Yayınlar & Eserler

Makaleler 97
Tümü (97)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (8)
Scopus (16)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (50)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 100

1. Function Limit and 3D Graph Simulation in Matlab: Mathematical Exploration and Visual Analysis,

BINGOL 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2025, (Tam Metin Bildiri)

2. Dynamic Simulation Explaining the Integral in Maple: A Journey of Mathematical Discovery and In-Depth Understanding

BINGOL 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Bingöl, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2025, (Tam Metin Bildiri)

3. 3D GRAPH SIMULATION OF TRIGONOMETRIC FUNCTIONS USING MAPLE SOFTWARE: AN INNOVATIVE APPROACH FOR EDUCATION AND RESEARCH,

AICMES 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES FEBRUARY 7 - 9 – AMMAN, Amman, Ürdün, 7 - 09 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

4. 3D GRAPH SIMULATION AND ANIMATION OF TRIGONOMETRIC FUNCTIONS USING MATLAB SOFTWARE: A REVOLUTIONARY APPROACH FOR EDUCATION AND RESEARCH,

AICMES 7th INTERNATIONAL CONFERENCE ON CURRENT SCIENTIFIC STUDIES FEBRUARY 7 - 9– AMMAN, Amman, Ürdün, 7 - 09 Şubat 2025, (Tam Metin Bildiri)

5. 3D Simulation of a Circle in Maple: Geometric Exploration and Visual Analysis,

BURSA 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND ENGINEERING ON JANUARY 24 - 26, IN BURSA, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

6. Dynamic Learning Object and Simulation Explaining Derivatives in Maple: A Mathematical Exploration and Learning Journey,

BURSA 4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS AND ENGINEERING ON JANUARY 24 - 26, BURSA, Bursa, Türkiye, 24 - 26 Ocak 2025, (Tam Metin Bildiri)

7. Dynamically Simulating Limits in Maple: Mathematical Exploration and In-Depth Understanding,

Munzur 7th International Conference on Applied Science, Tunceli, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

8. Dynamic Learning Object Demonstrating Coefficient-Root Relationships in Matlab: A Graphical Exploration and Learning Adventure

Munzur 7th International Conference on Applied Science, Tunceli, Türkiye, 25 - 27 Ekim 2024, (Tam Metin Bildiri)

9. EXPLAINING QUADRATIC EQUATIONS AND THE COEFFICIENT-ROOT RELATIONSHIP WITH DMLOS: AN INNOVATIVE APPROACH IN MATHEMATICS EDUCATION

EGE 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

10. ’ Wonders of Mathematics: 3D Graphs and Integrals of Two-Variable Functions with DMLOs

SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

11. ’EXPLORING TRIGONOMETRIC FUNCTIONS WITH DYNAMIC MATHEMATICS LEARNING OBJECTS: A VISUAL AND INTERACTIVE APPROACH

EGE 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, İzmir, Türkiye, 1 - 03 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

12. Dynamic Solutions to Complex Math Problems: Creative Exploration with Second Degree Equations

SELCUK 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON APPLIED SCIENCES, Konya, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2024, (Tam Metin Bildiri)

13. Design and Interactive Use of Parabola Graphs with DMLOs: An Innovative Approach to Exploring Mathematics

MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

14. Vertex and Roots of a Parabola: Dynamic Presentation with DMLOs

MUNZUR 6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Tunceli, Türkiye, 24 - 25 Mayıs 2024, (Tam Metin Bildiri)

15. LGS Sınavı Matematik Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi,

Karadeniz 15. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 08 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

16. AYT Sınavı Matematik Sorularının Solo Taksonomisine Göre İncelenmesi,

Karadeniz 15. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 8 - 10 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

17. Matematik Eğitiminde Yapay Zekâ: Sistematik Bir İnceleme

3rd International Congress On Multidisciplinary Approaches to Social and Humanities Sciences, 27-28 January., İstanbul, Türkiye, 27 Ocak 2024 - 28 Aralık 2023, (Tam Metin Bildiri)

18. Teknoloji Destekli Ders İmecesi ile Matematik Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimlerinin İncelenmesi

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), October 28-30., Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.161-163, (Özet Bildiri)

19. Matematiksel Formüllerin Öğretimi Üzerine Yeni Bir Model, ,

6th International Symposium on Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-6), Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

20. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Anaokulu Öğrencilerinin Erken Çocukluk Dönemi Sayı Becerilerinin Sayı Hissi Bağlamında İncelenmesi 13-15 Ekim.

I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.51-52, (Özet Bildiri)

21. Diskalkuli Alanında Öne Çıkan Temalar Üzerine Bibliyometrik Analiz Çalışması: 1970-2022

I. International Congress On Mathematics Learning Difficulties, Muş, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2023, ss.45-46, (Özet Bildiri)

22. Özel Eğitimde Matematik Becerilerini Kazandırmada Number Talks Yönteminin Kullanımı.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

23. Matematik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Number Talks. , Hatay.

VIII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Hatay, Türkiye, 20 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

27. Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

28. Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

29. Pedagojik Formasyon Dersini Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine İlişkin Görüşleri

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.422-431, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. Pedagojik Formasyon Alan Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilerin Anlamalarını Bilme Bilgilerinin Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersi Kapsamında İncelenmesi.

Uluslararası Necatibey Eğitim ve Sosyal Bilimler araştırmaları Kongresi(UNESAK)., Balıkesir, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, ss.413-421, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

31. Öğretmen Adaylarının Terim Kavramlarıyla İlgili Öğrenci Bilgi Düzeyleri,

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

32. 7. Sınıf Öğrencileri Farklı Türdeki Geometrik Şekillerin Bazı Yüzdeliklerini Çizebiliyorlar Mı?

ERPA International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

33. Matematik öğretmeni adaylarının ders imecesi yöntemiyle ölçme değerlendirme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi.

Congresses on Education(ERPA)., İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

34. Matematik öğretmeni adaylarının ders imecesi yöntemiyle ölçme değerlendirme bilgilerinin gelişiminin incelenmesi.

Congresses on Education(ERPA)., İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.187, (Özet Bildiri)

35. Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581, (Özet Bildiri)

36. Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582, (Özet Bildiri)

37. Investigate the Levels of Meaningfully Remembering Geometric Formulae of Preservice Mathematics Teachers’

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.582, (Özet Bildiri)

38. Investigate the development of preservice teachers’ knowledge of teaching strategies by the lesson study method.

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME, Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.580-581, (Özet Bildiri)

39. Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Tarihi Konusundaki Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi,

Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 3-4-5, Mayıs, Alanya., 3 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

40. Öğretmen Adaylarının Denklem Çözmeye Yönelik Kavramsal Bilgileri,

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 21 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

41. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Hız ve Sürat Niceliklerine İlişkin Algıları,

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Nisan, Antalya, 18 - 21 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

45. Prospective Mathematics Teachers’ Knowledge of Understanding Students regarding the Term Concept

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

46. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Tam Metin Bildiri)

47. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2604-2606, (Özet Bildiri)

48. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının hız ve sürat niceliklerine ilişkin algıları.

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2594-2596, (Özet Bildiri)

49. The Conceptual Knowledge of Prospective Teachers about Solving Equations

27th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

50. Ders Araştırması Yaklaşımıyla Öğrencilerin Matematik Öğrenme Düzeylerinin Artırılması

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.537-540, (Özet Bildiri)

53. Preservice Teachers Problem Posing Skills for Algebraic Concepts

International Congress On Political, Economic and Social Studies, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Kasım 2017, ss.253, (Özet Bildiri)

54. Preservice Teachers’xx Problem Posing Skills for Algebraic Concepts,

ICPESS (International Congress on Politic, Economic and Social Studies, 09 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

60. The Effect of Teaching Through Using Different Methods on Development of Mathematical Reasoning And Attitude

International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 18 - 21 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

62. Ortaokul Matematik Öğretmenleri Perspektifinden Matematik Tarihi,

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

63. Yükseköğretim Matematik Tarihi Öğretim Programları Amacına Hizmet Ediyor Mu?,

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

64. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kurdukları Problemlerin Çözülebilirliğinin Değerlendirilmesi.

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

66. Students’ Conceptual Recollection Levels Of Mathematical Formulae

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

67. Öğretmen Adaylarının Özdeşliklerle İlgili Öğrenci Hatalarını Giderebilme Becerileri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

68. Content Knowledge of Pre-Service Teachers about the Purposes of the Use of Variables

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

69. Öğrencilerin Matematiksel Formülleri Kavramsal Hatırlama Düzeyleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

70. Öğretmen Adaylarının Değişkenlerin Kullanım Amaçlarına Yönelik Bilgileri,

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

71. Skills of Pre-Service Teachers in Eliminating Student Mistakes Regarding Identities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

72. ThePlace of TheHistory of Mathematics in TheSixth Grade Textbooks

International Conference on Education in Mathematics, Science&Technology (ICEMST 2016), 19 - 22 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

73. Analysis of prospective mathematics teachers teaching strategy knowledge on geometric formulas

13th International congress on mathematical education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

74. Analysıs of The Prospectıve Teachers Of Mathematıcs Strategy Knowledge In Relevance Wıth

13th International congress on mathematical education., 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

76. Analysıs of The Prospectıve Teachers Of Mathematıcs Strategy Knowledge In Relevance Wıth the Algebra Formulas

13th International Congress on Mathematical Education, 24 - 31 Temmuz 2016, (Özet Bildiri)

77. The Development of Algebra Content Knowledge of ProspecitveMathematicsTeachers

ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

79. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının cebir formüllerini anlamlandırabilme becerilerinin İncelenmesi

III. Uluslararası avrasya eğitim araştırmaları kongresi(EJER.), 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

80. Teachers Opinion on TheUse of History of Mathematics in Math Classes

International Conference on Research in Education&Science (ICRES, 19 - 22 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

82. Matematiköğretmeni adaylarının silindir kavramıyla ilgili pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

13. Matematik Sempozyumunda sunulan sözlü bildiri., Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

83. Matematik öğretmeni adaylarının geometri formüllerini anlamlandırabilme becerilerinin incelenmesi

VIII. Uluslararası eğitim araştırmaları kongresi., 5 - 08 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

85. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Sözel Problemleri Değişkensiz Çözebilme Becerileri

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

88. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarınınondalık gösterim konusundaki pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi

11.Ulusal Fen Bilimlerive Matematik Eğitimi Kongresi., Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

90. Matematik öğretmeni adaylarının kesirlerle ilgili pedagojik alan bilgilerinin öğrenci hataları bağlamında incelenmesi.

4Th International Conference on New Trends in EducationandTheirImplications, 12 - 14 Nisan 2013, (Özet Bildiri)

92. Developing Suitable Materials for the Computer Enriched Learning Cycle Model: Teaching the "Pyramid" Subjecta

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3129-3133, (Tam Metin Bildiri) identifier

93. Mathematical modelling at a glance: a theoretical study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3465-3470, (Tam Metin Bildiri) identifier

94. The effects of learning together technique which is based on cooperative learning on students' achievement in mathematics class

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.3431-3434, (Tam Metin Bildiri) identifier

95. The efficiency of visualization through geometry at mathematics education: a theoretical framework

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2579-2583, (Tam Metin Bildiri) identifier

96. Indicating that one number is an irrational number with a different method

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3277-3280, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

97. Perception levels of the students, who have qualified for university admission, in mathematical concepts

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3299-3303, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

98. Mistakes and misconceptions of elementary school students about the concept of 'variable

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.3322-3327, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

99. Comprehension test in calculus course

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1527-1531, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

100. Teaching square root numbers: from the perspective of Ibrahim Hakki of Erzurum

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1102-1106, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar 5

1. Günlük Olaylardan Türetilen Görevler

ÖĞRETMENLER İÇİN MATEMATİKSEL MODELLEME, Doç. Dr. Avni YILDIZ, Editör, Vizetek, Ankara, ss.45-85, 2020

4. Doğal Sayılar ve Öğretimi

Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006

5. Doğal Sayılar ve Öğretimi

Matematik Öğretimi, Gür, H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.113-220, 2006
Bilirkişi Raporları 4

1. KPSS NİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ AKADEMİK VE SOSYALYAŞAMLARINA ETKİLERİ

Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018 (Hakemli Dergi)

2. CABRİ ORTAMINDA ÖĞRENCİLERİN TEMEL ŞEKİL ÇİZME

Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 (Hakemli Dergi)

4. Major Curriculum Reforms and Controversies in the United States

International Journal of Educational Studies in Mathematics, 2015 (Hakemli Dergi)
Metrikler

Yayın

226

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

24

Atıf (WoS)

88

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

88

H-İndeks (Scopus)

5

Atıf (Scholar)

4

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

208

H-İndeks (TrDizin)

7

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

373

Proje

6

Tez Danışmanlığı

17

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları