Eğitim Bilgileri
1998 - 2002
1998 - 2002Doktora
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Yüksek Lisans
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
1988 - 1992
1988 - 1992Lisans
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Kimyasal Denge ile İlgili Kavramların Anlaşılmasında Kavramsal Değişim Yaklaşımının Etkinliğinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
1998
1998Yüksek Lisans
Perlit-Su Arayüzey Özelliklerinin İncelenmesi
Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Ortaöğretim Alan Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorProf. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2008 - 2013
2008 - 2013Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2002 - 2008
2002 - 2008Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
1994 - 2002
1994 - 2002Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorSenato Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam EdiyorBirim Kalite Komisyonu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2024 - 2025
2024 - 2025Sürekli Eğitim Merkezi Müdür Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2020 - 2023
2020 - 2023BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
2014 - 2015
2014 - 2015Dekan Yardımcısı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Fen Bilimleri dersinde Ters Yüz Sınıf modelinin akademik başarı ve bazı duyuşsal değişkenlere etkisinin incelenmesi
Canpolat N. (Danışman)
İ.UZUN(Öğrenci)
2017
2017Doktora
LİSE DÜZEYİNDE ÇÖZELTİLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNDE AKRAN ÖĞRETİMİ YÖNTEMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ
CANPOLAT N.
T.YILDIRIM(Öğrenci)
2013
2013Doktora
Kimya laboratuvarında argümantasyon odaklı öğretim yaklaşımının öğrencilerin argümantasyon becerilerine ve kavramsal anlayışlarına etkisi
Canpolat N. (Danışman)
A.RIZA(Öğrenci)
2012
2012Yüksek Lisans
KİMYA ÖĞRETMENLERİNİN YENİLENEN ORTAÖĞRETİM KİMYA ÖĞRETİM PROGRAMININ UYGULANABİLİRLİĞİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ (ARTVİN İLİ ÖRNEĞİ)
CANPOLAT N.
T.YILDIRIM(Öğrenci)
Tasarladığı Kurs ve Eğitimler
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Senato Üyeliği
Kurumsal Temsil, Atatürk Üniversitesi, Türkiye, Erzurum, 2023 - 2024
Makaleler
Tümü (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (17)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
ESCI (1)
Scopus (18)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (7)
2024
20241. Improving photocatalytic efficiency: Harnessing the importance of Ag@HfO 2 core-shell nanostructures
Koçyiğit A., Erdoğan E., Canpolat N., Aydoğan Ş., Yılmaz M.
JOURNAL OF PHYSICS AND CHEMISTRY OF SOLIDS
, cilt.191, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20242. Synergistic enhancement of simazine degradation using ZnO nanosheets and ZnO/GO nanocomposites: A sol-gel synthesis approach
Aydoğan Ş., Canpolat N., Koçyiğit A., Yılmaz M.
CERAMICS INTERNATIONAL
, cilt.50, sa.14, ss.25080-25094, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20243. Implementation of Peer Instruction Method on Teaching of Acids and Bases to 12th Grade Students: An Action Research
Özcan O., Bayrakçeken S., Oktay Ö., Canpolat N.
Science Insights Education Frontiers
, cilt.23, sa.1, ss.3637-3673, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
20244. Fabrication of plasmonic junction diodes based on Ag@ZnO core-shell nanostructures
Erdoğan E., Canpolat N., Aydoğan Ş., Yılmaz M.
PHYSICA SCRIPTA
, cilt.99, sa.6, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20245. Investigating the synergistic effect of ZnO/GO nanocomposite films for methylene blue removal
YILDIRIM F., CANPOLAT N., AYDOĞAN Ş., YILMAZ M.
JOURNAL OF THE AMERICAN CERAMIC SOCIETY
, cilt.107, sa.9, ss.6091-6107, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20246. Surface plasmon resonance effects of Ag@ZnO core-shell nanostructure in UV and visible light for photodiode applications
Yılmaz M., Canpolat N., Aydoğan Ş.
JOURNAL OF THE AMERICAN CERAMIC SOCIETY
, cilt.107, sa.5, ss.3390-3402, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2024
20247. Optimizing the structural and photocatalytic performance of Ag-decorated ZnO/Zn(OH)2 nanoparticles for RhB degradation
ERDOĞAN E., EDEN Ç., CANPOLAT N., ÇIRAK Ç., YILMAZ M.
INTERNATIONAL JOURNAL OF APPLIED CERAMIC TECHNOLOGY
, cilt.21, sa.3, ss.2010-2023, 2024 (SCI-Expanded, Scopus)
2023
20238. ZnO micro/nanorods: their performance in the photocatalytic degradation and photodiode
Yılmaz M., Çırak Ç., Canpolat N., Aydoğan Ş.
APPLIED PHYSICS A-MATERIALS SCIENCE & PROCESSING
, cilt.129, sa.3, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2021
20219. Evaluation of TUBITAK 4004 Project “Green Steps in Climate Change”
ESRİNGÜ A., CANPOLAT N., BARIŞ Ö.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.883-902, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
202110. Motivasyon ve Başarı: Öz Belirleme Kuramı Temelinde Öğrenciler Nasıl Motive Edilebilir?
Bayrakçeken S., Samancı O., Canpolat N., Doymuş K.
Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
, sa.66, ss.482-505, 2021 (TRDizin)
2021
202111. Motivasyon kuramları çerçevesinde öğrencilerin öğrenme motivasyonlarının arttırılması: Bir derleme çalışması
BAYRAKÇEKEN S., OKTAY Ö., SAMANCI O., CANPOLAT N.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (Current Perspectives in Social Sciences)
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (TRDizin)
2021
202112. Motivasyon Kuramları Çerçevesinde Öğrencilerin Öğrenme Motivasyonlarının Artırılması: Bir Derleme Çalışması
Bayrakçeken S., Oktay Ö., Samancı O., Canpolat N.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, sa.2, ss.677-698, 2021 (TRDizin)
2021
202113. Ortaöğretim Biyoloji, Fizik, Kimya Dersleri ve Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programlarının Marzano Taksonomisine göre Analizi
Çelikkaya K., Oktay Ö., Yazar A., Bayrakçeken S., Canpolat N.
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.92-111, 2021 (TRDizin)
2021
202114. “İklim Değişikliğinde Yeşil Adımlar” TÜBİTAK 4004 Proje Değerlendirilmesi
ESRİNGÜ A., CANPOLAT N., BARIŞ Ö.
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.25, ss.883-902, 2021 (TRDizin)
2019
201915. An Investigation of the Effectiveness of the Peer Instruction Method on Teaching about Solutions at the High-School Level
Yıldırım T., CANPOLAT N.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.44, sa.199, ss.127-147, 2019 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2017
201716. Akran Öğretiminin Etkililiğine İlişkin Öğrenci Görüşleri
YILDIRIM T., CANPOLAT N.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, ss.515-526, 2017 (TRDizin)
2017
201717. Argumentation skills of Turkish freshman university students in chemistry laboratory
ŞEKERCİ A. R., CANPOLAT N.
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES & PSYCHOLOGY
, cilt.7, sa.1, ss.26-39, 2017 (ESCI)
2014
201418. Impact of argumentation in the chemistry laboratory on conceptual comprehension of Turkish students
ŞEKERCİ A. R., CANPOLAT N.
Educational Process: International Journal , cilt.3, ss.19-34, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201319. Kimya Öğretmenlerinin Örtaöğretim Kimya Öğretim Programının Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Yıldırım T., CANPOLAT N.
Milli Eğitim Dergisi
, ss.236-252, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201220. Kimya öğretmen adaylarının kaynama olayı ile ilgili anlayışları
CANPOLAT N., PINARBAŞI T.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.14, ss.78-91, 2012 (TRDizin)
2012
201221. Le Chatelier prensibi ve kavramsal öğrenme
CANPOLAT N., PINARBAŞI T.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.99114, 2012 (TRDizin)
2011
201122. Üniversite öğrencilerinin saf suyun nötralliği ile ilgili anlayışları
PINARBAŞI T., CANPOLAT N.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.4, ss.185-196, 2011 (TRDizin)
2011
201123. Bazı kimya kavramlarına yönelik iki kademeli çoktan seçmeli bir testin geliştirilmesi ve uygulanması
CANPOLAT N., PINARBAŞI T.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.13, ss.55-80, 2011 (TRDizin)
2010
201024. Prospective chemistry teachers conceptions of chemical thermodynamics and kinetics
Sözbilir M., Pınarbaşı T., Canpolat N.
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education
, cilt.6, sa.2, ss.111-122, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200925. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin mumun yanması ile ilgili anlayışları
PINARBAŞI T., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M.
Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi , cilt.2, ss.73-88, 2009 (TRDizin)
2009
200926. Prospective chemistry teachers' misconceptions about colligative properties: boiling point elevation and freezing point depression
Pınarbaşı T., Sözbilir M., Canpolat N.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.10, sa.4, ss.273-280, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2008
200827. Fen öğretimi programlarındaki etkinliklerin rubrik kullanılarak bilimin doğası açısından değerlendirilmesi
AĞGÜL YALÇIN F., BAYRAKÇEKEN S., CANPOLAT N., ÇELİK S.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , ss.233-245, 2008 (TRDizin)
2006
200628. Turkish undergraduates' misconceptions of evaporation, evaporation rate, and vapour pressure
Canpolat N.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION
, cilt.28, sa.15, ss.1757-1770, 2006 (SSCI, Scopus)
2006
200629. An investigation of effectiveness of conceptual change text-oriented instruction on students' understanding of solution concepts
PINARBAŞI T., CANPOLAT N., BAYRAKÇEKEN S., Geban O.
RESEARCH IN SCIENCE EDUCATION
, cilt.36, sa.4, ss.313-335, 2006 (SSCI, Scopus)
2006
200630. Prospective teachers' misconceptions of vaporization and vapor pressure
Canpolat N., Pinarbasi T., Sozbilir M.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.83, sa.8, ss.1237-1242, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
2006
200631. The conceptual change approach to teaching chemical equilibrium
CANPOLAT N., PINARBAŞI T., BAYRAKÇEKEN S., GEBAN Ö.
Research in Science and Technological Education
, cilt.24, sa.2, ss.217-235, 2006 (SSCI, Scopus)
2004
200432. Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar
Canpolat N., Pınarbaşı T., Bayrakçeken S., Geban Ö.
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.24, ss.135-146, 2004 (Hakemli Dergi)
2004
200433. Kavramsal değişim yaklaşımı III Model kullanımı
CANPOLAT N., PINARBAŞI T., BAYRAKÇEKEN S., GEBAN Ö.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.12, ss.377-384, 2004 (TRDizin)
2003
200334. Students' understanding of solution chemistry concepts
PINARBAŞI T., CANPOLAT N.
JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION
, cilt.80, sa.11, ss.1328-1332, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200335. Removal of phosphate from wastewaters
OGUZ E., Gurses A., CANPOLAT N.
CEMENT AND CONCRETE RESEARCH
, cilt.33, sa.8, ss.1109-1112, 2003 (SCI-Expanded, Scopus)
2003
200336. Kimya öğretmen adaylarının kovalent bağ ve molekül yapıları ile ilgili kavram yanılgıları
CANPOLAT N., PINARBAŞI T., SÖZBİLİR M.
Çukurova Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, ss.66-72, 2003 (Hakemli Dergi)
2002
200237. The removal of Cu(II) from aqueous solutions by Ulothrix zonata
Nuhoglu Y., Malkoc E., Gurses A., Canpolat N.
BIORESOURCE TECHNOLOGY
, cilt.85, sa.3, ss.331-333, 2002 (SCI-Expanded, Scopus)
1999
199938. Removal of some azo dyes from wastewater using PAC as adsorbent
DANIS U., Gurses A., CANPOLAT N.
FRESENIUS ENVIRONMENTAL BULLETIN
, cilt.8, ss.358-365, 1999 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
20241. Kaynama kavramının öğretimi için bir kavram analizi ve WEB 2.0 araçları ile somutlaştırılarak öğretim materyallerinin geliştirilmesi
Uzun İ., Teke D., Canpolat N., Sözbilir M.
16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.919-920, (Özet Bildiri)
2019
20192. Lise Öğrencilerinin Isı, Sıcaklık ve Entalpi Kavramlarına İlişkin Öğrenme Algılarının ve Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
GÜRSES A., Kul M., GÜNEŞ K., SAHIN E., CANPOLAT N.
VI th International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.15-16, (Tam Metin Bildiri)
2016
20163. A comparative study on presentation of Le Châtelier s Principle LCP in high school chemistry textbooks in Spain and Turkey
QUİLEZ J., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M., PINARBAŞI T.
13rd European Conference on Research in Chemical Education (13rd ECRICE), Barcelona, İspanya, 7 - 10 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
2013
20134. Sorgulamaya dayalı öğrenme (SDÖ) yöntemine uygun hazırlanan laboratuar etkinliği hakkında öğrenci görüşleri.
KIZILASLAN A., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M., PINARBAŞI T., YAZICI F., ATİLA M. E.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2013
20135. Sorgulamaya dayalı öğretime uygun düzenlenmiş laboratuar deneyi.
KIZILASLAN A., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M.
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2011
20116. Ortaöğretim Öğrencilerinin kimya müfredatına karşı tutumlarının belirlenmesi
GÜRSES A., Koper K., CANPOLAT N., ACIKYILDIZ M., GÜNEŞ K., DOGAR C.
I.Ulusal kimya eğitim öğretim kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2011, ss.17-18, (Tam Metin Bildiri)
2008
20087. Endothermic Evaporation Process: Misconceptions and Conceptual Change with Deductive Approach
GÜRSES A., YOLCU H. H., CANPOLAT N., ACIKYILDIZ M.
9th European Conference on Research in Chemical Education (ECRICE), İstanbul, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2008, ss.11-12, (Tam Metin Bildiri)
2007
20078. Üniversite öğrencilerinin genel kimya konularını kavramsal öğrenme düzeyleri.
ÇELİK S., CANPOLAT N., PINARBAŞI T., SÖZBİLİR M., BAYRAKÇEKEN S.
1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, (Özet Bildiri)
2006
20069. Dünyada ve Türkiye’de fen eğitimi araştırmalarının genel eğilimi.
SÖZBİLİR M., CANPOLAT N., PINARBAŞI T., BAYRAKÇEKEN S.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.120, (Özet Bildiri)
2006
200610. Üniversite öğrencilerinin atmosfer basıncıyla ilgili anlayışları.
CANPOLAT N., PINARBAŞI T., SÖZBİLİR M., BAYRAKÇEKEN S.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.462, (Özet Bildiri)
2006
200611. Öğretmen adaylarının bazı elektrokimya kavramları hakkındaki görüşleri.
PINARBAŞI T., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M., BAYRAKÇEKEN S.
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.458, (Özet Bildiri)
2004
200412. Investigation of Effectiveness Of Problem-Based Learning At Physical Chemistry Laboratory
GÜRSES A., CANPOLAT N., DOĞAR Ç., Açıkyıldız M., BAYRAK R., GEÇİKLİ E.
18. International Conference on Chemical Education, 3 - 08 Ağustos 2004
2002
200213. Gazlar ve Kavramsal Değişim Yaklaşımı
GÜRSES A., DOGAR C., YALCIN M., CANPOLAT N.
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.62-64, (Tam Metin Bildiri)
2002
200214. Entropi nedir? Ne değildir?
SÖZBİLİR M., BAYRAKÇEKEN S., CANPOLAT N., PINARBAŞI T.
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.185, (Özet Bildiri)
1998
199815. Aktif Karbon Su Arayüzeyinde Katyonik bir Yüzey Aktif Maddenin Adsorpsiyon Mekanizması
SÖZBİLİR M., GÜRSES A., BAYRAKÇEKEN S., DOYMUŞ K., CANPOLAT N.
12. Ulusal Kimya kongresi, Edirne, Türkiye, 7 - 11 Eylül 1998, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)
1996
199616. Etkili bir Kimya Öğretmenin Metodları
BAYRAKÇEKEN S., GÜRSES A., DOYMUŞ K., CANPOLAT N., SÖZBİLİR M., PINARBAŞI T.
II. Ulusal Eğitim Sempozyomu, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Eylül 1996, ss.18-20, (Tam Metin Bildiri)
1996
199617. Kömürün Seçimli Yağ Aglomerasyonu: Aglomerasyon Aşamasındaki Bazı Dizayn ve Proses Parametrelerinin Sistematik Bir İncelenmesi
GÜRSES A., DOYMUŞ K., BAYRAKÇEKEN S., GÜLABOĞLU M. Ş., CANPOLAT N.
II. Ulusal Kimya Mühendisliği Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 13 Eylül 1996, ss.9-11, (Tam Metin Bildiri)
1995
199518. Bazı Linyitlerin Optimum yıkanabilirlik derecelerinin Belirlenmesi
DOYMUŞ K., GÜRSES A., BAYRAKÇEKEN S., CANPOLAT N., GÜLABOĞLU M. Ş.
Yanma ve Hava Kirliliği Kontrolu III. Ulusal Sempozyomu, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Eylül 1995, ss.5-7, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2017
20171. 5E Öğrenme Modeli ve Kimya Öğretimindeki Uygulamaları
AĞGÜL YALÇIN F., Akpınar İ. A., CANPOLAT N., BAYRAKÇEKEN S., ÇELİK S., KARAMAN S.
Kimya Öğretimi, Alipaşa Ayas, Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.219-239, 2017
2006
20062. Fen eğitiminde son otuz yıldaki uluslar arası değişmeler: Dünyada çalışmalar nereye gidiyor? Türkiye bu çalışmaların neresinde?
SÖZBİLİR M., CANPOLAT N.
Fen ve Teknoloji Öğretimi, Mehmet BAHAR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-432, 2006
Desteklenen Projeler
2022 - 2024
2022 - 2024Elektrokimyasal Depolama Yöntemi ile Hazırlanan Çinko Oksit Nanoduvar/Grafen (ZnO/NWsGrafen) Hibrit Yapıların Büyüme Kinetiği ve Fotokatalitik Aktivitesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Araştırma Projesi
YILMAZ M. (Yürütücü), YILDIRIM F., CANPOLAT N.
2019 - 2019
2019 - 2019İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNDE YEŞİL ADIMLAR
TÜBİTAK Projesi , 4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları
Esringü A. (Yürütücü), Eren Z., Canpolat N., Barış Ö., Aksakal Ö., Yılmaz S., et al.
2007 - 2009
2007 - 2009Orta öğretim ve yüksek öğretim düzeyinde kimya öğretimi için yapılandırmacı yaklaşıma uygun aktif öğrenme etkinliklerinin hazırlanması uygulanması ve değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi , 1001 - Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini Destekleme Programı
Bayrakçeken S., Canpolat N. (Yürütücü), Çelik S.
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 399
h-indeksi (WOS): 9
Jüri Üyelikleri
Eylül-2020
Eylül 2020Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2019
Ağustos 2019Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Aralık-2018
Aralık 2018Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Atatürk Üniversitesi
Ağustos-2017
Ağustos 2017