SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sürdürülebilirlikle İlgili Sorunların Çözümünde Matematiksel Modelleme Etkinliklerinin Uygulama Süreçleri.
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.17, sa.100, ss.1-26, 2024 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönemdeki Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Erken Çocukluk Dönemi Sayı Becerilerinin Sayı Hissi Bağlamında İncelenmesi. ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.1, ss.50-70, 2024 (Hakemli Dergi)
Investigation of pre-service teachers’ statistical literacy levels.
International Journal of Educational Studies and Policy
, cilt.5, sa.2, ss.174-185, 2024 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Matematik Eğitimi Alanında Problem Çözmeye Yönelik Yapılan Çalışmaların Bir İçerik Analizi .
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.3, ss.230-25, 2021 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Kenar ve Ayrıt Kavramları İle İlgili Anlamalarının İncelenmesi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.101-122, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Felsefesine Yönelik İnanç ve Tutumları
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.133-150, 2020 (Hakemli Dergi)
Views of teachers and 7th graders on an enriched learning environment designed for improving mathematical reasoning
European Journal of Education Studies
, cilt.7, sa.11, 2020 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Bilgilerinin Gelişimleri ile İlgili Farkındalıklarının İncelenmesi: Öğretmenlik Uygulaması Örneği
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.12, sa.2, ss.263-278, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebirle ilgili öğretimsel strateji bilgi gelişimleri
Cumhuriyet International Journal of Education
, cilt.8, sa.3, ss.887-912, 2019 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirle İlgili Öğretimsel Strateji Bilgi Gelişimleri
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.887-912, 2019 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirle İlgili Öğretimsel Strateji Bilgi Gelişimleri
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.887-912, 2019 (Hakemli Dergi)
7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusunda Yaptıkları Hatalar
Journal of Academic Social Science Studies
, sa.75, ss.47-64, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Matematik Tarihi Kullanımının Matematik Tutumuna Etkisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, ss.769-783, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Yüzey Alan ve Hacim Konusunda Öğretim Strateji Bilgilerinin İncelenmesi
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5, ss.78-79, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigate of Prospective Mathematics Teachers’xx Teaching Strategy Knowledge in the Context of the Surface Area and Volume
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5, sa.3, ss.78-97, 2018 (Hakemli Dergi)
Investigate of Prospective Mathematics Teachers' Teaching Strategy Knowledge in the Context of the Surface Area and Volume
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.5, sa.3, ss.78-97, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel İfadeler Konusunda Yaptıkları Hataların Nedenlerinin İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.59, 2018 (Hakemli Dergi)
Examination of Prospective Mathematics Teachers’xx Skills of Interpreting Algebraic Formulae.
. Acta Didactica Napocensia,
, cilt.11, ss.149-169, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözmede Kullandıkları Stratejiler ve Yöntemler
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.449-467, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözmede Kullandıkları Stratejiler ve Yöntemler
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.8, sa.3, ss.449-467, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Silindir Kavramıyla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Dergisi,
, cilt.46, ss.711-765, 2017 (Hakemli Dergi)
The Development Of Content Knowledge Of Prospective Middle School Mathematics Teachers On Algebra,
European Journal of Education Studies,
, cilt.3, ss.181-213, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of the pedagogical content konwledge of mathematics teachers
International Online Journal of Primary Education
, cilt.6, sa.1, ss.26-39, 2017 (Hakemli Dergi)
Examination of The Pedagogical Content Knowledge Of Mathematics Teachers,
International Online Journal of Primary Education
, cilt.6, 2017 (Hakemli Dergi)
Analysis of Pre-service Mathematics Teachers’xx Teaching Strategy Knowledge of Geometric Formulas
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.297-315, 2017 (Scopus)
Analysis of Pre-service Mathematics Teachers’ Teaching Strategy Knowledge of Geometric Formulas
Universal Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.3, ss.297-315, 2017 (Scopus)
Öğretmen adaylarının değişken kavramına yönelik pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi
Pamukkale ÜniversitesiEğitimFakültesiDergisi
, cilt.39, ss.17-31, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin Değerlendirilmesi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.4, ss.751-774, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kesirlerin Öğretimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.9, ss.230-251, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının İrrasyonel Sayılarla İlgili Anlayışlar
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.341-356, 2015 (Hakemli Dergi)
Tam Sayılar Konusunun Öğrenilmesi ve Öğretilmesinde Yaşanan Zorluklar ve Çözüm Önerileri
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, ss.97-117, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Alanında İspat Yapma Süreci Üzerine Yapılmış Bazı Araştırmalardan Bir Derleme
Başkent University Journal of Education
, cilt.1, ss.55-63, 2014 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.4, ss.72-97, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Sayılarla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, ss.207-230, 2014 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına İlişkin Görüşleri
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, ss.223-236, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Problem Çözme Sürecindeki Anlam Bilgisini Kullanma Düzeyleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.469-488, 2013 (Hakemli Dergi)
Matematik ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Karşılaştırılması
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, ss.693-713, 2013 (Hakemli Dergi)
The efficiency of visualization through geometry at mathematics education a theoretical framework
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.2579-2583, 2012 (Hakemli Dergi)
Jigsaw Ve Grup Araştırması Tekniklerinin ilköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Matematik Derslerindeki Akademik Başarılarına Etkisi,
TheJournal of AcademicSocialScienceStudies
, cilt.5, sa.7, ss.229-245, 2012 (Hakemli Dergi)
Mathematical modelling at a glance a theoretical study
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.3465-3470, 2012 (Hakemli Dergi)
The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students achievement in mathematics class
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.3431-3434, 2012 (Hakemli Dergi)
Üniversite öğrencilerinin matematiksel ispat yapmaya yönelik görüşleri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, ss.56-64, 2012 (Hakemli Dergi)
Mistakes and Misconceptions of Elementary School Students about the concept of variable
Procedia Social and Behavioral Sciences
, ss.1527-1531, 2011 (Hakemli Dergi)
Indicating that one number is an irrational number with a differentmethod
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.15, ss.3277-3280, 2011 (Hakemli Dergi)
Comprehension test in calculus course
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1527-1531, 2010 (Hakemli Dergi)
Teaching square root numbers from the perspective of İbrahim Hakkı of Erzurum
Procedia-Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.1102-1106, 2010 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Başarıya Ulaşmada Somut Yarısomut Soyut İlkesinin Etkisi
Journal of Qafqaz University,
, cilt.22, ss.174-181, 2008 (Hakemli Dergi)
Öğrencilerin Kesirler Konusundaki Hata ve Yanlış Anlamaları ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Tahmin Edebilme Becerileri
Çağdaş Eğitim Dergisi,
, sa.356, ss.31-39, 2008 (Hakemli Dergi)
Teaching Linear Algebra Conceptual And Procedural Learning In Linear Transformation
Education Research Journal,
, cilt.23, ss.203-226, 2008 (Hakemli Dergi)
Students Diffculties with Application of Definite Integration
Educatia Matematica
, ss.15-27, 2007 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Kavramsal ve İşlemsel Öğrenmenin Dengelenmesinin Önemi Üzerine Bir Çalışma Cilt 8 Sayı 2 83 95 2006
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.83-95, 2006 (Hakemli Dergi)
Matematik Derslerinde Başarıya Giden Yolda Problem Çözmenin Rolü
İnönü Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.7, ss.97-111, 2006 (Hakemli Dergi)
Okuma Anlamadaki Başarının Matematik Başarısına Etkisinin Belirlenmesi Üzerine Bir Çalışma
Kastamonu Universitesi Kastamonu Egitim Dergisi
, cilt.14, ss.515-520, 2006 (Hakemli Dergi)
Eğitim Fakülteleri Sınıf Öğretmenliği Programında Okutulan Matematik Derslerinin İlköğretim Matematik Müfredatına Uygunluğu
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, ss.117-125, 2004 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Dynamically Simulating Limits in Maple: Mathematical Exploration and In-Depth Understanding,
Munzur 7th International Conference on Applied Science, Tunceli, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2024
Dynamic Learning Object Demonstrating Coefficient-Root Relationships in Matlab: A Graphical Exploration and Learning Adventure
Munzur 7th International Conference on Applied Science, Tunceli, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2024
Dynamic Solutions to Complex Math Problems: Creative Exploration with Second Degree Equations
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024
’EXPLORING TRIGONOMETRIC FUNCTIONS WITH DYNAMIC MATHEMATICS LEARNING OBJECTS: A VISUAL AND INTERACTIVE APPROACH
EGE 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024
’ Wonders of Mathematics: 3D Graphs and Integrals of Two-Variable Functions with DMLOs
SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024
EXPLAINING QUADRATIC EQUATIONS AND THE COEFFICIENT-ROOT RELATIONSHIP WITH DMLOS: AN INNOVATIVE APPROACH IN MATHEMATICS EDUCATION
EGE 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024
Teknoloji Destekli Ders İmecesi ile Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimlerinin İncelenmesi
6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), October 28-30., Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.161-163
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Anaokulu Öğrencilerinin Erken Çocukluk Dönemi Sayı Becerilerinin Sayı Hissi Bağlamında İncelenmesi 13-15 Ekim.
I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.51-52
Diskalkuli Alanında Öne Çıkan Temalar Üzerine Bibliyometrik Analiz Çalışması: 1970-2022
I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.45-46
7. Sınıf Öğrencileri Farklı Türdeki Geometrik Şekillerin Bazı Yüzdeliklerini Çizebiliyorlar Mı?
ERPA International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tarihi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi,
Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 3-4-5, Mayıs, Alanya., 3 - 05 Mayıs 2018
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Araştırılması,
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540
Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540
Examination of Middle School Mathematics Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in Terms of Two Components: The Subject of Pyramid, 15. Geometri Sempozyumu,
15. Geometri Sempozyumu, 3 - 06 Temmuz 2017
Examination of middle school mathematics teachers’ pedagogical content knowledge in terms of two components: The subject of pyramid
15. Uluslararası Geometri Sempozyumu, 3 - 06 Temmuz 2017
Examination of Middle School Mathematics Teachers’ Mathematical Content Knowledge: The Sample of Pyramid,
15. Geometri Sempozyumu, 3 - 06 Temmuz 2017
Ortaokul Matematik Öğretmenleri Perspektifinden Matematik Tarihi,
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 Mayıs 2017
Yükseköğretim Matematik Tarihi Öğretim Programları Amacına Hizmet Ediyor Mu?,
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 Mayıs 2017
ThePlace of TheHistory of Mathematics in TheSixth Grade Textbooks
International Conference on Education in Mathematics, Science&Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016
Examination of middle school mathematics teachers pedagogical content knowledge in terms of two components the sample
13th International congress on mathematical education., 24 - 31 Temmuz 2016
Teachers Opinion on TheUse of History of Mathematics in Math Classes
International Conference on Research in Education&Science (ICRES, 19 - 22 Mayıs 2016
Analysis of thegeometryandmathematics oriented self efficacybeliefs of secondaryschoolstudents in terms of threevariables
International conference on mathematicsandmathematicseducation(ICMME), 12 - 14 Mayıs 2016
Matematiköğretmeni adaylarının silindir kavramıyla ilgili pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
13. Matematik Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri., Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2014
Öğretmen adaylarının geometrik cisimler konusuna yönelik alan bilgileri ve öğretim strateji bilgilerinin incelenmesi
VIII. Uluslararası eğitim araştırmaları kongresi., 5 - 08 Mayıs 2016
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Rasyonel Sayılar Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İki Bileşen Doğrultusunda İncelenmesi
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözebilme Becerileri
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
Öğretmen adaylarının kesirler konusunayönelik konu alan bilgileri ve öğretim stratejileri bilgilerinin incelenmesi
11.Ulusal FenBilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarınınondalık gösterim konusundaki pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
11.Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi., Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Matematik öğretmeni adaylarının kesirlerle ilgili pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi.
4Th International Conference on New Trends in EducationandTheirImplications, 12 - 14 Nisan 2013
The Effects of Learning Together Technique Which is based on Cooperative Learning on Students Achieevement in Mathematics Class
Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2 - 05 Şubat 2012
Kitap & Kitap Bölümleri
Oyunlarla Matematik Öğretimi
ERTUAL AKADEMİ, Erzurum, 2019
Doğal Sayılar ve Öğretimi
Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006
Doğal Sayılar ve Öğretimi
Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006
Bilirkişi Raporları
KPSS NİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK VE SOSYALYAŞAMLARINA ETKİLERİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (Hakemli Dergi)
CABRİ ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİN TEMEL ŞEKİL ÇİZME
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK İÇERİKLE RİNE UYGULANAN FARKLI DÜZENLEME BİÇİMLE RİNİN ETKİLİLİK DÜZEYİ
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)
Major Curriculum Reforms and Controversies in the United States
International Journal of Educational Studies in Mathematics, 2015 (Hakemli Dergi)