Makaleler
43
Tümü (43)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (8)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (16)
3. Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımının 9. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarıları, Kalıcılık ve Tutumlarına Etkisi
Online Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.3, sa.1, ss.13-31, 2022 (Hakemli Dergi)
8. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Öğrencilerin Matematik Başarılarına Etkisi
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, 2019 (Hakemli Dergi)
11. Argümantasyon Tabanlı Bilim Öğrenme Yaklaşımının Olasılık Öğretimi Üzerine Etkisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.559-572, 2017 (Hakemli Dergi)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretmeye Yönelik Kaygılarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi Bayburt Örneği
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.379-390, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Teaching Probability to Pre Service Teachers with Argumentation Based Science Learning Approach
Journal of Education and Practice
, cilt.7, ss.109-116, 2016 (Hakemli Dergi)
17. The relationship between secondary school students mathematics anxiety and self regulation
EDUCATIONAL RESEARCH AND REVİEWS
, cilt.10, ss.684-690, 2015 (Hakemli Dergi)
18. The effects of argumentation based science learning approach on creative thinking skills of students
EducationalResearch Quarterly
, cilt.39, ss.49-82, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Matematik Öğretmeni Adaylarının Bilgisayar Destekli Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
KURAMSAL EĞİTİMBİLİM DERGİSİ
, cilt.7, ss.212-223, 2014 (Hakemli Dergi)
20. ORTAÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.22, ss.305-320, 2014 (Hakemli Dergi)
21. Ortaöğretim Öğrencilerinin Sonsuzluk Algıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.1235-1252, 2013 (Hakemli Dergi)
22. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Matematik Yazılımının Kullanımı
mustafa kemal university journal of social sciences institute
, cilt.10, ss.167-180, 2013 (Hakemli Dergi)
23. EXAMINING THE DIFFICULTIES EXPERIENCED BY 8TH GRADE STUDENTS ON THE SUBJECT OF SQUARE ROOT NUMBERS
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.9, ss.529-543, 2013 (Hakemli Dergi)
25. Fonksiyonlarla ilgili Bazı kavram Yanılgıları
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.3, ss.1-31, 2012 (Hakemli Dergi)
28. 6 Sınıf Oran Oranyı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim dergisi
, cilt.19, ss.953-968, 2011 (Hakemli Dergi)
29. Pre service Mathematics Teachers Perception Levels Concerning the Concepts of Derivative and Differential
International Journal of Business and Social Science
, cilt.2, ss.247-253, 2011 (Hakemli Dergi)
30. Oran Orantı Konusundaki Kavram Yanılgıları
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, ss.953-969, 2011 (Hakemli Dergi)
31. Indicating that one number is an irrational number with a differentmethod
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3277-3280, 2011 (Hakemli Dergi)
32. Problem solving approaches of mathematics teacher candidates inPISA 2003
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3334-3337, 2011 (Hakemli Dergi)
33. Identifying the secondary school students misconceptions aboutfunctions
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3837-3842, 2011 (Hakemli Dergi)
34. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğretimi Üzerine
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.70-80, 2010 (Hakemli Dergi)
35. Teaching square root numbers from the perspective of İbrahim Hakkı of Erzurum
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1102-1106, 2010 (Hakemli Dergi)
36. Comprehension test in calculus course
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1527-1531, 2010 (Hakemli Dergi)
37. Fonksiyon Kavramının Kavramsal Öğrenimi Üzerine
The Black Sea Journal of Sciences
, cilt.1, sa.1, ss.70-80, 2010 (Hakemli Dergi)
38. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Olasılık Dersini Kavrama Düzeyleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.50-57, 2006 (Hakemli Dergi)
39. Alt Vektör Uzayi Kavraminin Kavramsal Öğrenilmesi Üzerine
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.492-501, 2005 (Hakemli Dergi)
40. Matematik ve Sanat
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.479-491, 2005 (Hakemli Dergi)
41. Tarih Dersi Öğretiminde Matematik Dersini Yeri
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, ss.445-456, 2004 (Hakemli Dergi)
42. Bağıntı ve Fonksiyon Konusundaki Öğrenme Güçlüklerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.11, ss.105-116, 2003 (Hakemli Dergi)
43. İlköğretimde Günlük Ders Planları ve Karşılaşılan Problemler
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.6, ss.95-112, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
2. The Effect of Mathematics Instruction through Computer Algebra Systems on the Academic Achievements of Secondary Education Students: Turkey Example.
1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
3. The Test Development Process for Determining Secondary School Students’xx Achievements on Parabola.
1th International Conference on Mathematics and Related Sciences, Antalya, Türkiye, 30 Nisan - 04 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
7. High School Teachers’ Levels of Achieving Technology Integration and In-Class Reflections: The Case of Mathematica
2nd International Conference on Advances in Natural and Applied Sciences, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
8. A process of material development towards teaching the subject of parabola using computer algebra systems
II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES: ICANAS 2017, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
9. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETMEYE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ (BAYBURTÖRNEĞİ)
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
10. ARGÜMANTASYON TABANLI BİLİM ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE OLASILIK ÖĞRETİMİ
International Conference on New Horizons in Education, 13 - 15 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)
11. Matematik öğretmenlerinin eğitimindeki teknolojik iyileştirmeler hakkındaki görüşleri ve bu iyileştirmelerin ders işleme şekillerine etkisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU-2, 16 Mayıs 2015 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
12. High School Mathematics Teachers Opinions About Computer Assisted Mathematics Instruction
3rd International Eurasian Conference on Mathematical Science and Aplications, VİYANA, Avustralya, 25 - 28 Ağustos 2014, ss.372-373, (Özet Bildiri)
13. Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi Dersinde Dinamik Bir Yazılımın Kullanımı
International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, Diyarbakır, Türkiye, 2 - 04 Ekim 2013, ss.99, (Özet Bildiri)
14. ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİĞİ ÖĞRETMEYE YÖNELİK KAYGILARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
22. Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.300, (Özet Bildiri)
15. Pre Service Primary Science Teachers Understandings of the Moon s Phases and Lunar Eclipse
3rd International Conference on new Horizons in Education, PRAG, Çek Cumhuriyeti, 05 Haziran 2012 - 07 Haziran 2013, ss.1117-1126, (Tam Metin Bildiri)
16. INVESTIGATION OF PRE SERVİCE TEACHERS LEVEL OF MATHEMATICS ANXIETY ACCORDING TO SOME VARIABLES
5 th World Conference on Educational Sciences, ROMA, 5 - 08 Şubat 2013, (Özet Bildiri)
20. Matematiksel Bilginin Transferi Seriler Durumu
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.204, (Özet Bildiri)
21. 9 Sınıf Öğrencilerinin Mutlak Değer Konusunda Karşılaştıkları Kavram Yanılgıları ve Hataları
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
22. İlköğretim 8 Sınıf Öğrencilerinin Üçgenlerde Benzerlik ile İlgili Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.25-35, (Tam Metin Bildiri)
23. Kavram Yanılgılarının Kavrama Comprehension Testi ile Tespiti
Matematikçiler Derneği 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.254, (Özet Bildiri)
26. Cebir Karoları İle Cebirsel İfadelerin Çarpımı Konusunun Öğretiminde Yaşanan Güçlükler
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.57, (Özet Bildiri)
27. Matematik Öğretmen Adaylarının Türev ve Diferansiyel Kavramlarını Algılama Düzeyleri
18. Eğitim Bilimleri Kurultayı, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2009, ss.292, (Özet Bildiri)
28. İlköğretimde Ders Planların ve Karşılaşılan Problemler
Uluslar Arası Katılımlı 2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, ss.265, (Özet Bildiri)
29. Analysis of 8th Grade Students Mistakes and Misconceptions about Probability
4th World Conference on Educational Sciences, Barcelona, İspanya, 02 Şubat 2012 - 05 Şubat 2002, ss.41, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
1. Sosyal Bilimlerde Matematik Uygulamaları
ERTUAL AKADEMİ YAYINCILIK, Erzurum, 2020
2. 12 Bölüm: Veri Toplama ve Değerlendirme
Matematiğin Temelleri, Prof. Dr. Ahmet KAÇAR, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.411-461, 2020
3. Matematik Eğitiminde Argümantasyon
Ertual Akademi Yayıncılık, 2019
