Akademik Unvanlar
-
2015 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2010 - 2015 Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2005 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
-
2017 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2021 - 2024 Akademik Performans D. Kurulu Üyesi
Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
-
2006 - 2009 Bölüm Başkanı
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Akademi Dışı Deneyim
-
1995 - 1999 Öğretmen
MEB
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YÖNTEMLERİ II
-
Lisans Analiz-II
-
Lisans Matematik Öğretimi-II
-
Doktora Matematiksel Kavramlar ve Tarihsel Gelişimleri I
-
Doktora Matematiksel Kavramlar ve Tarihsel Gelişimleri II
-
Yüksek Lisans MATEMATİK ÖĞRETİMİ VE YÖNTEMLERİ I
-
Lisans Analiz-I
-
Lisans Matematik Öğretimi-I
-
Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
-
Lisans Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Yönetilen Tezler
-
Türkiye'de matematik eğitimi alanında problem çözmeye yönelik yapılan çalışmaların bir içerik analizi
Soylu Y. (Danışman)
A.COŞKUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Problem kurma becerisini geliştirmek için tasarlanan Problem Kurma Öğrenme Modeli'nin değerlendirilmesi
Soylu Y. (Danışman)
T.ÖRNEK(Öğrenci), Doktora, 2020 -
Trigonometrik fonksiyonların grafiklerini yorumlama konusunun geogebra ile tasarlanmış etkinliklerle öğretiminin öğrencilerin akademik başarısına ve kalıcılığa etkisi
Soylu Y. (Danışman)
S.SEVGİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Ders İmecesi Yöntemiyle Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimlerinin İncelenmesi: Trigonometri Örneği
D.KARAKUŞ(Öğrenci), Doktora, 2019 -
CEBİR ve SAYILAR ÖĞRETİMİNDE MATEMATİK TARİHİ KULLANIMININ BAŞARI ve TUTUMA ETKİSİ ve SINIF İÇİ YANSIMALAR
K.BAŞIBÜYÜK(Öğrenci), Doktora, 2018 -
• Orta Okul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusunda Yaptıkları Hatalar Ve Hataların Nedenlerinin İncelenmesi •
B.ŞİMŞEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENİ VE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ SÖZEL PROBLEMLERİ ÇÖZME SÜREÇLERİNİN İNCELENMESİ
M.Şimşek(Öğrenci), Doktora, 2018 -
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ CEBİR KONUSUNDAKİ PEDAGOJİK ALAN BGLGİLERİNİN GELGgGMGNGN GNCELENMESG
Ö.ŞAHİN(Öğrenci), Doktora, 2016 -
• İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Formülleri Anlamlandırabilme Ve Matematiksel Formüller İle İlgili Öğretim StratejiBilgilerinin İncelenmesi
M.KOÇAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
• Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Matematiksel Muhakemeye Ve Tutuma Etkisi
E.ERDEM(Öğrenci), Doktora, 2015 -
• Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Geometrik Cisimler Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
B.GÖKKURT(Öğrenci), Doktora, 2014 -
• Matematik Öğretiminde Kullanılabilecek Resimler
T.ÖRNEK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
• Matematik Tarihinin Matematik Derslerinin Öğretiminde Kullanılması: İbrahim Hakkı Perspektifi Ve Babil Yöntemi Örneği
K.BAŞIBÜYÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
• Cebir Öğretiminde Somut-Yarı Somut-Soyut Öğretim Tekniğinin Öğrencilerin, Başarılarına Tutumlarına Ve Kalıcılığına Etkisi
Ö.ŞAHİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
• Jigsaw Ve Grup Araştırması Tekniklerinin İlköğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
O.DELLALBAŞI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
• İlköğretim Matematik Programında Etkinlikler İle Kazanımlar Arasındaki İlişki
S.DÜNDAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011