARASI ARAŞTIRMALAR, ORHAN GÜRSU • ÖMER FARUK SÖYLEV • BAYRAM DEMİRTAŞ, Editör, T.C. DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.249-274, 2021

19. Covid-19 Sürecinde Yaşlılarda Ruh Sağlığı ve Dinî başa çıkma Uygulamalı Bir Model Geliştirilmesi ve Etkililiğinin Test Edilmesinin Tanıtımı

Olağanüstü Durumlarda Manevi Danışmanlık ve Rehberlik: Disiplinlerarası Araştırmalar, Gürsu,Orhan; Söylev,Ö. Faruk; Demirtaş,Bayram, Editör, Diyanet İşleri Başkanlığı Yayınları, Ankara, ss.249-273, 2021

20. Okul Tükenmişliğini Azaltmaya Yönelik Psiko-Eğitim Uygulaması

Okul Ruh Sağlığı Sorunları Önleme ve Müdahale Stratejileri, Seçer,İsmail & Topal,Zehra, Editör, Vizetek, Ankara, ss.273-319, 2021 Creative Commons License

21. The Mediator Role of Academic Resilience in the Relationship of Anxiety Sensitivity Social and Adaptive Functioning and School Refusal With Scho...

School Attendance and Problematic School Absenteeism in Youth, Christopher Kearney, Editör, Frontiers Media SA, Losan, ss.208-219, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

26. GELİŞİM PSİKOLOJİSİ

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAK. YAYINEVİ, Erzurum, 2020 Creative Commons License

28. ANALİZ ÖNCESİ KARMALAMA STRATEJİLERİ

Tamamen Bütünleştirilmiş Karma Yöntem Araştırmalarına Giriş, İSMAİL SEÇER,SÜMEYYE ULAŞ, Editör, VİZETEK YAYINCILIK, Ankara, ss.75-95, 2020

29. ÖĞRENMENİN DOĞASI VE TEMEL KAVRAMLAR

ÖĞRENMEDE KLASİK VE GÜNCEL YAKLAŞIMLAR, İSMAİL SEÇER,SÜMEYYE ULAŞ, Editör, VİZE YAYINCILIK, Ankara, ss.1-25, 2020

30. RUH SAĞLIĞININ DOĞASINA GENEL BAKIŞ

YAŞAM BOYU GELİŞİM VE UYUM SORUNLARI PSİKOPATOLOJİYİ ANLAMAK, İSMAİL SEÇER, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-20, 2020 Creative Commons License

34. Veri Analizi, Yorum ve Kullanım

Eğitim ve Psikolojide Araştırma ve Değerlendirme - Çeşitliliğin Nicel, Nitel ve Karma Yöntemlerle Bütünleştirilmesi, , Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.406-450, 2019

36. PSİKOLOJİNİN DOĞASI

PSİKOLOJİYE GİRİŞ, ŞERİFE IŞIK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.3-23, 2018

37. PSİKOLOJİDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ

PSİKOLOJİYE GİRİŞ, ŞERİFE IŞIK, Editör, PEGEMA YAYINCILIK, Ankara, ss.27-46, 2018

38. FİZİKSEL GELİŞİM

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, ASIM ARI, Editör, EĞİTİM YAYINEVİ, Konya, ss.55-85, 2017

39. BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ

REHBERLİK, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

40. ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK

REHBERLİK, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

41. TRAVMA OLAYLARININ TÜR VE ÖZELLİKLERİ

TRAVMA, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAK. YAYINLARI, Erzurum, 2016

42. GELİŞİMSEL REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA

İlk ve ortaöğretim kurumlarında rehberlik ve danışmanlık, ARI ASIM, Editör, EĞİTİM YAYNINEVİ, 2016

43. PSİKOLOJİK SAĞLAMLIK

TRAVMA, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2016

44. TRAVMA OLAYLARINDA PSİKOLOJİK YARDIM BECERİLERİ

TRAVMA, MÜCAHİT DİLEKMEN , Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, 2016

45. ÖĞRENCİYİ TANIMA

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2015

46. ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÖĞRENCİLER

EĞİTİM PSİKOLOJİSİ, BAŞARTAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2015

47. KAYNAŞTIRMA ÖĞRENCİSİNİEĞİTİM ORTAMINA YERLEŞMESÜRECİ

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

48. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİALAN ÇOCUĞUN GELİŞİMÖZELLİKLERİ

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

49. OKULLARDA REHBERLİKSERVİSİNİN ÖRGÜTLENMESİ

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

50. KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNDEBELİRLENEN ETKİNLİĞİUYGULAMA – II

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

51. PSİKOLOJİK TESTLER

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014

52. REHBERLİK VE PSİKOLOJİKDANIŞMADA ETİK

REHBERLİK, DOÇ. DR. BAŞARAN GENÇDOĞAN, Editör, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINLARI, Erzurum, 2014
Metrikler

Yayın

188

Yayın (WoS)

33

Yayın (Scopus)

30

Atıf (WoS)

341

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

333

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

168

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

113

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

226

Proje

22

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

21
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları